Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men jeg har spydd på meg selv ved et uhell :kvalm:

Har du noen gang vært skikkelig fyllesyk og kastet opp mens du har vært på jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det er veldig mange år siden

Har du noen gang vært litt full ennå når du har kommet på jobben?

Skrevet

nei heldigvis ikke

Har du sett noen med ryggen til, som du syns var veldig flott og høylytt kommentert dette, som du trodde var en av motsatt kjønn som viste seg å ikke være det?

Gjest Catwoman
Skrevet

nei

Har du noengang snakket til en prøvdedukke, fordi du trodde det var et menneske?

Skrevet

nei

Har du noen gang fersket foreldrene dine når de var midt i akten?

Skrevet

Ja, dessverre... *grøsser litt*

Har du løpt inn i et speil i en butikk fordi du trodde det var en passasje?

Skrevet (endret)

Hahaha, ja! Pinlig! (Det er faktisk noe det morsomste jeg vet om, når det liksom synger i glassset og folk titter seg forvirret og ille berørt rundt omkring og later som ingenting! :legrine: )

Har du noen gang vinket overentusiastisk til "venninnen din" på andre siden av gaten og løpt over for å hilse på henne, for så å finne ut at det er en vilt fremmed?

Endret av Rainbow Brite
Skrevet

Å ja, skjedde en gang på barneskolen og jeg er redd for å gjøre sånt siden da... Selv når jeg vet jeg kjenner personen, så hilser jeg diskret... Har du noen gang kasta opp på bussen?

Skrevet

Nei.

Har du noen gang mistet besinnelsen og slått et barn?

Skrevet (endret)

Ja... ikke så vanskelig det når man lett blir bilsjuk :ler:

Har du spist av daten din sin mat på restaurant uten å spørre om det først?

Endret: Vil bare understreke at jeg ikke svarte på Crianza sitt spørsmål, men genacvale sitt. Har for øvrig slått et barn nei.

Endret av Shabana
Skrevet

ja, men det var av mannen min sin mat

har du noen gang benflørtet med din kjære under bordet, tror du, men det viser seg å være den som sitter ved siden av din kjære

Skrevet

Nei

Har noen dratt ned skjørtet/buksen din i all offentlighet?

Skrevet

Nei

Har du gått på feil (herretoalett i stedet for dame toalett) offentlig toalett og blitt sett?

Skrevet

Ja

Har du stått og snakket med noen, vedkommende kjenner deg tydlig, men du aner ikke hvem det er?

Skrevet

Ja :murvegg:

Har du noengang blødd gjennom buksa, og det har blitt merke på både klær og stol?

Skrevet

ja :flau:

Har du kjøpt konkomer og strekkoden ikke slår inn, og kassedamen må få prisen av en annen?

Skrevet

Nei

Har du noen gang slått en av foreldrene dine?

Skrevet

Nei, men har blitt slått av så å si begge.... Har du vært midt oppi soveroms-action da en annen person plutselig dukket opp i døra? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...