Leviora Skrevet 15. juli 2017 #1321 Del Skrevet 15. juli 2017 Her er mannen ekspert på å komme med ideer om å lagre/organisere rot. Jeg blir gal! "Nå er jeg så lei av at klærne flyter på gulvet, så da monterer vi hundreogniogførti knagger rundt om i huset som vi kan henge de på" osv. Ja, fordi da ser det mye ryddigere ut Marie Kondo kommer til å redde livet hans. I følge han selv er han på randen til et sammenbrudd etter vi flyttet, for vi har ikke orden på en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1322 Del Skrevet 16. juli 2017 5 timer siden, Leviora skrev: Her er mannen ekspert på å komme med ideer om å lagre/organisere rot. Jeg blir gal! "Nå er jeg så lei av at klærne flyter på gulvet, så da monterer vi hundreogniogførti knagger rundt om i huset som vi kan henge de på" osv. Ja, fordi da ser det mye ryddigere ut Marie Kondo kommer til å redde livet hans. I følge han selv er han på randen til et sammenbrudd etter vi flyttet, for vi har ikke orden på en dritt Å, flashback til da vi drev å bygget på/pusset opp omtrent hele jækla huset. Det var så lite kontroll!! Jeg har fortrengt følelsen nå, men jeg husker at jeg syntes det sugde Dere nå prøve å få orden uten knagger altså. Det er ikke lov med 149 stykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1323 Del Skrevet 16. juli 2017 Det var den sovemorgenen! Jeg hørte M bevege seg (hun hadde magisk havnet i dobbelsenga i løpet av natta) og snudde meg for å servere frokost. Der lå hun med vidåpne øyne og veivet med armene i full panikk. Satan i faen, tenkte jeg og tok henne opp og dunket henne hardt i ryggen. Det kom en slags lyd, men ikke en sånn lyd som sa "jeg har frie luftveier." Tilfeldigvis er det bare et par dager siden vi så videoer på YouTube om førstehjelp på babyer. Så siden hun ikke gråt eller lagde mer lyd la jeg henne over låret, støttet hodet og dunket henne flere ganger i ryggen. Hun kan ikke ha fått et objekt i halsen, vi har ingenting i senga bortsett fra puter og dyner. Hun begynte å lage mer lyd, men det var kraftig surkling involvert. Jeg hadde henne over skulderen og trøstet da hun begynte å gråte. Hun gav seg overraskende raskt, men var litt i sjokk virket det som. Surklingen varte egentlig en god stund, men hun hadde ikke lenger panikk. Jeg gikk ned på soverommet der mannen sov og fortalte hva som hadde skjedd. Vi er begynt å trappe ned på Gaviscon de siste dagene for å se om hun klarer seg uten. Det har gått bra. Mannen tenkte det hadde noe med dette å gjøre. Jeg vet ikke. Da jeg ringte legevakten første gang hun hadde den episoden med mange runder oppkast i løpet av en time sa sykepleieren at jeg ikke trengte å være nervøs for at hun skulle spy i søvne fordi nå var hun så gammel at hun automatisk kom til å snu seg mot siden for å spy. Dette gjorde hun egentlig ikke den neste gang det skjedde. Hun lå på rygg og fikk oppkast i ansiktet. Hun hadde kanskje snudd seg etterhvert, men jeg var rett der og løftet henne opp med en gang. Men jeg vet ikke. Kan det ha vært spytt eller gulp? At hun pustet inn akkurat når det kom opp? Jeg ble selvsagt lys våken så vi stod opp. Hun virket helt vanlig så vi lekte på gulvet og spiste frokost (og gav Gaviscon ). Etterpå ble hun sur og trøtt (ikke så rart da hun våknet litt over fem av den fæle episoden), så vi gikk tur. Nå sover hun i gangen mens jeg sitter her og ser på Jeg er glad vi sov i samme seng sånn at jeg hørte bevegelsene hennes med en gang. Jeg håper jeg hadde våknet selv om hun lå i sin egen seng. Vet ikke hvor avslappet jeg kommer til å være når hun sover fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 16. juli 2017 #1324 Del Skrevet 16. juli 2017 6 timer siden, Leviora skrev: Her er mannen ekspert på å komme med ideer om å lagre/organisere rot. Jeg blir gal! "Nå er jeg så lei av at klærne flyter på gulvet, så da monterer vi hundreogniogførti knagger rundt om i huset som vi kan henge de på" osv. Ja, fordi da ser det mye ryddigere ut Marie Kondo kommer til å redde livet hans. I følge han selv er han på randen til et sammenbrudd etter vi flyttet, for vi har ikke orden på en dritt Hahaha, sånn er min mann også. Og foreldrene mine. Hver gang jeg klager over at vi har for mye ting foreslår han å kjøpe en ny hylle. Hele huset blir jo fullt av hyller med rot på utstilling! Skrekken er å ende opp som foreldrene mine, de er helt ekstreme. De har ikke en ledig flekk med vegg altså, alt er dekt med hyller av ulike typer. Kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 16. juli 2017 #1325 Del Skrevet 16. juli 2017 Uff for en ekkel opplevelse! Hadde fått noia jeg også fremover. Skal dere ta det opp med lege eller? Minner meg på at nå som mini straks er ett år må jeg oppdatere meg på hva man skal gjøre hvis de setter noe i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1326 Del Skrevet 16. juli 2017 6 minutter siden, Sisti skrev: Uff for en ekkel opplevelse! Hadde fått noia jeg også fremover. Skal dere ta det opp med lege eller? Minner meg på at nå som mini straks er ett år må jeg oppdatere meg på hva man skal gjøre hvis de setter noe i halsen... På mandager er det "åpen dag" på helsestasjonen så jeg tenkte å gå innom. Håper ikke de har ferie Jeg vet hun vi går til fast har ferie (like greit), men kanskje noen andre er der Får bare forklare og se hva de sier. Det hender jo at de er fornuftige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 16. juli 2017 #1327 Del Skrevet 16. juli 2017 Uuuææ så ekkelt med den episoden i dag tidlig da! Kom det noe ut når du slo henne på ryggen? Er hun tett i nesen, kan det ha vært masse snørr og slim? Husker Trollet også brukte å kaste opp på sitt eget ansikt ikke noe gøy for noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1328 Del Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, Beccy87 skrev: Uuuææ så ekkelt med den episoden i dag tidlig da! Kom det noe ut når du slo henne på ryggen? Er hun tett i nesen, kan det ha vært masse snørr og slim? Husker Trollet også brukte å kaste opp på sitt eget ansikt ikke noe gøy for noen av oss. Ja, det var ikke noe særlig Jeg så ikke noe som kom ut, men jeg vet heller ikke hva det skulle vært Hun er ikke tett eller noe sånt. Frisk og rask. Æsj, jeg vet ikke hva som kan ha hendt. Da hun var mindre drev hun ofte å gispet etter luft da hun ammet om nettene fordi hun duppet vel litt av når det fremdeles kom melk. Ganske høy "heee"-lyd (på innpust), såpass at mannen spratt opp og var klar for HLR Så ordnet hun opp selv og pustet vanlig. I dag så det ikke ut som hun hadde planer om å gjøre det. Ikke at jeg ventet for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 16. juli 2017 #1329 Del Skrevet 16. juli 2017 Uff, så ekkelt! E kastet opp og satte det fast i vinter. Det var helt jævlig. Mulig det har noe med at dere kuttet ned på Gaviscon, for det var sikkert gulp som kom opp? Heldigvis har vi et instinkt som gjør at vi våkner når noe ikke er helt som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1330 Del Skrevet 16. juli 2017 28 minutter siden, Leviora skrev: Uff, så ekkelt! E kastet opp og satte det fast i vinter. Det var helt jævlig. Mulig det har noe med at dere kuttet ned på Gaviscon, for det var sikkert gulp som kom opp? Heldigvis har vi et instinkt som gjør at vi våkner når noe ikke er helt som det skal! Jeg blir helt dårlig av å tenke på det. Stakkars babyen i full panikk Hva gjorde dere med E da det skjedde? Herregud, så ekkelt. Ja, det må jo ha vært gulp? Men at det liksom "satt så fast" hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1331 Del Skrevet 16. juli 2017 M blir snart åtte måneder og jeg synes det har skjedd altfor masse skummelt på disse månedene! Skal det være sånt hele livet eller? Jeg har aldri vært så redd for noen før. Er det sånt som alle går gjennom, men det bare er jeg som overreagerer hver gang? Mannen synes dette er skikkelig ekkelt han også. "Tenk om du hadde vært på jobb og jeg ikke hadde våknet av bevegelsene hennes? " Jeg gruer meg til i kveld når hun skal legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 16. juli 2017 #1332 Del Skrevet 16. juli 2017 34 minutter siden, Weebs skrev: Jeg blir helt dårlig av å tenke på det. Stakkars babyen i full panikk Hva gjorde dere med E da det skjedde? Herregud, så ekkelt. Ja, det må jo ha vært gulp? Men at det liksom "satt så fast" hadde jeg ikke trodd. Vi tok henne opp med en gang, men da fikk hun hostet selv og kastet opp resten. Det var verre da M satte fast gulp/fostervann. Da ble han kvalt og ble blå før han fikk det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1333 Del Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, Leviora skrev: Vi tok henne opp med en gang, men da fikk hun hostet selv og kastet opp resten. Det var verre da M satte fast gulp/fostervann. Da ble han kvalt og ble blå før han fikk det ut Åh, ja det husker jeg du fortalte! Fy fader, det er rart vi ikke blir totalt nervevrak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1334 Del Skrevet 16. juli 2017 Etter tips her ble jeg nettopp medlem i Hønehjørnet på Facebook. Å halleluja. Har vært medlem ett døgn og tror jeg må melde meg ut. Det er så mye crazy shit. I hvert fall gjøre sånn at det ikke dukker opp innlegg på veggen min. Jeg viste et par av de til mannen og han trodde det var en tullegruppe. Kan jo begynne å lure 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 16. juli 2017 #1335 Del Skrevet 16. juli 2017 Åh hønehjørnet! Jeg har ikke ord! Jeg kom over den tråden her inne som handler om den gruppa og måtte melde meg inn for å se om det virkelig var så gale, og det ER det jo! Jeg måtte skru av den det ''følge'' greia da, så ikke veggen min blir stappfull av idiotiske innlegg. Da kan jeg heller gå inn der og lese av fri vilje når jeg trenger å føle meg litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. juli 2017 #1336 Del Skrevet 16. juli 2017 Hlnehjlrnet er gøy! Men har ifølge den da slik at den ikke spammer ferden min Jeg stemmer for å kontakte lege med en episoden Usk så ekkelt! Jeg elsker babycall med kamera btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #1337 Del Skrevet 16. juli 2017 3 timer siden, Beccy87 skrev: Åh hønehjørnet! Jeg har ikke ord! Jeg kom over den tråden her inne som handler om den gruppa og måtte melde meg inn for å se om det virkelig var så gale, og det ER det jo! Jeg måtte skru av den det ''følge'' greia da, så ikke veggen min blir stappfull av idiotiske innlegg. Da kan jeg heller gå inn der og lese av fri vilje når jeg trenger å føle meg litt bedre. Jeg må slutte å følge jeg også. Det pøser jo på med innlegg hele dagen. "Hvilke land har du vært i?" Over tusen svar! 2 timer siden, LilleMy1989 skrev: Hlnehjlrnet er gøy! Men har ifølge den da slik at den ikke spammer ferden min Jeg stemmer for å kontakte lege med en episoden Usk så ekkelt! Jeg elsker babycall med kamera btw Nå klikket sitering litt her, men okei Lurer faktisk på å ta en bitteliten telefon til legen i morgen... Han vet jo om episodene med oppkast osv. Pluss han var ekspert på temaet. Typisk at han er på ferie da Vi har også babycall med kamera. Det er ganske elendig. Tåler ikke at stue og soverom er i motsatte ender av huset. "Ånei! Vegger! Out of range! " Men dersom det står i en helt spesiell vinkel på en helt spesiell plass så går det som regel. Vi pleier å ha det sånn at det kommer bilde når hun lager lyd, men i kveld tror jeg vi skal ha det på hele tiden! 2 timer siden, LilleMy1989 skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 16. juli 2017 #1338 Del Skrevet 16. juli 2017 Nå måtte jeg melde meg inn i den gruppa også... Og fy for en ekkel opplevelse dere hadde! Det var godt du våknet av det. Tror jeg hadde fått helt panikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 16. juli 2017 #1339 Del Skrevet 16. juli 2017 Åh, hønehjørnet! Den gruppa er jeg nysgjerrig på også, men jeg tør ikke melde meg inn - hva vil folk tro om meg da? Æsj, for en skummel opplevelse dere hadde med M! Skjønner godt at du blir nervøs. Jeg var rimelig nevrotisk da Mini var liten, med J er jeg hakket roligere. Andremann liksom, psssj. Mini overlevde jo, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #1340 Del Skrevet 17. juli 2017 11 timer siden, Chandra skrev: Nå måtte jeg melde meg inn i den gruppa også... Og fy for en ekkel opplevelse dere hadde! Det var godt du våknet av det. Tror jeg hadde fått helt panikk! Du kommer til å daue Det var drit! Jeg husker ikke om jeg fikk panikk egentlig, alt gikk så kjempefort. Blir fremdeles litt klam i hendene når jeg tenker på det 9 timer siden, sitronkake skrev: Åh, hønehjørnet! Den gruppa er jeg nysgjerrig på også, men jeg tør ikke melde meg inn - hva vil folk tro om meg da? Æsj, for en skummel opplevelse dere hadde med M! Skjønner godt at du blir nervøs. Jeg var rimelig nevrotisk da Mini var liten, med J er jeg hakket roligere. Andremann liksom, psssj. Mini overlevde jo, så.. Jeg ble avvist første gang jeg meldte meg inn. Da så jeg at jeg hadde én venn som var medlem. Hun er batshit crazy, så det overrasket ikke. Når jeg prøvde på nytt nå så var det fem venner som var medlem! Galskap. Men ja, hva tror folk om meg nå? Jeg har hørt det at man blir mer chill for hver unge. Stakkars tredjemann Det gjelder forsåvidt ikke mannen når det kommer til kvelning. Han hadde en ekkel opplevelse med søsteren sin da de var yngre og det har tydeligvis satt spor. Han passet på babycallen i går mens jeg dusjet og hadde visst fått alle slags katastrofale tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå