Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Hilde444 skrev (På 4.12.2021 den 17.18):

Det er bare trist at hun nå filmer hver morgen når barna ser hva rampenissen har gjort. Te k hvis hun heller kunne ha fulgt med og pratet med barna og lagt bort mobilen.

Jeg synes det er gøy å se alle rampestrekene de finner på, men jeg skulle ønske hun kun hadde filmet eller tatt bilder av det, og ikke av barna når de ser hva rampenissen har gjort hver dag og hvilken pakke de får. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matrosen skrev (4 timer siden):

Syns det er utrolig synd at det er et så stort fokus på gavene rampenissen kommer med enn rampestrekene 😕 

Jeg lurte litt på dette, er det vanlig at man kombinerer rampenissen med gavekalender? Jeg trodde poenget var at det var en kalender med litt mindre gavefokus. Virker jo som at ungene er mest opptatt av gavene(forståelig nok), men føler poenget blir litt vekke.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit

Det er trist å se at barnet ikke er opptatt, eller ler særlig av, rampenissens påfunn. Det er dagens gave, som etter min mening er alt for mye, som er i fokus.

Når barn får så mye så skaper det et behov hos barnet, men det er selvsagt opp til hver enkelt hvordan man oppdrar sine barn.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstå ikke helt at det går an å gi ungene gaver i den størrelse/pris det ser ut at gjøres her; HVER DAG frem til jul
Hadde ikke ant hva jeg skulle gitt til jul, når de allerede har fått alt? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Så et klipp fra «Da vi styrte internett» på Linnea Myre sin IG. Der har de fått beskjed om å ta med seg noe de vil legge bak seg. Dette skulle de brenne i en stor tønne. 

Kristin Gjelsvik har med et bilde av lepper med en sprøyte i, og sier hun vil brenne møkkabransjen. De andre kaster ting de angrer på at de har gjort i tønna. Julianne derimot, ser ikke ut til å ha noe behov for å være selvkritisk. Hun brenner et ark med logoen til Kvinneguiden. Forumet har gitt henne mange dårlige dager. 

Jeg tenker at det kunne vært lurt å tenke litt nøyere i gjennom en del av kritikken som hun fikk og fortsatt får, i stedet for stikke hodet i sanden. Jeg skjønner at det er enklere å avfeie alt som urettmessig, og som noe man bare putter i en tønne og tenner på, men denne strutsementaliteten fungerer ikke på sikt. 

Har ikke sett serien, da jeg ikke vil bidra til enda mer fokus på influencere i media, så mulig hun fremstår bedre i andre deler av serien. Hun skal jo ha ros for å innrømme at hun reklamerte for ting hun slett ikke stod inne for. Helt utrolig kynisk mot følgerne dog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CecilieX skrev (8 timer siden):

Så et klipp fra «Da vi styrte internett» på Linnea Myre sin IG. Der har de fått beskjed om å ta med seg noe de vil legge bak seg. Dette skulle de brenne i en stor tønne. 

Kristin Gjelsvik har med et bilde av lepper med en sprøyte i, og sier hun vil brenne møkkabransjen. De andre kaster ting de angrer på at de har gjort i tønna. Julianne derimot, ser ikke ut til å ha noe behov for å være selvkritisk. Hun brenner et ark med logoen til Kvinneguiden. Forumet har gitt henne mange dårlige dager. 

Jeg tenker at det kunne vært lurt å tenke litt nøyere i gjennom en del av kritikken som hun fikk og fortsatt får, i stedet for stikke hodet i sanden. Jeg skjønner at det er enklere å avfeie alt som urettmessig, og som noe man bare putter i en tønne og tenner på, men denne strutsementaliteten fungerer ikke på sikt. 

Har ikke sett serien, da jeg ikke vil bidra til enda mer fokus på influencere i media, så mulig hun fremstår bedre i andre deler av serien. Hun skal jo ha ros for å innrømme at hun reklamerte for ting hun slett ikke stod inne for. Helt utrolig kynisk mot følgerne dog. 

Kudos for at Julianne var ærlig, men veldig avslørende når hun innrømte at hun hadde reklamert varmt for ting som hun ikke engang hadde prøvd ut selv. Hun fremstår ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut fra Instagram at de har fått korona, men jeg klarer ikke å skjønne helt om det er spøk eller ikke når de blander inn rampenissen og juletrepynt 🤷‍♂️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingi85 skrev (1 time siden):

Ser ut fra Instagram at de har fått korona, men jeg klarer ikke å skjønne helt om det er spøk eller ikke når de blander inn rampenissen og juletrepynt 🤷‍♂️

Og der var kontoen privat igjen…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingi85 skrev (2 timer siden):

Pippio skrev (1 time siden):

Og der var kontoen privat igjen…

Butikk er butikk 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue får ha god betring! Jula er ikkje over sjølv om ein har fått korona. Dei har mat i hus og viktigast av alt, kvarandre. Ordnar seg! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familieselskap allerede nå etter å ha hatt korona i hus😞 De kan jo fortsatt være smittebærere. Ser at det slår ut seint på mange..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Familieselskap allerede nå etter å ha hatt korona i hus😞 De kan jo fortsatt være smittebærere. Ser at det slår ut seint på mange..

Ser ut til at det er kun to personer. Å om hun er ute av isolasjon så er det jo ok. Ingen vet om de to som kommer har hatt covid 19.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (25 minutter siden):

Ser ut til at det er kun to personer. Å om hun er ute av isolasjon så er det jo ok. Ingen vet om de to som kommer har hatt covid 19.. 

Noe som heter sunn fornuft likevell..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aidensfield skrev (26 minutter siden):

om hun nylig var smittet er familien i nærkontakt-karantene en stund enda.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (25 minutter siden):

om hun nylig var smittet er familien i nærkontakt-karantene en stund enda.

Når fikk hun påvist smitte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...