Mumsy Skrevet 2. juli 2017 #1221 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) Greit å være en annen plass mens det fikses på huset deres da, er det mye som skal pusses opp? Jeg er også skikkelig hjemmekjær, liker meg liksom best her. Er jo en grunn til at vi har det som vi har hjemme tenker jeg Synes et par netter på hotell er slitsomt nok, det å bo hjemme hos noen andre er helt utelukket for min del Mannfolk vet alltid å planlegge og tilrettelegge bra Endret 2. juli 2017 av Mumsy Kommer alltid borti siteringsknappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #1222 Del Skrevet 2. juli 2017 2 timer siden, Mumsy skrev: Greit å være en annen plass mens det fikses på huset deres da, er det mye som skal pusses opp? Jeg er også skikkelig hjemmekjær, liker meg liksom best her. Er jo en grunn til at vi har det som vi har hjemme tenker jeg Synes et par netter på hotell er slitsomt nok, det å bo hjemme hos noen andre er helt utelukket for min del Mannfolk vet alltid å planlegge og tilrettelegge bra Det er bare en trapp som skal pusses og males, men den er i bruk hele dagen. Ifølge Fitbiten går jeg i den ca. 20 ganger daglig . Vi vurderte å male annenhvert steg sånn at vi kunne gå i den, men nå skulle noen i familien på ferie så da tar vi ferie i huset deres M brukte 2,5 time ekstra på å sovne så hun trives nok best hjemme hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #1223 Del Skrevet 2. juli 2017 Nå har jeg lagt meg på det rareste soverommet jeg har sett. Her er det et stort vindu, fra gulv til tak. Gardinen er av tynt stoff som du ser rett gjennom. På motsatt side er det en skyvedørsgarderobe med speil. Dermed blir hele rommet lyst opp av kveldssol, i tillegg til at naboen ser rett inn. Tipp topp. Ikke rart M ikke vil sove her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 2. juli 2017 #1224 Del Skrevet 2. juli 2017 Da hadde jeg klistret opp aluminiumsfolie jeg da. Skjønner ikke folk som klarer lys på soverommet. Her sover vi til svarte natten alle sammen 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 3. juli 2017 #1225 Del Skrevet 3. juli 2017 Oi! Hvordan gikk natten? Lys skulle jeg alltids klare å sove i (så trøtt som jeg er om dagen tror jeg jeg kunne sovnet ca hvor som helst) men at naboen kan se rett inn blir litt vel mye for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #1226 Del Skrevet 3. juli 2017 8 timer siden, Pentu skrev: Da hadde jeg klistret opp aluminiumsfolie jeg da. Skjønner ikke folk som klarer lys på soverommet. Her sover vi til svarte natten alle sammen 😜 Med en gang trodde jeg du mente aluminiumsfolie på trappa, og jeg bare "what" Samme her! Hjemme har vi mørke vegger og lameller i tillegg til tunge gardiner 18 minutter siden, Beccy87 skrev: Oi! Hvordan gikk natten? Lys skulle jeg alltids klare å sove i (så trøtt som jeg er om dagen tror jeg jeg kunne sovnet ca hvor som helst) men at naboen kan se rett inn blir litt vel mye for min smak. Det gikk greit. Jeg sov i shorts . Det verste er at vi halvveis kjenner naboene som er innsyn, så det er litt kleint. Mannen påstår at det ikke går an å se inn, bare ut. Tror jeg må gå på utsiden å sjekke før kvelden kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 3. juli 2017 #1227 Del Skrevet 3. juli 2017 Haha. Aluminiumsfolie på trappen hadde gjort seg 🙈🙊🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 3. juli 2017 #1228 Del Skrevet 3. juli 2017 Haha Aluminiumsfolie på trappene Farlig å lese i dagbøkene her i ammetåke, kan fort ende opp med litt spenstige interiørprosjekter om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #1229 Del Skrevet 3. juli 2017 8 timer siden, Pentu skrev: Haha. Aluminiumsfolie på trappen hadde gjort seg 🙈🙊🙊 Jeg vet faktisk ikke om du var seriøs med aluminium på vindu-trikset, men vi har teipet på omtrent en hel rull nå . Ble bedre! 1 time siden, Carouselle skrev: Haha Aluminiumsfolie på trappene Farlig å lese i dagbøkene her i ammetåke, kan fort ende opp med litt spenstige interiørprosjekter om ikke annet Ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 3. juli 2017 #1230 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Helt seriøs . Du trenger ikke å bruke teip. Du tar bare vann på vinduet. Da henger folien ☺️ Endret 3. juli 2017 av Pentu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #1231 Del Skrevet 4. juli 2017 8 timer siden, Pentu skrev: Helt seriøs . Du trenger ikke å bruke teip. Du tar bare vann på vinduet. Da henger folien ☺️ Å! Det må jeg teste fordi den knitret litt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #1232 Del Skrevet 4. juli 2017 M, ass . Hun sov tre timer i strekk i går kveld. Men etter at jeg la meg våknet hun heeele veien. Vet ikke hva klokka var da jeg gav opp. Mannen ligger på et annet soverom så jeg kan ikke skylde på snorking heller. Og jeg lå stille som en mus! Det er et helsike med den rullingen. Jeg har latt henne rulle på magen et par ganger for å se om hun vil sove sånn. Men hun våkner bare hver gang Det går greit å bo her, men med et par ekstra utfordringer selvsagt. Som for eksempel når alarmen piper fordi potetbåtene er ferdige og du ikke aner hvor det ligger grytekluter. Sånne ting Mannen var sliten i går kveld fordi han hadde jo "vært småbarnspappa hele dagen". Det vil si at han stod opp med henne mens jeg sov to timer ekstra , og jeg var på kafé i to timer senere på dagen. Men det er jo greit at han ser det hele veien er noe å gjøre med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 4. juli 2017 #1233 Del Skrevet 4. juli 2017 4 minutter siden, Weebs skrev: M, ass . Hun sov tre timer i strekk i går kveld. Men etter at jeg la meg våknet hun heeele veien. Vet ikke hva klokka var da jeg gav opp. Mannen ligger på et annet soverom så jeg kan ikke skylde på snorking heller. Og jeg lå stille som en mus! Det er et helsike med den rullingen. Jeg har latt henne rulle på magen et par ganger for å se om hun vil sove sånn. Men hun våkner bare hver gang Det går greit å bo her, men med et par ekstra utfordringer selvsagt. Som for eksempel når alarmen piper fordi potetbåtene er ferdige og du ikke aner hvor det ligger grytekluter. Sånne ting Mannen var sliten i går kveld fordi han hadde jo "vært småbarnspappa hele dagen". Det vil si at han stod opp med henne mens jeg sov to timer ekstra , og jeg var på kafé i to timer senere på dagen. Men det er jo greit at han ser det hele veien er noe å gjøre med henne Haha, måtte le «småbarnspappa» hele dagen 😂 Jeg er på jobbreise nå,blir borte i 36 timer. Lurer på om jeg ikke får høre det i laaaang tid 😂😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 4. juli 2017 #1234 Del Skrevet 4. juli 2017 Haha, stakkars slitne mannen. Han kan bare glede seg til permisjon, det blir ikke mindre travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #1235 Del Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, maja87 skrev: Haha, måtte le «småbarnspappa» hele dagen 😂 Jeg er på jobbreise nå,blir borte i 36 timer. Lurer på om jeg ikke får høre det i laaaang tid 😂😉 36 timer er mye mer enn fire, så det tror jeg nok du gjør 1 time siden, Sisti skrev: Haha, stakkars slitne mannen. Han kan bare glede seg til permisjon, det blir ikke mindre travelt. Ja, ikke sant! Det er ikke lenge siden han spurte hva jeg gjorde på hele dagen da jeg sa at dagene bare fløy avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 4. juli 2017 #1236 Del Skrevet 4. juli 2017 Hoho, herlig med sliten småbarnspappa. Her er det også synd på mannen om han må stå opp med mini en morgen. Da pleier jeg bare å be han gange den følelsen med 6 dager i uka (som er de dagenejeg står opp) så skjønner han hvordan jeg har det. Nå har han sluttet å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #1237 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) 12 minutter siden, Chandra skrev: Hoho, herlig med sliten småbarnspappa. Her er det også synd på mannen om han må stå opp med mini en morgen. Da pleier jeg bare å be han gange den følelsen med 6 dager i uka (som er de dagenejeg står opp) så skjønner han hvordan jeg har det. Nå har han sluttet å klage. Forslaget mitt om å stå opp annenhver dag i ferien hans tror jeg er det smarteste jeg har funnet på . I starten fikk jeg ikke sove, så sov jeg en halvtime, men i dag sov jeg glatt i to timer! Han ble stresset da jeg fant frem maten hun skulle spise mens jeg var på kafé (en boks kjøttgryte han skulle varme i mikroen), så jeg tror han trenger litt tid til å venne seg til dette småbarnspappalivet Endret 4. juli 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #1238 Del Skrevet 4. juli 2017 I dag har en tann kommet gjennom! Tror jeg sjekket tidligere i dag, men da var det ingenting. Men da hun beit meg i fingeren i kveld kjente jeg det. Og joda, der var det kommet bittelitt av en tann opp . Stor jente nå! Jeg hadde derfor et håp om at legging i kveld skulle bli enklere, men nei. Jeg endte opp med å gå ned i stua til hun ble skikkelig trøtt. Da gikk det greit. Klokka ble mye da... Hun oppdaget speilet foran senga i dag. Det var veldig gøy å rulle mens hun så på seg selv. Gjorde det sikkert 20 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 5. juli 2017 #1239 Del Skrevet 5. juli 2017 Hurra for første tann! Får håpe hun ikke biter deg alt for mye når hun selv oppdager hva den kan brukes til. Jeg har en tygger fra før, hvordan skal det bli når han får tenner?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 5. juli 2017 #1240 Del Skrevet 5. juli 2017 Den første tannen! Så gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå