Gå til innhold

Maser videre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fire timers søvn i natt! :tommelopp: :tongue:

Jeg var flink jente og satt på sengekanten og ammet. Det var hardt! :fnise: M var flink jente hun også. Det er jammen ikke mye hun krever for å sovne igjen. Hun suger seg ganske hardt fast og prøver å finne brystet igjen når jeg kobler henne av, men så snart jeg legger henne i sprinkelsenga så er det helt okei. 

Det var ganske hyppige oppvåkninger og jeg ble ganske sliten. Stakkars meg :fnise: Halv fem gadd jeg ikke mer :plystre:

Den snorkingen til mannen altså. Jeg dauer. Når M halvsover og jeg må holde henne fast sånn at hun ikke ruller på magen og våkner (hun presser seg mot armen min og SKAL rulle) så er det typisk at han drar i gang med en skikkelig konsert som vipper henne over fra halvvåken til helt våken :P I fucking klikk. Jeg mistet tellinga på hvor mange ganger jeg prikket han på armen for å få han til å snu seg. Snorking rett i øret :hjerte: Den ene gangen mens jeg satt og ammet knipset jeg flere ganger foran ansiktet hans til han våknet :ler: Jeg er en bitch på natta. Det er ikke min feil :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kasta ut mannen av soverommet på ferie så jeg skal ikke si noe jeg :tongue:

Skrevet

Jeg slår mannen når han snorker jeg... :plystre: 

Skrevet
2 timer siden, A4-livet skrev:

Jeg kasta ut mannen av soverommet på ferie så jeg skal ikke si noe jeg :tongue:

Han har akkurat fått komme inn igjen i varmen :fnise:

1 time siden, Chandra skrev:

Jeg slår mannen når han snorker jeg... :plystre: 

Haha! Jeg dunker, men har ikke gått over til slag enda :fnise:

Skrevet

To iskaffe fikset biffen. Nå har jeg fått trent styrke og allslags! Nå er jeg sykt sterk :lur: Mannen er ute på trilletur og jeg har akkurat spist to polarbrød til frokost. Litt sent med frokost når klokka nesten er ett, men sånn blir det av og til :P 

Min første arbeidsuke er en nattuke! Lurer på å bruke litt ferie da :plystre: Gi meg en jævla dagtidsstilling, ass. Neidaa... Det ordner seg. Slapp av folkens! Ro dere helt ned. Det ordner seg :Nikke:

Skrevet

Har du mer iskaffe igjen av 10-kroners lageret fra Rema eller? :wow:  Jeg har gått over til Starbucks iskaffe. Synes plutselig de er best på smak! :hoppe: Bare synd de er så dyre og at det er så lite i hver! 

Snorking er et problem her også. Hadde nesten glemt det fenomenet eksisterte siden jeg og mannen har sovet hver for oss pga. lillebror i snart ett år! Men så delte vi rom igjen da, og herremin hatt altså! Noe så sykt irriterende :sjokkbla: Forstår godt at dere både klasker og slår! 

Skrevet
7 minutter siden, Carouselle skrev:

Har du mer iskaffe igjen av 10-kroners lageret fra Rema eller? :wow:  Jeg har gått over til Starbucks iskaffe. Synes plutselig de er best på smak! :hoppe: Bare synd de er så dyre og at det er så lite i hver! 

Snorking er et problem her også. Hadde nesten glemt det fenomenet eksisterte siden jeg og mannen har sovet hver for oss pga. lillebror i snart ett år! Men så delte vi rom igjen da, og herremin hatt altså! Noe så sykt irriterende :sjokkbla: Forstår godt at dere både klasker og slår! 

Jeg har et par bæreposer igjen, ja :fnise: Synes de forsvinner ganske kjapt da! 

Jeg prøvde et par av Starbucks sine i Spania i fjor, men ble ikke noe fan. Tenk at de ikke hadde Tine sine der! :jolie:

Jeg har googlet litt om snorking nå :fnise: En kollega bruker en slags skinne til å ha i munnen. Funker visst som bare det. Men mannen er skeptisk. "Sove med noe dritt i munnen?" :P Hadde han bare visst hvor irriterende det er! 

Skrevet

Jeg har smuglest dagbøkene dine slavisk. Venter baby selv gamske snart, og har lest mer fra deg enn alt rælet jordmor jar kommet med. MEN mannfolk som snorker; sov godt nesespray. Dem der som ser ut som noe som ikke funker. Den er gull!!

