Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Livet vårt er designet for vår nye familiesituasjon med au pair. Vi har et stort hus og plass til alle, Regien har sin del av huset og vi har vår del. Også har vi båten der hun har sin egen lugar. Det fungerer veldig bra.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror den kjolen fra Nelly i siste blogginnlegg er blant topp 10 minst flatterende anntrekk jeg noensinne har sett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prelunia skrev:

Nå skal hun på god morgen Norge og snakke om å holde barnet hjemme fra bhg..... 

Er det ikke bare å holde han hjemme da uten noe mer mikkmakk? 
Forstår ikke greia med å diskutere det så veldig. De er tre voksne hjemme som kan ta seg sv han, skulle bare mangle. 
Andre er på jobb og velger som de vil- uten at de skal trenge å få dårlig samvittighet av det. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krutt Tønne

Jeg blir så jæ*** provosert av å se disse såkalte påvirkerne sitte med mobilen hos frisøren. Det står da offentliggjort  over alt at man ikke får lesestoff, må ha medbragt drikke, ikke bruke mobil da den er en smittekilde. Men det dritet de i, og salongeier d riter også i at de gjør det   grrrrr.

Hva er det med disse menneskene som tror at regler ikke gjelder for dem?

Endret av Krutt Tønne
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deltapiken
50 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Jeg blir så jæ*** provosert av å se disse såkalte påvirkere sitte med mobilen hos frisøren. Det står da offentliggjort  over alt at man ikke får lesestoff, må ha medbragt drikke, ikke bruke mobil da den er en smittekilde. Men det deiter de i, og salongeier d riter også i at de gjør det   grrrrr.

Hva er det med disse menneskene som tror at regler ikke gjelder for dem?

Jeg sendte denne jeg

B0DFE97C-A4B2-44E3-BE5D-2863A466280C.png

Endret av Deltapiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig..her holder hun barnet hjemme fortsatt, men selv så driter hun i reglene..ALT for reklame si.. og hvorfor kan de ikke betale frisør osv selv med million inntektene sine??

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
10 minutter siden, Orly skrev:

Står svart på hvitt:

• Mobil er en mulig smittekilde og skal ikke brukes når du er i salong. 

Gratulerer til Meraki og Pilotfrue. Topp oppslag i VG, fantastisk reklame for begge medvirkende:) Så utrolig flaut å fremstille seg så uvitende. Igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deltapiken
6 minutter siden, CecilieX skrev:

Står svart på hvitt:

• Mobil er en mulig smittekilde og skal ikke brukes når du er i salong. 

Gratulerer til Meraki og Pilotfrue. Topp oppslag i VG, fantastisk reklame for begge medvirkende:) Så utrolig flaut å fremstille seg så uvitende. Igjen!

Det var visst i følge de greit så lenge man spritet mobilen. Jeg blir gal. Men men. Jeg blir vel snart bedt om å fjerne de bildene tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 minutt siden, Deltapiken skrev:

Det var visst i følge de greit så lenge man spritet mobilen. Jeg blir gal. Men men. Jeg blir vel snart bedt om å fjerne de bildene tenker jeg

Står ikke noe om det i veilederen, setningen er et direkte sitat...

Svært vanskelig å ta det «de» sier for god fisk, de er part i saken og i stort behov for å forsvare seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Har bitt meg merke i at når au pairen forteller hva hun heter, så uttaler hun navnet sitt nærmest som Régine (*Resjin*), mens pilotparet konsekvent sier R-E-G-I-E-N. Greit nok at det er sånn det skrives, men veldig rart at de ikke sier det på samme måte som henne, for det er jo sånn det SKAL uttales. Jenta vet jo hva hun heter😄 Det er vanlig høflighet å bruke “riktig” navn på folk, det burde være en selvfølge, særlig når de understreker at de ser på henne som et familiemedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" Men - jeg tar selvfølgelig mine forholdsregler, som at ingen andre får ta på telefonen min, legger Nygård til." 

Altså, anbefalingen om mobilforbud er jo ikke for å beskytte henne.. men dersom hun har virus og sitter på  mobilen for å så legge den ned på bordet foran seg så kan viruset bli liggende på bordoverflaten å smitte neste person etc... 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SigridElise skrev:

" Men - jeg tar selvfølgelig mine forholdsregler, som at ingen andre får ta på telefonen min, legger Nygård til." 

Altså, anbefalingen om mobilforbud er jo ikke for å beskytte henne.. men dersom hun har virus og sitter på  mobilen for å så legge den ned på bordet foran seg så kan viruset bli liggende på bordoverflaten å smitte neste person etc... 

Men når har hun egentlig reflektert over noe som helst annet enn utseende, botox, vesker, penger og andre uviktige ting? Hun fremstår jo ikke akkurat som lynende intelligent..,, 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å holde ungen hjemme fra barnehagen for å unngå smitte, men er med en "jobb" som influenser for viktig til å følge smitteverntiltak selv... 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...