Gjest Sprite Skrevet 4. desember 2022 #11101 Del Skrevet 4. desember 2022 Orly skrev (17 minutter siden): Spiller det noen rolle? De har donert og det er fint uansett grunn Er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa blomst Skrevet 4. desember 2022 #11102 Del Skrevet 4. desember 2022 Orly skrev (20 minutter siden): Spiller det noen rolle? De har donert og det er fint uansett grunn Ganske sikker på at det er gjort fordi de fikk mye oppmerksomhet. Nå som de har donert via firmaet så har de fått masse reklame for svært lite penger. (10 000 kr er ikke lite penger, men for så mye publisitet er det vel anvendte penger) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. desember 2022 #11103 Del Skrevet 4. desember 2022 Sprite skrev (17 minutter siden): Er det? Klart det er for de som trenger dette! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 4. desember 2022 #11104 Del Skrevet 4. desember 2022 Sikkert en av foreldrene som skulle ha ny telefon, og så "gav" de den til sønnen for å provosere. Det har de klart, ikke så dumme de der to 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 4. desember 2022 #11105 Del Skrevet 4. desember 2022 (endret) Om det kan kritiseres at de har gitt 10 000 kr? Ja det kan det, fordi de donerte fra firmaet sitt istedenfor å ha en lanseringsfest. De sier dermed indirekte at de er fullt klar over at de får publisitet ved å donere og egentlig svart på hvitt, stor mangel på raushet. De gir for å vinne noe selv, det grenser til narsissisme, om ikke annet, ekstrem egoisme. Hadde de bare donert fra egen konto hadde det kunnet fremstått som raushet og giverglede. En kan jo begynne å spekulere i om omsetningen deres faktisk er ganske dårlig for tiden slik at de må ty til så ekstreme virkemidler for klikk og publisitet? Alt virker litt for kalkulert og planlagt, som en investering…. Endret 4. desember 2022 av Fullrulle 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. desember 2022 #11106 Del Skrevet 4. desember 2022 Hun skrev at de sprer gavene utover i hele desember , men det er mange dyre gaver. iPhone til minstemann. Mye greier 😮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. desember 2022 #11107 Del Skrevet 4. desember 2022 Meg.no skrev (1 time siden): Sikkert en av foreldrene som skulle ha ny telefon, og så "gav" de den til sønnen for å provosere. Det har de klart, ikke så dumme de der to Dumme er de, men jeg er enig i at de ikke er dumme på den måten du mener. Jeg er også ganske sikker på at de ikke lar en 2-åring få en iPhone til 14 000 som kalender gave. Men vips, nå har de sikkert fått ny følgere på snap- der de pøser på med reklame og linker til diverse. Kroner i kassa nå, men om det er verdt det på sikt, nei det tror jeg ikke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 4. desember 2022 #11108 Del Skrevet 4. desember 2022 Forklaringen er altså at de sprer alle gavene til ungene utover hele måneden i stedet for at de kun får gave på julaften. Hallo? Skulle det liksom gjøre saken bedre? At de fråtser i overflod en hel måned i stedet for bare en dag? Det er faktisk ikke noen lov som sier at man må kjøpe hauger av gaver til ungene sine til jul, det hadde nok gått helt fint om de fikk én ting hver på julaften og det var det. Og hvor mye skjønner den yngste av dette egentlig? Han hadde vel satt like mye pris på en tom pappeske som alle mulige dyre duppedingser ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 4. desember 2022 #11109 Del Skrevet 4. desember 2022 (endret) Jeg kunne virkelig ønske folk sluttet å følge samtlige influencere, forstår ikke hvorfor man engang vil klikke seg inn.. Flertallet av dem er jo så arrogante og høye på seg selv, Pilotfrue som sier «det er frivillig og gratis å følge oss». Ja, men du tjener jo pengene dine på at noen gidder å klikke seg inn? Hva med å ta til seg kritikken. Så lenge folk fortsetter å følge med på disse folka, kommer de til å leve videre - men det er mye som skjer, og det er flere influencere som lever på synkende skip. Epoken for influencere er over, og det er kun de genuine som kommer til å leve videre. Som Kristin Gjelsvik sier i tv2 artikkelen Men jeg håper folk nå avfølger dem. Makten ligger hos følgerne, og man må ikke gi sånt tull oppmerksomhet, men kan heller forlate kanalen i stillhet. Endret 4. desember 2022 av kraftwerk 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 4. desember 2022 #11110 Del Skrevet 4. desember 2022 ti10 skrev (14 minutter siden): Forklaringen er altså at de sprer alle gavene til ungene utover hele måneden i stedet for at de kun får gave på julaften. Hallo? Skulle det liksom gjøre saken bedre? At de fråtser i overflod en hel måned i stedet for bare en dag? Det er faktisk ikke noen lov som sier at man må kjøpe hauger av gaver til ungene sine til jul, det hadde nok gått helt fint om de fikk én ting hver på julaften og det var det. Og hvor mye skjønner den yngste av dette egentlig? Han hadde vel satt like mye pris på en tom pappeske som alle mulige dyre duppedingser ... Hvor gammel er eldste egentlig? Ingen barn under 10 år har bruk for en slik telefon. Helt sinnssykt mener jeg. Pilotfrue har jo alltid vært ekstremt provoserende, alltid postet mye overflod og forbrukerhysteri. Dette er nok et PR-stunt fordi de sliter med lavt engasjement. Uavhengig hva det er syntes jeg det er smakløst, hva med å heller utvikle seg med tiden? Hvis du vil holde følgerne dine og et bra engasjement, da må du også lytte til hva følgerne vil ha fra deg. Men nå har det seg slik at samtlige influencere er så inngrodde i sin egen navle, at de kommer aldri til å utvikle seg, dessverre. Så det er bare å vitne til at skuta synker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 4. desember 2022 #11111 Del Skrevet 4. desember 2022 Dette var dråpen for meg. Gidder ikke å følge disse mer og at de skal tjene penger på det 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. desember 2022 #11112 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg har ikke Instagram og følger ingen, så ingen får oppmerksomhet eller klikk fra meg. Fulgte noen når de hadde blogg og får deretter kun litt oppdateringer her fra KG. Skjønner jeg ikke går miste av så mye fra noen influensere, de holder på med det samme svadaen de gjorde i bloggene. Provokasjoner for å få klikk og salg … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 4. desember 2022 #11113 Del Skrevet 4. desember 2022 Fullrulle skrev (2 timer siden): Om det kan kritiseres at de har gitt 10 000 kr? Ja det kan det, fordi de donerte fra firmaet sitt istedenfor å ha en lanseringsfest. De sier dermed indirekte at de er fullt klar over at de får publisitet ved å donere og egentlig svart på hvitt, stor mangel på raushet. De gir for å vinne noe selv, det grenser til narsissisme, om ikke annet, ekstrem egoisme. Hadde de bare donert fra egen konto hadde det kunnet fremstått som raushet og giverglede. En kan jo begynne å spekulere i om omsetningen deres faktisk er ganske dårlig for tiden slik at de må ty til så ekstreme virkemidler for klikk og publisitet? Alt virker litt for kalkulert og planlagt, som en investering…. Det kan jo tenkes at de donerte via firmaet pga skattemessige fordeler. De vil jo ikke få så mye publisitet ved å donere til en spleis, så frem media ikke plukker det opp. Det er jo kun de som ser storyen til Mads eller Pilotfrue som egentlig får det med seg. Publisiteten ville nok derfor vært større ved en lanseringsfest. For min del husker jeg ikke engang hva firmaet deres het etter å sett storyen til Mads. De fleste mennesker gir for å vinne noe selv, om det så bare er for å føle seg bra. Men det må være helt greit. Det viktigste er jo tross alt at man gir noe, sånn at det kommer de som faktisk trenger hjelp til gode. Jeg tipper at de fleste barna som får gaver bryr seg lite om hvorfor folk donerer penger. Jeg syns riktignok at det er helt idiotisk å gi en 2åring en splitter ny iPhone. Men at det har bidratt til at de har donert 10.000kr til at andre barn skal få en bedre jul, syns jeg er positivt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2022 #11114 Del Skrevet 5. desember 2022 kraftwerk skrev (3 timer siden): Hvor gammel er eldste egentlig? Ingen barn under 10 år har bruk for en slik telefon. Helt sinnssykt mener jeg. Pilotfrue har jo alltid vært ekstremt provoserende, alltid postet mye overflod og forbrukerhysteri. Dette er nok et PR-stunt fordi de sliter med lavt engasjement. Uavhengig hva det er syntes jeg det er smakløst, hva med å heller utvikle seg med tiden? Hvis du vil holde følgerne dine og et bra engasjement, da må du også lytte til hva følgerne vil ha fra deg. Men nå har det seg slik at samtlige influencere er så inngrodde i sin egen navle, at de kommer aldri til å utvikle seg, dessverre. Så det er bare å vitne til at skuta synker. Noen få har, har selv et barn med iPhone 13 som fikk den ny når hun var 6, hun har tegnebrett osv og. Men tviler på at den jevne snåttungen trenger den. (Her i huset får de tlf når de er 6 pga at vi gjør endel geogame ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 5. desember 2022 #11115 Del Skrevet 5. desember 2022 Dette paret er så i utakt med resten av samfunnet at det nesten er til å le av, hadde det ikke vært for tiden vi er inne i. De fremstår altså som så korte at det er utrolig at de ønsker å framstå slik av egen fri vilje. At de donerte 10k er fint det, men de hadde jo ikke gjort det om ikke Mads Hansen hadde påpekt det. Influenserbransjen er kvalm og råtten og jeg fatter ikke at det er den veien samfunnet skal gå. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. desember 2022 #11116 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) Har de tatt til seg noe av kritikken tro? Null rampenisse i dag. Eller blir han postet senere 🙈 men gå inn og sjekk Johanne Massey på tik tok 😂😂 den hun har om piliotfrue er så spot on🙈 Endret 5. desember 2022 av elskersommer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 5. desember 2022 #11117 Del Skrevet 5. desember 2022 elskersommer skrev (2 timer siden): Har de tatt til seg noe av kritikken tro? Null rampenisse i dag. Eller blir han postet senere 🙈 men gå inn og sjekk Johanne Massey på tik tok 😂😂 den hun har om piliotfrue er så spot on🙈 Tror ikke de har tatt til seg noe som helst, men de «legger seg langflate» Ser ut til at provokasjons-stuntet slo feil denne gangen, og at de faktisk mister følgere. Da trer panikken inn. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 5. desember 2022 #11118 Del Skrevet 5. desember 2022 vintage skrev (12 minutter siden): Tror ikke de har tatt til seg noe som helst, men de «legger seg langflate» Ser ut til at provokasjons-stuntet slo feil denne gangen, og at de faktisk mister følgere. Da trer panikken inn. hallo. så langt burde de jo ha tenkt FØR de ga ungen den telefonen. æsj. du har nok 100% rett i dette tilfellet 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa blomst Skrevet 5. desember 2022 #11119 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) elskersommer skrev (2 timer siden): Har de tatt til seg noe av kritikken tro? Null rampenisse i dag. Eller blir han postet senere 🙈 men gå inn og sjekk Johanne Massey på tik tok 😂😂 den hun har om piliotfrue er så spot on🙈 https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/donerer-bort-alle-kalendergavene-etter-massiv-kritikk/15331511/ De føler seg som verdens verste mennesker og skal donere de resterende kalendergavene til andre. Resten av rampenissekalenderen skal bestå av ting som ikke koster penger. Jeg vet ikke helt om jeg tror på at resten av kalendergavene blir donert. Det er nok heller slik at de bare ikke viser det frem på SoMe. Endret 5. desember 2022 av Rosa blomst 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. desember 2022 #11120 Del Skrevet 5. desember 2022 Rosa blomst skrev (3 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/donerer-bort-alle-kalendergavene-etter-massiv-kritikk/15331511/ De føler seg som verdens verste mennesker og skal donere de resterende kalendergavene til andre. Resten av rampenissekalenderen skal bestå av ting som ikke koster penger. Jeg vet ikke helt om jeg tror på at resten av kalendergavene blir donert. Det er nok heller slik at de bare ikke viser det frem på SoMe. Se der ja.. har ikke fått med meg dette i dag. Men som du sier så spørs det om d blir gjort som de sier🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå