AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Kan det være pga stress? Høyt blodtrykk? Alt går bare rundt for meg nå. Føler meg elendig. Kom plutselig. Er ikke særlig forkjøla. Noen andre som har har det? Anonymkode: 456f5...304
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Må legge til at jeg har hodepine og at det føles som om hjernen "rister"? Googlet og stod det kunne være mangel på magnesium? Anonymkode: 456f5...304
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Dytter denne opp. Har det slik idag igjen... dessverre... hele verden går rundt for meg. Kom plutselig, der er snakk om noen sekunder fra jeg gikk fra normal til svimmel. Vedvart i endel timer nå. Som vanlig. Har slitt endel, denne uken, med anfall der jeg har følt meg dårlig. Plutselig svak i kroppen; særlig armene, og stemmen blir svak. Får vondt i venstrearmen. Dette kommer uten tydelig trigger. Jeg tenkte det kunne være blodsukkerfall, men hvorfor får jeg vondt i armen av det? Noen som vet? Vært utredet mtp hjerterytmeforstyrrelser, og jeg har mange doble slag som er påvist på ekg, men ikke unormalt mange. Det er dog snart 3 år siden jeg ble undersøkt. Men jeg er ung, under 30 år. Hjerteslag om natten lå på rundt 50, noe jeg vil tro er normalt. Men hjertet har vært bedre. Jeg lurer da på hva som kan forårsake slik svimmelhet, og vondt i armen? Jeg sliter med angst, men jeg har ikke angst når jeg er slik jeg er. Derimot føler jeg meg rolig i forkant. Kan for eksempel stå og slappe av og lage mat, eller sitte i bilen rolig og avslappet. Men det bekymrer meg da.. Anonymkode: 456f5...304
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Hei!!! Ring klinikk for alle på røa eller majorstuen for å sjekke om du/ dere har evt krystallsyken. Det har jeg hatt og fikk behandling der. Anonymkode: 324eb...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Krystallsyken kan føre til at man føler seg rar i hele kroppen når man blir så svimmel at alt går rundt. jeg har kronisk krystallsyken og blir helt rar når anfallene kommer. Som den ovenfor her nevnte enten går du til legen eller kontakt Klinikk for Alle de har god kompetanse på dette området. Anonymkode: a9169...439
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 Takk for forslag. Får man vondt i armen av det? Anonymkode: 456f5...304
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 dytter igjen da Anonymkode: 456f5...304
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå