Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Antall likes spiller minimal rolle på en bedriftskonto på IG.

Det er følgertall,deletall og visninger som setter prisen på reklameinnlegget,ikke likes.

Om man når feks 700K mennesker med delinger/visninger med innlegg som får 22 likes,har det likevel fått publisiteten de ønsket.

Endret av J..
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

galmamma skrev (På 14.9.2022 den 17.07):

Er Julianne gravid igjen? Kan se slik ut på bildene.  Virker som at hun prøver å sjule en mage uten at hun ser tykk ut.

Syns å det kan se slik ut. Vært mange bilder nå hvor magen skal skjules etc. Kommer nok en babynyhet fra dem om ikke lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlending85 skrev (På 8.10.2022 den 16.19):

Syns å det kan se slik ut. Vært mange bilder nå hvor magen skal skjules etc. Kommer nok en babynyhet fra dem om ikke lenge

Samme tror jeg.. Og at paret har betalt for å velge kjønn🤦🏼‍♀️🙈

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (21 timer siden):

Samme tror jeg.. Og at paret har betalt for å velge kjønn🤦🏼‍♀️🙈

Det skulle ikke forbause meg om de har gjort 😪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (22 timer siden):

Samme tror jeg.. Og at paret har betalt for å velge kjønn🤦🏼‍♀️🙈

Det er vel ikke lovlig i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun har sin vanlige, slanke kropp slik hun pleier å ha. Jeg har heller ingen tro på at de velger å få enda et barn, Julianne er veldig åpen og ærlig om at hun er bedagelig som person og trives godt med det behagelige influenserlivet, og at det har blitt masse nettbrett på barna helt fra de var små babyer. Hun har også, i motsetning til en del andre influensere, en karrieremann som ofte er borte på jobb.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.dagbladet.no/kjendis/et-sjokk/77457416

Sitat

Det er ikke alle som klarer å betale sånne ekstreme regninger. Vi skal klare å betale, men det er ikke enkelt her i huset heller. Vi snur på kronene nå, sier han og legger til

- Vi har begynt å spare inn på ting, og vi voksne her i huset unner oss mye mindre nå enn før.

 Noen har virkelig manglende evne til å se hvordan verden fungerer.  Med et ekstremt overforbruk fra før, hus, bil, båt etc til x antall millioner... er det jo ikke disse det er synd på fordi, de må unne seg mindre enn før 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (3 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/et-sjokk/77457416

 Noen har virkelig manglende evne til å se hvordan verden fungerer.  Med et ekstremt overforbruk fra før, hus, bil, båt etc til x antall millioner... er det jo ikke disse det er synd på fordi, de må unne seg mindre enn før 

Tenker at jeg ofrer de en tanke når de har solgt båten og designerklærne ++ , kjøpt seg mindre og rimeligere hus, sluttet med å spise ute og strammet inn på shoppingen til kun det nødvendigste. Men klart, de evner jo ikke å se andre enn seg selv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det jo et par med nærmest uendelige muligheter for å stramme inn. De spiser jo MYE ute og kjøper mengder med take away drikker og mat, noe som alene sikkert koster like mye per måned som den strømregningen de fikk. De kjøper stadig nye dyre designvesker, designsko, designbriller og designklær mens barna ser ut til å nærmest "drukne" i leker og utstyr. De vasker ikke engang klærne sine og tøyet sitt selv, det hentes av et bud 😅 To flotte BMW'er i garasjen, funkisvilla til 25 mill på Oslos beste vestkant og diger yacht til 5 mill duppende ikke langt fra villaen. F eks Caroline Berg Eriksen med mann fremstår blakke som kirkerotter i forhold.

Men jeg syns likevel at det krever mot i å innrømme at man må stramme inn i et så overfladisk og ultramaterialistisk yrke som influensing. Jeg har også mer respekt for en mann som har tatt en lang utdannelse og har en flott jobb, fremfor influensermennene som snylter på kona.

Endret av Rastebenk
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Når du føler deg rævkjørt av den norske regjeringens strømplan.» - piloten.

Kjenner jeg blir rasende av at han våger å si noe slikt. På snap åpner fruen et eget drikke-kjøleskap fult av brus, iskaffe og flaskevann. De har en villa, designerklær, båt og generelt et liv i sus og dus. Helt flott for dem! Åpenbart har de penger til å holde en viss livsstil. Likevel mottar de strømstøtte fra staten, på lik linje med alle andre. Han burde skamme seg!

  • Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (4 timer siden):

Altså, hvorfor legge ut en snap hvor ungen gråter og er sårbar?😔

Så hun kunne vise at hun fortsatt ammer han…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde skjemmes! Seriøst! 
Folk har ikke nok mat til barna sine, ikke penger til vinterklær til ungene. 
At de tør å klage! For disse betyr det vel at de kanskje må begynne å vaske egne klær. Kanskje også nappe egne bryn. Men det er lenge før de gjør det tror jeg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissCoverdale skrev (6 timer siden):

«Når du føler deg rævkjørt av den norske regjeringens strømplan.» - piloten.

Kjenner jeg blir rasende av at han våger å si noe slikt. På snap åpner fruen et eget drikke-kjøleskap fult av brus, iskaffe og flaskevann. De har en villa, designerklær, båt og generelt et liv i sus og dus. Helt flott for dem! Åpenbart har de penger til å holde en viss livsstil. Likevel mottar de strømstøtte fra staten, på lik linje med alle andre. Han burde skamme seg!

Ja de har vent seg til et ellevilt luksusliv med dyre designprodukter, stor yacht og en diger funkisvilla hvor de ikke løfter en finger selv, hverken i fht husvask, klesvask eller matlaging. For 99,99 % av verdens befolkning så er luksuslivet deres en ren utopi, og likevel så klager han på strømprisen 😅 Men jeg syns likevel det står respekt av at han har et ordentlig og nyttig yrke. Han bidrar i det minste med et ærlig dagsverk og en normal skatteprosent, i fht influensere som har som arbeid å trene, sminke seg og få manikyr, og som trikser og mikser mest mulig med tall hos revisoren for å kunne skatte så lite som mulig.

Endret av Rastebenk
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun satse mere på snap etter at hun for første gang på flere år logget seg inn på bloggen og oppdaget at hun hadde over 800 uleste kommentarer, og etter å ha skummet igjennom de første 20 kommentarene så kjente hun at hun savnet å blogge da det var mere personlig enn hva IG er. Så nå skal hun skal hun bli mere aktiv på snap pga hun savner mere personlig kontakt med følgerne sine…….rett etter at mannen har uttalt i media at de fikk strømregning på 19 000 og må «stramme inn» litt.. 

Tenker det er for å øke inntekt jeg, ikke pga savnet er så stort. Hadde savnet vært så stort så hadde hun startet opp med blogg igjen. Men det krever mye mere innsats og jobbing av henne enn Snapchat. Og Julianne har selv flere ganger fortalt at hun er makelig anlagt. Mere penger i kasse og mindre jobbing enn hva blogging medfører.

Mtp drivstoffprisene og at de har fartet rundt i en svær og dyr luksusbåt som sluker drivstoff i hele sommer så er det et direkte hån mot de som virkelig sliter at piloten står frem om høy strømregning og «stramme inn». De kan begynne å vaske egne klær og hus f.eks. Kvitte seg med båten, evt kjøpe en mindre en (det er ikke lenge siden de oppgraderte den de allerede hadde til en enda større en). Barn trenger heller ikke LV-toalettmapper. Piloten kan droppe Botox og fillers (som han har vært åpen om at han bruker regelmessig). Eller de kan gjøre noe så enkelt som de fleste gjør med dagens strømpriser; senke innetemperaturen og ta på seg varmere klær.

Men at Julianne i tillegg til insta skal også bli mere aktiv på snap pga savnet etter følgerne tar jeg med ei klype salt. Jo flere plattformer man er aktiv på, jo flere plattformer for reklame og økt inntekt. 

(Men; tommel opp for at hun er åpen om at hun fortsatt ammer yngste og langtidsamming  av eldre barn! Kunne dog ha vært åpen om det uten å eksponere det diende barnet)

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er det sier litt om holdningene hun har til følgere når hun skumleser 20 av 800 kommentarer folk har tatt seg tid til å skrive. Helt bak mål! Flaut at hun i det hele tatt innrømmer det! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (På 13.10.2022 den 18.37):

Det er vel ikke lovlig i Norge?

Hvorfor skulle ikke paret dra utenlands for å få den behandlingen…?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir bare for dumt nå når Julianne viser mer av hverdagen på Snapchat. Hjelper ikke å klage over strømregningen samt be om tips og råd for å kutte i forbruk når man ser sønnen på 4(!) har egen telefon, ser hvordan klesskapet hennes er, hvordan de handler og fyller kjøleskapet, bestiller takeaway and the list goes on. Kan være greit å gå litt i seg selv, for slik som de holder på så kan jeg vedde på at de kunne hjulpet en hel familie og likevell klart seg helt fint! 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlending85 skrev (2 timer siden):

Alt blir bare for dumt nå når Julianne viser mer av hverdagen på Snapchat. Hjelper ikke å klage over strømregningen samt be om tips og råd for å kutte i forbruk når man ser sønnen på 4(!) har egen telefon, ser hvordan klesskapet hennes er, hvordan de handler og fyller kjøleskapet, bestiller takeaway and the list goes on. Kan være greit å gå litt i seg selv, for slik som de holder på så kan jeg vedde på at de kunne hjulpet en hel familie og likevell klart seg helt fint! 

Må si meg enig.. har man ikke råd til strømmen så må man kutte ned på luksus.. å telefon til en på 4 er sykt. Men jeg føler at dette nesten blir mer og mer vanlig rundt om kring. De vet jo nærmest hvordan de skrur på en mobil når de passerer 1 år 

Julianne er hjemmeværende,hun har ett kjempefint kjøkken. Tenk om hun kunne laget mye deilig og sunn mat fra bunn av.. legge ut innspirasjon til dette på SoMe. Hun kunne gjort så mye innspirerende. .

Men aller først må hun kutte ut all eksponering av barna. Å det kommer jo ikke til og skje. Så da får de bare syte og klage på høye regninger 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Må si meg enig.. har man ikke råd til strømmen så må man kutte ned på luksus.. å telefon til en på 4 er sykt. Men jeg føler at dette nesten blir mer og mer vanlig rundt om kring. De vet jo nærmest hvordan de skrur på en mobil når de passerer 1 år 

Julianne er hjemmeværende,hun har ett kjempefint kjøkken. Tenk om hun kunne laget mye deilig og sunn mat fra bunn av.. legge ut innspirasjon til dette på SoMe. Hun kunne gjort så mye innspirerende. .

Men aller først må hun kutte ut all eksponering av barna. Å det kommer jo ikke til og skje. Så da får de bare syte og klage på høye regninger 

Telefon til en 4åring er ikke vanlig, ikke her hvor jeg bor da 🤷🏼‍♀️ Ikke hørt om det før nå når Julianne viste det. iPad ja, det vet jeg flere barn som har. Men 4åringen der i huset har jo både IPad og telefon nå, hva er poenget? 😅 Kan han ikke ringe mormor og farmor fra Julianne eller piloten sin mobil? 😅

Henger meg tydeligvis litt vell mye opp i det at en 4åring har mobil, men klarer virkelig ikke se poenget når de har to barn som allerede (utifra det foreldrene viser) bruker mye tid foran skjermen. 
 

Å når det kommer til eksponering av barn så ja, hun bør kutte kraftig ned på eksponeringen av barna. Å vise 4åringen slik hun gjorde i går kveld ved peisen, ville aldri falt meg inn å gjøre med mine barn. 🤦🏼‍♀️ Ganske stort sprang å gå fra å ikke skulle eksponere barna sine til å eksponere de hele tiden, selv i baris 🤦🏼‍♀️ Hodeløst. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...