Rem Skrevet 17. april 2022 #10781 Del Skrevet 17. april 2022 Heartland skrev (2 minutter siden): Hva skjer med Pilotfrue egentlig? Hva driver hun med for tiden? Er jo helt borte. Satt akkurat å så storyen hennes på insta, så vekke er hun ikke akkurat... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 17. april 2022 #10782 Del Skrevet 17. april 2022 Skjønner ikke helt greia med bilen, har de fått den? Eller har de betalt en liten sum mot å vise den frem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 18. april 2022 #10783 Del Skrevet 18. april 2022 Sitter av en eller annen grunn med en følelse av at hun er kanskje den lateste influenseren som finnes der ute. Hun kan neppe gjøre mye i løpet av en dag. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 18. april 2022 #10784 Del Skrevet 18. april 2022 Heartland skrev (2 timer siden): Sitter av en eller annen grunn med en følelse av at hun er kanskje den lateste influenseren som finnes der ute. Hun kan neppe gjøre mye i løpet av en dag. Det er jo ikke noe jobb og ordne, vaske, rydde ett stort hus. Barna før og etter barnehagen.. Hun er nok fryktelig lat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 19. april 2022 #10785 Del Skrevet 19. april 2022 På en snap hun har lagt ut nå blir fruen selv filmet hvor hun sier: «Vi driver ikke med sånt vi», til en som sier hun må jobbe. Kvalmt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 19. april 2022 #10786 Del Skrevet 19. april 2022 mumrikk1 skrev (4 minutter siden): På en snap hun har lagt ut nå blir fruen selv filmet hvor hun sier: «Vi driver ikke med sånt vi», til en som sier hun må jobbe. Kvalmt! Syns hun har tapt seg veldig etter hun fikk barn....samtidigt syns jeg piloten har steppa opp,virker som en fantastisk flink far,om hun velger å ikke jobbe sier enda mer om hvor lat og slapp hun er.....tipper Ulrik finner en ny om noen år uansett🙈 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 19. april 2022 #10787 Del Skrevet 19. april 2022 Synes hun virker som en god og omsorgsfull mamma, og god kone og virker som en god venninne for vennene sine. Hun MÅ vel ikke gjøre så mye, så skjønner egentlig at hun ikke jobber så mye heller 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 19. april 2022 #10788 Del Skrevet 19. april 2022 Aidensfield skrev (15 timer siden): Det er jo ikke noe jobb og ordne, vaske, rydde ett stort hus. Barna før og etter barnehagen.. Hun er nok fryktelig lat Tolker dette som ironi. Men dette er jo faktisk det alle andre gjør ITILLEGG til jobb. Så ja, vil si hun fremstår som lat. De leverer også alle klærne sine til vask, så ikke vasker hun klær heller. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 19. april 2022 #10789 Del Skrevet 19. april 2022 Pilotfrue er en influencere jeg liker minst. Synes hun virker dømmende og alt skal være så perfekt hele tiden. Og mannen? Nei han er like ille, om ikke verre 😅 Men gode og omsorgsfulle foreldre er de ☺️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 20. april 2022 #10790 Del Skrevet 20. april 2022 SigridElise skrev (På 19.4.2022 den 14.31): Tolker dette som ironi. Men dette er jo faktisk det alle andre gjør ITILLEGG til jobb. Så ja, vil si hun fremstår som lat. De leverer også alle klærne sine til vask, så ikke vasker hun klær heller. Vet at de aller fleste må jobbe 8-16.. Både mor og far. Jeg har har vært så heldig og kunne gå mye hjemme mens barna har vært små. Å fy søren hvor mye vi har igjen for det nå i dag... Så jeg blir så glad når jeg ser at folk faktisk har den muligheten 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. april 2022 #10791 Del Skrevet 20. april 2022 Aidensfield skrev (20 minutter siden): Vet at de aller fleste må jobbe 8-16.. Både mor og far. Jeg har har vært så heldig og kunne gå mye hjemme mens barna har vært små. Å fy søren hvor mye vi har igjen for det nå i dag... Så jeg blir så glad når jeg ser at folk faktisk har den muligheten Hva har du igjen, som ikke andre har? Lurer seriøst, for selv synes jeg det er superkjedelig å gå hjemme. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 20. april 2022 #10792 Del Skrevet 20. april 2022 Donpedro skrev (2 timer siden): Hva har du igjen, som ikke andre har? Lurer seriøst, for selv synes jeg det er superkjedelig å gå hjemme. Hva jeg har igjen.. Jeg synes selv jeg har igjen for å kunne slippe og dra opp barna kl 6.. Få de i barnehage, Sfo og kanskje måtte hente sent. De hadde barnehageplass men vi kunne ta det rolig. Ville de være hjemme en dag så var de det. Nå er de i slutten av tenårene men jeg vet de er takknemlig for at jeg hadde denne muligheten. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 20. april 2022 #10793 Del Skrevet 20. april 2022 Pilotfrue har blitt tynn som en strek. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. april 2022 #10794 Del Skrevet 20. april 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Hva jeg har igjen.. Jeg synes selv jeg har igjen for å kunne slippe og dra opp barna kl 6.. Få de i barnehage, Sfo og kanskje måtte hente sent. De hadde barnehageplass men vi kunne ta det rolig. Ville de være hjemme en dag så var de det. Nå er de i slutten av tenårene men jeg vet de er takknemlig for at jeg hadde denne muligheten. Ok. Jeg ser de praktiske sidene når de var små (for noen), men du skrev at dere hadde mye igjen for det I DAG. Var egentlig det jeg lurte på. Men samma det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 21. april 2022 #10795 Del Skrevet 21. april 2022 Tough cookie skrev (7 timer siden): Pilotfrue har blitt tynn som en strek. Er måten hun poserer på. Er ikke så tynn på filmene av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. april 2022 #10796 Del Skrevet 21. april 2022 Donpedro skrev (8 timer siden): Ok. Jeg ser de praktiske sidene når de var små (for noen), men du skrev at dere hadde mye igjen for det I DAG. Var egentlig det jeg lurte på. Men samma det. Mente vel at det var fint å ha ekstra tid med ungene når de var små,fordi nå er de store å det er en tid man aldri får igjen? Folk er forskjellige og ser ingen grunn til at noen skal måtte forsvare eget valg for deg fordi DU synes dittdatt er kjedelig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 21. april 2022 #10797 Del Skrevet 21. april 2022 J.. skrev (4 timer siden): Mente vel at det var fint å ha ekstra tid med ungene når de var små,fordi nå er de store å det er en tid man aldri får igjen? Folk er forskjellige og ser ingen grunn til at noen skal måtte forsvare eget valg for deg fordi DU synes dittdatt er kjedelig. Jeg lurte på noe, fordi det for meg ikke var klart hva det ble siktet til. Ikke bedt om at noen skal forsvare noe som helst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 21. april 2022 #10798 Del Skrevet 21. april 2022 J.. skrev (4 timer siden): Mente vel at det var fint å ha ekstra tid med ungene når de var små,fordi nå er de store å det er en tid man aldri får igjen? Folk er forskjellige og ser ingen grunn til at noen skal måtte forsvare eget valg for deg fordi DU synes dittdatt er kjedelig. Takk... Jeg tenker som du sier at den tiden med barna mine var viktigereenn noe annet. Vi gikk heller ned på alt mulig av fasiliteter for at jeg kunne være hjemme. Kjedet meg aldri❤️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 25. april 2022 #10799 Del Skrevet 25. april 2022 SigridElise skrev (På 19.4.2022 den 14.31): Tolker dette som ironi. Men dette er jo faktisk det alle andre gjør ITILLEGG til jobb. Så ja, vil si hun fremstår som lat. De leverer også alle klærne sine til vask, så ikke vasker hun klær heller. Hun har både vaskehjelp og noen som vasker klærne sine. Så er det vel stort sett Ulrik som lager mat (ser det ut som på SoMe). Så hva gjør hun egentlig? En lang periode hadde de attpåtil au pair. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 25. april 2022 #10800 Del Skrevet 25. april 2022 Tar fotmaske… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå