Gå til innhold

Maser videre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fin benk da! 
Skjønner godt at du synes det er vanskelig. Vi har bodd her i 8 måneder nå og bare fått opp ett bilde i hele leiligheten... :P 
Kanskje jeg skulle kastet meg inn på den siden jeg også siden flere her tydeligvis er fornøyde.  
Hvilke bilder går man for i en gang forresten? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Beccy87 skrev:

Fin benk da! 
Skjønner godt at du synes det er vanskelig. Vi har bodd her i 8 måneder nå og bare fått opp ett bilde i hele leiligheten... :P 
Kanskje jeg skulle kastet meg inn på den siden jeg også siden flere her tydeligvis er fornøyde.  
Hvilke bilder går man for i en gang forresten? :vetikke:

Åtte måneder er ingenting. Vi hadde vært ferdige med oppussing (av hovedrommene) i to år før vi fikk opp et bilde :tongue: Da var vi sykt fornøyd med oss selv. 

Jeg vet ikke om det er noen regler for hvilke bilder som henges opp hvor. Jeg fant bare et jeg likte og så tilfeldigvis ei på Instagram som hadde det pluss et ved siden av. Så kopierte jeg bare den looken :ler: Nesten flaut. 

Disse :hoho: Det er noen som har sånne hårete kyr ved hytta vår. Jeg synes de er ganske søte. Så da passet det greit :vetikke:

Skrevet

Nå fikk jeg også lyst på bilder 😂 Vi skal jo pusse opp stue/gang om to uker,passer bra med noe nytt da! Bør jeg vente til deb er ferdig? Er det crazy å.kjøpe bilder først?😂

Angående bodier, her har vi tredd over hode fra første body 👍 De der omslagsbodiene syns jeg var noe herk 😂

Skrevet
3 timer siden, maja87 skrev:

Nå fikk jeg også lyst på bilder 😂 Vi skal jo pusse opp stue/gang om to uker,passer bra med noe nytt da! Bør jeg vente til deb er ferdig? Er det crazy å.kjøpe bilder først?😂

Angående bodier, her har vi tredd over hode fra første body 👍 De der omslagsbodiene syns jeg var noe herk 😂

Hvis du vet hvordan det blir seende ut etter oppussing så er det bare å kjøre på ;) 

SJOKK at du har tredd over hodet fra dag én. Du er jo superchill når det gjelder det meste :fnise: "No problem" :briller2:

Skrevet
5 timer siden, maja87 skrev:

Når man har kollikkunger som bæsjer med så høyt trykk at spruten står ca opp til nakken, er omslagsbodyer veldig kjekke å ha :ler: 

Skrevet
2 timer siden, miore skrev:

Når man har kollikkunger som bæsjer med så høyt trykk at spruten står ca opp til nakken, er omslagsbodyer veldig kjekke å ha :ler: 

Oi, godt poeng. Det hadde jeg nesten glemt ut. Ingen kolikk her, men det var en periode med sånne bleier hver dag! 

Slipper å tenke på det nå :tongue:

Skrevet

M "tygger tyggis". Lurer på om hun klør litt i munnen :P 

Vi var invitert på middag i dag, så jeg prøvde å tilpasse soving litt. Feilet kraftig når det gjaldt det meste :fnise: Jaja, hun var i alle fall så trøtt i kveld at det ikke ble rulling og tull i senga :P 

Nå gleder jeg meg til å få benk, bilder og plante! Plante har vi ikke kjøpt enda, men vi vet den skal være stor og grønn! Bør være lett å finne på Plantasjen. 

Mannen sitter utålmodig og venter på Bring (eller noe) som skal komme med nytt TV til oss. Det vi har nå er visst så lite at han ser ingenting :riste: Enig, ass. 55 tommer er jo praktisk talt null :rolleyes:

De skulle komme mellom fem og ni, tipper de kommer ni :jepp:

M sover og jeg bør stå opp. Men jeg har bare masse kjedelige ting som må gjøres at jeg egentlig bare vil ligge her :fnise: Nei, skjerpings! 

Skrevet

Den løvetannen har vi i gangen vår :fnise:

Skrevet

Plantasjen har en skikkelig fin drageplante på tilbud nå 😊 blir veldig stor å fin. Husker bare den heit drage 😕 men har hatt utav den før og kjøpt ny nå 😊

Skrevet
38 minutter siden, Pentu skrev:

Den løvetannen har vi i gangen vår :fnise:

liksmak.com! Eller jeg har bare kopiert andres smak da :fnise: Må fremdeles finne noe å ha på den andre tomme veggen, men det ble rett og slett for mye for meg i går :ler: Skulle ønske jeg var en interiørgudinne :daane:

24 minutter siden, Meley skrev:

Plantasjen har en skikkelig fin drageplante på tilbud nå 😊 blir veldig stor å fin. Husker bare den heit drage 😕 men har hatt utav den før og kjøpt ny nå 😊

Åå, takk for tips! :) Er den en sånn som tåler alt? Det hadde vært best her i huset, for å si det sånn :tongue:  Enten kommer den til å få for mye vann, eller så kommer den til å få for lite. Stakkars plante. 

Skrevet

De har et supert tilbud på den planten her. Vi har sånn på stua, liker den godt :) 

Skrevet
8 timer siden, Leviora skrev:

De har et supert tilbud på den planten her. Vi har sånn på stua, liker den godt :) 

Oi, se det! Vi må kjøre dit i dag og se :) Den må sprayes og greier ser jeg :fnise: Den eneste planten jeg klarer å stelle med er en garderobeplante. Den liker det tørt, og det takler jeg :tongue:

Skrevet

Det ble en arekapalme! Selv om den må vannes og få "ekstra næring" ukentlig :daane: Så får vi se hvordan dette går :fnise: Den var jo på tilbud, så vi kom frem til at det var ikke krise om vi drepte den :P Men vi er ganske fornøyd! Stor ståhei for en plante, men dette er altså den tredje planten vår! Vi er crazy. What's next, liksom? Lysestaker? Blomster? :ohmy:

Det var dagens historie. Nå skal jeg stå opp og rydde litt. I kveld skal mannen lage middag. Biff! Og noe greier. Han er ganske typisk mann når det kommer til biff og grilling. Biffen skal være blodig og gassgrill er djevelens verk :P 

Fortalte jeg forresten hvordan det gikk med Sov godt-sprayen? Det gikk fint! Det var ikke en hundre prosent kur, men det var mye bedre! Håper det fortsetter like bra :Nikke:

Skrevet

Kjekt med planter da! De er veldig freshe å ha i hus, så lenge de er grønne :Nikke: Dessverre har alle mine planter tatt kvelden og mannen nekter meg å kjøpe nye :grine: Eller han tviholder på en brun, svidd palme som han hevder skal være med oss til vi flytter. Er vel for å alltid ha bevis i hus på at vi ikke bør bruke mer kronasjer på grønne ting :vetikke: 

Så kjekt at Sov godt-sprayen hadde litt effekt! Tror jaggu vi må prøve den i denne heimen også! Ellers må han nesten belage seg på å sove på sofaen... resten av livet :veslejenta: 

Skrevet
1 time siden, Carouselle skrev:

Kjekt med planter da! De er veldig freshe å ha i hus, så lenge de er grønne :Nikke: Dessverre har alle mine planter tatt kvelden og mannen nekter meg å kjøpe nye :grine: Eller han tviholder på en brun, svidd palme som han hevder skal være med oss til vi flytter. Er vel for å alltid ha bevis i hus på at vi ikke bør bruke mer kronasjer på grønne ting :vetikke: 

Så kjekt at Sov godt-sprayen hadde litt effekt! Tror jaggu vi må prøve den i denne heimen også! Ellers må han nesten belage seg på å sove på sofaen... resten av livet :veslejenta: 

Er du en crazy plant lady siden mannen har satt ned foten? :fnise:

Håper vi klarer å holde denne i live. Stakkars, kommer til oss for å dø liksom :P Mannen sa nettopp at kanskje vi må kjøpe en sånn vannkanne siden vi er seriøse planteeiere nå. Hva heter det mon tro? (Google) Heter visst bare vannkanne :fnise: 

Ja, prøv sprayen! Det er jo kjekt å kunne dele seng iblant :edie:

53 minutter siden, Meley skrev:

http://www.plantasjen.no/draketre

Den vi har 😊 tåler masse hos oss, bortsett fra å ikke vanne på flerfoldige uker 😂

Minnet jo litt om den vi kjøpte! :) Hvis vi ikke klarer å holde stakkaren i live så får draketre bli neste kjøp :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Herremin, så fort kvelden går når M våkner hver time. Det "positive" er jo at hun ikke er sulten hver gang hun våkner, så mannen kan faktisk få henne til å sovne igjen :Nikke: Og spesielt sulten er hun vel ikke i det hele tatt, det er tre sup før hun sovner :P Trenger liksom bare puppen. 

Men så er det den rullingen da :sur: Jeg skal slutte å mase om den... Men faen altså :P 

Skrevet

kan det være en idé med sånn sovepose der man liksom binder de fast i sengen? Vi brukte det på jr. De kan fint snu seg over på siden og sette seg opp (når de blir litt større) så ligger ikke helt fast. Vi har fra Baby Dan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...