Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei faktisk ikke.

Har du blitt kraftig lurt i telefonen av en venn/venninne som har utgitt seg for å være noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, svært få!

Har du gått bort til feil person på butikkken, trodd det var noen du kjente og begyntå skravle i vei?

Skrevet

Nei

Har du gått inn på foreldrene dine midt i akten?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

nei. heldigvis ikke.

har du noen gang fortalt en vits du syntes var vittig og så ble det bare pinlig stille da du kom til poenget?

Skrevet

Ja

Har du noen gang vist dine edlere deler ved et uhell?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

ikke det jeg vet :overrasket:

har du noengang ikke hatt dekning på kortet og det har vært laaaaang kø bak deg i handlekassa?

Skrevet

Ja det er ille

Har du noen gang tenkt på selvmord?

Skrevet

Ja, er det noen som ikke har det?

Har du noen gang beskyldt kjæresten din for noe alvorlig - og så har han ikke gjort det likevel?

Skrevet

Ja :sjenert:

Har du sovnet om bord på tog, buss eller lignende og våknet opp når ditt stoppested er blitt kjørt forbi?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

:ler: Nei faktisk ikke.

Har du trodd du har mistet lommeboken din, satt himmel og jord i bevegelse for så å finne den i en veske hjemme?

Skrevet

Ja, både den og flere andre ting :legrine:

Har du glemt hunden din utenfor butikken e.l.?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Nei. Men ski har jeg glemt igjen. :ler:

Har du noen gang vekket naboen din kl halv 7 om morgenen for å få vedkommende til å lete etter husnøklene du trodde du hadde mistet?

Skrevet

Nei

Har du vekt foreldrene til kjæresten din med stønning?

Skrevet

Det har jeg ikke fått konkrete tilbakemeldinger på, men hvem vet?

Har du glemt varene igjen på butikken?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Ja. :ler: Kjøpte julegave, og ble så glad for det at jeg glemte den igjen i butikken.

Har du pakket opp julegave og nesten spydd av skrekk, det har stått skrevet i ansiktet ditt, og den glade giver sitter og ser på deg?

Skrevet

Nei, heldigvis.

Har du fått latterkrampe på ett svært ugunstig sted?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Ja.

Har du sluppet en liten en ute blant folk og så har den stinket som et lite h....?

Skrevet

Ja

Har du vært på middagsbesøk og fått servert noe du ikke likte, prøvd å late som du liker det men ikke fått det til ?

Skrevet

Jeg har fått server noe jeg ikke liker. Men jeg har alltid en pose eller serviett i veska så jeg, diskret, kan legge maten der.

I sommer, da jeg var i Hellas, fikk vi av og til servert en liten shot etter maten. Så nesten hver kveld gikk jeg med en svett sprit i veska...

Har du glemt å låse døra på et offentlig toalett og samtidig bli tatt på fersken doing number two?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...