Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl. 19:27 #15081 Skrevet tirsdag kl. 19:27 yesmam skrev (6 timer siden): Stygg kommentar Stygg kommentar!?! Det var et reelt spørsmål. Reagerte på at noen som er så utseendefiksert som henne legger ut bilde av en slik nese. Mulig det er stikk fra henne mot kommentaren om løgner, mulig hun har klistret på en Pinocchio-nese. Hva vet jeg? 1 2
Bloggheksa Skrevet tirsdag kl. 19:32 #15082 Skrevet tirsdag kl. 19:32 Hufsetrollet skrev (22 timer siden): Herregud, er den nesa ekte!? Det var en stygg kommentar. Synes du kan holde deg for god til å kommentere utseendet til andre. Det er greit å ikke like en influenser, men man trenger ikke kommentere på utseendet. 2
MammaogMini Skrevet tirsdag kl. 19:44 #15083 Skrevet tirsdag kl. 19:44 Er det bare meg, eller har hun hengepupper ? Synes brystvortene var veldig langt nede på dette bildet i forhold til hvor brystene starter 😅 1 1
LeneXCII Skrevet tirsdag kl. 19:47 #15084 Skrevet tirsdag kl. 19:47 MammaogMini skrev (2 minutter siden): Er det bare meg, eller har hun hengepupper ? Ja, og så?! Til info er "hengepupper" ikke uvanlig blandt kvinner som har passert en viss alder... 13 1
Kristine79 Skrevet tirsdag kl. 19:50 #15085 Skrevet tirsdag kl. 19:50 MammaogMini skrev (6 minutter siden): Er det bare meg, eller har hun hengepupper ? Synes brystvortene var veldig langt nede på dette bildet i forhold til hvor brystene starter 😅 Totalt uinteressant. 8 1 1
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl. 20:41 #15086 Skrevet tirsdag kl. 20:41 Bloggheksa skrev (1 time siden): Det var en stygg kommentar. Synes du kan holde deg for god til å kommentere utseendet til andre. Det er greit å ikke like en influenser, men man trenger ikke kommentere på utseendet. Influensere som mer eller mindre reklamerer for at de fikser på utseendet sitt må vel tåle andre folks meninger om utseendet sitt? 1 1 1
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 20:50 #15087 Skrevet tirsdag kl. 20:50 Hufsetrollet skrev (7 minutter siden): Influensere som mer eller mindre reklamerer for at de fikser på utseendet sitt må vel tåle andre folks meninger om utseendet sitt? Hva har hun reklamert om å ha fikset på da?
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl. 21:01 #15088 Skrevet tirsdag kl. 21:01 (endret) Maia3 skrev (11 minutter siden): Hva har hun reklamert om å ha fikset på da? Tennene blant annet og håret hans. Endret tirsdag kl. 21:01 av Hufsetrollet 1 2
Taddah Skrevet tirsdag kl. 21:02 #15089 Skrevet tirsdag kl. 21:02 MammaogMini skrev (1 time siden): Er det bare meg, eller har hun hengepupper ? Synes brystvortene var veldig langt nede på dette bildet i forhold til hvor brystene starter 😅 Alle med store pupper har vel hengepupper?
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 21:05 #15090 Skrevet tirsdag kl. 21:05 Hufsetrollet skrev (3 minutter siden): Tennene blant annet og håret hans. Tenner må alle fikse på og håret hans har ikke noe med henne å gjøre.
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl. 21:18 #15091 Skrevet tirsdag kl. 21:18 (endret) Maia3 skrev (13 minutter siden): Tenner må alle fikse på og håret hans har ikke noe med henne å gjøre. Wow, forsvarer henne ja!! Ikke alle må fikse seg mislykkede hestelignende Hollywoodglis nei. Og håret hans var vel betalt av hennes sponsorer. Endret tirsdag kl. 21:20 av Hufsetrollet 1 3
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 21:25 #15092 Skrevet tirsdag kl. 21:25 Hufsetrollet skrev (2 minutter siden): Wow, forsvarer henne ja!! Ikke alle må fikse seg mislykkede hestelignende Hollywoodglis nei. Forsvarer henne ikke og er overhodet ikke en fan, men det må da være grenser for stygge kommentarer av utseende. Er den nesa ekte, og hestelignende Hollywoodglis ? Ærlig talt 2 4
Queen19 Skrevet tirsdag kl. 21:33 #15093 Skrevet tirsdag kl. 21:33 Hufsetrollet skrev (13 minutter siden): Wow, forsvarer henne ja!! Ikke alle må fikse seg mislykkede hestelignende Hollywoodglis nei. Og håret hans var vel betalt av hennes sponsorer. Du er jo bare direkte ufin, uten noe konstruktivt. Rapportert deg for de stygge kommentarene dine. 4 2
OlderWiser Skrevet tirsdag kl. 22:39 #15094 Skrevet tirsdag kl. 22:39 Jeg ble akkurat medlem her på KG jeg. Men har vært innom her ofte og lest hva folk skriver. Synes det er underholdende. Følger en del influensere også, fordi jeg synes det er underholdende. Er ikke alltid jeg er superimponert over verken innhold, livsstil eller meningene til disse influenserene. Men sånn er det. De skal tjene penger og lager innhold som gir mest klirr i kassa. Hadde sikkert jeg også gjort hvis det var det som var jobben min. Sjelden jeg lar meg provosere av innholdet. Jeg leser, ler litt, og så legger jeg bort telefonen. Men i dag kjente jeg at jeg ble så provosert at jeg opprettet en bruker her på KG. Ikke provosert av Pilotfrue, men av dere. For fy fader hvor usaklige og slemme folk som sitter og hamrer løs på tastaturet og lirer ut av seg kommentarer som går på utseende! Hun spiser for mye, stygg nese, firkanta rumpe, mage… and the list goes on! Er dere i det hele tatt klar over hva dere gjør? Skjønner dere hva slike kommentarer kan gjøre med et menneske? Hadde dere sagt det direkte til henne hvis dere hadde sjansen? Hvis nei, så bør dere ikke skrive det heller. Ærlig talt! Hun spiser sunt og næringsrikt. Heier på det! Hun spiser godteri! Heier på det! Hun trener variert! Heier på det! Hun har født to barn og ser sunn ut! Det er så bra! Hun tør å vise seg i topp og trenings tights! Heier på det! Det er jo slik det burde være for alle! Hvorfor trykke ned mennesker på den måten som mange her inne gjør? Jada, livsstil meg her og flashing meg der, men så slutt å følge henne da hvis det provoserer dere. Jeg skal ikke slutte å følge henne. Fordi jeg synes det er underholdende, og jeg heier på folk selvom de velger å gjøre ting på en annen måte enn jeg ville gjort. Og aldri! Aldri! Kommenterer jeg utseende deres. Det burde ikke noen gjøre! Det er lavmål! Sier mer om KG-mafian enn Pilotfrue (og andre influensere som får slike kommentarer) 2 1
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 23:32 #15095 Skrevet tirsdag kl. 23:32 OlderWiser skrev (41 minutter siden): Jeg ble akkurat medlem her på KG jeg. Men har vært innom her ofte og lest hva folk skriver. Synes det er underholdende. Følger en del influensere også, fordi jeg synes det er underholdende. Er ikke alltid jeg er superimponert over verken innhold, livsstil eller meningene til disse influenserene. Men sånn er det. De skal tjene penger og lager innhold som gir mest klirr i kassa. Hadde sikkert jeg også gjort hvis det var det som var jobben min. Sjelden jeg lar meg provosere av innholdet. Jeg leser, ler litt, og så legger jeg bort telefonen. Men i dag kjente jeg at jeg ble så provosert at jeg opprettet en bruker her på KG. Ikke provosert av Pilotfrue, men av dere. For fy fader hvor usaklige og slemme folk som sitter og hamrer løs på tastaturet og lirer ut av seg kommentarer som går på utseende! Hun spiser for mye, stygg nese, firkanta rumpe, mage… and the list goes on! Er dere i det hele tatt klar over hva dere gjør? Skjønner dere hva slike kommentarer kan gjøre med et menneske? Hadde dere sagt det direkte til henne hvis dere hadde sjansen? Hvis nei, så bør dere ikke skrive det heller. Ærlig talt! Hun spiser sunt og næringsrikt. Heier på det! Hun spiser godteri! Heier på det! Hun trener variert! Heier på det! Hun har født to barn og ser sunn ut! Det er så bra! Hun tør å vise seg i topp og trenings tights! Heier på det! Det er jo slik det burde være for alle! Hvorfor trykke ned mennesker på den måten som mange her inne gjør? Jada, livsstil meg her og flashing meg der, men så slutt å følge henne da hvis det provoserer dere. Jeg skal ikke slutte å følge henne. Fordi jeg synes det er underholdende, og jeg heier på folk selvom de velger å gjøre ting på en annen måte enn jeg ville gjort. Og aldri! Aldri! Kommenterer jeg utseende deres. Det burde ikke noen gjøre! Det er lavmål! Sier mer om KG-mafian enn Pilotfrue (og andre influensere som får slike kommentarer) Ser poenget ditt, men ikke uskyldiggjør dette paret. Ulrik har selv gått ut og sagt at alle på KG er damer på over 40 år som bor hjemme, går i joggebukser og drikker Pepsi Max hele dagen. Han har ofte kommentert andres kropper, snakket om fedme (tykke damer) osv. De har gang på gang provosert følgere og det norske folk - bevisst!! Mener at alle er så sjalu på dem som bor i Spania og «stakkars dere der hjemme i Norge som bor i kulden». Det er så mye mer, en sånn ovenfra og ned holdning til folk. Ekstremt høye på seg selv og overfladiske. Opptatt av utseende, fronter nakenhet og kropp i alle vinkler. Ingen god påvirkning til den sårbare gruppen, nemlig unge mennesker! Julianne fronter et latmannsliv uten å jobbe, snakker om at alle har tid til å re opp sengen sin, bestiller alle tjenster slik at hun ikke trenger å løfte en finger selv. Snakker om temaer som hun ikke har kunnskap om. Fjerne livmor, ta aborter osv. Vet du hvordan dette påvirker de unge? Hun bør virkelig tenke seg om før hun snakker, det samme gjelder Ulrik. Kommer mye tull ut av munnen på dem begge to. Og ja, hun lyver mye. Hvis du hadde fulgt henne en stund, så hadde du lagt merke til alle løgnene. Hun motsier seg selv hele tiden. «Jeg ville aldri gjort sånn eller sånn» og i neste øyeblikk gjør hun akkurat det hun sa hun ikke skulle gjøre. Selger produkter hun ikke bruker selv, men sverger til at det er topp produkter. Kun for å selge mest mulig, slik at hun tjener inn penger i kassa si! 5 1 12
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 23:42 #15096 Skrevet tirsdag kl. 23:42 MammaogMini skrev (3 timer siden): Er det bare meg, eller har hun hengepupper ? Synes brystvortene var veldig langt nede på dette bildet i forhold til hvor brystene starter 😅 Hun har det! Mener at hun tidligere har snakket om å fikse de, men har slått det fra seg. 1 1
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 23:48 #15097 Skrevet tirsdag kl. 23:48 OlderWiser skrev (1 time siden): Jeg ble akkurat medlem her på KG jeg. Men har vært innom her ofte og lest hva folk skriver. Synes det er underholdende. Følger en del influensere også, fordi jeg synes det er underholdende. Er ikke alltid jeg er superimponert over verken innhold, livsstil eller meningene til disse influenserene. Men sånn er det. De skal tjene penger og lager innhold som gir mest klirr i kassa. Hadde sikkert jeg også gjort hvis det var det som var jobben min. Sjelden jeg lar meg provosere av innholdet. Jeg leser, ler litt, og så legger jeg bort telefonen. Men i dag kjente jeg at jeg ble så provosert at jeg opprettet en bruker her på KG. Ikke provosert av Pilotfrue, men av dere. For fy fader hvor usaklige og slemme folk som sitter og hamrer løs på tastaturet og lirer ut av seg kommentarer som går på utseende! Hun spiser for mye, stygg nese, firkanta rumpe, mage… and the list goes on! Er dere i det hele tatt klar over hva dere gjør? Skjønner dere hva slike kommentarer kan gjøre med et menneske? Hadde dere sagt det direkte til henne hvis dere hadde sjansen? Hvis nei, så bør dere ikke skrive det heller. Ærlig talt! Hun spiser sunt og næringsrikt. Heier på det! Hun spiser godteri! Heier på det! Hun trener variert! Heier på det! Hun har født to barn og ser sunn ut! Det er så bra! Hun tør å vise seg i topp og trenings tights! Heier på det! Det er jo slik det burde være for alle! Hvorfor trykke ned mennesker på den måten som mange her inne gjør? Jada, livsstil meg her og flashing meg der, men så slutt å følge henne da hvis det provoserer dere. Jeg skal ikke slutte å følge henne. Fordi jeg synes det er underholdende, og jeg heier på folk selvom de velger å gjøre ting på en annen måte enn jeg ville gjort. Og aldri! Aldri! Kommenterer jeg utseende deres. Det burde ikke noen gjøre! Det er lavmål! Sier mer om KG-mafian enn Pilotfrue (og andre influensere som får slike kommentarer) Og ikke glem, er det noen som har ekstremt fokus på kropp og utseende her, så er det fruen selv! Hun gjør ikke annet enn å filme kroppen sin i alle vinkler og snakke om kroppen og utseende sitt. 3 7
OlderWiser Skrevet i går, 09:46 #15098 Skrevet i går, 09:46 Helt enig i at Pilotfrue bør passe på hva hun sier/fronter osv. Jeg forsvarer henne ikke, det er ikke min intensjon. Men gir det alle andre rett til å kommentere kroppen hennes? Eller er det da bedre å diskutere saken? Blir ting bedre av at man står på andre siden og kaster stein tilbake? 2
Guris Skrevet i går, 09:49 #15099 Skrevet i går, 09:49 (endret) OlderWiser skrev (11 timer siden): Jeg ble akkurat medlem her på KG jeg. Men har vært innom her ofte og lest hva folk skriver. Synes det er underholdende. Følger en del influensere også, fordi jeg synes det er underholdende. Er ikke alltid jeg er superimponert over verken innhold, livsstil eller meningene til disse influenserene. Men sånn er det. De skal tjene penger og lager innhold som gir mest klirr i kassa. Hadde sikkert jeg også gjort hvis det var det som var jobben min. Sjelden jeg lar meg provosere av innholdet. Jeg leser, ler litt, og så legger jeg bort telefonen. Men i dag kjente jeg at jeg ble så provosert at jeg opprettet en bruker her på KG. Ikke provosert av Pilotfrue, men av dere. For fy fader hvor usaklige og slemme folk som sitter og hamrer løs på tastaturet og lirer ut av seg kommentarer som går på utseende! Hun spiser for mye, stygg nese, firkanta rumpe, mage… and the list goes on! Er dere i det hele tatt klar over hva dere gjør? Skjønner dere hva slike kommentarer kan gjøre med et menneske? Hadde dere sagt det direkte til henne hvis dere hadde sjansen? Hvis nei, så bør dere ikke skrive det heller. Ærlig talt! Hun spiser sunt og næringsrikt. Heier på det! Hun spiser godteri! Heier på det! Hun trener variert! Heier på det! Hun har født to barn og ser sunn ut! Det er så bra! Hun tør å vise seg i topp og trenings tights! Heier på det! Det er jo slik det burde være for alle! Hvorfor trykke ned mennesker på den måten som mange her inne gjør? Jada, livsstil meg her og flashing meg der, men så slutt å følge henne da hvis det provoserer dere. Jeg skal ikke slutte å følge henne. Fordi jeg synes det er underholdende, og jeg heier på folk selvom de velger å gjøre ting på en annen måte enn jeg ville gjort. Og aldri! Aldri! Kommenterer jeg utseende deres. Det burde ikke noen gjøre! Det er lavmål! Sier mer om KG-mafian enn Pilotfrue (og andre influensere som får slike kommentarer) J og U kritiserer folk fordi de velger å bo i Norge og kritiserer folk som vil flytte til Spania men ikke har mulighet pga. økonomi eller annet. De latterliggjør folk som nevner at sukker er helseskadelig i så store mengder som de inntar, som det beviselig er. J later som hun skal ta abort og bruker det som kontent enda hun vet at mange ufrivillig barnsløse følger henne siden hun var så deprimert fordi hun ikke ble gravid fort nok og gjorde prøverør, J driter ut folk som må jobbe hver dag og kommer med masse kommentarer om hvor forferdelig det må være å ha en "vanlig" jobb, de kommenterer hele tiden hvor bra det er at de har kuttet ut gamle venner og noe familie da de ikke er bra folk, de blir aldri fornøyd med håndverkerene sine og finner hele tiden pirk de må komme å fikse. U blir sint hvis noen parkerer på offentlige parkeringsplasser ved siden av bilen hans og mener de ikke har rett til det siden hans bil er så dyr, U snakker veldig stygt om folk som er overvektige, de inngikk kontrakt om at en dame skulle flytte fra Philippines og bo hos de men etter en stund så synes de ikke det var noe kult lenger og ba henne dra fra de. Listen er laaaang med dritt de har gjort og gjør mot andre. Så en liten kommentar om nesen hennes er absolutt innenfor 🐖 🐷 🐽 Endret i går, 09:53 av Guris 6 8
Guris Skrevet i går, 09:54 #15100 Skrevet i går, 09:54 (endret) OlderWiser skrev (8 minutter siden): Helt enig i at Pilotfrue bør passe på hva hun sier/fronter osv. Jeg forsvarer henne ikke, det er ikke min intensjon. Men gir det alle andre rett til å kommentere kroppen hennes? Eller er det da bedre å diskutere saken? Blir ting bedre av at man står på andre siden og kaster stein tilbake? Det er vel naturlig å behandle andre utifra hvordan de oppfører seg 🤷🏻 Endret i går, 09:56 av Guris 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå