maja87 Skrevet 23. juli 2017 #1421 Del Skrevet 23. juli 2017 Hva forventer hu dama egentlig at du gjør med en bebi som ikke kan gå da? De må liksom bæres en del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 23. juli 2017 #1422 Del Skrevet 23. juli 2017 En helt overkommelig liste i mine øyne.. selv om mannen, som er over tredve, sliter litt med utførelsen av enkelte punkter Og litt sånn late to the party og sånn; kan jeg også få snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #1423 Del Skrevet 23. juli 2017 5 timer siden, Beccy87 skrev: Det synes jeg høres ut som en veldig fin liste å begynne med! Jeg ville kanskje også lagt til å pante flasker (avhengig av hvor langt det er til butikken selvfølgelig), bare fordi jeg HATER å gjøre det selv og det er en av de tingene jeg gleder meg mest til å kunne delegere bort når mine barn blir litt større. Så bra! Det går greit å sykle til butikken, litt kjedelig å gå kanskje. Hvis de får panten selv så går det kanskje likevel Det samler seg fort opp et par flasker ja 4 timer siden, miore skrev: Det var en god idé; hvis de får lov til å få panten er det sikkert stas også! Jeg haaaater også å pante flasker Det var det jeg også tenkte. Alltid gøy med ekstra penger vel? 2 timer siden, maja87 skrev: Hva forventer hu dama egentlig at du gjør med en bebi som ikke kan gå da? De må liksom bæres en del... Jeg vet ærlig talt ikke Det var visst feil at vi kom gående på besøk til henne i stedet for å trille vogn de to minuttene det tar å gå. Kanskje? Aner ikke. 1 time siden, sitronkake skrev: En helt overkommelig liste i mine øyne.. selv om mannen, som er over tredve, sliter litt med utførelsen av enkelte punkter Og litt sånn late to the party og sånn; kan jeg også få snap? Samme her, altså. Jeg vet ikke hvor ofte det ligger boksere rett ved siden av skittentøyskurven. Må kanskje lage en liste til han også Javisst, din Twist! Jeg er begynt å rime i permisjon. På tide å komme seg i arbeid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. juli 2017 #1424 Del Skrevet 23. juli 2017 Apropos menn som ikke klarer å kaste skittentøy der det hører hjemme.. Badet og vaskerommet vårt er vegg i vegg, men allikevel kommer ikke klærne ur av badet! De samler seg i en stod haug bak døren på badet, og E tar jo selvfølgelig etter faren sin! Så jeg nekter å vaske klær som ikke kommer ut på badet (E sine klær vasker jeg selvfølgelig, for det er ikke hennes feil at pappaen er lat ) Gruer meg litt til nyhuset er ferdig og vi har soverom og bad i 2. etasje og vaskerom i 1. etasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 23. juli 2017 #1425 Del Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, Småkjekset skrev: Apropos menn som ikke klarer å kaste skittentøy der det hører hjemme.. Badet og vaskerommet vårt er vegg i vegg, men allikevel kommer ikke klærne ur av badet! De samler seg i en stod haug bak døren på badet, og E tar jo selvfølgelig etter faren sin! Så jeg nekter å vaske klær som ikke kommer ut på badet (E sine klær vasker jeg selvfølgelig, for det er ikke hennes feil at pappaen er lat ) Gruer meg litt til nyhuset er ferdig og vi har soverom og bad i 2. etasje og vaskerom i 1. etasje Hvis du hiver deg rundt så rekker du kanskje å tegne inn en skittentøyssjakt fra badet ned til vaskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. juli 2017 #1426 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, sitronkake skrev: Hvis du hiver deg rundt så rekker du kanskje å tegne inn en skittentøyssjakt fra badet ned til vaskerommet Dette var grunnen min, men funker dårlig når bader er i motsatt ende av vaskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 23. juli 2017 #1427 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg finner til stadighet boksere og sokker på gulvet ved siden av skittentøyskurven Må være en mannfolkgreie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SweetM Skrevet 23. juli 2017 #1428 Del Skrevet 23. juli 2017 6 timer siden, Weebs skrev: Her er det hundre grader (over 20) og vi holder selvsagt på å dø. M sover i vogna si i bare bodyen og jeg sitter på terrassen i skyggen med en iskaffe Jeg har på meg den gule singleten jeg lånte her en dag Jeg har skrevet en liten liste over ting som jeg kunne tenkt meg at guttene hadde som oppgaver. Rydde rommene sine, for eksempel dagen før de skal til mammaen, da kommer de tilbake neste uke til ryddige rom! Det må vel være greit? Gå over med en fuktig klut og vaske vekk alle tannkremflekkene på badet sitt Støvsuge gangen (det hadde vært helt amazing hvis de hadde klart det) Gå ut med bosset (det synes jeg er så kjedelig ) Sette egne tallerkener i oppvaskmaskinen Det hadde også vært supert hvis de klarte å legge skittentøy i de fine kurvene jeg har satt på badet deres Noe av dette er selvsagte greier, men de er som sagt ikke vandt til å gjøre noen ting, verken hos oss eller mammaen. Lurer på om vi må begynne forsiktig med et par ting Er dette overkommelig for to gutter på, eeeh, 8-9-10 år? Det der klarer 6-åringen til min søster... Nesten uten å bli bedt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #1429 Del Skrevet 23. juli 2017 21 minutter siden, Småkjekset skrev: Apropos menn som ikke klarer å kaste skittentøy der det hører hjemme.. Badet og vaskerommet vårt er vegg i vegg, men allikevel kommer ikke klærne ur av badet! De samler seg i en stod haug bak døren på badet, og E tar jo selvfølgelig etter faren sin! Så jeg nekter å vaske klær som ikke kommer ut på badet (E sine klær vasker jeg selvfølgelig, for det er ikke hennes feil at pappaen er lat ) Gruer meg litt til nyhuset er ferdig og vi har soverom og bad i 2. etasje og vaskerom i 1. etasje Han er et rotehue han mannen min også. Så jeg må nesten rulle litt med øynene når han klager på ungene. Men jeg vil jo at de skal bli bedre enn han. Både for vår del og fremtidige kjærester, som det ble nevnt her tidligere Jeg tipper det kommer til å bli veldig bra i starten i nyhuset, alt som er nytt er jo gøy. Men etter en stund så... 11 minutter siden, _marielle_ skrev: Jeg finner til stadighet boksere og sokker på gulvet ved siden av skittentøyskurven Må være en mannfolkgreie... Jeg tror faktisk det altså! Det er en helt fantastisk fascinerende egenskap 9 minutter siden, SweetM skrev: Det der klarer 6-åringen til min søster... Nesten uten å bli bedt om det. Ja, ikke sant? Men sånn blir det når de aldri har blitt bedt om å gjøre noe. Men nå! Nå har jeg i hvert fall satt i gang noe. Håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. juli 2017 #1430 Del Skrevet 23. juli 2017 Det er fordelen med 2-3åringer, de er veldig entusiastiske når det gjelder husarbeid. Jr løper jo og henter moppen når jeg henter støvsugeren Men den lista burde være veldig overkommelig og godtas uten for mye sutring. Hva sier mannen om lista? Kan dere alliere dere med mammaen slik at de må hvertfall rydde rommet sitt hos henne? Da er det nok lettere å holde det ved like hos dere også, når de har noen av de samme oppgavene i begge hjemmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #1431 Del Skrevet 23. juli 2017 I morgen reiser vi hjem og jeg gleder meg! Det har vært helt topp her. Jeg har fått hvilt meg skikkelig! Tør nesten ikke å se på Fitbiten Det er helt utrolig hvor fort M utvikler seg. Hun har funnet på nye sprell her på hytta. Hun er så søt, morsom og rar. Alle kommenterer hvor smilende og glad hun er. Hun var en seriøs baby de første månedene, men nå er det andre boller. Hun er fremdeles litt skeptisk til telefoner så det er vanskelig å få bilder/film som viser hvor forbanna søt hun er Skal vi telle hvor mange ganger jeg har skrevet "hun" nå? Nå vil jeg hjem å rydde, støvsuge, vaske, trene... Så får vi se hvor langt jeg kommer før hverdagen slår til En ting jeg absolutt må gjøre er å bestille time hos frisør. Hallo, ettervekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #1432 Del Skrevet 23. juli 2017 21 minutter siden, A4-livet skrev: Det er fordelen med 2-3åringer, de er veldig entusiastiske når det gjelder husarbeid. Jr løper jo og henter moppen når jeg henter støvsugeren Men den lista burde være veldig overkommelig og godtas uten for mye sutring. Hva sier mannen om lista? Kan dere alliere dere med mammaen slik at de må hvertfall rydde rommet sitt hos henne? Da er det nok lettere å holde det ved like hos dere også, når de har noen av de samme oppgavene i begge hjemmene De må settes i gang tidlig Mannen syntes den så bra ut! Flaks Jeg spurte om han ville snakke med mammaen om hun også kunne gi de noen små oppgaver. Kjedelig hvis vi skal være de teite slavedriverne liksom Forhåpentligvis synes hun det er en god idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juli 2017 #1433 Del Skrevet 24. juli 2017 6 timer siden, Weebs skrev: Han er et rotehue han mannen min også. Så jeg må nesten rulle litt med øynene når han klager på ungene. Men jeg vil jo at de skal bli bedre enn han. Både for vår del og fremtidige kjærester, som det ble nevnt her tidligere Jeg tipper det kommer til å bli veldig bra i starten i nyhuset, alt som er nytt er jo gøy. Men etter en stund så... Jaja, kommer ikke klærne der de skal blir det jo mindre for meg å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 24. juli 2017 #1434 Del Skrevet 24. juli 2017 Hos oss er det nesten motsatt, mine klær flyter litt her og der, mens mannen parrer sokkene når han tar de av og kaster de i skittentøyskurven Sikkert veldig smart, for da kommer de sammen i vaska, mens mine er en hel landsby av single sokker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #1435 Del Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, maja87 skrev: Hos oss er det nesten motsatt, mine klær flyter litt her og der, mens mannen parrer sokkene når han tar de av og kaster de i skittentøyskurven Sikkert veldig smart, for da kommer de sammen i vaska, mens mine er en hel landsby av single sokker... Den teknikken må jeg lære ungene, de mangler omtrent 56 sokker. Jeg lar de ligge noen uker på vaskerommet før jeg gir opp. Da går de i bosset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 24. juli 2017 #1436 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg har akkurat bestilt 60 par like svarte sokker på sparkjøp som passer både meg og samboer.. Orker ikke mer sokkestyr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #1437 Del Skrevet 24. juli 2017 9 minutter siden, Marimba skrev: Jeg har akkurat bestilt 60 par like svarte sokker på sparkjøp som passer både meg og samboer.. Orker ikke mer sokkestyr Jeg har gjort det samme faktisk! Bare på H&M da Det er veldig deilig. Nå er det bare å sortere ankelsokker/vanlige sokker. Myyye lettere. Ungene har fremdeles Batman-sokker osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #1438 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg har visst glemt å tatt en minipille mens vi har vært på hytta. Forstår ikke det, jeg tar jo epilepsimedisiner morgen og kveld. Det er veldig godt gjort Jeg sa det til mannen og han fikk mild panikk "Når vi for en gangs skyld har hatt oss et par ganger!" To dager på rad, vi er crazy! Ikke mens vi var på hytta da. Så det er ingen fare. Men det visste ikke han Herregud, tenk om jeg hadde blitt gravid Jeg skulle gjerne hatt flere barn. Jeg synes rett og slett det er trist at jeg ikke skal oppleve dette her igjen. Det har jeg jo skrevet om tidligere. Jeg synes det var fantastisk å være gravid, fantastisk å føde (sånn etterpå ) og det er fantastisk å være mamma til M. Men mannen har takket pent nei til fire barn og det forstår jeg Men hadde ikke han hatt barn fra før så hadde det garantert blitt et par til Men kanskje ikke sånn akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 24. juli 2017 #1439 Del Skrevet 24. juli 2017 12 minutter siden, Weebs skrev: Jeg har visst glemt å tatt en minipille mens vi har vært på hytta. Forstår ikke det, jeg tar jo epilepsimedisiner morgen og kveld. Det er veldig godt gjort Jeg sa det til mannen og han fikk mild panikk "Når vi for en gangs skyld har hatt oss et par ganger!" To dager på rad, vi er crazy! Ikke mens vi var på hytta da. Så det er ingen fare. Men det visste ikke han Herregud, tenk om jeg hadde blitt gravid Jeg skulle gjerne hatt flere barn. Jeg synes rett og slett det er trist at jeg ikke skal oppleve dette her igjen. Det har jeg jo skrevet om tidligere. Jeg synes det var fantastisk å være gravid, fantastisk å føde (sånn etterpå ) og det er fantastisk å være mamma til M. Men mannen har takket pent nei til fire barn og det forstår jeg Men hadde ikke han hatt barn fra før så hadde det garantert blitt et par til Men kanskje ikke sånn akkurat nå Oi! Håper du på at det var nok til en spire? Jeg tipper han kommer mer på gli om barn nr 4 når de to andre er litt eldre Mannen har ett barn fra før og jeg har vel sagt at jeg skal ha flere barn. Minst ett til Såååå... For meg er det ikke ett spørsmål engang men det er ikke for å være sta, det er fordi det sitter så dypt i meg det behovet for flere barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #1440 Del Skrevet 24. juli 2017 3 timer siden, LilleMy1989 skrev: Oi! Håper du på at det var nok til en spire? Jeg tipper han kommer mer på gli om barn nr 4 når de to andre er litt eldre Mannen har ett barn fra før og jeg har vel sagt at jeg skal ha flere barn. Minst ett til Såååå... For meg er det ikke ett spørsmål engang men det er ikke for å være sta, det er fordi det sitter så dypt i meg det behovet for flere barn Jeg hadde ikke daua av sorg hvis jeg mot alle odds skulle blitt gravid akkurat Da måtte det jo nesten vært meant to be Men gudhjelpes. Hvis dette var noe vi skulle planlagt (så langt det lar seg gjøre ) så hadde det ikke skjedd sånn akkurat i dag Jeg har også tenkt den tanken. Snart er de tenåringer og synes vi er dødsteite og vil heller dø enn å reise til Legoland med M og oss. Daaaaa....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå