Weebs Skrevet 14. august 2017 Forfatter #1621 Del Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Marimba skrev: AM driver og dabber innimellom Man får med seg littysånn innimellom når man jobber som lærer. Når man er i permisjon går det litt treigere... Jeg skjønner ikke greia med disse spinnerne, de kom mens jeg var sykemeldt/i permisjon. Vi har ÅTTI spinnere! Omtrent. Jeg tenkte meg at det ikke kom til å være gøy så himla lenge. Og fikk jeg rett? Yes. Nå ligger alle i hylla og støver ned De har sikkert brukt over tusen kroner hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 14. august 2017 #1622 Del Skrevet 14. august 2017 Jo jeg fikk faktisk med meg at prinsen vår hadde dabbet, men jeg skjønte ikke hva han faktisk hadde gjort (altså hvilken del av oppførselen hans som var dabbingen ) Jeg er virkelig helt ute om dagen! Hadde en kollega som var sånn, hun hadde ikke koll på noenting etter 90-tallet. Men hun kunne ALT om ALT som hadde oppstått på 90-tallet. Så fikk hun barn, og hun har vært lost siden. Føler jeg begynner å nærme meg henne i skremmende fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 14. august 2017 #1623 Del Skrevet 14. august 2017 Enig med @Marimba, man får med seg det meste som lærer, så dabbing har jeg kontroll på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. august 2017 Forfatter #1624 Del Skrevet 15. august 2017 21 timer siden, Carouselle skrev: Jo jeg fikk faktisk med meg at prinsen vår hadde dabbet, men jeg skjønte ikke hva han faktisk hadde gjort (altså hvilken del av oppførselen hans som var dabbingen ) Jeg er virkelig helt ute om dagen! Hadde en kollega som var sånn, hun hadde ikke koll på noenting etter 90-tallet. Men hun kunne ALT om ALT som hadde oppstått på 90-tallet. Så fikk hun barn, og hun har vært lost siden. Føler jeg begynner å nærme meg henne i skremmende fart Jeg er blitt lost in space når det gjelder teknologi etter at mannen kom inn i mitt liv. Før ordnet jeg sånn selv. TV, data, bla bla. Men nå lar jeg bare mannen ta seg av alt, og plutselig er det kommet masse nye greier som jeg ikke har fått med meg. En av gutta skulle ha hjelp til noe på pc-en i dag og jeg hadde ikke peiling. "Eeh, prøv å trykk på... Vet ikke." Det kommer så masse nytt hele veien! Vi (mannen) har nettopp kjøpt bursdagspresang til ungene og jeg vet faktisk ikke hva det er engang. En ny spillkonsoll tror jeg? Men herregud, hvor mange finnes det egentlig Han viste meg bilde av en boks og jeg bare "kult" Oi, nå ble det mye mas. Men jeg skjønner godt hun kollegaen din. Jeg blir sikkert lik selv. Er på god vei, kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. august 2017 Forfatter #1625 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) M har begynt å digge å ligge våken i vogna. Tydeligvis Må gå huuundre år før hun sovner. Fitbiten vibrerer når jeg har nådd målet mitt for dagen og det gjør jeg uten problem. Helst sånn klokka tre Vel, vel. Får masse frisk luft da Jeg er fremdeles helt amatør når det kommer til sprinkelseng. Tør nesten ikke å snakke om det, det er jo flaut. Og nå som mannen har begynt å sove sammen med oss igjen så kommenterer han det hver dag. "Hun sov med oss nesten hele natta, eller?" "Neeei... Bare fra klokka to " I går var jeg SÅ TRØTT at jeg bare måtte legge meg ned for å amme Men jeg skulle være smart, så jeg satt alarm på tre minutt i tilfelle jeg sovnet. Det gjorde jeg selvsagt. Både jeg og M våknet til alarmen. Og da måtte jeg jo amme henne tilbake i søvn, ikke sant? And the rest is history Og jeg sover så forbanna dårlig når hun ligger i senga si. Jeg er hele veien forberedt på at hun skal snu seg, så jeg spretter opp ved hver minste bevegelse for å stoppe henne før hun våkner skikkelig. Så vet jeg at "snart har det gått én time, nå må jeg skyndte meg å sove litt før hun våkner!!!" Zatan. Nå blir jeg nesten litt aggressiv her. Ikke på lille yndlings-M. Egentlig på en kommentar fra mannen som var tullete. Men nok om det. Hvis hun skal fortsette dette showet når jeg er begynt på jobb i september så gir jeg faen og samsover hele natta. Jeg fortalte mannen om hvor kjedelige jeg synes nettene er blitt. Han foreslo å flytte henne på eget rom, da ble det sikkert bedre. Fordi han mener at hun lukter meg, eller våkner av lyder vi lager. Feil, mener jeg. Hun våkner hver time på kvelden før vi legger oss. Det har ingenting å si om hun ligger på et helt stille soverom for seg selv. Hver time. Uansett. Øhr! Flaks hun er faen så søt og morsom og amazing For akkurat nå klarer jeg ikke å komme på noen grunn for hvorfor vi skal gidde å ha henne i egen seng. Bortsett fra på kvelden selvsagt. Da kan hun ikke åle seg på gulvet Endret 15. august 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 15. august 2017 #1626 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg har også blitt talentløs etter jeg ble sammen med mannen. Han må fikse alt som har med data å gjøre. En gang i tiden jobbet jeg til og med i spillbutikk og hadde god kontroll på sånt. Nå vet jeg ikke en gang hvilket nr på PlayStation man har kommet til? Hvis det er så viktig for mannen din at M sover i egen seng, kan ikke han lempe henne over på natta? Jeg samsover fortsatt, mannen er ikke heeelt fornøyd med det, men han har i likhet med meg gitt opp prosjekt sprinkelseng for godt. i ferien måtte vi samsove alle tre i seng på 1.50. Mini lå i sprinkelseng i kanskje en time. Da hadde vi holdt på i en time med å få han dit. Kvelden etter mente mannen at vi bare skulle drite i sprinkelsenga, så det ble tett samsoving i stedet. Det var egentlig ganske kjipt. Kjenner meg igjen i det å sove dårlig når de først er i egen seng (sånn de få timene vi har opplevd det). Da må man jo lytte og følge med! Mini våkner også hver time på kvelden. MINST. Flaks at siste GoT-episode bare var femti minutter, for da rakk vi akkurat å se den uforstyrret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 16. august 2017 #1627 Del Skrevet 16. august 2017 12 timer siden, Weebs skrev: Jeg er blitt lost in space når det gjelder teknologi etter at mannen kom inn i mitt liv. Før ordnet jeg sånn selv. TV, data, bla bla. Men nå lar jeg bare mannen ta seg av alt, og plutselig er det kommet masse nye greier som jeg ikke har fått med meg. En av gutta skulle ha hjelp til noe på pc-en i dag og jeg hadde ikke peiling. "Eeh, prøv å trykk på... Vet ikke." Det kommer så masse nytt hele veien! Vi (mannen) har nettopp kjøpt bursdagspresang til ungene og jeg vet faktisk ikke hva det er engang. En ny spillkonsoll tror jeg? Men herregud, hvor mange finnes det egentlig Han viste meg bilde av en boks og jeg bare "kult" Oi, nå ble det mye mas. Men jeg skjønner godt hun kollegaen din. Jeg blir sikkert lik selv. Er på god vei, kjenner jeg Heldigvis med teknologi så føler jeg at det begynner å bli enklere! Feilmeldinger og installasjoner, det meste går liksom av seg selv Og alle sånne hjelpefunksjoner er blitt mer intuitive. Så det er håp! Men enig med du.. Mannen har støtt og stadig kjøpt ny konsoll. Og jeg bare "Hæ?! Den har du jo fra før?!" .. Og mannen bare "Nei, dette er versjon X0GK-zz82j - stoooor forskjell!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 16. august 2017 #1628 Del Skrevet 16. august 2017 12 timer siden, Weebs skrev: M har begynt å digge å ligge våken i vogna. Tydeligvis Må gå huuundre år før hun sovner. Fitbiten vibrerer når jeg har nådd målet mitt for dagen og det gjør jeg uten problem. Helst sånn klokka tre Vel, vel. Får masse frisk luft da Jeg er fremdeles helt amatør når det kommer til sprinkelseng. Tør nesten ikke å snakke om det, det er jo flaut. Og nå som mannen har begynt å sove sammen med oss igjen så kommenterer han det hver dag. "Hun sov med oss nesten hele natta, eller?" "Neeei... Bare fra klokka to " I går var jeg SÅ TRØTT at jeg bare måtte legge meg ned for å amme Men jeg skulle være smart, så jeg satt alarm på tre minutt i tilfelle jeg sovnet. Det gjorde jeg selvsagt. Både jeg og M våknet til alarmen. Og da måtte jeg jo amme henne tilbake i søvn, ikke sant? And the rest is history Og jeg sover så forbanna dårlig når hun ligger i senga si. Jeg er hele veien forberedt på at hun skal snu seg, så jeg spretter opp ved hver minste bevegelse for å stoppe henne før hun våkner skikkelig. Så vet jeg at "snart har det gått én time, nå må jeg skyndte meg å sove litt før hun våkner!!!" Zatan. Nå blir jeg nesten litt aggressiv her. Ikke på lille yndlings-M. Egentlig på en kommentar fra mannen som var tullete. Men nok om det. Hvis hun skal fortsette dette showet når jeg er begynt på jobb i september så gir jeg faen og samsover hele natta. Jeg fortalte mannen om hvor kjedelige jeg synes nettene er blitt. Han foreslo å flytte henne på eget rom, da ble det sikkert bedre. Fordi han mener at hun lukter meg, eller våkner av lyder vi lager. Feil, mener jeg. Hun våkner hver time på kvelden før vi legger oss. Det har ingenting å si om hun ligger på et helt stille soverom for seg selv. Hver time. Uansett. Øhr! Flaks hun er faen så søt og morsom og amazing For akkurat nå klarer jeg ikke å komme på noen grunn for hvorfor vi skal gidde å ha henne i egen seng. Bortsett fra på kvelden selvsagt. Da kan hun ikke åle seg på gulvet I feel ya sister! Her er det også mye syting og klaging rundt nettene og sovingen. Og jeg føler at mannen egentlig ikke bør si noe som helst, fordi det er JEG som står i det. Det er JEG som tar støyten. Så slutt å klag mann, du har drømmenetter sammenlignet med meg Fint at du når Fitbit-målene dine for dagen da *fokuserer på det positive* Og det med å sove dårlig og være på vakt, så gjenkjennelig! Og jeg må noen ganger drive med tvangstanker for å få meg selv til å sovne igjen. Når klokken er 04:30 så sier jeg til meg selv at klokken er 01:00, for ellers får jeg helt angst fordi jeg vet det snart er morgen og jeg MÅ sove litt til ellers blir dagen helt forferdelig for alle involverte parter. Vet ikke hvor mye det hjalp å lure seg selv, men jeg sovnet nå i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 16. august 2017 #1629 Del Skrevet 16. august 2017 4 minutter siden, Carouselle skrev: I feel ya sister! Her er det også mye syting og klaging rundt nettene og sovingen. Og jeg føler at mannen egentlig ikke bør si noe som helst, fordi det er JEG som står i det. Det er JEG som tar støyten. Så slutt å klag mann, du har drømmenetter sammenlignet med meg Word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. august 2017 Forfatter #1630 Del Skrevet 16. august 2017 19 timer siden, Sisti skrev: Jeg har også blitt talentløs etter jeg ble sammen med mannen. Han må fikse alt som har med data å gjøre. En gang i tiden jobbet jeg til og med i spillbutikk og hadde god kontroll på sånt. Nå vet jeg ikke en gang hvilket nr på PlayStation man har kommet til? Hvis det er så viktig for mannen din at M sover i egen seng, kan ikke han lempe henne over på natta? Jeg samsover fortsatt, mannen er ikke heeelt fornøyd med det, men han har i likhet med meg gitt opp prosjekt sprinkelseng for godt. i ferien måtte vi samsove alle tre i seng på 1.50. Mini lå i sprinkelseng i kanskje en time. Da hadde vi holdt på i en time med å få han dit. Kvelden etter mente mannen at vi bare skulle drite i sprinkelsenga, så det ble tett samsoving i stedet. Det var egentlig ganske kjipt. Kjenner meg igjen i det å sove dårlig når de først er i egen seng (sånn de få timene vi har opplevd det). Da må man jo lytte og følge med! Mini våkner også hver time på kvelden. MINST. Flaks at siste GoT-episode bare var femti minutter, for da rakk vi akkurat å se den uforstyrret. Det med å lempe henne over i egen seng skal jeg faktisk foreslå! Det er jo ikke noe galt i det. Når jeg ligger der og snorker (jeg snorker faktisk ikke, vet ikke hvorfor jeg skreiv det) så kan jo han legge henne i senga hvis han er våken Samsoving på 1,50 hørtes ganske dritt ut Jeg krever litt space. Eller jeg og M da Vi har fremdeles ikke sett siste episode! Vi får time det sånn at vi setter på episoden rett etter hun har sovnet. Det har vært Prosjekt Døgnsnuing for guttene her, så kveldene har gått vekk i det. Plutselig skal alle ha 16 knekkebrød til kvelds for å dra ut tiden. De legger seg på likt med meg 10 timer siden, Carouselle skrev: I feel ya sister! Her er det også mye syting og klaging rundt nettene og sovingen. Og jeg føler at mannen egentlig ikke bør si noe som helst, fordi det er JEG som står i det. Det er JEG som tar støyten. Så slutt å klag mann, du har drømmenetter sammenlignet med meg Fint at du når Fitbit-målene dine for dagen da *fokuserer på det positive* Og det med å sove dårlig og være på vakt, så gjenkjennelig! Og jeg må noen ganger drive med tvangstanker for å få meg selv til å sovne igjen. Når klokken er 04:30 så sier jeg til meg selv at klokken er 01:00, for ellers får jeg helt angst fordi jeg vet det snart er morgen og jeg MÅ sove litt til ellers blir dagen helt forferdelig for alle involverte parter. Vet ikke hvor mye det hjalp å lure seg selv, men jeg sovnet nå i alle fall Om én måned er det mannen som må ta støyten når jeg skal på nattuke Er spent på de nettene der... Skal prøve tvangstanker jeg også. Selv om klokka fire har vi sovnet sammen for lengst Jeg får tenke at hun sovnet "nettopp" selv om det snart er på tide å våkne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. august 2017 Forfatter #1631 Del Skrevet 16. august 2017 M har hatt en klikkos sovedag. Nektet å ta den siste hvilen sin, så hun endte opp med å være våken i seks timer før leggetid. Vi blir vanligvis imponert hvis hun holder seg våken i tre Så det hadde selvsagt bikket over til "Crazy-M" og hun var helt på tur. Nektet å slappe av. Både jeg og mannen prøvde oss på legging, men vi feilet Til slutt sovnet hun heldigvis, jeg vant Vi har ikke hatt middag i dag siden begge prøvde oss på både trilling og legging. Jeg skal lage fylte pannekaker! Men nå har jeg jo spist opp sjokoladen jeg sparte til GoT... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. august 2017 Forfatter #1632 Del Skrevet 16. august 2017 Nå holder jeg på å steike pannekaker. De blir tjukke som faen og nesten ikke stekt i det hele tatt fordi jeg er så jævlig sulten. Dessuten er det ganske kjedelig å steike pannekaker Godt jeg har masse godt fyll ved siden av som jeg gomler i meg Anyways. Jeg så på Fitbiten min fra i natt at jeg sov helt fra halv tolv til halv tre. Måtte selvsagt skryte til mannen om hvor flink M var som sov så lenge i senga si. "Jeg la meg litt etter tolv. Da lå dere og sov i dobbelsenga." "Åå " Vel, vel. Godt med litt sammenhengende søvn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 16. august 2017 #1633 Del Skrevet 16. august 2017 Absolutt godt med sammenhengende søvn! Go M! Her har vi også hatt problemer med soving, særlig legging. Det pleide ta ca 10 minutter, nå tar det 90 minutter.. Yey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripetePysjamas Skrevet 16. august 2017 #1634 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg er en skikkelig snikleser , men det er morsomt å følge deg! Du skriver godt og på en morsom måte. Apropos søvn. I natt drømte jeg at du skulle ha en 10-minutters livestream her inne, og til min store forskrekkelse så du akkurat ut som profilbildet ditt OG du hadde langt skjegg!!! (Bare sånn hvis du lurte på det... ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 17. august 2017 Forfatter #1635 Del Skrevet 17. august 2017 16 timer siden, Carouselle skrev: Absolutt godt med sammenhengende søvn! Go M! Her har vi også hatt problemer med soving, særlig legging. Det pleide ta ca 10 minutter, nå tar det 90 minutter.. Yey! Åhh, 90 minutt er lenge Hvordan er deres leggerutiner? 15 timer siden, StripetePysjamas skrev: Jeg er en skikkelig snikleser , men det er morsomt å følge deg! Du skriver godt og på en morsom måte. Apropos søvn. I natt drømte jeg at du skulle ha en 10-minutters livestream her inne, og til min store forskrekkelse så du akkurat ut som profilbildet ditt OG du hadde langt skjegg!!! (Bare sånn hvis du lurte på det... ) Neimen, hallo! Digger når snikere melder seg Så kjekt at du synes det er morsomt å lese her. Jeg føler det går ganske på repeat selv da "Sovnet da jeg ammet. Igjen. I dag også. I dag også..." (Gjorde det faktisk i natt også.) Lurer på hva den livestreamen handlet om Og med skjegg i tillegg. Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 17. august 2017 Forfatter #1636 Del Skrevet 17. august 2017 I natt har den ene fremtanna oppe kommet seg ut Og hun har testet den ut flere ganger på puppen. Fytti fader Og hun er i et skikkelig dritthumør. Hyler og kjefter. Vet ikke hvordan dette med tenner fungerer jeg. Kanskje det er irriterende selv om den er brutt gjennom huden? Hun gnager kraftig på en tyggeleke. Med et sinna ansikt Så jeg har måttet funnet på ting hele veien for å distrahere henne. Dusjet sammen for første gang siden hun var ganske liten. Det gikk fint Flink jente I dag fikk jeg min elskede gullananas i posten! For en liten uke siden gikk den gamle jeg hadde i gulvet. En av ungene strakk seg etter glasset sitt og traff ananasen på veien. Jeg elsker den ananasen Så jeg kjente det krevde masse av meg å ikke si "HERREGUD, ER DET MULIG", og heller si at det gikk fint, sånn skjer, bla bla. Bra jobba, Weebs. Heldigvis fant jeg en identisk på nettet. Puh! Husker ikke i hvilken dagbok det ble snakk om interiør og dilldall, men jeg har altså IKKE mye dilldall. Når jeg ser rundt meg i stuen er det faktisk kun én pynteting jeg har kjøpt selv, resten er gaver. Men den ananasen altså Burde kanskje kjøpt flere eksemplarer just in case. Fader, hvorfor gjorde jeg ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 17. august 2017 Forfatter #1637 Del Skrevet 17. august 2017 Hvis noen lurer på hvordan det går med arekapalmen vår så er ståa heller dårlig! Vi klarte å vanne den én gang, det var dagen vi fikk den. Så sa vi "dette blir null problem. Nå er det helg. Da blir det lett å huske at hver helg må planten vannes. High five!" Tror den fikk vann på tirsdag. Men hvor mye vann skal den liksom ha da??? Vi spurte i butikken, fikk et skikkelig tullete svar. Jorda kjentes tørr ut igjen i dag, så den fikk litt mer. Tror kanskje den fikk altfor mye. Og nå googlet jeg og fant ut at for mye vann er verre enn for lite Herreminhatt. Skal ned å stikke fingen i jorda nå. I morgen tror jeg benken vår kommer! Da blir entreen vår fader så fin. Jeg er drittfornøyd. Håper ikke jeg har drukna planten vår bare... Det setter en liten demper på stemningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 17. august 2017 #1638 Del Skrevet 17. august 2017 Husk at røttene ikke må stå i vann! Jeg tar den ut av potta (med plastikkpotta på) og vanner slik at det overflødige vannet får sile av. Setter den ute eller i dusjen. Da blir den så glad, atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 17. august 2017 #1639 Del Skrevet 17. august 2017 Jeg vil ha snapper av store høyder man kan stryke med av, og fin entrè også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 17. august 2017 #1640 Del Skrevet 17. august 2017 Enig med leviora! Sjekk at det ikke er vann i potta så går det nok bra. 😃 Har du fått benken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå