Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hilde444 skrev (2 timer siden):

Er det noe i denne dåpen som ikke er sponset? For et liv…

Lurer på hvor mye sponsorene egentlig tjener ekstra per influensere. Hadde vært et spennende regnestykke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (11 timer siden):

Uff, beltene ligger helt feil, han sitter forovervendt og sitter med jakke på 🆘 

Kunne like gjerne latt barnet sitte uten belte og stol. Sånn det er nå er det jo bare falsk trygghet. 

Screenshot_20211128_123914_com.instagram.android_edit_98364145713114.jpg

Dette er virkelig ikke bra. Den ungen flyr ut av det setet med overkroppen hvis de kolliderer. Av med jakken og få selene over skuldrene. Hun hadde fått bot om hun ble stoppet sånn.

Hvorfor gambler de med barnas liv?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (27 minutter siden):

Dette er virkelig ikke bra. Den ungen flyr ut av det setet med overkroppen hvis de kolliderer. Av med jakken og få selene over skuldrene. Hun hadde fått bot om hun ble stoppet sånn.

Hvorfor gambler de med barnas liv?

Sjokkerende at foreldrene ikke ser det selv.. At folk ikke setter seg bedre inn i sikkerhet i bil for det kjæreste de har. Sjokkerende. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (19 timer siden):

Uff, beltene ligger helt feil, han sitter forovervendt og sitter med jakke på 🆘 

Kunne like gjerne latt barnet sitte uten belte og stol. Sånn det er nå er det jo bare falsk trygghet. 

Screenshot_20211128_123914_com.instagram.android_edit_98364145713114.jpg

Tenkte akkurat det samme🤦🏼‍♀️ Tror de fleste foreldre tenker at det skjer ikke de. Får helt vondt i meg😢

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Julianne har blitt bombandert i DM om det her og at hun lærer. Har kommentert sikkerhet i bil til piloten før, men får bare svada tilbake naturligvis. Noen må dessverre lære på den harde måten, synd det går utover barnet som er prisgitt at foreldrene setter sikkerheten høyt. 

Screenshot_20211129_120931_com.instagram.android.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 minutter siden):

De tar vel ikke bilder mens de kjører ? Ser ikke slik ut på bildet så er vel mulig de faktisk strammer det belte? 

På videoen de la ut så kjører de. Bildet er et screenshot av video.. og begge sitter jo foran. Snodig å sette seg inn begge to hvis de skal ut igjen også stramme også kjøre😂

Endret av Karen123456789
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen123456789 skrev (29 minutter siden):

På videoen de la ut så kjører de. Bildet er et screenshot av video.. og begge sitter jo foran. Snodig å sette seg inn begge to hvis de skal ut igjen også stramme også kjøre😂

Åja så ikke det var fra en video og at begge var med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i at bilsikring ikke er noe man bør ta lett på, og at det er veldig viktig at influensere ikke normaliserer farlige situasjoner som dette. Så bra noen sier fra, og synd at det ikke blir satt pris på. 

Men kom egentlig inn for å skryte litt av Julianne. For jeg har sett "Da vi styrte internett" og jeg er imponert over hvor kliss lik hun er seg selv i sosiale medier. Og seg selv ikke minst. Jeg er litt lei av andre influenserer som blir mer og mer lik hverandre, og i tillegg har et helt eget internett-utseende, med kropper i helt egne internett-posisjoner Det er ikke tilfelle her. Nydelig dame med super utstråling. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (4 timer siden):

Helt enig i at bilsikring ikke er noe man bør ta lett på, og at det er veldig viktig at influensere ikke normaliserer farlige situasjoner som dette. Så bra noen sier fra, og synd at det ikke blir satt pris på. 

Men kom egentlig inn for å skryte litt av Julianne. For jeg har sett "Da vi styrte internett" og jeg er imponert over hvor kliss lik hun er seg selv i sosiale medier. Og seg selv ikke minst. Jeg er litt lei av andre influenserer som blir mer og mer lik hverandre, og i tillegg har et helt eget internett-utseende, med kropper i helt egne internett-posisjoner Det er ikke tilfelle her. Nydelig dame med super utstråling. 

Helt enig. Hun har et vakkert smil! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har jo betalt massevis for å slipe ned sine egne tenner for å sette på fasetter for å få det hun selv kalte "Hollywood smil", så skulle bare mangle at hun hadde fint smil ;)

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SigridElise skrev (21 minutter siden):

Ja, hun har jo betalt massevis for å slipe ned sine egne tenner for å sette på fasetter for å få det hun selv kalte "Hollywood smil", så skulle bare mangle at hun hadde fint smil ;)

Haha! Det hadde jeg helt glemt ut 😅😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler folk å se episode 2 av da vi styrte internett, det kommer ganske mye frem om pilotfrue har reklamert for ting men ikke prøvd det og hva slags summer hun tar for å reklamere for det 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare trist at hun nå filmer hver morgen når barna ser hva rampenissen har gjort. Te k hvis hun heller kunne ha fulgt med og pratet med barna og lagt bort mobilen.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...