Gå til innhold

Ser små lysglimt - STRESS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først: Jeg er ganske stressa av meg og har i tillegg helseangst. Siden jeg har angst, blir jeg stressa av det og. Øynene har blitt sjekket grundig hos to øyeleger, både på grunn av lysglimtene og bla. tørrhet. Alt ser bra ut med tanke på synet, og jeg kan neppe tro at noe er forandret på 1 måned. Det som plager meg litt er at jeg ofte legger merke til små eller større lysglimt i synsfeltet, enten rett fram eller på sidene (begge øynene). De forsvinner på sekundet, så det er ikke noe som vedvarer over lang tid. De kommer nå og da, og det er ikke sånn at det blinker kraftigere og kraftigere. Jeg var dødsbekymret for netthinneløsning, men øyelegen forsikret at alt så bra ut.

Jeg snuser, går på Cipralex og Ritalin. Kan noe av dette gi slike symptomer? Noen som vet?

Anonymkode: 1eeee...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er medisinene. Kan ingenting om Ritalin, men cipralex kan i alle fall gi synsforrstyrrelser. Både som bivirkning og under nedtrapping. 

Anonymkode: 9bf3f...942

Skrevet

Snusen parkerer du, om dette er en bivirkning av medisinenendu bruker eller en ny tilstand, må du diskutere med legen din. 

Det er mulig å ha migrene med bare denne typen synsforstyrrelser og uten migrenehodepine. Skjeldent, mennikke uvanlig. Kjenner ennsom har dette. 

Anonymkode: de7b6...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...