Gjest NathalieP Skrevet 10. juli 2022 #10841 Skrevet 10. juli 2022 Det er veldig mange som har påstått at de skal verne om barnas privatliv. Men så finner de ut hvor mye cash de kan få for å brette ut barnas hverdag, og så driter de i moral og integritet og kaster barna til ulvene i stedet. Gud forby at influensere skal måtte jobbe for pengene sine slik alle andre gjør.
norw Skrevet 10. juli 2022 #10842 Skrevet 10. juli 2022 Er følgerne som er hovedproblemet. Ikke følg dem, problem løst. 3 1
Gjest NathalieP Skrevet 10. juli 2022 #10843 Skrevet 10. juli 2022 (endret) norw skrev (1 time siden): Er følgerne som er hovedproblemet. Ikke følg dem, problem løst. Influensere er dessverre en sykdom i samfunnet. Det hjelper ikke å lukke øynene, holde seg for ørene og å snu ryggen til. De må ansvarliggjøres for at de tjener millioner på manglende moral og manglende etiske verdier. Jeg følger ingen av dem, men det hjelper jo ikke når så mange andre følger. Noen må faktisk sette spørsmålstegn ved hva det er disse influenserne påvirker til. Endret 10. juli 2022 av NathalieP
cerruti Skrevet 11. juli 2022 #10844 Skrevet 11. juli 2022 Gjest SnowBells skrev (På 24.6.2022 den 13.04): Ja det er nok mye gjeld som flyter i vannripa der 😆 Jeg kjenner kun på en STOR takknemlighet for at det ikke er meg som må sitte på rumpa i en trang, mørk båt som dupper opp og ned i vannflaten i time etter time... Mens jeg passer på 2 aktive, sprelske smågutter og har et spartansk kjøkken på størrelse med et klesskap 🤯 Ja, disse yachtene er sikkert store i målestokk med andre båter, men de er likevel knøttsmå i fht en standard enebolig.. Julianne og Ulrik har jo en superflott funkisvilla, aldri i livet om jeg hadde valgt bort den for en båt som sluker bensin og fremtvinger behov for rådyr takeaway på daglig basis.. Men godt vi er forskjellige! Har du prøvd? Det er lite som kan måle seg med båtliv og norsk sommer - og særlig båt av kaliberet til pilot-paret. Kombinert med et drømmehus, synes jeg de har lykkes svært godt i det materialistiske. Jeg ville likevel ikke utlevert livet mitt (og mine barns) for å ha det samme. 7 1
elskersommer Skrevet 11. juli 2022 #10845 Skrevet 11. juli 2022 Gjest SnowBells skrev (På 24.6.2022 den 13.04): Ja det er nok mye gjeld som flyter i vannripa der 😆 Jeg kjenner kun på en STOR takknemlighet for at det ikke er meg som må sitte på rumpa i en trang, mørk båt som dupper opp og ned i vannflaten i time etter time... Mens jeg passer på 2 aktive, sprelske smågutter og har et spartansk kjøkken på størrelse med et klesskap 🤯 Ja, disse yachtene er sikkert store i målestokk med andre båter, men de er likevel knøttsmå i fht en standard enebolig.. Julianne og Ulrik har jo en superflott funkisvilla, aldri i livet om jeg hadde valgt bort den for en båt som sluker bensin og fremtvinger behov for rådyr takeaway på daglig basis.. Men godt vi er forskjellige! Ser absolutt ikke på en slik ferie som noe dumt.. har selv noen venner som har hatt seilbåt i mange år. Barna var kun få mnd når de var ute første gang. De elsker det livet.Men det er ikke for alle. Håper de koser seg max på ferie men all denne eksponeringen er jeg stor motstander av 8
MacadamiaNut Skrevet 15. juli 2022 #10846 Skrevet 15. juli 2022 Pasha skrev (På 9.7.2022 den 5.20): Ja. og forteller oss at den er med på ferie (på båten 🙈🙈🙈) 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Matrosen Skrevet 11. september 2022 #10847 Skrevet 11. september 2022 Da blir det hvertfall ikke kjøpt den airfryeren... Når hun må bruke sønnen for å reklamere for den😔 lurer virkelig på hvordan det blir å gå med de to guttene når de blir eldre og klar over hvor mye som ligger ute på nett om de. 9 2
elskersommer Skrevet 11. september 2022 #10848 Skrevet 11. september 2022 Matrosen skrev (5 timer siden): Da blir det hvertfall ikke kjøpt den airfryeren... Når hun må bruke sønnen for å reklamere for den😔 lurer virkelig på hvordan det blir å gå med de to guttene når de blir eldre og klar over hvor mye som ligger ute på nett om de. Er noen influencere sine samarbeidspartnere man ikke støtter.. skjønner meg ikke på disse firmaene som bruker piliotfrue, familien Nyhus,CBE, Benedicte H, Riise? Må da være mange andre gode influencere der ute som ikke bruker barna sine i SoMe hber eneste dag som er bedre og ha sammarbeid med 10 1
galmamma Skrevet 14. september 2022 #10849 Skrevet 14. september 2022 Er Julianne gravid igjen? Kan se slik ut på bildene. Virker som at hun prøver å sjule en mage uten at hun ser tykk ut. 2
Gjest kongletoppen Skrevet 14. september 2022 #10850 Skrevet 14. september 2022 galmamma skrev (5 timer siden): Er Julianne gravid igjen? Kan se slik ut på bildene. Virker som at hun prøver å sjule en mage uten at hun ser tykk ut. Syns ikke det ser slik ut.
Gjest tullerikke Skrevet 29. september 2022 #10851 Skrevet 29. september 2022 Hun svarte en følger at hun elsker luksus, men hun reklamerer ofte for bare ræl🤷♀️
Villroses hage Skrevet 29. september 2022 #10852 Skrevet 29. september 2022 12 minutter siden, tullerikke said: Hun svarte en følger at hun elsker luksus, men hun reklamerer ofte for bare ræl🤷♀️ Det er jo derfor hun kan leve i luksus. Tar seg meget godt betalt for å reklamere for ræl. Og med litt barneeksponering får hun enda mye bedre betalt. 8
elskersommer Skrevet 4. oktober 2022 #10853 Skrevet 4. oktober 2022 Litt tanker fra meg i dag.. Paret bor i en enorm villa som de sikkert har en del lån på,,1 båt i millionklassen,2 stk biler i millionklassen . Også var det økte renter på lånet og strømregning da som så klart var på nesten 20 tusen🙈 ikke noe rart med den størrelse på huset. Ja strømmen er dyr. Men hva med og gå litt ned på alt dette som koster så enormt mye? All denne luksusen? Her sliter den vanlige lille familien med og kjøpe mat når strømmen er betalt . Jeg klarer ikke synes synd på de😟😟 Ps: jeg har ikke ett snev av misunnelse... Bare så det er gjort klart. 15
J.. Skrevet 4. oktober 2022 #10854 Skrevet 4. oktober 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Ja strømmen er dyr. Men hva med og gå litt ned på alt dette som koster så enormt mye? De gjør å sier mye teit men så lenge de har råd til å leve slik så kan de jo bare fortsette med sitt.
Gjest kongletoppen Skrevet 4. oktober 2022 #10855 Skrevet 4. oktober 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Litt tanker fra meg i dag.. Paret bor i en enorm villa som de sikkert har en del lån på,,1 båt i millionklassen,2 stk biler i millionklassen . Også var det økte renter på lånet og strømregning da som så klart var på nesten 20 tusen🙈 ikke noe rart med den størrelse på huset. Ja strømmen er dyr. Men hva med og gå litt ned på alt dette som koster så enormt mye? All denne luksusen? Her sliter den vanlige lille familien med og kjøpe mat når strømmen er betalt . Jeg klarer ikke synes synd på de😟😟 Ps: jeg har ikke ett snev av misunnelse... Bare så det er gjort klart. Jeg tenker at har de råd til den livsstilen så får de gjerne holde den standarden de har. Ja, det er folk som sliter i disse tider, men det betyr ikke at de som har råd til den type livsstil ikke skal få leve slik.
Mio-lio Skrevet 4. oktober 2022 #10856 Skrevet 4. oktober 2022 Den enes bilen er jo spons. (Hongqien) men hva vil det egentlig si ? Har de bare fått en bil til 800.000 mot å lage noen innlegg med den ? 🤔 3
skruf Skrevet 5. oktober 2022 #10857 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Mio-lio skrev (14 timer siden): Den enes bilen er jo spons. (Hongqien) men hva vil det egentlig si ? Har de bare fått en bil til 800.000 mot å lage noen innlegg med den ? 🤔 Tror det er gratis leasing. Dvs de slipper å betale engangsbeløpet på rundt 100 000+månedlige avdrag Ang reklame med barn så forklarte hun i serien «Da vi eide Internett» så kunne hun få 100 000 for barnereklame, og 150 000 for oppdrag der barnas ansikt var synlige. Så det forklarer vel godt hvorfor enkelte faller for fristelsen til å bruke barna. Pilotfrue sa vel også i starten at barna ikke skulle eksponeres, og det ble et voldsomt styr da eldste var avbildet med ansikt synlig sammen med foreldrene i en artikkel i ei nettavis da han var baby. Man kan vel godt si at de kjapt endret mening edit; ang leasing så varierer det sikkert fra biltype til biltype, men da vi skulle kjøpe bil for ikke lenge siden så vurderte vi leasing. Og da var det å betale 100K i ett engangsbeløp+månedlig avdrag på 7000kr. Avtalen gikk ut etter 3 år og hvis man da skulle lease på nytt så måtte vi ut med nye 100K (vi kjøpte heller) Endret 5. oktober 2022 av skruf 8
Rastebenk Skrevet 6. oktober 2022 #10858 Skrevet 6. oktober 2022 (endret) skruf skrev (På 5.10.2022 den 8.22): Ang reklame med barn så forklarte hun i serien «Da vi eide Internett» så kunne hun få 100 000 for barnereklame, og 150 000 for oppdrag der barnas ansikt var synlige. Så det forklarer vel godt hvorfor enkelte faller for fristelsen til å bruke barna. Pilotfrue sa vel også i starten at barna ikke skulle eksponeres, og det ble et voldsomt styr da eldste var avbildet med ansikt synlig sammen med foreldrene i en artikkel i ei nettavis da han var baby. Man kan vel godt si at de kjapt endret mening edit; ang leasing så varierer det sikkert fra biltype til biltype, men da vi skulle kjøpe bil for ikke lenge siden så vurderte vi leasing. Og da var det å betale 100K i ett engangsbeløp+månedlig avdrag på 7000kr. Avtalen gikk ut etter 3 år og hvis man da skulle lease på nytt så måtte vi ut med nye 100K (vi kjøpte heller) Hvordan er det egentlig mulig å motta 100-150 000 kr fra annonsører for et reklameoppdrag på en IG-konto med innlegg som får latterlige 500-1500 likes? Er annonsørene drita fulle? Endret 6. oktober 2022 av Rastebenk 16
totti_1 Skrevet 6. oktober 2022 #10859 Skrevet 6. oktober 2022 Rastebenk skrev (3 timer siden): Hvordan er det egentlig mulig å motta 100-150 000 kr fra annonsører for et reklameoppdrag på en IG-konto med innlegg som får latterlige 500-1500 likes? Er annonsørene drita fulle? Bare ett bilde? Bilen skal vel nevnes eller avbildes mange ganger fremover for alt vi vet
Rastebenk Skrevet 6. oktober 2022 #10860 Skrevet 6. oktober 2022 totti_1 skrev (30 minutter siden): Bare ett bilde? Bilen skal vel nevnes eller avbildes mange ganger fremover for alt vi vet @skruf forteller hvordan Pilotfrue forklarte at hun kan få 100 000 kr for barnereklame og 150 000 kr for oppdrag der barnas ansikter er synlige. Med tanke på at dama er nede i så lite som 200-300 likes på reklameinnlegg så er det bra sjukt å kunne håve inn oppimot 150 000 på det. Men det er likevel annonsørene som er de mest uetiske og kyniske av dem alle, som frister influenserne med mer cash hvis de bryter privatlivet til barna sine. 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå