Tonio Skrevet 12. august 2017 #1601 Del Skrevet 12. august 2017 Så deilig at det virker som om leggingen blir stadig litt mindre bare din jobb, det er nok betryggende nå som jobboppstart nærmer seg med stormskritt. Og most banan ville jeg trodd alle likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. august 2017 Forfatter #1602 Del Skrevet 13. august 2017 9 timer siden, Tonio skrev: Så deilig at det virker som om leggingen blir stadig litt mindre bare din jobb, det er nok betryggende nå som jobboppstart nærmer seg med stormskritt. Og most banan ville jeg trodd alle likte. Ja, det er fantastisk! Nå forstår hun kanskje at det går an å sovne selv om bare pappa er der Og jaa. Det er bare en måned til jeg begynner på jobb Disse månedene har flydd. Jeg ble advart mot at det kom til å skje, men det må da være måte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 13. august 2017 #1603 Del Skrevet 13. august 2017 Hmm, tror jeg skal la meg inspirere av deg og la mannen gå ned når mini våkner i kveld. Tør liksom aldri la han prøve, siden det i verste fall kan ende med unge som blir lys våken. Men jeg er sååå lei av å alltid være den som må springe ned ved hvert minste knyst. Tiden flyr når man har det gøy? Føler du deg litt klar for jobb, eller er det fullstendig teit at du må tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. august 2017 Forfatter #1604 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) 1 time siden, Sisti skrev: Hmm, tror jeg skal la meg inspirere av deg og la mannen gå ned når mini våkner i kveld. Tør liksom aldri la han prøve, siden det i verste fall kan ende med unge som blir lys våken. Men jeg er sååå lei av å alltid være den som må springe ned ved hvert minste knyst. Tiden flyr når man har det gøy? Føler du deg litt klar for jobb, eller er det fullstendig teit at du må tilbake? Synes du bør prøve! Siden det går så kort tid her hos oss så vet jeg at hun ikke er tørst eller sulten. Så da følte jeg meg kul en kveld og sendte mannen inn Det ble litt ekstra gråt første gangen, men han holdt rundt henne og sang. Da ble hun rolig. Jeg hørte på babycallen i tilfelle hun ble kjempelei seg. Det hadde jeg ikke klart Men jammen meg sovnet hun i armene hans. De neste gangene har det gått mye bedre! Så nå er det whatever hvem som kommer inn til henne Legging har vi ikke testet ut enda. Bare den ene gangen han gav opp etter ca. tre minutt Jeg har ei venninne med en unge på to år som kun hun kan legge for kvelden. Og det er jeg ikke så veldig gira på. Skulle gjerne hatt en kveld på kino eller noe sånt sammen med mannen før det er gått flere år liksom Jobb, ja! Tror det skal gå greit å jobbe igjen. Men jeg er glad jeg har friuker innimellom Endret 13. august 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. august 2017 Forfatter #1605 Del Skrevet 13. august 2017 Første natt i dyp seng var ikke så moro. Hver gang hun våknet var det skikkelig grining. I stedet for sånn "ånei, hvorfor ligger jeg på magen? Hjelp!" så var det "HERREGUD, hvor er jeg? HJELP!" Jeg er ganske god på å tolke gråt Sprinkelbeskytteren er satt på (husker ikke hva det egentlig heter), kanskje det hjelper. Jeg la henne oppi senga tidligere og tullet litt med henne sånn at det liksom ble en morsom plass å være. Hun har en tann oppe som vil ut. Ser den rett under huden Shit, tenk når hun biter meg nå Hun gjør det ikke så ofte, men det hender. Og det er vo-ondt! Hun er så stor jente nå! Jeg dauer. Snart kan hun gå og stå og snakke og allslags. Herreminhatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 13. august 2017 #1606 Del Skrevet 13. august 2017 ... Det gikk ikke tre minutter en gang før mannen ga opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. august 2017 Forfatter #1607 Del Skrevet 13. august 2017 7 minutter siden, Sisti skrev: ... Det gikk ikke tre minutter en gang før mannen ga opp... What? Hvorfor det? Ble han hysterisk? Ikke pappaen altså Nye ting er jo ikke morsomt. M ble skikkelig fornærma da det ikke var noe pupp å få, men etter en stund fant hun ut at en sang eller fem var greit nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 13. august 2017 #1608 Del Skrevet 13. august 2017 32 minutter siden, Weebs skrev: What? Hvorfor det? Ble han hysterisk? Ikke pappaen altså Nye ting er jo ikke morsomt. M ble skikkelig fornærma da det ikke var noe pupp å få, men etter en stund fant hun ut at en sang eller fem var greit nok Fordi han (mini altså, ikke pappaen) ble sint og skulle krype ut av senga og da visste ikke mannen hva han skulle gjøre. Han ropte bare SOS i babycallen. Å løfte han for å trøste/bysse falt han ikke inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. august 2017 Forfatter #1609 Del Skrevet 13. august 2017 21 minutter siden, Sisti skrev: Fordi han (mini altså, ikke pappaen) ble sint og skulle krype ut av senga og da visste ikke mannen hva han skulle gjøre. Han ropte bare SOS i babycallen. Å løfte han for å trøste/bysse falt han ikke inn... Haha! Oh my god. Snakk om å gi opp lett Han får prøve igjen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. august 2017 Forfatter #1610 Del Skrevet 14. august 2017 I går var jeg en sånn flau og gammel mamma som ikke følger med i tidene. Vi så friidrett og det var noen damer som dabba. "Det laget dabba, så dere det?" Og de bare "dabba? " Jeg spolte tilbake og viste det på nytt. "Det heter DÆBBA! " Åå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. august 2017 #1611 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg måtte google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 14. august 2017 #1612 Del Skrevet 14. august 2017 ... Atte hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. august 2017 Forfatter #1613 Del Skrevet 14. august 2017 1 time siden, A4-livet skrev: Jeg måtte google 11 minutter siden, Sisti skrev: ... Atte hæ? Ærlig talt, fikk dere det ikke med dere da prinsen dabbet på slottsbalkongen? Djis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 14. august 2017 #1614 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg trodde først det var et sportsuttrykk og skjønte ingen verdens ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. august 2017 Forfatter #1615 Del Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, Leviora skrev: Jeg trodde først det var et sportsuttrykk og skjønte ingen verdens ting Når de begynte å snakke om det her i hus trodde jeg de mente å dabbe en ball. Sånne nymotens greier altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 14. august 2017 #1616 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har rykte på meg for å leve ganske langt under en stein men her må jeg bare slå til med en: Det skakke værra lett med alle de nymotens greierne assa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 14. august 2017 #1617 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg aaaaner ikke hva dere snakker om en gang!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 14. august 2017 #1618 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg skjønte heller ingenting med det derre dabba-dæbba-greiene Når og hvor oppstod dette fenomenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. august 2017 Forfatter #1619 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) 19 minutter siden, Chandra skrev: Jeg aaaaner ikke hva dere snakker om en gang!?! 8 minutter siden, Carouselle skrev: Jeg skjønte heller ingenting med det derre dabba-dæbba-greiene Når og hvor oppstod dette fenomenet? Dere er verre enn meg, ass Dabbing er en slags dans, sier Wikipedia. Kommer fra hip hop bla bla Ganske in blant "kidsa" å gjøre den bevegelsen når de feirer noe, for eksempel. Scorte et mål, liksom Dere er unnskyldt siden dere ikke har barn i den rette alderen. Men jeg burde kanskje fått med meg uttalelsen når både guttene hjemme og nieser og nevøer kjører på med dabbing Og ikke minst prinsen! Gudhjelpes, følger dere ikke med på kongelige news dot com? Det ble faktisk omtalt i andre land at vi har så sykt kul prins! Endret 14. august 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 14. august 2017 #1620 Del Skrevet 14. august 2017 AM driver og dabber innimellom Man får med seg littysånn innimellom når man jobber som lærer. Når man er i permisjon går det litt treigere... Jeg skjønner ikke greia med disse spinnerne, de kom mens jeg var sykemeldt/i permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå