Gå til innhold

Jeg suger aldri ektemannen min

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, canacas skrev:

Jeg tror mange, som har sterk brekningsrefleks (eller sensitiv osv), frykter den vil sette igang og at det da får en slags selvoppfyllende effekt. Selv har jeg så sterk brekningsrefleks at jeg til og med sliter hos tannlegen. Det har med frykten å gjøre, og er en tilvenningsak. Ofte sitter disse tingene i hodet, og frykten for at man skal brekke seg vil gjerne få deg til å brekke deg.

Og dette sier jeg ikke for å gjøre narr av de med sterk refleks, for det har jeg selv. Tankens kraft er viktig. 

Dette er også, noen ganger, grunnen til at noen kvinner foretrekker oral med en kjæreste og ikke "hvemsomhelst". For man må bli kjent, føle seg trygg, få tid til å venne seg osv. 

Men, avsporing much? Sorry TS! Jeg syns ikke noen skal gjøre noe man ikke vil. Men noen ganger må man spørre seg selv hvorfor man ikke vil, og om det er noe man kan gjøre noe med. 

Jeg er absolutt enig.  Man skal gjøre sexkoseting fordi man har lyst. Men dersom dumme ting som f.eks. manglende renhold er noe som gjør godsaken udelikat, så er det noe man kan ta tak  i.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det er utrolig digg å putte penis inn i vagina, ikke sant? Der den i utgangspunktet hører hjemme?

Det er latterlig at vagina liksom er utgått på dato og at det kun er oral eller anal som gjelder, ellers kan det være det samme.

Voks opp.

Anonymkode: 239cb...8a7

Aldri påstått at det kun er oral eller anal som er ok. det er dine ord.

Godt med litt forplay oral og kosing. så vagina. anal kan være godt av og til. samme synes hun.

Hva er feil med å utforske litt og eksperimentere.

Hvis det bare er vagina og misjonær som teller for deg, så synes jeg jaggu veldig synd på typen din.

Anonymkode: 6dd32...2fa

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godt med litt forplay oral og kosing. så vagina. anal kan være godt av og til. samme synes hun.

Hvis det bare er vagina og misjonær som teller for deg, så synes jeg jaggu veldig synd på typen din.

Det er ikke bare vagina og misjonær som teller da. 

Er det ikke noe annet i din verden enn enten vagina og misjonær eller suging? 

Da har du isåfall gått glipp av mye!

Anonymkode: 83bb2...7e1

• Liker 3
Skrevet

Patetisk at menn mener at kvinner skal tvinges til å gjøre ting de ikke liker. Egoisme står sterkt hos mange menn, men dere tåler ikke det om dama er egoistisk tilbake.

Jeg begynner å lure litt når jeg leser slike ting. Det betyr altså ingenting om dama ikke vil suge og synes det er skikkelig kjipt. At hun har tanker om at dette liker hun ikke mens hun suger dere betyr ingenting eller om hun synes analsex er skikkelig vondt og kjipt så betyr det ingenting for dere så lenge dere får det dere vil ha.

Kunne aldri falt meg inn å tvinge en partner til å slikke meg selv om jeg elsker det. Når man begynner å tvinge en partner til noe så får den dårlige følelser knyttet til sex og sånn skal det faktisk ikke være. Sex skal være morsomt, deilig og det skal være fokus på positive følelser. Begge to skal nyte det. Ikke bare du.

Anonymkode: 8a3e4...59b

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare vagina og misjonær som teller da. 

Er det ikke noe annet i din verden enn enten vagina og misjonær eller suging? 

Da har du isåfall gått glipp av mye!

Anonymkode: 83bb2...7e1

Dette skjønte jeg ingenting av. prøv på nytt og les hva jeg skrev først.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan utforske på mange andre måter. Om en partner ikke liker en ting så er det mange andre muligheter. Istedenfor for å bli opphengt i at man ikke får en ting så kan man jo gjøre alle de andre tingene partneren tenner på.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Coolaid skrev:

Det tok ikke mange innleggene før jeg kjenner at jeg blir provosert over noen av svarene i denne tråden. 

Jeg begynner å lure på både alder og modningsnivå hos enkelte av dere. 

Ts forteller at hun ikke liker å suge, og så er det plutselig greit å komme med kjipe kommentarer fordi det er noen seksuelle handlinger som man ikke ønsker å gjøre. Dette kommer kanskje som et sjokk for enkelte av dere men sex skal være LYSTBETONT, da gir det nemlig gode følelser for den som mottar og den som gir. I tillegg er det stor forskjell på oralsex når den blir gitt av en partner som har lyst, kontra når den blir gitt av en partner som ikke har lyst. 

Det gikk mange år i mitt samliv med min kjære hvor hun ikke gav oralsex. Det var greit, det var liksom ikke noe big deal, det er mange andre deilig ting man kan gjøre sammen når det kommer til sex. Nå elsker hun å suge, hun tenner vilt på det og ting har forandret seg en god del - ting kan også forandre seg uten press når man minst aner det.

En mann som virkelig er glad i sin kjæreste foretrekker sex som kommer av kjærlighet og frivillighet, ikke som et resultat av noe som ikke er lystbetont, uansett hva det måtte være (egne oppfatninger om at man bør, tvang, press, dårlig samvittighet osv)

Folkens, en god del av dere kommer forhåpentlig vis til å forstå dette når dere blir voksen. 

Jeg støtter ts 100% .

Jeg gir ts 100% støtte. 

For mange er det vel forskjell på å være med på noe man aktivt misliker, kontra noe man bare ikke får så mye seksuell nytelse av selv.

Anonymkode: ddc8d...d8b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mange er det vel forskjell på å være med på noe man aktivt misliker, kontra noe man bare ikke får så mye seksuell nytelse av selv.

Nå skrev jo faktisk ts at hun ikke liker det. Hun skrev ingenting om at hun ikke gidder fordi hun ikke får nytelse selv.

• Liker 2
Skrevet

Ikke sug han hvis du ikke liker det. Det er ikke noe godt å bli sugd når det ser ut som om dama misliker det eller må tvinge seg selv til å gjøre det. Det blir bare feil da.

Anonymkode: b9cdc...391

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skrev jo faktisk ts at hun ikke liker det. Hun skrev ingenting om at hun ikke gidder fordi hun ikke får nytelse selv.

"Liker ikke" er vagt og kan tolkes begge veier, derfor jeg spurte henne om å utdype tidligere i tråden.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Liker ikke" er vagt og kan tolkes begge veier, derfor jeg spurte henne om å utdype tidligere i tråden.

Jeg velger å forholde meg til det hun skriver til hun eventuelt oppklarer det. Sitter ikke og tror at jeg vet grunnen,og dømmer henne som at hun ikke gidder.

• Liker 3
Skrevet

Man skal selvfølgelig like det man driver med, men jeg føler man kanskje burde strekke seg for noen man elsker/er glad i. Det kommer jo litt an på grunnene, og for mange er oralsex er musthave i et forhold.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger heller aldri. Gjorde det noen ganger før, men liker det overhodet ikke. Føler jeg strekker meg med å ha sex oftere enn jeg har lyst til. Men å ta den i munnen uten å ha lyst,  gjør jeg ikke. Han slikker meg innimellom,  men jeg er egentlig ikke så glad i det heller. Han gjør det fordi han liker det. Så føler ikke jeg skylder han blowjob av den grunn... 

Anonymkode: c4eb8...54c

Liker du sex? Dette innlegget får meg til å tro at du ikke gjør det. Og det er jo sørgelig å leve sammen med noen som liker det, hvis man ikke har sansen for det selv.

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne aldri falt meg inn å tvinge en partner til å slikke meg selv om jeg elsker det. Når man begynner å tvinge en partner til noe så får den dårlige følelser knyttet til sex og sånn skal det faktisk ikke være. Sex skal være morsomt, deilig og det skal være fokus på positive følelser. Begge to skal nyte det. Ikke bare du.

Jeg ville ikke, og har aldri tvunget en partner til noen ting, men jeg lurer litt..?

Har du vært sammen med en langvarig partner som ikke slikket deg? Siden du elsker det, tenker jeg. Hvordan var det i lengden?

Jeg var sammen med ei i noen år som ikke sudge meg. Det kom aldri opp, fordi jeg regner med at om hun ville og ønsket det, gjorde hun det. Jeg savnet det noen ganger, fordi følelsen av å komme av en blowjob er så utrolig mer intens enn å komme ved samleie. Det å bare kunne nyte, og ha fullt fokus på det, er ikke sammenlignbart med noe annet seksuelt. Jeg hadde det bra i forholdet, og vi hadde det godt i senga, men det var noe jeg gjerne skulle hatt med inn. Nå var det aldri aktuelt å få det andre steder, så jeg levde helt greit uten. I dag er jeg sammen med noen som både gir og mottar med glede, og det er veldig bra. 

Endret av Cronosgjesten
Skrevet
32 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg ville ikke, og har aldri tvunget en partner til noen ting, men jeg lurer litt..?

Har du vært sammen med en langvarig partner som ikke slikket deg? Siden du elsker det, tenker jeg. Hvordan var det i lengden?

Jeg var sammen med ei i noen år som ikke sudge meg. Det kom aldri opp, fordi jeg regner med at om hun ville og ønsket det, gjorde hun det. Jeg savnet det noen ganger, fordi følelsen av å komme av en blowjob er så utrolig mer intens enn å komme ved samleie. Det å bare kunne nyte, og ha fullt fokus på det, er ikke sammenlignbart med noe annet seksuelt. Jeg hadde det bra i forholdet, og vi hadde det godt i senga, men det var noe jeg gjerne skulle hatt med inn. Nå var det aldri aktuelt å få det andre steder, så jeg levde helt greit uten. I dag er jeg sammen med noen som både gir og mottar med glede, og det er veldig bra. 

Ja,har det. Han likte ikke det,og da føltes det ganske kjipt for meg fordi jeg merket at han ikke likte det. Jeg synes ikke det er en god følelse å vite at partneren ikke liker det,men han var med på så mye annet så jeg synes vi hadde et godt sexliv. Om han bare hadde vært egoistisk og kjedelig ellers så tror jeg ikke at det hadde fungert i lengden.

Nå er jeg sammen med en som liker det veldig godt,men jeg synes ikke at vårt sexliv er noe bedre av den grunn. Så det er ikke sånn at det automatisk blir bedre bare fordi han liker det.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,har det. Han likte ikke det,og da føltes det ganske kjipt for meg fordi jeg merket at han ikke likte det. Jeg synes ikke det er en god følelse å vite at partneren ikke liker det,men han var med på så mye annet så jeg synes vi hadde et godt sexliv. Om han bare hadde vært egoistisk og kjedelig ellers så tror jeg ikke at det hadde fungert i lengden.

Nå er jeg sammen med en som liker det veldig godt,men jeg synes ikke at vårt sexliv er noe bedre av den grunn. Så det er ikke sånn at det automatisk blir bedre bare fordi han liker det.

Nei, jeg ser den. Det er mulig at det jeg har i dag er bedre fordi alt rundt er bedre. Men jeg er glad for at det ikke er motsatt. At jeg hadde ei som elsket å suge meg, og så fant ei som overhode ikke likte det. Det hadde vært kjipere. 

Gjest Coolaid
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ts skriver selv er at hun ikke liker det. Å ikke like noe er å mislike. Derfor bør hun ikke gjøre det. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

God sex for begge? eller bare jatter han med for å bevare husfreden?

Sex er kos, og penis har den mest kosefølsomme nerveansamlingen hos en mann. Den liker å bli kost på alle mulige måter, men trenger nødvendigvis ingen kyss for å være lykkelig. Massevis av god sex og kos skjer uten at munnen bidrar. 

• Liker 3
Skrevet

En helt ærlig sak, men hos oss er det gi for å få. Hadde hun ikke sugd meg, hadde jeg ikke gått fra henne, men hun kunne bare ha glemt å bli slikka tilbake. Å bli slikket er det beste hun vet, og da suger hun selvsagt meg, fordi vi er begge klar over at her går dette begge veier. Skulle da bare mangle i et forhold.

Anonymkode: 564fb...7ff

• Liker 2
Skrevet

Sånn var eksen min også. Det er en veldig avgjørende grunn for at hun er eksen min. Det der er noe jeg ikke vil være for uten i dette livet rett og slett. 

Anonymkode: 8afbd...624

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...