Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet

Synes ikke diskusjonen er særlig intellektuell fra noens side. Utgangspunktet var å diskutere hvorvidt Pilotfrues innlegg kunne forstås som nedlatende, hvorpå det ender opp med en diskusjon om hvorvidt man skal ha vaskehjelp eller ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, CecilieX skrev:

Synes ikke diskusjonen er særlig intellektuell fra noens side. Utgangspunktet var å diskutere hvorvidt Pilotfrues innlegg kunne forstås som nedlatende, hvorpå det ender opp med en diskusjon om hvorvidt man skal ha vaskehjelp eller ikke. 

Vi er kjerringer hele bunten. :fart2:

Gjest CecilieX
Skrevet
15 minutter siden, O.G. skrev:

Vi er kjerringer hele bunten. :fart2:

So they say. Intellektuelle er vel siste ordet noen vil bruke om oss.

Skrevet
49 minutter siden, Nussepus skrev:

Ja for Level Up svinger det jo skikkelig av. Ser ikke noe galt i å bruke navnet på katta mi jeg. Verdens flotteste katt😘

Men hvorfor si slikt du gjør om ett annet menneske?

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, CecilieX skrev:

So they say. Intellektuelle er vel siste ordet noen vil bruke om oss.

Vi må ta en meta på oss selv og bloggerne i blandt.

Skrevet
10 timer siden, Snuppah00 skrev:

Fordi det er lettere og mindre stress for henne enn å måtte gjøre det selv.

Word!!

Skrevet

Jeg er spent på resultatet av testen, jeg. 

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, Jolanda skrev:

Jeg er spent på resultatet av testen, jeg. 

Jeg også. Krysser virkelig fingrene for de :)

• Liker 8
Skrevet

Jeg også! Håper håper håper!!!

• Liker 2
Gjest xx girl xx
Skrevet

Håper det går deres vei snart. 

Jeg liker bloggen godt. Jeg synes hun virker som en ærlig og snill person. Men en ting hun kan bli bedre på er disse pausene. Jeg har full forståelse for at hun trenger litt pause av og til. Men som i helga. Hvorfor ikke ha noen forhåndsskrevne innlegg? Eller nå mens vi venter på å lese resultatet.

Til å være en toppblogger, synes jeg hun burde vært flinkere til å publisere innlegg. Planlegge litt bedre. 

Skrevet

Hun klarer i alle fall å holde oss på pinebenken. Jeg må bare innrømme at jeg er skikkelig spent på hva utfallet av graviditetstesten er:-)

• Liker 6
Skrevet

Jeg håper veldig på positiv test, men jeg er redd den er negativ siden det ikke har kommet noen oppdatering enda :(  håper jeg tar feil!

Skrevet
7 minutter siden, Sille4 skrev:

Jeg håper veldig på positiv test, men jeg er redd den er negativ siden det ikke har kommet noen oppdatering enda :(  håper jeg tar feil!

Samme her.

Skrevet

Hun ventet veldig lenge forrige gang også, til tross for positiv test. 

• Liker 2
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Jeg håper de lykkes denne gangen. Hvis ikke, så ville jeg holdt tett om neste forsøk. Det har sikkert vært godt for noen i samme situasjon å lese om J og U, men jeg tenker at det må ha sin pris å være så åpen.

Skrevet
17 minutter siden, Lotti87 skrev:

Hun ventet veldig lenge forrige gang også, til tross for positiv test. 

Den forrige var jo ikke positiv men kjemisk og det tok litt tid, hvis jeg husker riktig, før det ble oppdaget. Da hun ble gravid men mistet delte de det dagen etter.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Jolanda skrev:

Den forrige var jo ikke positiv men kjemisk og det tok litt tid, hvis jeg husker riktig, før det ble oppdaget. Da hun ble gravid men mistet delte de det dagen etter.

Men hun ventet allikevel 3-4 dager med å annonsere resultatet etter selve testdagen, det var mitt poeng. Noe hun forsåvidt alltid har gjort uavhengig av resultat :-)

Skrevet
1 time siden, Lotti87 skrev:

Men hun ventet allikevel 3-4 dager med å annonsere resultatet etter selve testdagen, det var mitt poeng. Noe hun forsåvidt alltid har gjort uavhengig av resultat :-)

Ja, det er sant :) Ja, med unntak av den gangen hun ble gravid men mistet.

Gjest xx girl xx
Skrevet
2 timer siden, Sille4 skrev:

Jeg forstår at vi må vente på resultatet. Men det har vært helt stille. Verken snap, blogg eller Instagram siden mandag. Tidligere har hun publisert andre innlegg i mellomtiden. 

Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
20 timer siden, xx girl xx skrev:

Håper det går deres vei snart. 

Jeg liker bloggen godt. Jeg synes hun virker som en ærlig og snill person. Men en ting hun kan bli bedre på er disse pausene. Jeg har full forståelse for at hun trenger litt pause av og til. Men som i helga. Hvorfor ikke ha noen forhåndsskrevne innlegg? Eller nå mens vi venter på å lese resultatet.

Til å være en toppblogger, synes jeg hun burde vært flinkere til å publisere innlegg. Planlegge litt bedre. 

Jeg synes bloggere godt kan ta seg fri innimellom, men varsle det på forhånd. Det hadde vært redelig mot leserne. Ser du det derimot fra et strategisk businessståsted så er det ikke lurt. Annonserte pauser vil jo gjøre at lesertallene synker. Åpenbart at mange bloggere derfor tar uannonserte pauser, siden lesere jevnt over da nettopp fortsetter å klikke seg inn i den tro at det er nye innlegg som vanlig. Forståelig fra et businessperspektiv, definitivt. Verdt å merke seg dog, fordi det gir et veldig godt innblikk i at den "hei på dere, så fint å se deg, hva vil dere at jeg skal blogge om og leserene er viktige for meg" inntrykket ikke stikker så dypt sånn egentlig. 

Endret av CecilieX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...