Gå til innhold

Tror jeg har problemer der nede. Hjelp! Flaut!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ta en test for bakteriell vaginose. Hvis negativ: 

Dusj mindre! Har man rett kjemi med noen, liker! en lukten av dem. Selv etter en hel dag. En dusj for dagen er nok og vask deg med med vann for all såpen og det overdrevne renholdet kan lage problemer for deg. 

Anonymkode: 9f8bb...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klager han over at du blir for våt eller klager han over at du avbryter akten for å gå å tørke deg underveis siden du selv syntes du er for våt? Og hvorfor føler du at du må gå å tørke deg underveis?

At du blir våt er jo bare veldig positivt, det betyr at du tenner på han og blir kåt av det han gjør med deg.

Anonymkode: 1b438...8cf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klager han over at du blir for våt eller klager han over at du avbryter akten for å gå å tørke deg underveis siden du selv syntes du er for våt? Og hvorfor føler du at du må gå å tørke deg underveis?

At du blir våt er jo bare veldig positivt, det betyr at du tenner på han og blir kåt av det han gjør med deg.

Han liker egentlig at jeg blir så våt, men noen ganger kan det bli litt mye også, og da ber han meg "ta en tur på do".. Og det ødelegger selvsagt stemningen for oss begge noen ganger. Men det er ikke noe stort problem uansett :)

Anonymkode: 8da13...002

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han liker egentlig at jeg blir så våt, men noen ganger kan det bli litt mye også, og da ber han meg "ta en tur på do".. Og det ødelegger selvsagt stemningen for oss begge noen ganger. Men det er ikke noe stort problem uansett :)

Enig med en annen her, virker som dere begge har veldig usunt syn på sex og nakenhet. Jeg blir også veldig våt, mannen elsker det, om det skulle bli for mye kan du heller ha et lite håndkle liggende så kan du tørke vekk raskt. Trenger jo ikke gå på toalettet for å ta full rens. Sex skal være gøy, sex er skitten! Bare følg instinktene deres og ha det gøy, ikke overtenk. :)

• Liker 5
Skrevet

Godt å lese alle svarene her, begynner å tenke at det kanskje ikke er noe alvorlig galt med meg likevel😅🙈

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å lese alle svarene her, begynner å tenke at det kanskje ikke er noe alvorlig galt med meg likevel😅🙈

det er absolutt ikke noe galt med deg annet en at du kanskje er litt vel ivrig med hygienen :P ikke vask deg flere ganger om dagen. hvis det er en dag du ikke dusjer så holder det at du drar over med en våt klut uten såpe. blir det for vått så ha et håndkle ved sengen.

Anonymkode: e7314...087

• Liker 2
Skrevet

Man skal ikke være luktfri. At typen din påpekte at han kunne kjenne lukt viser at han ikke vet noe særlig.

Anonymkode: 1b700...e49

• Liker 3
Skrevet

Altså, det lukter jo kjønn der nede i større eller mindre grad hele tiden, siden typen din er så noldus på alt som har med kroppslukter - og væsker å gjøre så tenker jeg at han bare reagerer på den helt naturlige duften av mus. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis det lukter reker kan det være bakteriell vaginose og da trenger du antibiotika kur.  en svak odør er helt normalt da. høres ut som du har et overdrevet vaske regime . jeg ville tatt en tur til legen og sjekka meg så får du vite hva det skyldes. et tips hvis du er redd for lukt er å skylle underlivet med hvit eddik. Bland vann og eddik ( ca. 8 deler vann, 2 deler eddik). Bruk engangssprøyte  (uten nål selvsagt ) og skyll , gjentas 3-4  ganger .  du kan gjøre det 1 gang I uka .  Det nøytraliserer lukt, men kom deg til legen og så du får utelukket en infeksjon. 

Anonymkode: aade8...977

Skrevet

Det må være så kjipt å aldri kunne ha sex før man har dusja. Oralsex er en ting men bare sex liksom?! Kan dere aldri ta en skjapp en eller ha sex utenfor hjemmet da, hvis du må komme rett fra dusjen hver gang. 

Anonymkode: e6e7f...19a

• Liker 3
Skrevet

Det høres helt normalt ut, ikke noe å stresse med. Har du bakteriell vaginose lukter det skikkelig vondt (typ råtten fisk/søppel), så da lurer du ikke på om du lukter vondt, du vet det. Been there, done that ;) 

Anonymkode: 35f37...7ca

Skrevet

Men... Vasker du mellomkjøttet og rumpa med såpe? Hvis ikke er det ikke rart at det lukter. I tillegg har du svettekjertler i lysken som kan gi vond lukt. Det er greit å bare bruke vann eller olje på indre kjønnslepper og ved skjedeåpningen (ikke inni), men ellers bør du bruke såpe for å bli ren. Skvetter du bare vann under armene og forventer å lukte godt?

Anonymkode: 06853...6bc

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det lukter reker kan det være bakteriell vaginose og da trenger du antibiotika kur.  en svak odør er helt normalt da. høres ut som du har et overdrevet vaske regime . jeg ville tatt en tur til legen og sjekka meg så får du vite hva det skyldes. et tips hvis du er redd for lukt er å skylle underlivet med hvit eddik. Bland vann og eddik ( ca. 8 deler vann, 2 deler eddik). Bruk engangssprøyte  (uten nål selvsagt ) og skyll , gjentas 3-4  ganger .  du kan gjøre det 1 gang I uka .  Det nøytraliserer lukt, men kom deg til legen og så du får utelukket en infeksjon. 

Dette ville jeg aldri gjort. Å skylle vagina er en dårlig ide, særlig med eddik (!)

Anonymkode: 06853...6bc

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten min er i 30-årene og vi har vært sammen i ett par år nå, og vi har kjempebra sex og alt er bra.

MEN, jeg er veldig over-hygiensk, og tror det har påført meg ett negativt miljø "der nede"..

Jeg må alltid være nydusja rett før sex, så vanskelig å være impulsiv. Han er egentlig likedan, må alltid vaske seg/dusje før sex. Jeg dusjer 1-2 ganger daglig og vasker meg GRUNDIG der nede(uten såpe). I starten, når jeg og kjæresten min møttes, måtte jeg være nydusja heeele tida, og pådro meg soppinfeksjon to ganger første året..

Noen ganger kommer det noe hvitt på pikken hans når vi har sex. Og i det siste har jeg følt for å "sjekke miljøet" der nede når jeg dusjer, så jeg tar fingeren oppi, og da er det ofte noe slimete der. Det lukter ikke noe spes, men det skal vel ikke være der uansett..

Jeg og kjæresten snakket sammen for litt siden om ting som plager han ol. Én ting er at jeg alltid blir veldig våt når jeg blir kåt, så må ofte ta flere pauser for å gå på do, og noen ganger ødelegger det stemningen. Men den andre tingen, som var veldig flaut å få høre, var at noen ganger så lukter det av meg der nede.. 

Hva kan jeg gjøre med dette? Har prøvd ulike kurer fra apoteket, for å få opp ph-balansen der nede, men ingen forskjell.. Lei av å ha det sånn😔 HJELP?!

Ok. Her er løsningen. Påfør yoghurt naturell. Da vil du få bukt med lukt og feil pH. KG Kjerringråd, fra en MANN.

Anonymkode: bc8fc...a42

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg blitt såra :ohmy: 

Anonymkode: b4bc6...9d0

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En VANLIG vagina lukter mildt reke :) Folk liker reke. Bakteriell vaginose likter rå fisk som har ligget lenge i ei varm søppelkasse 😳 Ikke få folk til å tro at det er noe galt med mus som lukter reke! Med mindre du mener gammelt rekeskall da.. Da kan jeg være enig 😂

Anonymkode: a3314...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...