I Grosny Skrevet 2. desember 2016 #81 Skrevet 2. desember 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da blir det vel feil å si at en som ikke suger kun tenker på egen nytelse? Hvis hun er opptatt av å gi deg nytelse ved samleie, tenker hun på deg og. Mener ikke med dette at man må være sammen med en person som ikke suger om det er noe som er viktig for en. Mener bare det blir drøyt å si at en kun tenker på egen nytelse om en ikke ønsker å suge. Anonymkode: 6c32b...848 Det trenger ikke å være feil å tenke kun på egen nytelse, med ren egoistisk seksuell entusiasme. Slikt kan være veldig godt for partner. Det er ganske normal å ikke tenke, men kun oppleve. Jeg tenker nok litt lenger siden jeg er en slags responsfetishist. Jeg elsker å se min kjære respondere med nytelse. Så temmelig egositisk koser jeg henne slik at jeg får god respons.
I Grosny Skrevet 2. desember 2016 #82 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: En helt ærlig sak, men hos oss er det gi for å få. Hadde hun ikke sugd meg, hadde jeg ikke gått fra henne, men hun kunne bare ha glemt å bli slikka tilbake. Å bli slikket er det beste hun vet, og da suger hun selvsagt meg, fordi vi er begge klar over at her går dette begge veier. Skulle da bare mangle i et forhold. Anonymkode: 564fb...7ff Det er nok litt mer avansert hos oss. Vi gleder hverandre, fordi vi liker det. Ingen handel. Ingen rettferdigehet. Bare kos og nytelse begge veier. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #83 Skrevet 2. desember 2016 6 minutter siden, I Grosny skrev: Det trenger ikke å være feil å tenke kun på egen nytelse, med ren egoistisk seksuell entusiasme. Slikt kan være veldig godt for partner. Det er ganske normal å ikke tenke, men kun oppleve. Jeg tenker nok litt lenger siden jeg er en slags responsfetishist. Jeg elsker å se min kjære respondere med nytelse. Så temmelig egositisk koser jeg henne slik at jeg får god respons. Det var heller ikke det som helt var poenget, men heller det at om man ikke suger så er det automatisk at man kun tenker på egen nytelse Anonymkode: 6c32b...848
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #84 Skrevet 2. desember 2016 11 timer siden, I Grosny skrev: Jeg lurer på hvorfor noen kvinner misliker slik suging, og tenker at luktproblem kan være en faktor. Luktproblem kan løses med rengjøring. Er det lukten som er feil? Grunnen til at jeg misliker det er fordi jeg synes det er direkte motbydelig å ha et kjønnsorgan i munnen min. Anonymkode: b4093...0d9 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #85 Skrevet 2. desember 2016 Det mannen ikke får hjemme. Drar han borte for å få. Den dagen han savner det. Og drar hjem igjen til sin kone som ingenting har skjedd. Anonymkode: 9e379...5ed 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #86 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev:Det mannen ikke får hjemme. Drar han borte for å få. Den dagen han savner det. Og drar hjem igjen til sin kone som ingenting har skjedd. Anonymkode: 9e379...5ed Hvis forholdet ikke er verdt mer enn det er det vel like greit. Får bare håpe dama finner ut av det så hun kan være sammen med en ordentlig mann 😊 Anonymkode: df5d0...d50 1
PhilosopherSe7en Skrevet 2. desember 2016 #87 Skrevet 2. desember 2016 Selvsagt er det valgfritt fra damen om hun ønsker å suge eller ikke, på samme måte som det er valgfritt for mannen om han vil være sammen med en som ikke vil utføre oralsex. For min del så synes jeg det er noe av det beste en gjør innen sex, og kunne aldri tenkt meg å vært sammen med en som ikke likte det.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #88 Skrevet 2. desember 2016 Jeg suger aldri mannen min, og vil heller ikke bli slikket. Jeg er ingen fan av oralsex. Anonymkode: 3c470...039 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #89 Skrevet 2. desember 2016 Er riktig det ts, man skal ikke suge på tisser. Man lærer jo at man skal vaske hender etter både tisse besøk og annet besøk, da skal man da ikke dit med munnen. Anonymkode: f33ca...ad0 4
I Grosny Skrevet 2. desember 2016 #90 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg misliker det er fordi jeg synes det er direkte motbydelig å ha et kjønnsorgan i munnen min. Anonymkode: b4093...0d9 En ide er kose og leke mer med det kjønnsorganet. Bli litt bedre kjent med det. La det bli kjæledyret ditt som du klapper , koser og nusser på. Vent med å putte det i munnen til du har blitt skikkelig glad i det kosedyret. Så glad i det at du faktisk tenker at det er kjempesøtt og nusselig med deilig, deilig myk hud. 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #91 Skrevet 2. desember 2016 5 minutter siden, I Grosny skrev: En ide er kose og leke mer med det kjønnsorganet. Bli litt bedre kjent med det. La det bli kjæledyret ditt som du klapper , koser og nusser på. Vent med å putte det i munnen til du har blitt skikkelig glad i det kosedyret. Så glad i det at du faktisk tenker at det er kjempesøtt og nusselig med deilig, deilig myk hud. hva faen Anonymkode: e5408...4ab 6
Gorgonzola Skrevet 2. desember 2016 #92 Skrevet 2. desember 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Well, guess what? Alle mennesker er det. Anonymkode: 65843...48e Men det er bare et kjønn som slipper unna med det med gehør, støtte, klemmer og applaus, ikke sant? 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. desember 2016 #93 Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, I Grosny skrev: En ide er kose og leke mer med det kjønnsorganet. Bli litt bedre kjent med det. La det bli kjæledyret ditt som du klapper , koser og nusser på. Vent med å putte det i munnen til du har blitt skikkelig glad i det kosedyret. Så glad i det at du faktisk tenker at det er kjempesøtt og nusselig med deilig, deilig myk hud. 1 time siden, AnonymBruker skrev: hva faen Anonymkode: e5408...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #94 Skrevet 2. desember 2016 58 minutter siden, Evilposelos skrev: Suger du penis selv? Anonymkode: 11ae0...af2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #95 Skrevet 2. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjarmerende type. Håper dama vet det, hun fortjener mye mer! Anonymkode: df5d0...d50 Akuratt denne kjerringa fortjener ikke så mye mer. For hun var med å gjorde han utro mot sin eks. Ja dette er "venner" jeg har kutta ut for lengst Anonymkode: bf8d9...904 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. desember 2016 #96 Skrevet 2. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Suger du penis selv? Anonymkode: 11ae0...af2 Ja Jeg bare fant det morsomt hvordan han lekset Anonymbruker og hvordan AB reagerte sånn han hadde tenkt 1
chouette Skrevet 2. desember 2016 #97 Skrevet 2. desember 2016 3 timer siden, I Grosny skrev: En ide er kose og leke mer med det kjønnsorganet. Bli litt bedre kjent med det. La det bli kjæledyret ditt som du klapper , koser og nusser på. Vent med å putte det i munnen til du har blitt skikkelig glad i det kosedyret. Så glad i det at du faktisk tenker at det er kjempesøtt og nusselig med deilig, deilig myk hud. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #98 Skrevet 2. desember 2016 3 timer siden, I Grosny skrev: En ide er kose og leke mer med det kjønnsorganet. Bli litt bedre kjent med det. La det bli kjæledyret ditt som du klapper , koser og nusser på. Vent med å putte det i munnen til du har blitt skikkelig glad i det kosedyret. Så glad i det at du faktisk tenker at det er kjempesøtt og nusselig med deilig, deilig myk hud. Takk, men nei takk Anonymkode: b4093...0d9 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #99 Skrevet 2. desember 2016 3 timer siden, I Grosny skrev: En ide er kose og leke mer med det kjønnsorganet. Bli litt bedre kjent med det. La det bli kjæledyret ditt som du klapper , koser og nusser på. Vent med å putte det i munnen til du har blitt skikkelig glad i det kosedyret. Så glad i det at du faktisk tenker at det er kjempesøtt og nusselig med deilig, deilig myk hud. Det er faktisk en god ide. Ble voldtatt når jeg var liten og har hatt penisskrekk siden da, så det å kunne ta på den, stryke på den, kose med den har faktisk hjulpet. Da ble den plutselig ikke så fæl og skummel likevel. Hadde ikke likt å få pikken inni munnen med en gang. Anonymkode: 1854b...a6e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå