AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Herregud, det gjør så vondt! Depresjonen har sånn tak på meg. Jeg vet ikke hva jeg føler, tankene raser ukontrollert og det gjør bare vondt. I mange år har jeg hatt det slik. Fra utsiden går livet bra, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan være lykkelig og ha det bra. Jeg har en flott samboer, herlige dyr og har endelig begynt å kunne jobbe igjen i en jobb jeg trives i. Så hvorfor gjør det så vondt? Jeg jobber hele tiden med meg selv, og i går hadde jeg en ganske så bra dag. Men da får jeg betale for det i søvne. Får ikke depresjonen tak i meg i våken tilstand angriper den når jeg sover. Lurer egentlig ikke på noe, jeg måtte bare få det ut Anonymkode: 5a4e0...4f6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 1: Slutt med blasfemi 2: Depresjon er en sykdom. Du skjønner ikke hvorfor du er deprimert, men det behøver faktisk ikke å være en skikkelig grunn til det Kan hjelpe med psykolog. Eller å faktisk tenke gjennom livet sitt. Tenkt på KonMari-metoden? Mange har mye rot rundt seg, uten at de er klar over det. Og det kan skape rot i hodet (depresjon) Anonymkode: 37da0...c64
Siri84 Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Har en nær meg som sliter med dette.. vil bare gi deg en god klem og si at du ikke er alene! Og vi rundt dere er like glad i dere, selvom vi kanskje ikke alltid klarer å signalisere dette. Det er ikke din feil at du ikke klarer å nyte livet ditt fullt ut, det er jo nettopp det sykdommen din vanskeliggjør! Jeg vil bare gi deg en klem, og si hold ut! Du er sterkere enn du tror!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Det er greit å kjenne på at man har det vondt innimellom. Man må la følelsene gå gjennom en før man kommer ut bedre på den andre siden Anonymkode: 8a3b4...786
aiba Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Du har en sykdom i hjernen, trenger ingen ytre grunn foe å bli deprimert. Håper du får behandling
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Hsr d også sånn- visste ikke at depresjon kan gjøre så vondt inni meg. Er rett og slett en fysisk smerte:( Anonymkode: 0e7ae...d00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå