AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har hatt soppinfeksjon hver måned det siste året. Jeg klør så jeg holder på å bli gal! Jeg begynner lure på om det faktisk er sopp eller noe annet. Jeg klør meg til blods å det svir å gjør så vondt. Burde jeg kontakte lege? Anonymkode: 261be...b46
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Har du prøvd canesten? Anonymkode: ec21f...47b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Kontakt lege. Du trenger å få sjekket om det faktisk er sopp, og få vite hva du kan gjøre for å unngå det. Du trenger muligens en hestekur med diflucan. IKKE bruk canesten hele tiden, det kan virkelig føkke opp slimhinnene dine Anonymkode: 4137b...b64
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Som forrige taler sier: det hjelper kun med middel mot sopp dersom du faktisk har sopp. Er mye annet som klær og, inkludert men ikke begrenset til kjønnssykdommer. Viktig å behandle det du faktisk har, ikke det du tror du har. Sånn om det er sopp og du er av dem som plages med tilbakevendende sådann (er ikke uvanlig) så er regelen ekstremt enkel: ikke mat soppen. Og soppen spiser sukker eller mat som lett nedbrytes til sukker (typisk frukt, fint mel og hvit ris). Så da bør du over på et kosthold med så lite sukker som mulig, men i en variant som gjør at du er komfortabel med å leve med det i årtier fremover. Anonymkode: bb1ba...6fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå