Weebs Skrevet 8. juli 2017 Forfatter #1261 Del Skrevet 8. juli 2017 Ah, her kunne jeg bodd. M kjenner seg sikkert igjen og merker den avslappa stemningen det er her for hun sov utrolig godt i natt. Hun endte selvsagt opp i dobbelsenga en gang i løpet av natta , men hun lå ikke klistret inn til meg i det hele tatt. Spiste litt og snudde seg vekk fra meg. Så jeg har sovet som en konge. I kjempegod seng! Herregud, jeg er i himmelen i forhold til hvordan resten av uka har vært Det er så fint og rent og ryddig her at jeg blir helt inspirert. Det er litt vanskelig å holde det så ryddig hjemme hos oss med tusen unger, men jeg kan dagdrømme litt om det mens jeg er her Akkurat nå holder mannen på med kjellerstua, og neste prosjekt er rommet til M. Jeg har allerede litt panikk for hvordan et barnerom skal se ut. Det har jeg aldri tenkt på før. Må Google... Skal vi lage det helt babyaktig? Eller mer sånn at hun synes det er fint når hun blir noen år? Hva er vanlig? Tror ikke mannen kan tapetsere, men vi kan kanskje YouTube litt og lære det der Resten av huset har vi bare malt (gipsvegger) og det krever ikke akkurat så mye skills Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 8. juli 2017 #1262 Del Skrevet 8. juli 2017 Vihar hvite barnerom og så dekorerer vi med wallstickers. Da er det lett å gjøre om på når de blir litt større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 8. juli 2017 #1263 Del Skrevet 8. juli 2017 Samme her Og siden snuppis fikk designe dekoren selv, har vi rimelig høy dekningsgrad av wall stickersene, og i ganske interessante vinkler og kombinasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 8. juli 2017 #1264 Del Skrevet 8. juli 2017 Hehe må ikje la far å mor mi høre det om maling visstnok er det veldig vanskelig og det kan ikke vi unge så de sku male kjellerleiligheta vår for oss så vidt jeg får si noe om malinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 8. juli 2017 #1265 Del Skrevet 8. juli 2017 Vi har også bare malt barnerommene. Som den tradisjonisten jeg er er de malt i henholdsvis blå og rosa. Og fordi det blir litt intenst så har vi bare hvite møbler og bryter opp med tepper, gardiner og wallstickers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 8. juli 2017 Forfatter #1266 Del Skrevet 8. juli 2017 5 timer siden, A4-livet skrev: Vihar hvite barnerom og så dekorerer vi med wallstickers. Da er det lett å gjøre om på når de blir litt større 4 timer siden, miore skrev: Samme her Og siden snuppis fikk designe dekoren selv, har vi rimelig høy dekningsgrad av wall stickersene, og i ganske interessante vinkler og kombinasjoner Wallstickers var lurt! Da må jeg bare prøve så godt jeg kan å plutselig ha litt fantasi . Eller bare Google og kopiere 2 timer siden, Meley skrev: Hehe må ikje la far å mor mi høre det om maling visstnok er det veldig vanskelig og det kan ikke vi unge så de sku male kjellerleiligheta vår for oss så vidt jeg får si noe om malinga. De kunne vel vist dere sånn at dere lærte dette vanskelige faget? Det går kjapt å lære. Teipe litt og rulle litt Det er vanskeligere å velge rett farge enn å male 20 minutter siden, Beccy87 skrev: Vi har også bare malt barnerommene. Som den tradisjonisten jeg er er de malt i henholdsvis blå og rosa. Og fordi det blir litt intenst så har vi bare hvite møbler og bryter opp med tepper, gardiner og wallstickers. Mannen har lyst å male den ene veggen rosa Å herregud, gardiner og møbler... Dette blir vanskelig kjenner jeg. Godt jeg har flere måneder på å forberede meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 9. juli 2017 Forfatter #1267 Del Skrevet 9. juli 2017 M har spist opp kyllinggryta jeg lagde sist, så nå tester jeg en annen kyllingoppskrift Paprikakylling. Hvitløk, bakt paprika, gulrot og søtpotet. Siden det er søtpotet i tipper jeg det blir suksess Mannen syntes det luktet kjempegodt og kommenterte at det er M som får den beste maten her i hus Hun har spist opp all laksen jeg lagde også, så nå må jeg lage en ny fiskemiddag å fryse ned. Hmmm! Paprikakylling var suksess! (Hun våknet og nå sover hun igjen ) Hun sover ekstremt lite på dagtid her. Anyways. Hun er svært interessert i maten vi spiser. Gaper og vil ha alt. I morgen skal jeg kjøpe brød og se om hun forstår hva det er Over til noe helt annet. Som faktisk er det reelt problem Håret mitt. Nå er det skulderlangt. Og siden jeg har hatt det i hestehale eller dott i ca. sju måneder (først fordi det falt av i klumper, nå fordi M drar i det) så er det begynt å falle av akkurat der hårstrikken sitter i 24/7 Så egentlig er det snart ikke poeng å ha det i hestehale lenger, det er jo så mye løst hår som faller i ansiktet mitt at M har plenty å dra i uansett. What to do . Løsningen akkurat nå er at jeg har hestehalen litt lenger oppe på hodet. Så snart faller det vel av der også... Seriøst. Hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 9. juli 2017 #1268 Del Skrevet 9. juli 2017 Hår er en evig frustrasjon! Har ingen gode råd, bare sympati. Også er jeg litt nysgjerrig på om dere ikke spiser brød til vanlig siden du skal ut og handle det i morgen? Eller er det bare det at dere har spist opp alt akkurat i dag? Hilsen hun som gjerne spiser skiver til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 9. juli 2017 #1269 Del Skrevet 9. juli 2017 Sympati her også! Er ikke venn med håret mitt etter graviditeten! Nå har det som har falt av begynt å vokse ut og da står det rett opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 9. juli 2017 #1270 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg gråt da jeg mistet håret etter E var født. Jeg hadde tykt hår med fine krøller, mistet godt over halvparten og jeg føler jeg aldri har hatt fint hår siden Jeg gruer meg noe forferdelig til å miste håret denne gangen! Heldigvis vokser hår ut igjen. Ulempen er at det kan vokse ut og bli helt annerledes enn hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 10. juli 2017 #1271 Del Skrevet 10. juli 2017 Hva med skaut, eller hårbøyle? Huff, det er ikke gøy med hår.. Jeg mistet masse i starten av graviditeten og det blir vel ikke bedre framover heller. Trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #1272 Del Skrevet 10. juli 2017 17 timer siden, Beccy87 skrev: Hår er en evig frustrasjon! Har ingen gode råd, bare sympati. Også er jeg litt nysgjerrig på om dere ikke spiser brød til vanlig siden du skal ut og handle det i morgen? Eller er det bare det at dere har spist opp alt akkurat i dag? Hilsen hun som gjerne spiser skiver til middag. Takk for sympati Joda, vi spiser brød. Eller jeg er mer fan av knekkebrød, men mann og unger liker brød I permisjonen har jeg fått en elendig vane med å spise alt av ulike begre da . Det er nesten samme hva det er. Yoghurt, grøt, proteinpudding... Jeg er med andre ord veldig dyr i drift 15 timer siden, Chandra skrev: Sympati her også! Er ikke venn med håret mitt etter graviditeten! Nå har det som har falt av begynt å vokse ut og da står det rett opp. Vi er ikke venner i det hele tatt her heller. Tullehår . Den skalla flekken jeg hadde i tinningen ser ut som en sidecut gone wrong 13 timer siden, Leviora skrev: Jeg gråt da jeg mistet håret etter E var født. Jeg hadde tykt hår med fine krøller, mistet godt over halvparten og jeg føler jeg aldri har hatt fint hår siden Jeg gruer meg noe forferdelig til å miste håret denne gangen! Heldigvis vokser hår ut igjen. Ulempen er at det kan vokse ut og bli helt annerledes enn hva det var Oi! Visste ikke at det kunne forandre seg. Det var ganske drastisk her også. Søsteren min sa at kanskje jeg burde klippe det helt kort . Jeg hadde ikke evig med hår fra før så det er blitt ganske så sparsommelig med hår på toppen her nå 2 timer siden, Mumsy skrev: Hva med skaut, eller hårbøyle? Huff, det er ikke gøy med hår.. Jeg mistet masse i starten av graviditeten og det blir vel ikke bedre framover heller. Trist Skaut, ja! Dårlige minner om skaut altså . Jeg gikk med det hver dag en periode på ungdomsskolen da jeg skulle spare til langt. Den awkward fasen mellom kort og langt hår er fæl. Jeg hadde sånn kul sveis som var in i 2000 cirka. Som stod rett ut bak Det er ikke alle som merker så veldig mye til det. Jeg snakket med ei som har fire unger og hun hadde aldri hørt om det engang. Lucky bastard... Men det er like godt å forberede seg til det, sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #1273 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg hadde begynt på et innlegg, men det forsvant visst. Det er mange timer siden så jeg aner ikke hva det handlet om heller Det er visst ikke lett å være M i dag. Kanskje den andre tanna er på vei ut? Det er i hvert fall dårlig timing. Foreldrene mine kommer hjem i morgen og jeg hadde planer om å legge igjen null spor. Rydde, vaske, bla bla. Jeg har holdt det ganske prikkfritt hele veien, men vaske sengetøy, kjøkken og ikke minst gulvet der M spiser. Grisunge . Men når hun hyler tre sekund etter at jeg har lagt henne på gulvet så er det ikke superlett. Og hun som har vært så flink til å leke for seg selv i det siste. Lurer på hvilken leggerutine mannen og M ender opp med. Bare ligge i senga sammen var i hvert fall ikke suksess . Jeg tenkte kanskje at han kunne gitt mme? Jeg fikk i hvert fall det for meg da jeg handlet i morges så jeg kjøpte en eske for å teste. Det var før jeg fant ut at hun hadde verdens dårligste dag Så hun spyttet selvsagt alt ut igjen. Brødskive med leverpostei var heller ingen hit, men skalken og skorpene var okei. Telefonen min er kommet tilbake fra verksted, så den kan jeg hente i dag eller i morgen. Får se. De hadde ikke funnet noen feil! Jesus. Mannen sa at vi får filme når den skrur seg av på 40 % Det skal uansett bli godt å gå tilbake til iPhone. Samsung og jeg er ikke meant to be! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 10. juli 2017 #1274 Del Skrevet 10. juli 2017 Filme når den skrur seg av, ja. For man vet jo akkurat når det skjer Jeg får hetta når jeg sover/bor hos andre, klarer så vidt å røre ting eller legge igjen det minste spor om at jeg har vært der! Skjønner godt du vil rydde opp før de kommer. Kan ikke mannen hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #1275 Del Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, Leviora skrev: Filme når den skrur seg av, ja. For man vet jo akkurat når det skjer Jeg får hetta når jeg sover/bor hos andre, klarer så vidt å røre ting eller legge igjen det minste spor om at jeg har vært der! Skjønner godt du vil rydde opp før de kommer. Kan ikke mannen hjelpe deg? Det går greit å bo her, men jeg vil ikke være en dårlig husgjest selv om det er foreldrene mine . Planen var å gjøre mest mulig før han var ferdig på jobb sånn at vi kunne pakke sammen og stikke hjem snarest mulig. Men det gikk jo ikke i det hele tatt. Vi er her fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 12. juli 2017 Forfatter #1276 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Greit å være hjemme igjen, men akkurat nå har jeg særdeles lite kontroll på klær og rot og alt. Har egentlig bare lyst å fortrenge husets stand og komme meg ut. Men ute er det storm så det er dritt der også M har det fremdeles ikke tipp topp. Tannkjøttet er hovent og hun roper, klager og gråter. Ingenting var godt nok i dag. Ikke engang pupp ville hun ha. Så jeg googlet om Paracet var innafor å gi når tenner presset på. Mange sa "seff" på forum, men så er det selvsagt de som mener Paracet er farligere enn heroin Ringte mannen for å høre hans mening. Han var enig med meg og mente heroin var et par hakk verre. Så da ble det en stikkpille. Angret umiddelbart og følte meg som en dårlig mor fordi jeg ikke klarte å underholde babyen min nok til at hun glemte hvor hun hadde vondt. Og kanskje hun bare klødde på albuen og jeg ikke forstod det? En liten halvtime etterpå var hun så rolig at jeg faktisk lurte på om hun hadde fått heroin. Hun kunne ligge på matta si og fikle med en leke uten klaging. Den versjonen av M har vi ikke sett på flere dager. Ble nesten bekymret, vet du! Typisk, liksom. Nå er babyen min narkoman Men jeg tror det går bra. Én Paracet. Får ikke leverskader av det Og hun ble jo veldig fornøyd og glad? Nå sover hun, og jeg har tusen ting å gjøre. Men det var veldig godt med et par knekkebrød og et glass Solo Super først Endret 12. juli 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 12. juli 2017 #1277 Del Skrevet 12. juli 2017 Du skriver så gøy Men hva med dagboka mi da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 12. juli 2017 #1278 Del Skrevet 12. juli 2017 Heroin Du får se om hun får abstinenser i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 12. juli 2017 #1279 Del Skrevet 12. juli 2017 Velkommen hjem! Ble dere fornøyd med trappa? Heroin er noen par hakk verre enn paracet, ja Men paracet er likevel ikke til å spøke med, hilsen ei som var avhengig i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 12. juli 2017 #1280 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg gir paracet hvis barnet virker veldig plaget. Har ikke vært nødvendig ved tannfrembrudd for vår del, men hadde han vært plaget og ingenting hjalp hadde jeg ikke nølt. Husker jeg googlet det samme da han hadde skikkelig feber, men ble virkelig ikke klokere av diverse forumdamer. Så da må man bare skaffe seg sine egne prinsipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå