Gå til innhold

Hvordan ta initiativ til røff sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenner veldig på tanken av skikkelig røff sex. Har vært sammen med mannen i mange år, og det "røffeste" vi gjør (og jeg anser altså ikke det som røft) er å klore hverandre nedover langs ryggen og bite forsiktig. Mannen min er veldig dominant av seg, og han liker å være den som styrer. Men jeg kan merke på han at han muligens alltid har holdt litt tilbake. Jeg tror nok innerst inne han kan tenne på ganske syke ting, han er veldig alfa av seg men på samme tid hater han å snakke om sånt, og av respekt eller noe ville han nok aldri "sluppet løs det indre monsteret sitt" på en kvinne. 

Men nå er jeg helt ærlig litt lei av den samme vanlige sexen vår, den er god for all del, men jeg kjenner som sagt at jeg tenner veldig på tanken av ordentlig røff sex.

Hvordan kan jeg lokke dette ut av mannen? Spør jeg han rett ut om å være røff med meg og ikke holde tilbake, blir han bare å le fordi han hater som sagt å snakke om sex og fantasier. Kom gjerne med tips! 

Anonymkode: debf8...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, eneste måten å gjøre dette på er å prate sammen. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, kattepusen skrev:

Sorry, eneste måten å gjøre dette på er å prate sammen. 

Som jeg skulle sagt det selv....

men det kan holde å hyle ut dine lyster

Skrevet

Du kan jo bare lede det i retning av det du liker? Sex er fysisk, det er jo det helt naturlige.

Med eksen tok jeg bare hånden hans og ledet den opp mot halsen min, så skjønte han at det var greit.

Anonymkode: 72bb0...a36

Skrevet

Han er veldig dominant, men ikke røff? Har jeg misforstått noe? Her må du være ærlig om hva du vil, men vær nøye med å si det på en måte som oppmuntrer han og ikke bryter han ned. Du vil at HAN skal være hard med deg, du vil ikke ha hard sex generelt. Du tenner på hans kvelertak, ikke kveling generelt... Hvis du greier  balansere det med en irriterendesexy måte å si det på, som gir han lyst til å sette deg på plass, så er sjansene gode...Om han har det i seg da.

Anonymkode: bc279...ab4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er veldig dominant, men ikke røff? Har jeg misforstått noe? Her må du være ærlig om hva du vil, men vær nøye med å si det på en måte som oppmuntrer han og ikke bryter han ned. Du vil at HAN skal være hard med deg, du vil ikke ha hard sex generelt. Du tenner på hans kvelertak, ikke kveling generelt... Hvis du greier  balansere det med en irriterendesexy måte å si det på, som gir han lyst til å sette deg på plass, så er sjansene gode...Om han har det i seg da.

Anonymkode: bc279...ab4

Jeg mener at han er en veldig dominant person sånn generelt, det var ikke spesifikt mtp sex. Takk for tips, må bare prøve å finne rett måte å legge det fram på til han. 

Anonymkode: debf8...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...