Meley Skrevet 22. desember 2017 #2221 Del Skrevet 22. desember 2017 10 timer siden, Weebs skrev: Det var jo også noe å blande seg inn i. Rart altså. Når ting ikke påvirker dem overhode ja ikke sant. Noen må bare blande seg i ting. Vi får bare overhøre som best vi kan og feire jul med go lyst. Flott tre dere hadde foresten her er det enda ikke pynta xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. desember 2017 Forfatter #2222 Del Skrevet 23. desember 2017 8 timer siden, Meley skrev: ja ikke sant. Noen må bare blande seg i ting. Vi får bare overhøre som best vi kan og feire jul med go lyst. Flott tre dere hadde foresten her er det enda ikke pynta xD Det må vi! Glemme alle luniene og gjøre som vi vil Treet er fint, men aaaltfor stort for stua vår Mann og barn valgte det mens jeg var på jobb Neste år skal jeg insistere på å være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. desember 2017 Forfatter #2223 Del Skrevet 23. desember 2017 I går gjorde jeg f***ings nothing. M la seg kjempeseint fordi hun hadde et par crazy lurer på dagen Og med tre timers søvn natten før orket jeg ikke å gjøre en dritt. Stekte en frossenpizza og la meg Og jeg har sikkert tonnevis med energi når jeg kommer hjem halv seks i kveld, ikke sant! Kommer til å stryke med. Neida, det går nok fint! Nesten fem timers søvn i natt, det er mer enn nok Og vi har jo hele søndagen på å gjøre klart. Det er typisk oss Jeg fikk hamstre inn til helligdagene i går da. Gikk på butikken og krasjet i handlevognene til de andre hamstrerne. Så da er det gjort. Jeg skal lage riskrem for første gang på søndag. Jeg kjøpte risgrøt fra Fjordland så det er jo litt juks Men det får bli som det blir. Jeg får bare google hvordan det gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 23. desember 2017 #2224 Del Skrevet 23. desember 2017 Håper du har litt overskudd når du kom hjem i dag og vet ikke om dere tenker å varme opp fjordlanden og spise noe av det først, men barre husk at grøten må være kald før du blander i kremen ellers sprekker den! Hilsen hun som nesten gråt fordi hun var så skuffa over egne kokkeevner i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #2225 Del Skrevet 24. desember 2017 13 timer siden, Beccy87 skrev: Håper du har litt overskudd når du kom hjem i dag og vet ikke om dere tenker å varme opp fjordlanden og spise noe av det først, men barre husk at grøten må være kald før du blander i kremen ellers sprekker den! Hilsen hun som nesten gråt fordi hun var så skuffa over egne kokkeevner i fjor! Jeg hadde null overskudd og sovnet på likt med M! Det var konge å våkne i en million klær, svett bak knærne og klam på brystet Så i dag går det slag i slag Takk for tips! Jeg er skikkelig newbie på alt av dessert. Spiser det jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 24. desember 2017 #2226 Del Skrevet 24. desember 2017 God jul! Lykke til med dessert! Håper M har tenkt å gi deg masse søvn i julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #2227 Del Skrevet 24. desember 2017 7 timer siden, sitronkake skrev: God jul! Lykke til med dessert! Håper M har tenkt å gi deg masse søvn i julegave! God jul! Desserten var vellykket! Jeg fikk mandelen i tillegg, så alt ordna seg perfekt Masse søvn hadde vært prikken over i-en. Hun har nettopp sovnet, så vi krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #2228 Del Skrevet 24. desember 2017 God jul alla i hopa! Litt sent, men M har nettopp sovnet, og jeg skal faktisk gjøre det samme. Fin kveld! Vi fikk masse hjelp av svigermor, og alle fikk akkurat passe med gaver. Et år var det total kaos Det kan fort gå over styr med sånne moderne familier der ungene har fire sett "besteforeldre" og tanter og onkler både her og der. Men i år var det bra! Vi passet på å ønske oss fornuftige ting, og ungene blir seriøst glad for ALT de får. Jeg er litt usikker, men jeg tror ikke jeg ropte "Kult! Ulltrøye!" da jeg var på den alderen De fikk leker også altså M fikk for det meste klær, og da blir mammaen glad Men hun fikk også en Trunki, og DEN! Den var kul! Hun fant ut helt av seg selv at den skulle hun sitte på, og vi fløy rundt på gulvet i full fart. Det er en koffert for barn som de kan sitte på, så drar foreldrene. Veldig morsom Hun gikk rett fra supergira til stuptrøtt. Så legging var en lek. Fantastisk All oppvasken får vente til i morgen. Nå må det soves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 25. desember 2017 #2229 Del Skrevet 25. desember 2017 Bra at både desserten og kvelden ble vellykket Vi har også en Trunki-koffert, den er helt genial! Både J og storebror rægger rundt med den i stua her, og så er den helt fantastisk på reise. Iallefall når de er så store at de fint klarer å sitte og holde seg fast på den, ikke noe mas om slitne bein. Den har vært en lifesaver når jeg har reist alene med kidsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 25. desember 2017 #2230 Del Skrevet 25. desember 2017 Trunki er notert som ønske til ettårsdagen, takk for tips! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #2231 Del Skrevet 25. desember 2017 8 timer siden, sitronkake skrev: Bra at både desserten og kvelden ble vellykket Vi har også en Trunki-koffert, den er helt genial! Både J og storebror rægger rundt med den i stua her, og så er den helt fantastisk på reise. Iallefall når de er så store at de fint klarer å sitte og holde seg fast på den, ikke noe mas om slitne bein. Den har vært en lifesaver når jeg har reist alene med kidsa Så bra! Håper det blir easy peasy å fly rundt på Gardermoen om et år eller noe sånt Nå måtte hun selvsagt holdes fast, ellers glei hun rett av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #2232 Del Skrevet 25. desember 2017 I dag har jeg hatt hodeverk fra morgenen av. Pluss vondt i nakken, for det har skjedd noe krøll med putene, og jeg glemmer å fikse det hver kveld Så da passet det ypperlig at den eneste planen var middag hos foreldrene mine, og der er det chill stemning med behagelige klær. Kjolen jeg hadde i går var særdeles lite ammevennlig. Trang og med glidelås i ryggen. Heldigvis har jeg lange armer (jeg trenger ikke å be om hjelp til å smøre ryggen med solkrem), så det gikk greit. Men jeg måtte jo sitte så og si naken hver gang M brølte etter pupp Det gikk fint, vi var jo hjemme, så jeg stakk bare på soverommet. Men i morgen skal vi i svært selskap, så da ender vi vel opp på badet. Kjolen er sykt fin, det er verdt det Mannen er på fest, jeg ligger fremdeles i senga etter å ha lagt M for kvelden. Får vel nesten stå opp og nyte singellivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #2233 Del Skrevet 26. desember 2017 WTF, i natt tror jeg M sov fem timer i strekk Det gjorde i alle fall jeg Jeg har hatt noen bittesmå oppvåkninger innimellom på 30 sekund liksom, men jeg sammenlignet de med en kompis med Fitbit, og han har samme type oppvåkninger natta gjennom han også. Uten baby Fra klokka tre har det vært hver time, men det gjør ingenting. I fjor fikk jeg omgangssyken i dag For første gang siden jeg var liten. Det var helt forferdelig! Og når jeg hører at familier får det i hytt og pine det første året i barnehagen får jeg lyst til å holde M hjemme for alltid! Heldigvis var hun så liten at hun krevde ingenting. Kun kroppskontakt og amming. Og heldigvis har vi et så lite bad at jeg kunne holde henne på stellebordet mens jeg spydde Nå hadde det vært en million ganger verre! Nå krever hun tusen ting hele dagen Nei takk til omgangssyken Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er lys våken etter all den sammenhengende søvnen jeg har fått i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #2234 Del Skrevet 27. desember 2017 Fire timer i strekk! Ja, dette er er en søvndagbok Ellers går det liksom i jul og familie og spising og rot og stress. I morgen reiser familien min fra meg og M De skal nemlig på fjellet. Det er mange timers kjøring. Og M synes som kjent at fem minutters kjøring er altfor mye! Så da dropper vi det. Vi får kose oss alene. Helt til nyttårsaften, da kommer de hjem igjen. Sååå. Hvordan skal dette gååå.... Helt sikkert fint! Tre netter. Det er nesten null. Forrige gang de stakk fra meg var i sommer. Såvidt jeg husker så gikk det fint Men litt stusselig er det jo. Romjul og alt Neida! Må tenke positivt. Romjul betyr jo at familie og venner er hjemme! Dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #2235 Del Skrevet 27. desember 2017 Ja, så kan jeg jo skrive litt som skillsa til M. Nå reiser hun seg opp og står alene. Men det er helst når hun har noe hendene. Lurer på om hun tror at hun da står stødig Hun gikk et par steg på julaften. Da var hun så trøtt at hun glemte seg ut, tror jeg. Det har i hvert fall ikke skjedd etterpå. Ellers er hobbyen å gå og gå og gå. Hardt for ryggen til de voksne Hun klarer å gå når hun blir leid med én hånd, men det er mye morsommere med to for da kan hun LØPE Trapper er også topp stemning. Synd de vi har er dødens trapper med åpning mellom hvert trinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #2236 Del Skrevet 28. desember 2017 Null timer i strekk Fra halv elleve til over tolv i går kveld var alt galt. Hylte og skrek. Det eneste som roet henne i perioder var cheerios og TV Men det varte ikke lenge før det var ny runde med hyling. Jeg vet fremdeles ikke hva som var så forferdelig, men i dag virker det som hun er forkjøla. Nyser masse og har et skikkelig trøttastryne. Gutta er reist, og det var ikke så veldig trist å si farvel. Mellom halv ni og ti klarte de å låse seg inne på badet, grine, sloss og ødelegge den ene julegaven. Misunner ikke mannen den kjøreturen der Hvis han er heldig så sovner de kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 28. desember 2017 #2237 Del Skrevet 28. desember 2017 3 timer siden, Weebs skrev: Null timer i strekk Fra halv elleve til over tolv i går kveld var alt galt. Hylte og skrek. Det eneste som roet henne i perioder var cheerios og TV Men det varte ikke lenge før det var ny runde med hyling. Jeg vet fremdeles ikke hva som var så forferdelig, men i dag virker det som hun er forkjøla. Nyser masse og har et skikkelig trøttastryne. Gutta er reist, og det var ikke så veldig trist å si farvel. Mellom halv ni og ti klarte de å låse seg inne på badet, grine, sloss og ødelegge den ene julegaven. Misunner ikke mannen den kjøreturen der Hvis han er heldig så sovner de kanskje. Tenker fortsatt på deg når jeg synes vi har ille netter. Jeg fikk 4 timer sammenhengende i natt, men føler meg helt vraket etter all hylingen før og etter. Låste de seg inne som at døra gikk i vranglås å de ikke kom seg ut? Huff nei, ikke pent å le. Men ser liksom for meg det oppstyret det må ha vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #2238 Del Skrevet 28. desember 2017 4 timer siden, Mumsy skrev: Tenker fortsatt på deg når jeg synes vi har ille netter. Jeg fikk 4 timer sammenhengende i natt, men føler meg helt vraket etter all hylingen før og etter. Låste de seg inne som at døra gikk i vranglås å de ikke kom seg ut? Huff nei, ikke pent å le. Men ser liksom for meg det oppstyret det må ha vært. Det er vanligvis ikke så mye hyling før og etter her Bare tusen oppvåkninger og null dyp søvn Men i går var det helt WTF Han ene hadde liksom låst seg inne, men jeg tror bare han fikk panikk. Så stod han andre utenfor og prøvde å instruere den gråtende broren. "Du må vri motsatt vei!" De fikk det til til slutt. Weirdos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #2239 Del Skrevet 28. desember 2017 Litt stygt å si, men jeg liker egentlig veldig godt å ha full kontroll over dagen til M. Mannen har en tendens til å trykke henne full av posegrøt eller trille tur med en gang hun klager. Han tenker ikke så veldig på timing av lurene hennes og hvor lange kveldene blir når hun sover på ettermiddagen Men i dag I dag har det vært perfekt kosthold, perfekt timing av lur og perfekt timing av medisin Jeg har hatt besøk av en venninne, og M syntes det var så stas at hun glemte ut forkjølelsen sin. Og jeg glemte ut at jeg er alene og forlatt Neida. Whatever Akkurat nå sover hun på rommet sitt. På madrass Det er nærmere stua og lettere nå som jeg må ta alle oppvåkningene selv Pluss hun faller ikke så langt hvis hun finner på å krabbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 28. desember 2017 #2240 Del Skrevet 28. desember 2017 Sikkert litt stygt å si det også, men jeg er helt enig. Det er deilig å kunne styre dagen uten at mannen skal ''kludre det til''. Det tok meg en dag alene hjemme mens mannen var på jobb og nå er Bølla snudd over fra to til en daglur. Det har vi snakket om at han skulle prøve å ordne i 3 uker, men ''hun er så trøtt'' har vært standardsvaret... Jah, du må jo underholde henne for å dra ut tiden da mann! Ønsker deg lykke til med natten, madrass høres ut som en god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå