Gjest nicecar Skrevet 7. februar 2019 #7041 Skrevet 7. februar 2019 3 timer siden, Jordbærogfløte skrev: .. Og Ulrik lånte 1 million av foreldrene for å ta pilotutdannelse i USA. Det er i det minste en skikkelig utdannelse i motsetning til det frua har fullført. Lånte av foreldrene? Hvor står dette?
Rubella Skrevet 7. februar 2019 #7042 Skrevet 7. februar 2019 1 time siden, nicecar skrev: Lånte av foreldrene? Hvor står dette? https://www.fjt.no/nyheter/article223299.ece Dette er det eneste jeg har lest om det i hvert fall. Fantastisk bilde, óg! 14
Gjest nicecar Skrevet 8. februar 2019 #7043 Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, Rubella skrev: https://www.fjt.no/nyheter/article223299.ece Dette er det eneste jeg har lest om det i hvert fall. Fantastisk bilde, óg! Jøss!😳
Nicco Skrevet 8. februar 2019 #7044 Skrevet 8. februar 2019 På 6.2.2019 den 0.01, LoveTrain skrev: Forskjell på barn også da.. Dessuten er det dårlig å sammenlikne en førstegangsmor og en tredjegangs. Er nok av kritikkverdige saker fra den bloggen, men diskusjonene her ødelegges av slike kommentarer. 👌 2
vintage Skrevet 8. februar 2019 #7045 Skrevet 8. februar 2019 Det må være litt irriterende for frua å ikke klatre til topps i bloggverden på tross av den ene fellen etter den andre lagt ut, som til og med gir opptil flere VG-oppslag. Venter spent på neste! 😅 21
terteskjell Skrevet 8. februar 2019 #7046 Skrevet 8. februar 2019 Er en ting jeg har lurt på lenge.. Er det vanlig at mor eller far alltid sitter i baksetet sammen med barnet? Paret må så klart få gjøre det de synes er best men lurer 6
decker Skrevet 8. februar 2019 #7047 Skrevet 8. februar 2019 Ja, me bytta ofte på å sitja bak når me hadde babyar, særleg på lange turar. Grei måte å ha litt kontroll på dei med smokk og godsnakk når dei var leie. 12
terteskjell Skrevet 8. februar 2019 #7048 Skrevet 8. februar 2019 7 minutter siden, decker skrev: Ja, me bytta ofte på å sitja bak når me hadde babyar, særleg på lange turar. Grei måte å ha litt kontroll på dei med smokk og godsnakk når dei var leie. Takk for svar på det.. Bare vi som aldri har gjort dette selv.😊
J.. Skrevet 8. februar 2019 #7049 Skrevet 8. februar 2019 24 minutter siden, terteskjell skrev: Takk for svar på det.. Bare vi som aldri har gjort dette selv.😊 Nei,vil nok tro det er fåtallet som gjør det,over så lang tid. 9
Cati Skrevet 8. februar 2019 #7050 Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, terteskjell skrev: Takk for svar på det.. Bare vi som aldri har gjort dette selv.😊 Tror ikke det er så vanlig. Vi har aldri gjort det og heller ingen andre jeg kjenner.. 6
anna6 Skrevet 8. februar 2019 #7051 Skrevet 8. februar 2019 Vi gjør det enda om vi er begge to i bilen. Vår er 9 måneder. Alt folk skal bry seg med. 14
Jordbærogfløte Skrevet 8. februar 2019 #7052 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Hun svarer på det med baksetesitting i sitt siste blogginnlegg 🤔 Hun sier at hun vil underholde poden når Ulrik kjører. Han ser også på underholdning på YouTube og de synger for ham. Nå som det er besvart, er det bare å gå videre til neste tema 😂 Endret 8. februar 2019 av Jordbærogfløte 3
konkelimonke Skrevet 8. februar 2019 #7053 Skrevet 8. februar 2019 (endret) .. Endret 29. januar 2020 av konkelimonke 5
Jordbærogfløte Skrevet 8. februar 2019 #7054 Skrevet 8. februar 2019 28 minutter siden, konkelimonke skrev: Mye YouTube på han syns jeg🙄 mulig greit på langturer men jeg syns det er hele tiden?🤷🏻♀️ Ja, hun nevner jo det stadig vekk 😬 1
TulleJenny Skrevet 8. februar 2019 #7055 Skrevet 8. februar 2019 Må si det var dårlig reklame for den nye frisøren hennes, løshåret er jo så synlig og ulekkert. Syns håret ble grusomt stygt. 6
Birdo Skrevet 8. februar 2019 #7056 Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, konkelimonke skrev: Mye YouTube på han syns jeg🙄 mulig greit på langturer men jeg syns det er hele tiden?🤷🏻♀️ Here we go again🙄🙄🙄 10
Gjest Gaea Skrevet 8. februar 2019 #7057 Skrevet 8. februar 2019 Seriøst? Altså...... Seriøst? I hvilken verden er det verdt å kommentere at de sitter bak i bilen med ungen, og diskutere hvorvidt det er normalt eller ikke? Hvorfor skulle ikke det være normalt? Det er da utrolig mange unger som ikke er fornøyde med å sitte alene og stirre inn i en seterygg i timesvis. Gah, irriterende at jeg lar meg provosere. Men den flisespikkinga som har foregår i denne tråden (igjen og igjen) er jo helt vill.
Gjest chiki Skrevet 9. februar 2019 #7058 Skrevet 9. februar 2019 Litt ironisk at hun skriver i blogginnlegget sitt fra 2.feb at hun er spent hva familien synes om bildene hun har delt av dem fra hun var liten, men av og til er det bedre å spørre om tilgivelse enn tillatelse. Dette var et slikt tilfelle... og hvorfor er det greit at hun lar vg dele det omdiskuterte bildet de 2 bedriftene har delt, blig jo kommersielt det også siden hun vil ha klikk....
Gulleplutt Skrevet 9. februar 2019 #7059 Skrevet 9. februar 2019 8 timer siden, Gaea skrev: Seriøst? Altså...... Seriøst? I hvilken verden er det verdt å kommentere at de sitter bak i bilen med ungen, og diskutere hvorvidt det er normalt eller ikke? Hvorfor skulle ikke det være normalt? Det er da utrolig mange unger som ikke er fornøyde med å sitte alene og stirre inn i en seterygg i timesvis. Gah, irriterende at jeg lar meg provosere. Men den flisespikkinga som har foregår i denne tråden (igjen og igjen) er jo helt vill. Signerer. 7
Bengalo Skrevet 9. februar 2019 #7060 Skrevet 9. februar 2019 13 timer siden, decker skrev: Ja, me bytta ofte på å sitja bak når me hadde babyar, særleg på lange turar. Grei måte å ha litt kontroll på dei med smokk og godsnakk når dei var leie. Ulrik, er det deg?😝 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå