Gå til innhold

Pinlige spørsmål


KalloRilla

Anbefalte innlegg

jeg har hatt sex med noen som var opptatt, men aldri vært utro selv.

har du stjålet undertøyet til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, må nok svare ja. tok med meg trusen til elskerinnen min når jeg dro i utenladsjobb første gang, siste natten før eg dro,

har du hatt sex i bil i bevegelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du med fremmed person mener en du ikke har snakket to ord med, så nei. Men hadde kjemien vært der fra første stund så ser jeg ingen grunn til å la være.

Har du fått en ørefik noen gang når du har prøvd deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det. Har vel bare truffet gentlemenn da :jepp:

Har du sovnet på tog/buss og våknet av at du selv snorker, og oppdaget at de andre passasjerene sitter og flirer av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har sovnet på toget og oppdaget at jeg har siklet på meg selv.... Tror ingen så det da :)

Har du servert gjester brus/juice/farris el. fra en flaske som du etterpå husker at du har drukket direkte fra selv, og etterpå bare latt som ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg gjort et par ganger

Har du hatt det så travelt om morgenen at du har tatt på deg to forskjellige sokker, og først oppdaget det når du kom på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da har det ikke vært fordi det var travelt om morgenen, men fordi sambo har tatt ut av tørketrommelen og brettet sammen to ulike sokker... må være fargeblind ellernoe!

Har du sniki til deg småting fra jobb, som post-its, kulepenner osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg er stolt av, men i ungdommen hendte det vel at man var blakk og hadde lyst på noe godt, så ja.

Har du vært full og våknet opp med en du ikke husker morgenen etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Tror det er flere som har gjort det som unge ja! Selv har jeg stjålet EN bugg, og hadde dårlig samvittighet i flere uker, men husker lillesøstra mi blei ferska på ungdomsskolen for å stjele en Kick, og endte opp med å plukke søppel utenfor butikken i en mnd, før skoletid, for å gjøre opp for seg... hehe).

Nei, kroppen min stopper meg vanligvis før jeg kommer så langt, ved at jeg kaster opp.... Jeg kunne nok aldri blitt alkoholiker, jeg klarer faktisk ikke å drikke noe særlig!

Hva vil du helst gjøre på en søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett på meg BH, fordi jeg har ganske store pupper, og det er ubehagelig å gå uten (og heller ikke særlig pent, syns jeg da...) :sjenert: Men jeg går innimellom uten truse :)

Hva er din flaueste uvane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biter negler når jeg er stresset. og tendensiøst bare lillefingerneglene.

har du tenkt på andre enn den du har hatt sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...