Velinda Skrevet 27. april 2022 #10801 Del Skrevet 27. april 2022 marthes skrev (På 25.4.2022 den 22.34): Tar fotmaske… det detter så mye hud av føttene til den dama at hun sikkert har gått ned flere skonr......og den gugga hun skrubber huden i ansiktet med???Mybeauty,kjenner ingen som bruker det merket 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 27. april 2022 #10802 Del Skrevet 27. april 2022 Fruen har bursdag og mannen tok feil av alderen🤭🤭 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. mai 2022 #10803 Del Skrevet 7. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 13. mai 2022 #10804 Del Skrevet 13. mai 2022 Snasen båt de har fått seg da 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 13. mai 2022 #10805 Del Skrevet 13. mai 2022 Arkin skrev (1 time siden): Snasen båt de har fått seg da 🙂🙂 Tror båtene de har er sponset eller så leaser de båtene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 15. mai 2022 #10806 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Tough cookie skrev (På 5/13/2022 den 23.23): Tror båtene de har er sponset eller så leaser de båtene. De gjør som andre influensere og skriver av så og si alt av forbruk (klær, møbler, mat, leker osv) på bedriften, så hverdagslivet deres koster kun en brøkdel av hva vanlige folk betaler. Mener de har uttalt at de har tjent mange millioner på boligsalg også. Men ja, f eks Caroline Berg Eriksen og mannen fremstår som fattiglus i forhold. Bare funkisvillaen til Pilotfrue m/mann er verdt 25-26 millioner og de har i tillegg 2 bmw'er og diger yacht. Jeg mener at både Pilotfrue og mann har pengesterke familier i tillegg. Men på tross av at Pilotfrue er utdannet både som PT og makeup-artist så virker hun like arbeidssky som mange andre influensere. Så det er godt at hun har en mann med et solid yrke og god utdanning. Endret 15. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mai 2022 #10807 Del Skrevet 15. mai 2022 SnowBells skrev (3 timer siden): De gjør som andre influensere og skriver av så og si alt av forbruk (klær, møbler, mat, leker osv) på bedriften, så hverdagslivet deres koster kun en brøkdel av hva vanlige folk betaler. Mener de har uttalt at de har tjent mange millioner på boligsalg også. Men ja, f eks Caroline Berg Eriksen og mannen fremstår som fattiglus i forhold. Bare funkisvillaen til Pilotfrue m/mann er verdt 25-26 millioner og de har i tillegg 2 bmw'er og diger yacht. Jeg mener at både Pilotfrue og mann har pengesterke familier i tillegg. Men på tross av at Pilotfrue er utdannet både som PT og makeup-artist så virker hun like arbeidssky som mange andre influensere. Så det er godt at hun har en mann med et solid yrke og god utdanning. Kikket innom ig-en hennes, er langt flere annonser enn hos CBE, vil tro hun drar inn mer penger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MonsteraBlomst Skrevet 15. mai 2022 #10808 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg tror at de har en pengebrønn i hagen. To forholdsvis vanlige/ litt store lønninger rekker ikke til dette. Håper de rekker å kose seg i mellom oppdateringene av «luksusen». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. mai 2022 #10809 Del Skrevet 15. mai 2022 MonsteraBlomst skrev (3 timer siden): Jeg tror at de har en pengebrønn i hagen. To forholdsvis vanlige/ litt store lønninger rekker ikke til dette. Håper de rekker å kose seg i mellom oppdateringene av «luksusen». Men ingen av oss vet om de f. Eks har fått noe penger fra familien.. Det blir skrevet at de kommer fra 2 pengesterke familier. Kan ha fått forskudd på arv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mintbird Skrevet 24. mai 2022 #10810 Del Skrevet 24. mai 2022 Siste båten er en Princess og kosta 6 mil.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 24. mai 2022 #10811 Del Skrevet 24. mai 2022 Plutselig reklamerer de for Axkid One. De som har hatt ungen feil vei siden han var et spedbarn. Morsomt at den nye bilstolen ikke er montert engang. Veldig troverdig ja! 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 24. mai 2022 #10812 Del Skrevet 24. mai 2022 HerKommerMummi skrev (3 timer siden): Plutselig reklamerer de for Axkid One. De som har hatt ungen feil vei siden han var et spedbarn. Morsomt at den nye bilstolen ikke er montert engang. Veldig troverdig ja! Han har da sittet bakovervendt i den forrige stolen og. Så det senest for et par uker siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 24. mai 2022 #10813 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) Mintbird skrev (13 timer siden): Siste båten er en Princess og kosta 6 mil.. Jeg merker at den yacthen misunner jeg dem virkelig ikke, jeg blir sjøsyk bare av å se på bildene 🙈 Og så hadde jeg fått sjukt hetta av å ha SÅ lite plass i time etter time, spesielt med to små energibombe-gutter 🤯 Klaustrofobi.no 😤 MEN det er jo supert at hun digger båtlivet, det er jo en stor lidenskap hos ham! 😊 De har både veldig store verdier og et veldig stort forbruk, jeg lurer litt på om de har et pengetre i hagen for SÅ godt tjener ikke flykapteiner i Norwegian 😆 Endret 24. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minna1654 Skrevet 25. mai 2022 #10814 Del Skrevet 25. mai 2022 Wow, noen år siden jeg så pilotfrue. var innom Instagram. Har hun fått større tenner? Det er noe som ikke ser estetisk riktig ut. kanskje filter… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 26. mai 2022 #10815 Del Skrevet 26. mai 2022 Minna1654 skrev (7 timer siden): Wow, noen år siden jeg så pilotfrue. var innom Instagram. Har hun fått større tenner? Det er noe som ikke ser estetisk riktig ut. kanskje filter… Hun har satt på fasetter. Altså slipt ned sine egne tenner og satt på nye. Hun ønsket seg «hollywoodsmil» sa hun. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 26. mai 2022 #10816 Del Skrevet 26. mai 2022 SigridElise skrev (11 minutter siden): Hun har satt på fasetter. Altså slipt ned sine egne tenner og satt på nye. Hun ønsket seg «hollywoodsmil» sa hun. Hjelp. 😩 Har du noen før/etter bilder? Regner med det var spons.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #10817 Del Skrevet 26. mai 2022 h/k skrev (55 minutter siden): Hjelp. 😩 Har du noen før/etter bilder? Regner med det var spons.... Bare å Google henne, så ser du det. Synes hun fikk så ekkel munn med de tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. mai 2022 #10818 Del Skrevet 26. mai 2022 Skjønner ikke hvorfor hun har satt på falske tenner, når hun hadde fine tenner fra før av? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. mai 2022 #10819 Del Skrevet 26. mai 2022 FruRosa skrev (På 15.1.2021 den 11.22): Før og etter: Siterer meg selv for å vise forskjellen på tennene hennes. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. mai 2022 #10820 Del Skrevet 26. mai 2022 FruRosa skrev (8 minutter siden): Siterer meg selv for å vise forskjellen på tennene hennes. Ligner på Willy Wonka🤪🤪 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå