Gjest Sisti Skrevet 20. juli 2017 #1381 Skrevet 20. juli 2017 50 minutter siden, Weebs skrev: Jeg som egentlig har hatt Snap-angst da Men det er greit. Hvis dere absolutt vil ha omtrent ett bilde til dagen av M så Eh, ja takk...
Leviora Skrevet 20. juli 2017 #1383 Skrevet 20. juli 2017 E hadde en klar favoritt av middagsglassene, forresten. Semper sin med kjøttkaker Den er for 8-15 mnd tror jeg
Weebs Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #1384 Skrevet 20. juli 2017 16 minutter siden, Leviora skrev: E hadde en klar favoritt av middagsglassene, forresten. Semper sin med kjøttkaker Den er for 8-15 mnd tror jeg Semper har vi ikke testet enda Vi har omtrent sytti butikker i denne lille byen og ingen fører "alle" merkene. Yndlingssmoothien har Rema, den eneste middagen hun har likt til nå (meksikanske Ella's Kitchen, takk for tipset @Carouselle) må jeg på Coop for å få...
Beccy87 Skrevet 20. juli 2017 #1385 Skrevet 20. juli 2017 Jeg har også overrasket meg selv og åpnet den snap døra, så om du vil ha enda en følger som bare ser på snappene du legger ut og sjelden kommenterer så må du gjerne legge til meg også...
Weebs Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #1386 Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, Beccy87 skrev: Jeg har også overrasket meg selv og åpnet den snap døra, så om du vil ha enda en følger som bare ser på snappene du legger ut og sjelden kommenterer så må du gjerne legge til meg også... Haha, likewise
Weebs Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #1388 Skrevet 20. juli 2017 Nei, fader. Der forsvant det jeg hadde skrevet Hva kan det ha vært da? Her er det i alle fall veldig fint! I morgen er det meldt overskyet, men fin temperatur. Det er helt i orden. Jeg måtte krype til korset og låne meg en singlet i dag. Den var gul! Jeg eier ingen gule plagg, så jeg følte meg ganske crazy. Her har til og med voksne badet uten våtdrakt i dag, og DA er det varmt altså Jeg har egentlig bare pakket for en tredagers ferie, men dette går over all forventning med tanke på M. Hun sover og spiser som hun skulle vært hjemme. Så jeg må kanskje hjem og hente mer klær og flere iskaffe Nå har hun lagt seg for kvelden og jeg skal prøve å klippe neglene hennes Tidligere har hun vært fascinert av klippeprosessen og sittet helt stille. Den tiden er over.
Weebs Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #1391 Skrevet 21. juli 2017 Dette snapgreiene gav meg litt vondt i magen nå. Ikke fordi at nå vet folk fornavnet mitt og oh my god tenk om de kidnapper meg, men bilder! Vi er så dårlige på å ta bilder både jeg og mannen. Tror M var et par dager før jeg tok bilde. Vi satt i gangen og ventet på å komme inn til barnelege. Så satt det et annet par og ventet ved siden av oss. De tok bilder av babyen og jeg bare "oi, kanskje jeg også bør det" Etter fødselen når de skulle veie og måle henne sa jordmødrene (eller hvem de var) til mannen at "nå er det mange som vil ta bilder altså". Vi er helt på jorde. Må ta bilder! Skal skrive det på hånda mi
maja87 Skrevet 21. juli 2017 #1392 Skrevet 21. juli 2017 44 minutter siden, Weebs skrev: Dette snapgreiene gav meg litt vondt i magen nå. Ikke fordi at nå vet folk fornavnet mitt og oh my god tenk om de kidnapper meg, men bilder! Vi er så dårlige på å ta bilder både jeg og mannen. Tror M var et par dager før jeg tok bilde. Vi satt i gangen og ventet på å komme inn til barnelege. Så satt det et annet par og ventet ved siden av oss. De tok bilder av babyen og jeg bare "oi, kanskje jeg også bør det" Etter fødselen når de skulle veie og måle henne sa jordmødrene (eller hvem de var) til mannen at "nå er det mange som vil ta bilder altså". Vi er helt på jorde. Må ta bilder! Skal skrive det på hånda mi Haha, skal si dere ventet lenge med å ta bilde Syns ofte jeg leser om jordmødre og diverse som sier at altfor mange er opptatt me då ta bilde ASAP etter fødsel og sånn, men vi opplevde faktisk det samme som dere. Rett etter KS var det de i operasjonsrommet som "har dere et kamera så kan vi ta bilde av dere", " mange tar bilde her, når de veies", "vil du ha bilde av morkaken?" (det siste var til samboer, og gjett om han tok bilde. NOE SÅ DISGUSTING!).
Beccy87 Skrevet 21. juli 2017 #1393 Skrevet 21. juli 2017 Her tar vi MASSE bilder! Jeg elsker bilder og tar gjerne 20 stykker i slengen for å være sikker på at jeg får ett som er ''bra nok''. Vi har litt grenser da og tok ikke noen bilder under eller rett etter fødselen. Trollet var en hel dag når jeg fikk tatt første bilde av ham mens Bølla bare var 2 timer! Men jeg legger sjelden ut noe da. På face og insta legger jeg kanskje ut et bilde en eller to ganger i halvåret. Type bursdag, 17.mai og jul.. På snap er jeg litt mer aktiv, men langt fra hver dag! Men det er mye fordi venner og familie sier de gjerne vil se flere bilder av barna og da er det så enkelt å legge ut noe på mystory så får de selv bestemme om det er interessant nok til å screenshotte eller ikke. Også skulle jeg ønske mannen var flinkere til å ta bilder, for vi har sååå mange av han og barna som og nesten ingen av meg siden jeg stort sett er den som står bak kameraet.
Gjest Sisti Skrevet 21. juli 2017 #1394 Skrevet 21. juli 2017 Mannen min har et Instagramprosjekt nå i pappapermen så vi drukner i bilder... Og 11 000 bilder i løpet av ett år, ikke inkludert snap og mobilkamera.
maja87 Skrevet 21. juli 2017 #1395 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, Beccy87 skrev: Her tar vi MASSE bilder! Jeg elsker bilder og tar gjerne 20 stykker i slengen for å være sikker på at jeg får ett som er ''bra nok''. Vi har litt grenser da og tok ikke noen bilder under eller rett etter fødselen. Trollet var en hel dag når jeg fikk tatt første bilde av ham mens Bølla bare var 2 timer! Men jeg legger sjelden ut noe da. På face og insta legger jeg kanskje ut et bilde en eller to ganger i halvåret. Type bursdag, 17.mai og jul.. På snap er jeg litt mer aktiv, men langt fra hver dag! Men det er mye fordi venner og familie sier de gjerne vil se flere bilder av barna og da er det så enkelt å legge ut noe på mystory så får de selv bestemme om det er interessant nok til å screenshotte eller ikke. Også skulle jeg ønske mannen var flinkere til å ta bilder, for vi har sååå mange av han og barna som og nesten ingen av meg siden jeg stort sett er den som står bak kameraet. Samme her, tror knapt det eksisterer et bilde av meg og K - med mindre det er selfie jeg tar av oss Litt irriterende... men tror en del menn bare er sånn
LilleMy1989 Skrevet 21. juli 2017 #1396 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, Sisti skrev: Mannen min har et Instagramprosjekt nå i pappapermen så vi drukner i bilder... Og 11 000 bilder i løpet av ett år, ikke inkludert snap og mobilkamera.
Beccy87 Skrevet 21. juli 2017 #1397 Skrevet 21. juli 2017 2 timer siden, Sisti skrev: Mannen min har et Instagramprosjekt nå i pappapermen så vi drukner i bilder... Og 11 000 bilder i løpet av ett år, ikke inkludert snap og mobilkamera.
Weebs Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #1398 Skrevet 21. juli 2017 5 timer siden, maja87 skrev: Haha, skal si dere ventet lenge med å ta bilde Syns ofte jeg leser om jordmødre og diverse som sier at altfor mange er opptatt me då ta bilde ASAP etter fødsel og sånn, men vi opplevde faktisk det samme som dere. Rett etter KS var det de i operasjonsrommet som "har dere et kamera så kan vi ta bilde av dere", " mange tar bilde her, når de veies", "vil du ha bilde av morkaken?" (det siste var til samboer, og gjett om han tok bilde. NOE SÅ DISGUSTING!). Ja! Skjønner ikke hvorfor jeg ventet så lenge. Var jeg i sjokk? Ville gjerne hatt bilde av morkaken jeg Men det var så mye styr med å få den ut at jeg glemte det. Barnepleieren hoppet omtrent på magen min og jeg var redd hun skulle treffe M som lå på brystet mitt 4 timer siden, Beccy87 skrev: Her tar vi MASSE bilder! Jeg elsker bilder og tar gjerne 20 stykker i slengen for å være sikker på at jeg får ett som er ''bra nok''. Vi har litt grenser da og tok ikke noen bilder under eller rett etter fødselen. Trollet var en hel dag når jeg fikk tatt første bilde av ham mens Bølla bare var 2 timer! Men jeg legger sjelden ut noe da. På face og insta legger jeg kanskje ut et bilde en eller to ganger i halvåret. Type bursdag, 17.mai og jul.. På snap er jeg litt mer aktiv, men langt fra hver dag! Men det er mye fordi venner og familie sier de gjerne vil se flere bilder av barna og da er det så enkelt å legge ut noe på mystory så får de selv bestemme om det er interessant nok til å screenshotte eller ikke. Også skulle jeg ønske mannen var flinkere til å ta bilder, for vi har sååå mange av han og barna som og nesten ingen av meg siden jeg stort sett er den som står bak kameraet. Samme her! Har masse av mannen og M. Omtrent null med meg. Han tok ett (1!!!) av oss på julaften og det var uklart 2 timer siden, maja87 skrev: Samme her, tror knapt det eksisterer et bilde av meg og K - med mindre det er selfie jeg tar av oss Litt irriterende... men tror en del menn bare er sånn Det blir liksom selfie her også. Og det er sjelden jeg kommer på å ta det Jeg ser jo så jækla ustelt ut hver dag 3 timer siden, Sisti skrev: Mannen min har et Instagramprosjekt nå i pappapermen så vi drukner i bilder... Og 11 000 bilder i løpet av ett år, ikke inkludert snap og mobilkamera. Haha! Ikke verst altså
Weebs Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #1399 Skrevet 21. juli 2017 Først skryte av det som skjedde nettopp M sovnet i babynestet! Hun var dautrøtt, men roet seg ikke på puppen. Jeg så på øynene hennes at hun virkelig ville sove, likevel sluttet hun ikke å klage og vri på seg. Så jeg la henne i nestet. Først ble hun lys våken og bare "what the balls", lekte litt med føttene sine og klorte meg i ansiktet. Men etter en liten stund snudde hun litt på seg og prøvde å finne roen. Og jammen meg altså. Jeg lå ved siden av henne og strøk henne på ryggen. Så sovnet hun! Vi har slått sammen to enkeltsenger. Babynest i den ene, jeg i den andre. Det hadde vært fysisk lettere å hatt de fra hverandre, men hun ruller ut av nestet, så det går ikke. I går havnet hun på ryggen ved siden av Helt forvirret stakkar. Så litt obligatorisk klaging. Jeg føler meg lett fanget og rastløs. Og nå er vi på den tredje natta (snart). Det er snart nok nå kjenner jeg På én måte er det veldig greit å være her. Lett med tanke på M. Jeg snur meg rundt og kan slippe henne hvor som helst, det er alltid en i nærheten som vil holde henne. Men så er det veldig greit hjemme også Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg egentlig vil Jeg måtte uansett på en liten handletur i dag for å få litt alenetid Så er det ei her som, åhr, det irriterer meg når folk gjør det... Hun snakker til M, men egentlig til meg. Spør (kritisk) om ting som "ser du mye på TV hjemme da, M?" Og hvis jeg ikke gidder å svare så spør hun igjen. Hun spurte tre ganger i dag før jeg svarte nei Anyways. Semper sine kjøttkaker slo an! Kan ha noe med saken å gjøre at mormor underholdt imens, men det gikk i hvert fall ned Jeg kjøpte kjeks når jeg var på alenetidhandletur, den skal jeg ha til kvelds Nå er det begynt å stikke ut litt ribbein på meg, og det går rett og slett ikke an
LilleMy1989 Skrevet 21. juli 2017 #1400 Skrevet 21. juli 2017 Kjøttkaker For en frekk kjerring! Spis kvinne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå