Weebs Skrevet 27. august 2017 Forfatter #1701 Skrevet 27. august 2017 I dag har det vært fotballcup, men været var ikke helt med oss. Eller det var sinnssykt med oss mens M sov. Men da hun våknet kom verdens største sky og stilte seg rett over byen. Jeg hadde utstyrt oss med smoothie og pinner, men da det ble for kaldt til å ha henne ute av vogna ble hun lei. Hun holdt ut én time, så det var ikke så verst til å være henne Og ungene var fornøyd med at hun fikk se dem spille Så stakk vi hjem, og da kom sola frem igjen Og! Hun har krabbet noen steg (igjen!) flere ganger i dag. Jeg er selvsagt kjempestolt og fornøyd. Jeg fikk somlet meg til å filme også! Måtte jo ha bevis i tilfelle hun ikke gidder å gjøre det mer Vet aldri med hun der. Hun prøvde å reise seg langs vippestolen i tillegg. Da ble det nesten litt for mye for hu mor Så ting skjer!
Weebs Skrevet 28. august 2017 Forfatter #1702 Skrevet 28. august 2017 (endret) Her krabbes det fremdeles! Mest åling da, det er enklest. Ingenting banebrytende å melde ellers Mannen måtte på jobb akkurat da vi skulle se GoT Nå må jeg holde meg unna spoilere til i morgen! Fader altså... Det er veldig greit at vi tar annenhver oppvåkning på kvelden nå. Men etter at det ble ei greie så godtar hun ikke stryk og sang fra meg lenger. Kun pupp! Så nå ligger jeg her for femte gangen i kveld Har googlet nattavvenning et par kvelder nå Endret 28. august 2017 av Weebs
Weebs Skrevet 29. august 2017 Forfatter #1703 Skrevet 29. august 2017 Siden vi ble en million stykker i familien har vi droppet kjøkkenbord og spiser kun i stua (på spisebord, seff). Da ble det plutselig masse plass på kjøkkenet, så nå skal vi utvide. Få flere skuffer, liksom. At kjøkkenet nå blir en U i stedet for, øh, to parallelle I-er Er det noe jeg er kjent for, så er det min gode evne til å forklare. Kjøkkendama spurte om jeg ville ha noen smarte innerskuffer. Å det vil jeg jo! Jeg vet bare ikke hvilke typer Kun at den ene skal ha sånn krydderinnsats. Senere skal jeg til broren min som nettopp har pusset opp kjøkkenet for å se om de har noen supersmarte løsninger. Vanskeli !
Pentu Skrevet 29. august 2017 #1704 Skrevet 29. august 2017 På hytten har vi masse innerskuffer. Til bestikk, krydder, lokk, redskaper osv. Er helt genialt. Vi har en U nå, kommer til å savne dette kjøkkenet tror jeg. Selv om det garantert blir helt kanon i det nye huset. Blir det overskap eller "bare" skuffer/skap nede?
Weebs Skrevet 29. august 2017 Forfatter #1705 Skrevet 29. august 2017 32 minutter siden, Pentu skrev: På hytten har vi masse innerskuffer. Til bestikk, krydder, lokk, redskaper osv. Er helt genialt. Vi har en U nå, kommer til å savne dette kjøkkenet tror jeg. Selv om det garantert blir helt kanon i det nye huset. Blir det overskap eller "bare" skuffer/skap nede? Ooo, lokk! Det må jeg nevne. Nå ligger alle lokkene i en dyp skuff. Skikkelig dårlig utnyttelse av plass. Til bestikk og redskaper har vi. Kunne alltids hatt mer... Mannen har en syk kjøkkenfetish, så vi har alle kjøkkenredskaper som finnes Det blir bare nede fordi vi har vinduer på den veggen
Weebs Skrevet 29. august 2017 Forfatter #1706 Skrevet 29. august 2017 (endret) Manflu herjer. Det begynte med "har vi Repsils?" i morges, allerede da tenkte jeg at nå er helvete laus. Det hadde visst eskalert noe sinnsykt i løpet av dagen. I telefonen på vei hjem fra jobb fikk jeg en lang (lang!) liste over alle plassene han hadde vondt. Jeg mistenkte litt manflu hos M i dag også. Hun har vært sutrete og krevd å bli bært nesten hele dagen. Ikke sånn "jeg vil på sightseeing"-bæring, men kosebæring. Kosebæring på M sitt vis er ulikt alle andre babyer jeg vet om Hun liker ikke å bli bært innover. Hun må ha full oversikt at all times, så det må være fremover. Sittende på hofta er heller ikke godt nok. Hun vrir seg frem uansett hvordan du prøver å holde henne. Så ja, hennes type kos. Rett frem, med hodet hvilende på siden. Men hun har tydeligvis bare ladet batteriene til kvelds. For da! Gudhjelpes. Ny rekord i sprellende baby. Etter at hun knakk krabbekoden har hun også blitt en klatrer. Klatre over lårene mine, det er gøy det! I starten forstod jeg ikke hva hun ville. Sitte i fanget? Bli løftet opp? Nei. Klatre frem og tilbake, frem og tilbake Hun reiste seg også opp i dag, på et slags vis Mens hun holder seg, altså! Hun står med rompa stikkende ut, så det ser ut som hun prøver å twerke. Hjelper lite at hun er så crazy fornøyd med seg selv at hun hele veien snur seg og ser på oss mens hun smiler og ler. Den siste fortanna kom også ut i dag! Nå har hun fire tenner! Oh my lord. Ja, det var vel dagens Endret 29. august 2017 av Weebs 2
Weebs Skrevet 30. august 2017 Forfatter #1707 Skrevet 30. august 2017 Herreguuud, det er litt kjedelig når mannen jobber 10 timers dager flere uker på rad. Inkludert lørdag! Blir jo kjempesulten! I dag skal jeg lage en slags Sloppy Joes, men hvitløksbrød i stedet for hamburgerbrød. Mmm! Da jeg var på butikken stod det masse dritt foran frysedisken så hun som holdt på der måtte finne til meg. Så gav hun meg First Price sine hvitløksbrød! De har jeg aldri smakt før Hadde egentlig lyst å spør om å få Hatting sine i stedet for, men jeg ville ikke virke snobbete Håper fader meg de er gode! Blir uansett ikke noe klinings i kveld. Nå skal jeg koke kraft for tredje gang. Denne gangen skal jeg ha den i ovnen i stedet for på plata. Håper gryta tåler det. Må vel det? Nå må jeg snart vekke M så hun ikke holder det gående i hele kveld! Stakkars
Leopanter Skrevet 30. august 2017 #1708 Skrevet 30. august 2017 Håper den gryta ikke har plastikkhåndtak
Weebs Skrevet 30. august 2017 Forfatter #1709 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Leopanter skrev: Håper den gryta ikke har plastikkhåndtak Nei, den har ikke det Men det er en liten gummiring på lokket. Går det bra mon tro? Iik!
Leopanter Skrevet 30. august 2017 #1710 Skrevet 30. august 2017 Hm, hadde ikke stolt på det, egentlig! Prøve og se?
Marimba Skrevet 30. august 2017 #1711 Skrevet 30. august 2017 Synes firstprice sine hvitløksbaguetter er kjempegode
Weebs Skrevet 30. august 2017 Forfatter #1712 Skrevet 30. august 2017 3 timer siden, Leopanter skrev: Hm, hadde ikke stolt på det, egentlig! Prøve og se? Må nesten det 2 timer siden, Marimba skrev: Synes firstprice sine hvitløksbaguetter er kjempegode Funka fint de!
Weebs Skrevet 30. august 2017 Forfatter #1713 Skrevet 30. august 2017 Ahrr. Vi får vel bestille en legetime. Det fikk vi beskjed om sist vi var der. Etter tre måneder med Gaviscon, kom tilbake. Tre måneder er gått. Null oppkast, men fremdeles lite søvn. Har hevet hodeenden en god del, men hører hun surkler og styrer på med masse lyder i halsen Men den legen altså. "Jeg stoler ikke på resultatet en ph-måling gir." "Jeg kan ikke gi henne medisiner uten utredning." Okei... Hva gjør vi da? Spent på hva han sier denne gangen.
Gjest Sisti Skrevet 30. august 2017 #1714 Skrevet 30. august 2017 Jeg har også hørt at de ph-målingene er veldig lite pålitelige. Men da må han jo ha en annen utredning han tror på? Han bør vel uansett henvise dere til barnelege, kanskje?
Weebs Skrevet 30. august 2017 Forfatter #1715 Skrevet 30. august 2017 59 minutter siden, Sisti skrev: Jeg har også hørt at de ph-målingene er veldig lite pålitelige. Men da må han jo ha en annen utredning han tror på? Han bør vel uansett henvise dere til barnelege, kanskje? Han sa ikke noe om en annen metode, bare at han ville skåne henne for den testen. Så da Det vil jo jeg også. I hvert fall når jeg leser om den Æsj, jeg vet ikke. Blir kvalm av alt
Beccy87 Skrevet 31. august 2017 #1716 Skrevet 31. august 2017 Hva da test? - hilsen lykkelig uvitende
Weebs Skrevet 31. august 2017 Forfatter #1717 Skrevet 31. august 2017 11 timer siden, Beccy87 skrev: Hva da test? - hilsen lykkelig uvitende 11 timer siden, Beccy87 skrev: Hva da test? - hilsen lykkelig uvitende
Weebs Skrevet 31. august 2017 Forfatter #1718 Skrevet 31. august 2017 11 timer siden, Beccy87 skrev: Hva da test? - hilsen lykkelig uvitende Du er heldig som blir sitert tre ganger Jo. En kjekk liten test med sonde gjennom nesa og ned i spiserøret. Den har de på i ett døgn. Det sies at det egentlig ikke er så fæl, men si det til en baby (Og en mamma )
miore Skrevet 31. august 2017 #1719 Skrevet 31. august 2017 4 minutter siden, Weebs skrev: Du er heldig som blir sitert tre ganger Jo. En kjekk liten test med sonde gjennom nesa og ned i spiserøret. Den har de på i ett døgn. Det sies at det egentlig ikke er så fæl, men si det til en baby (Og en mamma ) Min snupp gikk med sonde en uke da hun var ca 1.5. Hun hatet oss, sykepleierne og verden da hun satt med en sykepleier som menneskelig tvangstrøye og en annen dyttet sonden ned, men "glemte" den ganske fort når den først var på plass. Så arbeidsteorien min er at hun -definitivt- ble plaget da de satte den på plass, men at det gikk greit etter dét. Men litt irritert var hun nok, hun klarte nemlig likevel å rive den ut et par ganger i løpet av den uken, og da var det samme spetakkelet på nytt for å få den ned igjen. Hun var syk og superslapp da hun hadde den, men da hun etter nesten en uke ble litt mer pigg igjen var det et lite h*lvete å løpe etter henne med stativet til sonden så ikke hun skulle klare å røske den ut Hun fikk næring av den da, vet ikke om dere trenger stativ? De periodene hun ikke fikk noe, tapet de bare slangen på kinnet og ryggen så hun ikke skulle dra den ut ved et uhell (hun dro den ut med vilje de gangene hun gjorde det).
Weebs Skrevet 31. august 2017 Forfatter #1720 Skrevet 31. august 2017 I dag måtte jeg faktisk ut på kjøretur. Det er meldt halvveis fint vær fremover og jeg skulle gjerne hatt M med meg ut i en park eller noe. Det hender hun blir litt rastløs. Men hun har ikke yttertøy Jeg så denne (mobillink) på nettet og ville sjekke hvordan den var i virkeligheten. Den hadde de selvsagt ikke i butikken Så jeg tok nettopp en sjanse og bestilte den. Vi har gavekort på Polarn O. Pyret, men tror vi bruker det når hun skal begynne i barnehagen heller. Inspirert av @A4-livet gikk jeg også på lekebutikk på jakt etter bøtte og spade. Fant ikke! Han som jobbet der var i telefon med IT-support i India så han hadde ikke tid til å hjelpe meg. Motherfucker. Det eneste jeg fant var sånne sokkesko Vet ikke hva det heter. Men sånne vanntette greier med fór inni. Jada. Vellykket shoppingtur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå