eksentrisk Skrevet 3. desember 2016 #101 Skrevet 3. desember 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg suger heller aldri. Gjorde det noen ganger før, men liker det overhodet ikke. Føler jeg strekker meg med å ha sex oftere enn jeg har lyst til. Men å ta den i munnen uten å ha lyst, gjør jeg ikke. Han slikker meg innimellom, men jeg er egentlig ikke så glad i det heller. Han gjør det fordi han liker det. Så føler ikke jeg skylder han blowjob av den grunn... Anonymkode: c4eb8...54c Hjelpes meg. Mon tro hvor lenge dette forholdet varer. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #102 Skrevet 3. desember 2016 Jeg suger aldri. Fordi han aldri gir meg nytelse. Vi har ikke sex mer, noe som er en konsekvens av at jeg ikke tar intiativ lengre. Gleder meg være utro! Anonymkode: 3766e...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #103 Skrevet 3. desember 2016 13 minutter siden, eksentrisk skrev: Hjelpes meg. Mon tro hvor lenge dette forholdet varer. Ja, tenk å ha sex mer enn man ønsker, men ikke suge i tillegg? Hun burde jo strekke seg enda lengre! Menn! Anonymkode: b4770...c62
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #104 Skrevet 3. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det mannen ikke får hjemme. Drar han borte for å få. Den dagen han savner det. Og drar hjem igjen til sin kone som ingenting har skjedd. Anonymkode: 9e379...5ed Et utro svin ja, ikke en ordentlig mann. Anonymkode: b4770...c62 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #105 Skrevet 3. desember 2016 6 timer siden, Gorgonzola skrev: Men det er bare et kjønn som slipper unna med det med gehør, støtte, klemmer og applaus, ikke sant? Nei, det bare den begrensede erfaringen du får med å henge på Kvinneguiden som gjør at du tror at verden er slik. Anonymkode: 65843...48e 1
FluffyJuggernaut Skrevet 3. desember 2016 #106 Skrevet 3. desember 2016 Jeg syns ikke man skal presse seg til ting man ikke liker. Han viste vel også at dette var noe som ikke kom til å være en del av sexlivet deres. Kanskje du kan sette deg mellom beina hans og gi han en skikkelig god handjob med varme oljer? Eller kanskje investere i ett sexleketøy til han som skal simulere en avsuging? Når du spør oss om hva vi tenker om det så kan jo vi kun svare for våre preferanser. Jeg hadde en eks som ikke likte å slikke, det var ett savn, men jeg hadde ikke ønsket at han skulle gjøre noe han ikke likte. Det hadde vært turn off for oss begge. Men etter det ble slutt så så har jeg bare vært bortskjemt med partnere som har likt og gi. Og jeg kunne ikke tenkt meg å ha ett sexliv uten oralsex igjen. 2
jabx Skrevet 3. desember 2016 #107 Skrevet 3. desember 2016 På 2.12.2016 den 8.02, AnonymBruker skrev: Så manglende avsuginger er ikke nødvendigvis drepen for forholdet. Anonymkode: 83bb2...7e1 Nei, og spesielt ikke hvis man kan finne det andre steder. 1
jabx Skrevet 3. desember 2016 #108 Skrevet 3. desember 2016 På 2.12.2016 den 9.05, Jay skrev: Kan også løses ved å barbere håret rundt kuken.. Skjønner ikke hvorfor folk har det. Er så uhygienisk. Dette har de sjekket, vet du. Ved barbering blir det ørsmå rifter i huden der det setter seg bakterier. Det er faktisk mindre bakterier når det er hår der enn uten nettopp på grunn av dette, fordi bakteriene har dårligere grunnlag når det er hår og ikke rifter og blødninger de kan kose seg med. 2
eksentrisk Skrevet 4. desember 2016 #109 Skrevet 4. desember 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenk å ha sex mer enn man ønsker, men ikke suge i tillegg? Hun burde jo strekke seg enda lengre! Menn! Anonymkode: b4770...c62 Om hun vil strekke seg lenger får hun finne ut av selv, jeg bare poengterer at det er ganske opplagt at ikke forholdet vil vedvare hvis det ikke skjer en endring. 2
Cronosgjesten Skrevet 4. desember 2016 #110 Skrevet 4. desember 2016 På 3.12.2016 den 4.58, AnonymBruker skrev: Ja, tenk å ha sex mer enn man ønsker, men ikke suge i tillegg? Hun burde jo strekke seg enda lengre! Menn! Anonymkode: b4770...c62 Det ser ikke ut som det er tilfelle her. Det ser ut som hun er frastøtt av nærhet med mannen sin, og det er ikke bra uansett hvilket kjønn man er. 1
Maleficenta Skrevet 4. desember 2016 #111 Skrevet 4. desember 2016 På Friday, December 02, 2016 den 10.17, AnonymBruker skrev: Aldri påstått at det kun er oral eller anal som er ok. det er dine ord. Godt med litt forplay oral og kosing. så vagina. anal kan være godt av og til. samme synes hun. Hva er feil med å utforske litt og eksperimentere. Hvis det bare er vagina og misjonær som teller for deg, så synes jeg jaggu veldig synd på typen din. Anonymkode: 6dd32...2fa Det er jo ikke feil å utforske om begge har lyst. Men i dette tilfellet er det visse ting kun den ene ønsker å utforske.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #112 Skrevet 4. desember 2016 Får man ikke oralsex hos partner, så går man til en annen å får det. Det er et absolutt must i et sexliv å gi god oralsex. Damer som ikke suger er turn off. De skal ikke suge men forventer å bli slikket. Kan noen forklare meg hvorfor det skal være så mye deiligere for menn å slikke enn det er for jenter å gi mannen blowjob? Anonymkode: b2075...ca2 1
-Skylar Skrevet 4. desember 2016 #113 Skrevet 4. desember 2016 Om jeg forsøker å sette meg inn i din situasjon, og jeg virkelig ikke taklet å suge typen, da ville jeg forsøkt å finne et godt alternativ. Spesielt dersom han gjorde et poeng ut av å gi meg nytelse, og ikke bare fokusere på sin egen. Hva med å gi handjob kombinert med at du sleiker på penisen hans? Prøv deg frem og spør hva han syns er spesielt godt. Noen ganger frister det ikke å suge typen(selv om jeg til vanlig liker det godt), og da pleier jeg å si at vi kan leke med penisen hans sammen og så kan han komme over hele meg. Han syns det er heeeelt ok 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #114 Skrevet 4. desember 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man ikke oralsex hos partner, så går man til en annen å får det. Det er et absolutt must i et sexliv å gi god oralsex. Damer som ikke suger er turn off. De skal ikke suge men forventer å bli slikket. Kan noen forklare meg hvorfor det skal være så mye deiligere for menn å slikke enn det er for jenter å gi mannen blowjob? Anonymkode: b2075...ca2 Det er jo mange menn som nyter å slikke da. Hvorfor det er deilig for dem kan ikke jeg svare på, det må de svare på selv. Anonymkode: d5af1...c46
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #115 Skrevet 5. desember 2016 19 timer siden, Cronosgjesten skrev: Det ser ikke ut som det er tilfelle her. Det ser ut som hun er frastøtt av nærhet med mannen sin, og det er ikke bra uansett hvilket kjønn man er. Når ble sex ikke nærhet? På 4.12.2016 den 4.21, eksentrisk skrev: Om hun vil strekke seg lenger får hun finne ut av selv, jeg bare poengterer at det er ganske opplagt at ikke forholdet vil vedvare hvis det ikke skjer en endring. Tøv. Finnes nok av folk der ute som ikke ønsker å tvinge partneren sin til å bli med på noe de ikke ønsker. Det er jo tydelig at de fortsatt er sammen. Kos deg svart/hvitt tankegangen din du. Anonymkode: b4770...c62 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #116 Skrevet 5. desember 2016 På 3.12.2016 den 16.15, jabx skrev: Dette har de sjekket, vet du. Ved barbering blir det ørsmå rifter i huden der det setter seg bakterier. Det er faktisk mindre bakterier når det er hår der enn uten nettopp på grunn av dette, fordi bakteriene har dårligere grunnlag når det er hår og ikke rifter og blødninger de kan kose seg med. Ahhhh så da trenger ikke kvinner heller barbere seg mer? Tøft. Anonymkode: b4770...c62
SlemUlv Skrevet 5. desember 2016 #117 Skrevet 5. desember 2016 Det er litt trist, at jeg ikke engang blir litt overasket over hva vending denne tråden tok Folk velger selv hva de vil eller ikke vil gjøre innen sex, så lenge dette er avklart og snakket om mellom de som har sex, er det ikke opp til andre å dømme dem. noen liker ikke oralsex, andre gjør. jeg elsker å suge, men hater å bli slikket. Sånn er nå jeg. TS missliker å suge, javel så gjør hun ikke det. La oss håpe at mannen hennes var informert om dette, og derfor tok et informativt valg når han valgte å satse på kjærligheten til henne.. 1
Cronosgjesten Skrevet 5. desember 2016 #118 Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når ble sex ikke nærhet? Tøv. Finnes nok av folk der ute som ikke ønsker å tvinge partneren sin til å bli med på noe de ikke ønsker. Det er jo tydelig at de fortsatt er sammen. Kos deg svart/hvitt tankegangen din du. Anonymkode: b4770...c62 Det var jo underforstått at sex var medregnet i nærheten? Du leste det STIKK MOTSATTE av det jeg sa.
Gjest antbug Skrevet 5. desember 2016 #119 Skrevet 5. desember 2016 58 minutter siden, kattepusen skrev: Det er litt trist, at jeg ikke engang blir litt overasket over hva vending denne tråden tok Folk velger selv hva de vil eller ikke vil gjøre innen sex, så lenge dette er avklart og snakket om mellom de som har sex, er det ikke opp til andre å dømme dem. noen liker ikke oralsex, andre gjør. Det ante meg også allerede da jeg så overskriften. Helt enig med deg. Det virker som enkelte har litt tungt for å forstå at andre ikke er dem, og at det de liker ikke nødvendigvis er det helt store for alle andre. Alle har sine preferanser, og mange har ting de ikke orker eller vil gjøre. Deres ønsker og behov bør respekteres på lik linje med andres, og det der må hvert enkelt par finne ut av. Jeg synes det blir helt feil hvis den enes nytelse skal ha høyere prioritet enn den andres, og jeg synes ikke seksuelle krav hører hjemme i et godt forhold.
mortilen Skrevet 5. desember 2016 #120 Skrevet 5. desember 2016 Gjør det ikke lenger. Skulle gjerne gjort det, men det byr meg i imot. Det er takket være alle menn der ute som har dratt meg i håret ned mot pikkens dems og kjørt den inn i munnen til jeg har kastet opp. Hurra for egoistiske menn som bare tenker egen nytelse. Så nå blir jeg dårlig av tanken. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå