AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hei, noen her som har vært lagt inn på åpen døgnpost? Sist jeg var det (3 uker) var jeg dårligere når jeg dro enn når jeg kom.. Nå vil de legge meg inn igjen, og jeg skjønner ikke helt hvorfor.. Noen her som har blitt dårligere ved en innleggelse og bedre ved en annen? Anonymkode: d00fd...809
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Greit å være innlagt om man er psykotisk eller må justere medisiner eller sånt. Ellers tror jeg de fleste blir sliten av pisset til Dpsene, spiser maten, sover mest mulig og ellers lukker ørene for sure sykepleiere som har lite å bidra med med mindre man trenger strikke- eller bolleoppskrift... Anonymkode: 7d7b6...a77 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Kan du ikke bare spørre hvorfor de vil ha deg inn igjen? Blir dårlig selv av innleggelse, får ikke lov til å være innlagt. Anonymkode: cef34...899
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare spørre hvorfor de vil ha deg inn igjen? Blir dårlig selv av innleggelse, får ikke lov til å være innlagt. Anonymkode: cef34...899 De vil ha meg inn fordi jeg er suicidal, har hatt ett par "forsøk" (skrik om hjelp, fail, hva enn du vil kalle det). Har klart å ljuge meg fra akuttinnleggelse.. men behandler, fastlege og AAT mener jeg bør på åpen døgnpost. Anonymkode: d00fd...809
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Hvordan/ hva synes du selv det kan være den beste måten å hjelpe deg videre? Siden du vil ikke bli innlegget igjen! Og det forstår jeg, siden du følte deg ikke særlig bedre etter det. Inne i deg, hva er det du vil ha? Anonymkode: 704e4...2ad
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan/ hva synes du selv det kan være den beste måten å hjelpe deg videre? Siden du vil ikke bli innlegget igjen! Og det forstår jeg, siden du følte deg ikke særlig bedre etter det. Inne i deg, hva er det du vil ha? Anonymkode: 704e4...2ad Pause. Skulle ønske noen bare kunne "sykemelde" meg fra alt, fra alt jeg må gjøre, alle tankene, måtte late som om jeg bryr meg om alle rundt. Men helt ærlig vil jeg kanskje bare ha noen der, som faktisk bryr seg og er der. Eller bare behandleren min tilbake... Anonymkode: d00fd...809
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå