Gå til innhold

Jeg suger aldri ektemannen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner en fyr som aldri blir sugd. Dama tror han syntes det er ok, men han endte opp utro, for han savnet det så utrolig mye.

Anonymkode: bf8d9...904

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger jo ikke ta den så langt inn i munnen. Det deiligste er jo bare når man slikker bak på den strengen og bruker tunga rundt på hodet

Anonymkode: 83506...f6c

Skrevet

Jeg suger aldri samboeren min heller. Men her er det hans valg.

Anonymkode: 6c32b...848

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En helt ærlig sak, men hos oss er det gi for å få. Hadde hun ikke sugd meg, hadde jeg ikke gått fra henne, men hun kunne bare ha glemt å bli slikka tilbake. Å bli slikket er det beste hun vet, og da suger hun selvsagt meg, fordi vi er begge klar over at her går dette begge veier. Skulle da bare mangle i et forhold.

Anonymkode: 564fb...7ff

Seriøst? Oralsex er ikke en byttehandel. Hvis du ikke liker å slikke så trenger du ikke slikke bare fordi hun har sugd deg. 

Anonymkode: b9cdc...391

• Liker 5
Skrevet

Har ikke lest all svarene her inne for blir så provosert. Man skal ha så gode grunner for at man ikke suger og stakkars mann og da fortjener man ditten og datten. Det er en helt gyldig grunn å si at man ikke har lyst. Eller uansett grunn til at du ikke gjør det er bra nok. Seksualitet handler jo om lyst? Jeg ville ikke at noen skulle slikket meg om de ikke hadde lyst! Det hadde blitt helt feil for meg. Man skal ha det bra- BEGGE to. Kan ikke skjønne hvordan man har ett godt sexliv om man skal gjøre ting man ikke har lyst til og som byr i mot. Vet man skal gi og ta i ett forhold men jeg syns det blir feil om den ene ikke har noe lyst. Jeg har sugd mannen min noen ganger men jeg liker det ikke. Men gjort det noen ganger fordi jeg noen ganger vil. Gjør som du vil, og ikke føl deg dårlig av noen her inne som har null rett til å dømme dine valg. Det er ikke deg de er gift med. Syns det ofte virker som sexlivet er alt forholdet bygges på. Det er trist for det er så mye mye mer. Og ja, jeg har ett fint sexliv. Og mannen er enig i det. Så slipper jeg å svare på de eventuelle kommentarer eller spørsmål rundt det.

Anonymkode: df5d0...d50

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en fyr som aldri blir sugd. Dama tror han syntes det er ok, men han endte opp utro, for han savnet det så utrolig mye.

Anonymkode: bf8d9...904

Sjarmerende type. Håper dama vet det, hun fortjener mye mer!

Anonymkode: df5d0...d50

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Oralsex er ikke en byttehandel. Hvis du ikke liker å slikke så trenger du ikke slikke bare fordi hun har sugd deg. 

Anonymkode: b9cdc...391

Hvem har snakket om byttehandel? Jeg slikker henne ikke fordi JEG synes det er godt, men fordi jeg ser at hun NYTER det. Det gir meg faktisk veldig mye. Isolert sett er jo det å slikke fitte ikke spesielt deilig for meg, rent fysisk sett. Men når jeg vet hvor deilig det er for henne, så gjør jeg selvsagt dette.

På samme måte forventer jeg jo å bli sugd tilbake da det gir MEG enorm nytelse. Selvsagt, hvis det gir henne fysisk ubehag å gjøre det, så er det noe annet, men det er ikke tilfelle hos oss.

Sex handler om å gi og ta, og se den andres behov. Jeg ser for øvrig at noen sammenligner dette med å tvinge dama til å ha analsex. Denne sammenligningen er så latterlig at det ikke er verdt å kommentere.

Anonymkode: 564fb...7ff

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet

For et kjedelig sexliv da! Suger aldri han du liksom skal elske? Hadde dumpet deg på flekken jeg og gått til noen som tenker litt på andre også, og ikke bare sin egen nytelse..

Skrevet

Grunnen til at jeg gikk ifra x'n er bare pga elendig sexliv. null oral, og lite ellers.

Dette gnager så mye på folk at det også ødelegger det positive i forholdet.

Anonymkode: 6dd32...2fa

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

For et kjedelig sexliv da! Suger aldri han du liksom skal elske? Hadde dumpet deg på flekken jeg og gått til noen som tenker litt på andre også, og ikke bare sin egen nytelse..

Får ikke du nytelse av samleie? :ohmy:

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger aldri samboeren min heller. Men her er det hans valg.

Kan vel legge til at jeg ikke liker det noe særlig heller. Så det passer oss begge :) 

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke du nytelse av samleie? :ohmy:

Jo så klart! Men oralsex hører liksom til sexlivet!

Jeg får nytelse før vi er begynt jeg.

Skrevet

Jo så klart! Men oralsex hører liksom til sexlivet!

Jeg får nytelse før vi er begynt jeg.

Men da blir det vel feil å si at en som ikke suger kun tenker på egen nytelse? Hvis hun er opptatt av å gi deg nytelse ved samleie, tenker hun på deg og.  :) 

Mener ikke med dette at man må være sammen med en person som ikke suger om det er noe som er viktig for en. Mener bare det blir drøyt å si at en kun tenker på egen nytelse om en ikke ønsker å suge.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Blir skeptisk til sånne tråder hvor TS ikke sier noe mer enn hovedinnlegget. 

Endret av teblad
  • Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da blir det vel feil å si at en som ikke suger kun tenker på egen nytelse? Hvis hun er opptatt av å gi deg nytelse ved samleie, tenker hun på deg og.  :) 

Mener ikke med dette at man må være sammen med en person som ikke suger om det er noe som er viktig for en. Mener bare det blir drøyt å si at en kun tenker på egen nytelse om en ikke ønsker å suge.

Jo, men hun tenker jo litt mer på seg selv når hun blir slikket men ikke suger han til gjengjeld. Samleie er jo nytelse for begge. Flaks at jeg elsker å slikke og se damene vri seg i nytelse (vet akkurat hvor jeg skal treffe for at de skal gå amok ;)) Jeg blir jo steinkåt av det. Men vil jo ha litt oralsex tilbake også. Å det er noe jeg alltid får. Pluss at jeg elsker 69 stillingen. 

Trodde de fleste likte å gi den man elsker oralsex og se fjeset hans/hennes når de gir h*n den nytelsen. Jeg elsker det jo uten å elske personen til og med, og det samme med ff'ene mine. 

Jeg skjønner ikke folk som ikke liker det jeg :) 

Til og med når jeg suger fremmede menn for penger så elsker jeg det. Se de nyte og få den opplevelsen de trenger og forventer for pengene. 

Endret av Axl Rose
Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, teblad skrev:

Blir skeptisk til sånne tråder hvor TS ikke sier noe mer enn hovedinnlegget. 

Enig. Det er typisk trolletråder når TS skriver HI og så forsvinner. Seriøse tråder svarer når TS'ene mer. 

Skrevet

Jo, men hun tenker jo litt mer på seg selv når hun blir slikket men ikke suger han til gjengjeld. Samleie er jo nytelse for begge. Flaks at jeg elsker å slikke og se damene vri seg i nytelse (vet akkurat hvor jeg skal treffe for at de skal gå amok ;)) Jeg blir jo steinkåt av det. Men vil jo ha litt oralsex tilbake også. Å det er noe jeg alltid får. Pluss at jeg elsker 69 stillingen. 

Trodde de fleste likte å gi den man elsker oralsex og se fjeset hans/hennes når de gir h*n den nytelsen. Jeg elsker det jo uten å elske personen til og med, og det samme med ff'ene mine. 

Jeg skjønner ikke folk som ikke liker det jeg :) 

Det må du heller ikke skjønne :)  Og her var det heller ikke snakk om at man forventer oralsex selv, men ikke gir. 

Som jeg skrev var det ikke det jeg reagerte på. Det var heller det at man automatisk kun tenker på egen nytelse om man ikke gir oralsex. Noe som ikke er sant i de fleste tilfeller. Man kan heller foretrekke å gi partneren nytelse på andre måter. Om hun da tenker mer på egen nytelse er nå en ting, at hun tenker kun på egen nytelse stemmer nok ikke i de fleste tilfeller. :) Hvis du forstår hva jeg mener :P 

Skrevet

Enig. Det er typisk trolletråder når TS skriver HI og så forsvinner. Seriøse tråder svarer når TS'ene mer. 

Mulig det. Men det ser ut som resten av oss kan ha en interessant diskusjon om temaet uten TS :fnise:

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, I Grosny skrev:

Jeg lurer på hvorfor noen kvinner misliker slik suging, og tenker at luktproblem kan være en faktor. Luktproblem kan løses med rengjøring. Er det lukten som er feil? 

For min del tror jeg det er mest at jeg misliker å ha munnen stapp full av noe. Føler meg liksom litt kvalt. 

Jeg har aldri sugd min kjærste. Han har aldri verken hintet eller forsøkt å få meg til det en gang. Har aldri pratet om det. Så mulig han ikke liker det? Han tar jo alltid styringen og kontrollen, og jeg får jo knapt tatt på pikken hans. :ler: 

Anonymkode: d5af1...c46

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må du heller ikke skjønne :)  Og her var det heller ikke snakk om at man forventer oralsex selv, men ikke gir. 

Som jeg skrev var det ikke det jeg reagerte på. Det var heller det at man automatisk kun tenker på egen nytelse om man ikke gir oralsex. Noe som ikke er sant i de fleste tilfeller. Man kan heller foretrekke å gi partneren nytelse på andre måter. Om hun da tenker mer på egen nytelse er nå en ting, at hun tenker kun på egen nytelse stemmer nok ikke i de fleste tilfeller. :) Hvis du forstår hva jeg mener :P 

Aha nå forstod jeg hva du mente :P Jeg er litt treg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...