Skrevet

Jeg snorket som et gammelt sjøfly når jeg var gravid og da kjøpte jeg inn sånn plaster til å ha på nesen. 
Det hjalp litt i alle fall. :jepp:

Skrevet
16 timer siden, Snoke skrev:

Jeg har smuglest dagbøkene dine slavisk. Venter baby selv gamske snart, og har lest mer fra deg enn alt rælet jordmor jar kommet med. MEN mannfolk som snorker; sov godt nesespray. Dem der som ser ut som noe som ikke funker. Den er gull!!

Hei! Gratulerer med baby som snart kommer :biggrin: Og så kjekt at jeg kan være til hjelp ;) Det er mye ræl ute å går :P 

Tusen takk for tips, jeg har nå gått til innkjøp av den sprayen! 

6 timer siden, Beccy87 skrev:

Jeg snorket som et gammelt sjøfly når jeg var gravid og da kjøpte jeg inn sånn plaster til å ha på nesen. 
Det hjalp litt i alle fall. :jepp:

Jeg snorket litt i slutten jeg også :fnise: Jeg våknet av det selv. Veldig irriterende. Plaster blir neste på lista :tongue: Takk for tips! 

Skrevet

I dag var det mannens morgen. Kort tid etter at de hadde stått opp kom han inn på soverommet tydelig irritert. "Hvordan skal jeg liksom få på disse bodyene når hun spreller så mye?!" Omslagsbody :P Jeg tok den på, men han mente at alle burde kastes og vi kun skulle ha sånne som tres over hodet. 

Helt greit det, alltid kjekt å shoppe babyklær :nigo: De bodyene var helt topp da hun var mindre og jeg var litt sånn "ææ, en baby". Men nå går det helt greit med vanlige også :) 

Jeg vet ikke hvorfor det har tatt oss hundre år, men vi har fremdeles ikke "innredet" entreen vår. Vi har en ganske stor gang så jeg har tenkt "shiiit, her må vi ha masse greier". Men akkurat nå har vi et fotballbord stående der vi har mest gulvplass, så det er faktisk kun ved inngangen vi trenger noe. Ungene bruker egentlig ikke det bordet, men det passer liksom litt inn der, så det får stå :fnise:

Men jaa. Ungene (og besteforeldre) savner en benk å sitte på når de tar på seg sko. Jeg og mannen savner en plass å legge nøkler når vi kommer hjem. Nå ender de opp everyfuckingwhere. En gammeldags telefonbenk hadde vært perfekt :P Så nå må jeg på jakt etter et møbel (eller to) som dekker disse kravene. Pluss vi må finne noen bilder å henge opp. To tomme grå vegger er litt kjedelig. 

Vi har i tillegg hundre dører i denne gangen, pluss en skyvedørsgarderobe langs hele den ene veggen, så vi har presis 170 cm til rådighet. Åh....

Skrevet

Nå har jeg bestilt en benk! This one! Vi driter i bord. Finner ikke noe som ser fint ut. Så inntil videre plasserer vi bare en kurv på benken og slenger nøklene i den. En stor plante skal vi også ha stående på gulvet ved siden av. Så må vi selvsagt ha et BILDE på veggen over benken. Det er fader meg vanskelig. Jeg er inne på Desenio og ser. Jeg har mange bilder stående som jeg hadde da jeg bodde i leilighet, men de er liksom ikke helt min smak lenger. ØHR. Hvorfor synes jeg dette er så vanskelig?

Skrevet

Haha, kunne godt ha vært min mann som raser over bodyene og vil kaste de :fnise: Altså, han er veldig flink han altså, men det er så typisk han å få raseriutbrudd over slike ting og true med å kaste alt mulig. Omslagsbody er jo helt gull de første månedene når hodet bare dingler og skrangler, men deretter er det like kjekt med de som man kan tre over hodet :)

Det var mange gode tips angående snorking her da, både plaster, nesespray og skinner. Har bare hørt om snorkeoperasjoner og pustemaskiner jeg, høres litt enklere ut med plaster og nesespray :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Weebs skrev:

Nå har jeg bestilt en benk! This one! Vi driter i bord. Finner ikke noe som ser fint ut. Så inntil videre plasserer vi bare en kurv på benken og slenger nøklene i den. En stor plante skal vi også ha stående på gulvet ved siden av. Så må vi selvsagt ha et BILDE på veggen over benken. Det er fader meg vanskelig. Jeg er inne på Desenio og ser. Jeg har mange bilder stående som jeg hadde da jeg bodde i leilighet, men de er liksom ikke helt min smak lenger. ØHR. Hvorfor synes jeg dette er så vanskelig?

Fin benk :) Aldri hørt om nettbutikken før da? Handlet der før? :)

Desenio har mye fint! Lykke til, jeg synes også det er veldig vanskelig med innredning! 

Skrevet
5 minutter siden, Carouselle skrev:

Fin benk :) Aldri hørt om nettbutikken før da? Handlet der før? :)

Desenio har mye fint! Lykke til, jeg synes også det er veldig vanskelig med innredning! 

Iiik, ikke jeg heller! Jeg bare googlet bilder, så dukket den opp :tongue: Håper de er okei :P 

Skrevet

Vi har benk i samme stilen ute i hagen. De er kjempefine. Får mye skryt fra den. Ekstra med skryt når jeg sier at den er hjemmelaget. Det faktum at det er elevene til svigerfar som har laget den er vel ikke så viktig vell? 🙈😜

Skrevet

Fin benk! Vi har en del bilder fra Desenio, veldig fornøyd med bilder og rammer :jepp: 

Skrevet

Haha. Kjenner igjen utbruddet til mannen :ler: her truet samboer en gang med å hive alle duftlysene mine i ovnen, ettersom han hater sånne lukter. Tok ikke så lang tid før han innså at å brenne de kanskje var litt dumt med tanke på at det var lukta han ikke likte :P 

Er stadig sånne om babyklær og. "Har mamma tatt på deg den vanskelige bodyen igjen nå" er en gjenganger. Vi trer forresten alle bodyer konsekvent over rompa vi, istedenfor hodet. Stakkars am kommer til å få helt sjokk dersom vi plutselig på tar over hodet en dag, det er hun jo overhodet ikke vant til :P

Fin benk! :) 

Skrevet
2 timer siden, Carouselle skrev:

Haha, kunne godt ha vært min mann som raser over bodyene og vil kaste de :fnise: Altså, han er veldig flink han altså, men det er så typisk han å få raseriutbrudd over slike ting og true med å kaste alt mulig. Omslagsbody er jo helt gull de første månedene når hodet bare dingler og skrangler, men deretter er det like kjekt med de som man kan tre over hodet :)

Det var mange gode tips angående snorking her da, både plaster, nesespray og skinner. Har bare hørt om snorkeoperasjoner og pustemaskiner jeg, høres litt enklere ut med plaster og nesespray :fnise:

Jeg kjenner til de utbruddene selv :plystre: Det er ikke mange kvelder siden jeg kastet laderen til babycallen i gulvet fordi jeg var sint på den :fnise: Da måtte mannen roe meg ned og minne meg på at vi hadde ny babycall på vei i posten. Som forresten har mye bedre dekning! Neonate (eller noe sånt, husker ikke :P:danse:

Her tester vi Sov godt-sprayen as we speak og det lover godt! Han sover uten en lyd :ohmy: Nå får jeg sikkert ikke sove selv. Tenk om han er dø? 

1 time siden, Pentu skrev:

Vi har benk i samme stilen ute i hagen. De er kjempefine. Får mye skryt fra den. Ekstra med skryt når jeg sier at den er hjemmelaget. Det faktum at det er elevene til svigerfar som har laget den er vel ikke så viktig vell? 🙈😜

Ja, den var liksom ikke helt standard. Vi likte den veldig godt utifra bildene i hvert fall :Nikke:

Og hjemmelaget er hjemmelaget ;) 

1 time siden, Leviora skrev:

Fin benk! Vi har en del bilder fra Desenio, veldig fornøyd med bilder og rammer :jepp: 

Enig! :) 

Så bra! Jeg har ikke bestilt derfra før, men nå kjørte jeg på. Fant en rabattkode som går ut i morgen. 25 %! Flaks :biggrin:

Skrevet
2 minutter siden, Marimba skrev:

Haha. Kjenner igjen utbruddet til mannen :ler: her truet samboer en gang med å hive alle duftlysene mine i ovnen, ettersom han hater sånne lukter. Tok ikke så lang tid før han innså at å brenne de kanskje var litt dumt med tanke på at det var lukta han ikke likte :P 

Er stadig sånne om babyklær og. "Har mamma tatt på deg den vanskelige bodyen igjen nå" er en gjenganger. Vi trer forresten alle bodyer konsekvent over rompa vi, istedenfor hodet. Stakkars am kommer til å få helt sjokk dersom vi plutselig på tar over hodet en dag, det er hun jo overhodet ikke vant til :P

Fin benk! :) 

Du skulle bare latt han kaste de i ovnen :hoho:

Jeg brukte omslagsbody ganske lenge før jeg følte meg trygg nok :tongue: Hun elsket ikke å få de tredd over hodet akkurat, men vi har gjort det til en slags lek der hun får applaus hver gang. Hun digger klapping :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...