Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, vscare skrev:

TS: Presenterer lang, reflektert problemstilling ang. samboer hun har vært sammen med i åtte år, sier hun ikke vet om hun ønsker å forbli i forholdet pga. diverse små, men helt legitime grunner.

Svar 1: "Dump ham."

Svar 2: "Herregud, du er jo helt urimelig, TS! Skjerp deg."

Svar 3: "Typisk kvinnfolk, skal lage styr ut av alt."

"Dump han" svaret gir ikke hjelp i det hele tatt!  Ts spurte om råd til hvordan forholdet kan bli bedre, men så kommer hylekoret og sier "dump han" eller "du er sammen med han fordi??" 

Anonymkode: 231b8...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler alltid at jeg har gått glipp av noe når jeg ser setningen; Tråden er ryddet for...

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Dump han" svaret gir ikke hjelp i det hele tatt!  Ts spurte om råd til hvordan forholdet kan bli bedre, men så kommer hylekoret og sier "dump han" eller "du er sammen med han fordi??" 

Anonymkode: 231b8...e4d

Ja, ikke sant? Jeg mener, noen ganger er det sånn at det virker som at det beste for den hypotetiske TS er å dumpe fyren, men da går det vel vitterlig an å si det på en ordentlig måte og gi en begrunnelse, ikke bare et kort, "Dump ham":laugh: 

Skrevet

Nå får det være nok! [sett inn navn på kvalmende kjent person] er en hedersmann!

Anonymkode: 3ebdf...e66

• Liker 2
Skrevet
På 6.12.2016 den 3.13, Jerry Lee skrev:

Ikke svar...men er litt lei av at TS angripes nesten uansett hva tråden gjelder. Angripes, og nesten sjikaneres, ofte på det groveste.

Lurer mange ganger på om det ER voksne, vettuge mennesker som gjør dette.

Hei. Du må bare legge fra deg tanken om at de fleste er oppegående. De fleste er ikke så oppegående, men flinke til å gjøre det som skal gjøres. Enhver gris kan jo klare å kopiere andres oppførsel, det er status å herme etter hverandre.

De som er reelt oppegående pleier å skjule seg, tror jeg, vil ikke ha oppmerksomhet på seg selv. Det er altfor mange som vil ha en bit av det.

Anonymkode: ffde9...825

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Du må bare legge fra deg tanken om at de fleste er oppegående. De fleste er ikke så oppegående, men flinke til å gjøre det som skal gjøres. Enhver gris kan jo klare å kopiere andres oppførsel, det er status å herme etter hverandre.

De som er reelt oppegående pleier å skjule seg, tror jeg, vil ikke ha oppmerksomhet på seg selv. Det er altfor mange som vil ha en bit av det.

Anonymkode: ffde9...825

Javel, ja.....

Gjest Margit Spat
Skrevet

Når TS spør om tips til (jule-)gaver og hylekoret svarer: «Hvorfor spør du ikke bare hva h*n ønsker seg?» 

Skrevet

Det blir vel mer påstandene, om hva man jobber med, hva man liker/ikke liker, alle spekulasjonene - er skikkelig lei.
Det virker som om noen er helt besatt. Virkelig.

Det her er oppmerksomhet slik kjendiser i Hollywood får. Ikke en vanlig person. Sære greier.

Anonymkode: 97c2d...e72

Skrevet

Når TS lurer på en enkel ting og det kommer masse svar som handler om noe helt annet. 

Anonymkode: 3e440...a4d

Skrevet

"Dump han" svar i alle samlivstrådene.... med mindre en av partene er utro eller voldelig kan faktisk de fleste problemer ordnes

Skrevet

TA ABORT!

(implisitt: ingen andre en MEG er skikket til å ha barn og jeg har et gudskompleks)

Anonymkode: 74506...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...