Orly Skrevet 24. april 2020 #9341 Del Skrevet 24. april 2020 Livet vårt er designet for vår nye familiesituasjon med au pair. Vi har et stort hus og plass til alle, Regien har sin del av huset og vi har vår del. Også har vi båten der hun har sin egen lugar. Det fungerer veldig bra. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 24. april 2020 #9342 Del Skrevet 24. april 2020 Tror den kjolen fra Nelly i siste blogginnlegg er blant topp 10 minst flatterende anntrekk jeg noensinne har sett. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 27. april 2020 #9343 Del Skrevet 27. april 2020 Nå skal hun på god morgen Norge og snakke om å holde barnet hjemme fra bhg..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 27. april 2020 #9344 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Prelunia skrev: Nå skal hun på god morgen Norge og snakke om å holde barnet hjemme fra bhg..... Er det ikke bare å holde han hjemme da uten noe mer mikkmakk? Forstår ikke greia med å diskutere det så veldig. De er tre voksne hjemme som kan ta seg sv han, skulle bare mangle. Andre er på jobb og velger som de vil- uten at de skal trenge å få dårlig samvittighet av det. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krutt Tønne Skrevet 28. april 2020 #9345 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Jeg blir så jæ*** provosert av å se disse såkalte påvirkerne sitte med mobilen hos frisøren. Det står da offentliggjort over alt at man ikke får lesestoff, må ha medbragt drikke, ikke bruke mobil da den er en smittekilde. Men det dritet de i, og salongeier d riter også i at de gjør det grrrrr. Hva er det med disse menneskene som tror at regler ikke gjelder for dem? Endret 28. april 2020 av Krutt Tønne Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltapiken Skrevet 28. april 2020 #9346 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) 50 minutter siden, Krutt Tønne skrev: Jeg blir så jæ*** provosert av å se disse såkalte påvirkere sitte med mobilen hos frisøren. Det står da offentliggjort over alt at man ikke får lesestoff, må ha medbragt drikke, ikke bruke mobil da den er en smittekilde. Men det deiter de i, og salongeier d riter også i at de gjør det grrrrr. Hva er det med disse menneskene som tror at regler ikke gjelder for dem? Jeg sendte denne jeg Endret 28. april 2020 av Deltapiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 28. april 2020 #9347 Del Skrevet 28. april 2020 Helt utrolig..her holder hun barnet hjemme fortsatt, men selv så driter hun i reglene..ALT for reklame si.. og hvorfor kan de ikke betale frisør osv selv med million inntektene sine?? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krutt Tønne Skrevet 28. april 2020 #9348 Del Skrevet 28. april 2020 32 minutter siden, Deltapiken skrev: Jeg sendte denne jeg Bra de får reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltapiken Skrevet 28. april 2020 #9349 Del Skrevet 28. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltapiken Skrevet 28. april 2020 #9350 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg måtte blokkere de til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. april 2020 #9351 Del Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, Deltapiken skrev: Rart de sier det når NHO sier noe snnet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. april 2020 #9352 Del Skrevet 28. april 2020 https://www.nhosh.no/bransjer/frisor-og-velvare/2020/slik-blir-hverdagen-nar-frisor-og-velvare-apner-igjen/ Her står det hva kunder må følge av regler 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. april 2020 #9353 Del Skrevet 28. april 2020 10 minutter siden, Orly skrev: https://www.nhosh.no/bransjer/frisor-og-velvare/2020/slik-blir-hverdagen-nar-frisor-og-velvare-apner-igjen/ Her står det hva kunder må følge av regler Står svart på hvitt: Mobil er en mulig smittekilde og skal ikke brukes når du er i salong. Gratulerer til Meraki og Pilotfrue. Topp oppslag i VG, fantastisk reklame for begge medvirkende:) Så utrolig flaut å fremstille seg så uvitende. Igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltapiken Skrevet 28. april 2020 #9354 Del Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, CecilieX skrev: Står svart på hvitt: Mobil er en mulig smittekilde og skal ikke brukes når du er i salong. Gratulerer til Meraki og Pilotfrue. Topp oppslag i VG, fantastisk reklame for begge medvirkende:) Så utrolig flaut å fremstille seg så uvitende. Igjen! Det var visst i følge de greit så lenge man spritet mobilen. Jeg blir gal. Men men. Jeg blir vel snart bedt om å fjerne de bildene tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. april 2020 #9355 Del Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, Deltapiken skrev: Det var visst i følge de greit så lenge man spritet mobilen. Jeg blir gal. Men men. Jeg blir vel snart bedt om å fjerne de bildene tenker jeg Står ikke noe om det i veilederen, setningen er et direkte sitat... Svært vanskelig å ta det «de» sier for god fisk, de er part i saken og i stort behov for å forsvare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 28. april 2020 #9356 Del Skrevet 28. april 2020 Har bitt meg merke i at når au pairen forteller hva hun heter, så uttaler hun navnet sitt nærmest som Régine (*Resjin*), mens pilotparet konsekvent sier R-E-G-I-E-N. Greit nok at det er sånn det skrives, men veldig rart at de ikke sier det på samme måte som henne, for det er jo sånn det SKAL uttales. Jenta vet jo hva hun heter😄 Det er vanlig høflighet å bruke “riktig” navn på folk, det burde være en selvfølge, særlig når de understreker at de ser på henne som et familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 28. april 2020 #9357 Del Skrevet 28. april 2020 Artikkel på Dagbladet nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 28. april 2020 #9358 Del Skrevet 28. april 2020 " Men - jeg tar selvfølgelig mine forholdsregler, som at ingen andre får ta på telefonen min, legger Nygård til." Altså, anbefalingen om mobilforbud er jo ikke for å beskytte henne.. men dersom hun har virus og sitter på mobilen for å så legge den ned på bordet foran seg så kan viruset bli liggende på bordoverflaten å smitte neste person etc... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. april 2020 #9359 Del Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, SigridElise skrev: " Men - jeg tar selvfølgelig mine forholdsregler, som at ingen andre får ta på telefonen min, legger Nygård til." Altså, anbefalingen om mobilforbud er jo ikke for å beskytte henne.. men dersom hun har virus og sitter på mobilen for å så legge den ned på bordet foran seg så kan viruset bli liggende på bordoverflaten å smitte neste person etc... Men når har hun egentlig reflektert over noe som helst annet enn utseende, botox, vesker, penger og andre uviktige ting? Hun fremstår jo ikke akkurat som lynende intelligent..,, 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 28. april 2020 #9360 Del Skrevet 28. april 2020 Velger å holde ungen hjemme fra barnehagen for å unngå smitte, men er med en "jobb" som influenser for viktig til å følge smitteverntiltak selv... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå