Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På Sunday, July 16, 2017 den 15.01, Sandin skrev:

Det kan jeg tro på. Veldig utstråling på han. Virker som en avslappa fyr også. 

Virker som en grei fyr, men litt for opptatt av statussymnoler og overflatiske greier etter min smak.

Endret av filifjonka
  • Liker 9
Skrevet
3 timer siden, filifjonka skrev:

Virker som en grei fyr, litt for opptatt av statussymnoler og overfliske greier etter min smak.

Ja, enig. Pen mann, men han er altfor "dillete" for min smak. Kan ikke ha en mann som er mye mer forfengelig enn meg selv, liksom. Men han virker som en grei fyr.

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, Bloggleseren skrev:

Jeg har møtt ham i virkeligheten, og han er mye kjekkere IRL enn på kamera. Han er en virkelig pen mann; av en eller annen grunn kommer det ikke så godt frem på bilder.

Mulig det, jeg syntes han ser veldig anspent ut på bilder. Smilet hans fremstår veldig fremtvunget og han ser generelt litt lidende ut...

• Liker 13
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hun har svart på spørsmålsrunde på bloggen. Hun fikk et spørsmål om hvorfor hun svarer så sjeldent i kommentarfeltet og da sa hun fordi det tar så mye tid.  Ja jøsses :sprettoy:

• Liker 16
Gjest Verrika
Skrevet

Spent med henblikk på dagen i dag.. ikke ett innlegg...

Skrevet

Jeg tok samme fly som de til Trondheim i går. Veldig pent par. Begge var mye penere og søtere i virkeligheten!

• Liker 10
Skrevet
17 timer siden, Christy89 skrev:

Hun har svart på spørsmålsrunde på bloggen. Hun fikk et spørsmål om hvorfor hun svarer så sjeldent i kommentarfeltet og da sa hun fordi det tar så mye tid.  Ja jøsses :sprettoy:

Hun svarer jo på ukens spørsmål hver uke så det går nok greit. 

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Christy89 skrev:

Er så travelt vettu. Negler, vipper, frisør, spa, cafe osv. Kan ikke rekke alt😂😘

• Liker 18
Skrevet
17 timer siden, Rubella skrev:

Jeg tok samme fly som de til Trondheim i går. Veldig pent par. Begge var mye penere og søtere i virkeligheten!

Spurte du om autograf?

Skrevet
6 timer siden, Nussepus skrev:

Er så travelt vettu. Negler, vipper, frisør, spa, cafe osv. Kan ikke rekke alt😂😘

... og er midt opp i prøverørsbehandling. Tror nok at denne prosessen krever mye, både psykisk og fysisk. Så jeg vil tro at hun har mer enn nok å gjøre om dagene. 

• Liker 26
Skrevet
16 minutter siden, Nettroll skrev:

... og er midt opp i prøverørsbehandling. Tror nok at denne prosessen krever mye, både psykisk og fysisk. Så jeg vil tro at hun har mer enn nok å gjøre om dagene. 

Skulle ikke de ta en pause nå på sommeren eller har de begynt igjen?

Skrevet
1 time siden, Snuppah00 skrev:

Skulle ikke de ta en pause nå på sommeren eller har de begynt igjen?

De har hatt pause og er i gang igjen nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper virkelig at det klaffer for de denne gang. :tekola:

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Spurte du om autograf?

Haha nei, men smilte og nikka.  Vurderte ønske de lykke til men det hadde nok blitt kleint!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de virker som flotte og gode mennesker, og unner de virkelig å lykkes med og få barn. 

• Liker 8
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har hun testet! Ikke lagt ut noe enda da, men hun skulle teste i dag tidlig. Spennende!

• Liker 2
Skrevet

Håper det lykkes for dem denne gangen! Tvi tvi! 

• Liker 2
Skrevet

Får håpe de lykkes nå :-) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Ella Grisella skrev:

Nå har hun testet! Ikke lagt ut noe enda da, men hun skulle teste i dag tidlig. Spennende!

Hun skulle vel teste i ettermiddag fordi mannen ikke kom hjem fra jobb før da og de ville gjøre det sammen. 

Erfaringsmessig kommer hun ikke til å blogge om det før tidligst i morgen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...