Gå til innhold

Jeg suger aldri ektemannen min

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å suge ham, men jeg liker det ikke. Derfor suger jeg aldri han. Han synes det er litt dumt at jeg ikke gjør det, men godtar det. Han elsker å slikke meg, og gjør det gladelig. Noen flere som aldri suger mannen sin? Hva synes han om det?

Anonymkode: bd826...527

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du gidder det bare ikke?

Anonymkode: 7b5a0...824

Hva mener du med at du ikke liker det? Syns du det er helt grusomt ekkelt eller vondt f.eks.? Ellers syns jeg jo det er litt rart at du ikke vil at han skal få oppleve den samme gode og intime følelsen du sikkert får når han gir deg oralsex.

Anonymkode: ddc8d...d8b

Egoistisk.

Anonymkode: 56ef1...6b3

Det tok ikke mange innleggene før jeg kjenner at jeg blir provosert over noen av svarene i denne tråden. 

Jeg begynner å lure på både alder og modningsnivå hos enkelte av dere. 

Ts forteller at hun ikke liker å suge, og så er det plutselig greit å komme med kjipe kommentarer fordi det er noen seksuelle handlinger som man ikke ønsker å gjøre. Dette kommer kanskje som et sjokk for enkelte av dere men sex skal være LYSTBETONT, da gir det nemlig gode følelser for den som mottar og den som gir. I tillegg er det stor forskjell på oralsex når den blir gitt av en partner som har lyst, kontra når den blir gitt av en partner som ikke har lyst. 

Det gikk mange år i mitt samliv med min kjære hvor hun ikke gav oralsex. Det var greit, det var liksom ikke noe big deal, det er mange andre deilig ting man kan gjøre sammen når det kommer til sex. Nå elsker hun å suge, hun tenner vilt på det og ting har forandret seg en god del - ting kan også forandre seg uten press når man minst aner det.

En mann som virkelig er glad i sin kjæreste foretrekker sex som kommer av kjærlighet og frivillighet, ikke som et resultat av noe som ikke er lystbetont, uansett hva det måtte være (egne oppfatninger om at man bør, tvang, press, dårlig samvittighet osv)

Folkens, en god del av dere kommer forhåpentlig vis til å forstå dette når dere blir voksen. 

Jeg støtter ts 100% .

Jeg gir ts 100% støtte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor noen kvinner misliker slik suging, og tenker at luktproblem kan være en faktor. Luktproblem kan løses med rengjøring. Er det lukten som er feil? 

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, Illuminatum skrev:

Synes det er skikkelig kjipt og må innrømme at jeg stikker henne da mindre og mindre.

Skulle du ha redigert litt her? ;)

Anonymkode: cb9f9...d70

• Liker 3
Skrevet

Jeg suker ikke og er fornøyd med det. :) Er ikke overbegeistret for oralsex i det store og det hele, men hvis mannen absolutt vil slikke så får han lov, det bare gir meg ingen verdens ting. Og det har ingenting med måten han gjør det på det er bare meningsløst. Penetrening er tingen for meg.

Anonymkode: 44d7b...6a1

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg lurer på hvorfor noen kvinner misliker slik suging, og tenker at luktproblem kan være en faktor. Luktproblem kan løses med rengjøring. Er det lukten som er feil? 

Kan også løses ved å barbere håret rundt kuken.. Skjønner ikke hvorfor folk har det. Er så uhygienisk. 

Skrevet
24 minutter siden, I Grosny skrev:

Dårlig renhold er en ting, brekningsrefleksen en annen. 

Anonymkode: 0388b...b22

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger heller ikke.. har prøvd flere ganger, men jeg brekker meg

Ekteskapet er godt også, vi har vært gift i over 15 år. Så manglende avsuginger er ikke nødvendigvis drepen for forholdet. 

Anonymkode: 83bb2...7e1

Får vel andre steder da.

Anonymkode: 6dd32...2fa

Skrevet

Jeg synes alle kommentarene om hvor egoistisk og kjip TS er helt på viddene. Det blir feil å gjøre noe man virkelig ikke liker bare for å glede den andre, når man kan glede den andre på så mange andre måter. Mange kvinner gjør ALT for å tekkes mannen. Hvis ikke er de liksom en dårlig sexpartner og frykter at han skal være utro. Hvis en mann er utro fordi han ikke får oralsex, så er det en taper som det er like så greit å bli kvitt. Ja, alle mennesker trenger nærhet og sex, men det finnes utallige måter å ha sex på. Hvor mange ganger har vi ikke lest her inne om kvinner som tar den i toeren bare fordi mannen vil og/eller maser om det. Snakk om å ikke stå opp for egne meninger :rolleyes: Høres ut som en gjeng med veldig usikre damer som ter seg som sexslaver. Jeg blir flau.

Anonymkode: 239cb...8a7

• Liker 9
Skrevet

Det med at man brekker seg, kan enkelt trenes bort.evt slikk..kos kyss osv.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig renhold er en ting, brekningsrefleksen en annen. 

Anonymkode: 0388b...b22

Brekningsrefleksen kan vel unngås dersom man ikke stapper den for langt inn?

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får vel andre steder da.

Hvis man tenker som deg at man kan få frikort for å være utro pga man ikke blir sugd i ekteskapet/forholdet så må jeg si det er noe alvorlig galt i topplokket

Nei, min mann er ikke utro. Vi har god sex, og hyppig sex, selv uten suging. Jeg vil tro at de fleste menn ikke synes noe særlig om spying under oralsex. 

• Liker 4
Gjest canacas
Skrevet
4 minutter siden, I Grosny skrev:

Brekningsrefleksen kan vel unngås dersom man ikke stapper den for langt inn?

Jeg tror mange, som har sterk brekningsrefleks (eller sensitiv osv), frykter den vil sette igang og at det da får en slags selvoppfyllende effekt. Selv har jeg så sterk brekningsrefleks at jeg til og med sliter hos tannlegen. Det har med frykten å gjøre, og er en tilvenningsak. Ofte sitter disse tingene i hodet, og frykten for at man skal brekke seg vil gjerne få deg til å brekke deg.

Og dette sier jeg ikke for å gjøre narr av de med sterk refleks, for det har jeg selv. Tankens kraft er viktig. 

Dette er også, noen ganger, grunnen til at noen kvinner foretrekker oral med en kjæreste og ikke "hvemsomhelst". For man må bli kjent, føle seg trygg, få tid til å venne seg osv. 

Men, avsporing much? Sorry TS! Jeg syns ikke noen skal gjøre noe man ikke vil. Men noen ganger må man spørre seg selv hvorfor man ikke vil, og om det er noe man kan gjøre noe med. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man tenker som deg at man kan få frikort for å være utro pga man ikke blir sugd i ekteskapet/forholdet så må jeg si det er noe alvorlig galt i topplokket

Nei, min mann er ikke utro. Vi har god sex, og hyppig sex, selv uten suging. Jeg vil tro at de fleste menn ikke synes noe særlig om spying under oralsex. 

God sex for begge? eller bare jatter han med for å bevare husfreden?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så for deg er det bare det å bli sugd som er god sex? Du foretrekker å bli sugd og spydd på? Bare man blir sugd så er alt annet underordnet?

Jaja...

• Liker 6
Skrevet
52 minutter siden, Jay skrev:

Kan også løses ved å barbere håret rundt kuken.. Skjønner ikke hvorfor folk har det. Er så uhygienisk. 

Fordi vi er skapt sånn?

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får vel andre steder da.

:dry:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi vi er skapt sånn?

:dry:

Aldri klipp håret eller neglene. Ikke puss tennene dine. Aldri bruk sminke eller parfyme...... fordi du er skapt sånn :/ 

Anonymkode: ef7a7...353

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får vel andre steder da.

Ikke gjør menn til ynkelige kryp som MÅ suges!

Anonymkode: c5efe...d32

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det er utrolig digg å putte penis inn i vagina, ikke sant? Der den i utgangspunktet hører hjemme?

Det er latterlig at vagina liksom er utgått på dato og at det kun er oral eller anal som gjelder, ellers kan det være det samme.

Voks opp.

Anonymkode: 239cb...8a7

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så for deg er det bare det å bli sugd som er god sex? Du foretrekker å bli sugd og spydd på? Bare man blir sugd så er alt annet underordnet?

Jaja...

Sårt for seg? har det vært et krangletema før i forholdet tydeligvis.

I et godt forhold så hører oral med sammen med mye annet.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri klipp håret eller neglene. Ikke puss tennene dine. Aldri bruk sminke eller parfyme...... fordi du er skapt sånn :/ 

Anonymkode: ef7a7...353

:daane:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...