AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Katten min spaserte over keyboardet på laptop'en. Og vips var musepekeren borte! Jeg har prøvd det mest elementære: Fn + F3 Fn + F5 Fn + F9 Men musa er fremdeles borte. Nå trenger jeg hjelp. Anonymkode: 3c676...794 1
Tvist Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Oioi, har hatt mange problemer pga katt som spaserte over tastaturet. Restart maskinen?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 På min er det F6 som skrur av og på musa. Ingen Fn. Det varier fra pc til pc Er det ikke sånne små symboler på F-knappene som viser hvor det er? Du kan også google for å se hvilken tast som gjelder for din pc Anonymkode: 81b4d...800
*Pixie* Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Er det et lite lys i ett av hjørnene på touchpaden? Hva slags PC er det?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 3 timer siden, Tvist skrev: Oioi, har hatt mange problemer pga katt som spaserte over tastaturet. Restart maskinen? Det gjorde jeg i går kveld, av ren desperasjon. Det ble ikke no' mer musepeker av det heller gitt. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: På min er det F6 som skrur av og på musa. Ingen Fn. Det varier fra pc til pc Er det ikke sånne små symboler på F-knappene som viser hvor det er? Du kan også google for å se hvilken tast som gjelder for din pc Anonymkode: 81b4d...800 Det skal jeg sjekke når jeg kommer hjem til laptop og "den ansvarlige katt" i kveld. Tusen takk 3 timer siden, *Pixie* skrev: Er det et lite lys i ett av hjørnene på touchpaden? Hva slags PC er det? Det er en Lenovo, med Winows 10. Skal sjekke etter et lite lys. Kan ikke huske å ha sett det tidligere, men har ikke sett etter det heller. Ting har bare funket. Har med ekstern mus m/kabel og USB kobling hjem. Mysteriet skal løses. Forrige gang han trampet i tastaturet så snudde han skjermbildet 90 grader. Da lå jeg der i 90 graders vinkel mens jeg leste meg til hvordan jeg fikk snudd skjermbildet tilbake. Katter altså Tusen takk for gode tips og råd. Status kommet i løpet av kvelden. Anonymkode: 3c676...794 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjorde jeg i går kveld, av ren desperasjon. Det ble ikke no' mer musepeker av det heller gitt. Det skal jeg sjekke når jeg kommer hjem til laptop og "den ansvarlige katt" i kveld. Tusen takk Det er en Lenovo, med Winows 10. Skal sjekke etter et lite lys. Kan ikke huske å ha sett det tidligere, men har ikke sett etter det heller. Ting har bare funket. Har med ekstern mus m/kabel og USB kobling hjem. Mysteriet skal løses. Forrige gang han trampet i tastaturet så snudde han skjermbildet 90 grader. Da lå jeg der i 90 graders vinkel mens jeg leste meg til hvordan jeg fikk snudd skjermbildet tilbake. Katter altså Tusen takk for gode tips og råd. Status kommet i løpet av kvelden. Anonymkode: 3c676...794 Jeg har flere ganger endt opp med å svare folk med: lhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuu Grunnet de små søtnosene Anonymkode: 81b4d...800 1 1
Gjest Margit Spat Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Prøv fn+F8 Kilde: https://support.lenovo.com/no/en/documents/ht075599 Hvis ikke det hjelper, kan det alltids være andre tips i lenken
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Margit Spat skrev: Prøv fn+F8 Kilde: https://support.lenovo.com/no/en/documents/ht075599 Hvis ikke det hjelper, kan det alltids være andre tips i lenken Fn + F8 ble prøvd i går kveld uten resultat. Så er problemet nå løst når eksternmus m/ledning ble tilkoblet. Da så jeg at hele touchpaden var deaktivert og kunne gjøre et søk med "unlock touchpad AND Lenovo" Da var løsningen greit beskrevet på techwalla.com i egen artikkel. Jippi ! Tusen takk til alle gode hjelpere. Dere er enestående Anonymkode: 3c676...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå