Elhaym Skrevet 8. juli 2018 #5021 Skrevet 8. juli 2018 11 minutter siden, Justlooking skrev: Ånei, verre en fryktet! Orket ikke lese men så det var masse linker. Hjelpeseg 👎 Ja dette ble litt mye... for mye 4
Gjest Janus Skrevet 8. juli 2018 #5022 Skrevet 8. juli 2018 8 minutter siden, Takida skrev: Ja dette ble litt mye... for mye Ja dette ble litt i overkant mye, mye bra utstyr men innlegget ble rotete og jeg ble nesten andpusten av å lese😂
Elhaym Skrevet 8. juli 2018 #5023 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, Janus skrev: Ja dette ble litt i overkant mye, mye bra utstyr men innlegget ble rotete og jeg ble nesten andpusten av å lese😂 Ble litt mye spons og linker. Jeg er nok en enkel sjel for jeg liker merkingen litt mer anonym. Men allikevel får hun vel få kred for å MERKE 2
Gjest Janus Skrevet 8. juli 2018 #5024 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, Takida skrev: Ble litt mye spons og linker. Jeg er nok en enkel sjel for jeg liker merkingen litt mer anonym. Men allikevel får hun vel få kred for å MERKE Ja enig
Fnugg1 Skrevet 8. juli 2018 #5025 Skrevet 8. juli 2018 30 minutter siden, Milio skrev: Nå er det hennes blogg, så hun står da fritt til å dele innholdet som hun vil. Er jo bare å la være å lese om det ikke faller i smak. Først oppdaterte hun ikke nok, så oppdaterte hun for tidlig og nå oppdatere hun for oppstykket? Noen blir visst bare aldri fornøyde. 5
Leifern Skrevet 8. juli 2018 #5026 Skrevet 8. juli 2018 8 timer siden, Speedmaster skrev: Det stemmer, i Le Siècle for å være presis. Dumas publiserte også De tre musketerer som fortsettelsesroman, forøvrig. Den som vil lære mer om franske forfattere fra midten av attenhundretallet kan slå opp i..... Pilotfruetråden - erfaringsmessig kommer det nemlig nå to sider med digresjon. Digresjonen kan godt stoppe her. Tilbake til saken: publiseringsstrategien pilotfrue bruker har eksistert i flere hundre år, og burde ikke provosere noen. 3
Isola2 Skrevet 8. juli 2018 #5027 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, Janus skrev: Ja dette ble litt i overkant mye, mye bra utstyr men innlegget ble rotete og jeg ble nesten andpusten av å lese😂 Trodde hun skrev adjektivfortelling...denne koselige kommoden,denne freshe sengehimmelen,denne nydelige something...zz 5
Gjest Vitting Skrevet 8. juli 2018 #5028 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, Milio skrev: Nå er det hennes blogg, så hun står da fritt til å dele innholdet som hun vil. Er jo bare å la være å lese om det ikke faller i smak. Først oppdaterte hun ikke nok, så oppdaterte hun for tidlig og nå oppdatere hun for oppstykket? Hun lever av å skrive til offentligheten, da vil hun oppleve kritikk. Jeg har aldri sagt hun ikke har oppdatert nok, at hun har oppdatert for tidlig, eller at hun oppdaterer for oppstykket. Det er måten hun framstiller sin egen arbeidsmoral og arbeidsetikk jeg kritiserer. For eksempel kritiserer vi ofte firmaer som jobber med planlagt foreldelse for at folk må kjøpe produkter mer ofte enn de må, og på samme måte kritiserer jeg pilotfrue når hun arbeider på måter som kun er det vi på folkemunne kaller "sleipe triks"
Nicco Skrevet 8. juli 2018 #5029 Skrevet 8. juli 2018 På 6.7.2018 den 21.48, Miss.Wildfox skrev: Lurer på hva slags sykehus hun har født på siden det kommer leger hver gang de ringte i snora, ref. siste blogginnlegg om fødselshistorien 😅 Evt. er hun usedvanlig dårlig opplyst om hvordan helsevesenet er organisert. Ganske overraskende da Pilotfrue og mannen har vært med i videointervju som ble vist under konferansen til de nye retningslinjene for svangerskapsomsorg. Litt burde de ha fått med seg når de først engasjerer seg. Når du har svangerskapsforgiftning så er det lege i umiddelbar nærhet hele tiden. Det er en alvorlig diagnose. 3
Moi04 Skrevet 8. juli 2018 #5030 Skrevet 8. juli 2018 56 minutter siden, Leifern skrev: Digresjonen kan godt stoppe her. Tilbake til saken: publiseringsstrategien pilotfrue bruker har eksistert i flere hundre år, og burde ikke provosere noen. Poenget er vel at om strategien så hadde eksistert i 2 år eller flere hundre, kan det da stadig provosere noen? Bare fordi noen har gjort det tidligere betyr det ikke at alle liker det. Det ville uansett overrasket meg om det var franske forfattere og ikke pengene som motiverte flyfrua til å dele det opp. Men hvem vet, det kan jo være at hun sitter å leser de tre musketerer samtidig som hun skriver sin egen historie og ler mens hun sjekker bankkontoen. 5
enirt Skrevet 8. juli 2018 #5031 Skrevet 8. juli 2018 Er det vanlig å amme med ungen under genseren? Det så jo veldig varmt ut. 1
Milio Skrevet 8. juli 2018 #5032 Skrevet 8. juli 2018 (endret) Jeg ser hun dekker seg til når hun ammer i offentlighet, med et slikt sjal. Det gjør meg faktisk litt trist. Skulle ønske alle følte seg komfortable nok til å amme i offentligheten uten å føle skam eller blikk fra andre. 😕 Litt spesielt er det.. siden mannen ofte snapper ammingen hjemme. Endret 8. juli 2018 av Milio 22
marthes Skrevet 8. juli 2018 #5033 Skrevet 8. juli 2018 16 minutter siden, Milio skrev: Jeg ser hun dekker seg til når hun ammer i offentlighet, med et slikt sjal. Det gjør meg faktisk litt trist. Skulle ønske alle følte seg komfortable nok til å amme i offentligheten uten å føle skam eller blikk fra andre. 😕 Litt spesielt er det.. siden mannen ofte snapper ammingen hjemme. Jeg tenkte mer at hun kanskje dekker seg til fordi hun er ny mor, utifra hva jeg har sett av venner og familie (mine), så er det ikke alltid så lett å få det til (sett mye pupp vifte rundt før ungen «hekter seg på» ) og at hun velger å dekke seg til slik at ingen andre skal se. Noe jeg ikke ser noe problem med. Det er mange som ikke vil se andres pupper når de er ute å spiser. (Jeg er ikke uenig med deg altså, bare beskriver hva jeg umiddelbart tenkte før jeg så hva du hadde skrevet). Og redningsvest på bilstolen! 💜 16
Gjest Janus Skrevet 8. juli 2018 #5034 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, Isola2 skrev: Trodde hun skrev adjektivfortelling...denne koselige kommoden,denne freshe sengehimmelen,denne nydelige something...zz Hehe 1 time siden, Vitting skrev: Hun lever av å skrive til offentligheten, da vil hun oppleve kritikk. Jeg har aldri sagt hun ikke har oppdatert nok, at hun har oppdatert for tidlig, eller at hun oppdaterer for oppstykket. Det er måten hun framstiller sin egen arbeidsmoral og arbeidsetikk jeg kritiserer. For eksempel kritiserer vi ofte firmaer som jobber med planlagt foreldelse for at folk må kjøpe produkter mer ofte enn de må, og på samme måte kritiserer jeg pilotfrue når hun arbeider på måter som kun er det vi på folkemunne kaller "sleipe triks" Enig
trachea Skrevet 8. juli 2018 #5035 Skrevet 8. juli 2018 Spør av ren nysgjerrighet. Ser hun har babyen i vippestol. Kan vippestol brukes av så små barn? Jeg trodde det var ment for liten eldre babyer. 2-3 måneder+. Spør ikke for å arrestere hun på noe, jeg lurer oppriktig på dette😂 4
Gjest førstedamen Skrevet 8. juli 2018 #5036 Skrevet 8. juli 2018 11 minutter siden, trachea skrev: Spør av ren nysgjerrighet. Ser hun har babyen i vippestol. Kan vippestol brukes av så små barn? Jeg trodde det var ment for liten eldre babyer. 2-3 måneder+. Spør ikke for å arrestere hun på noe, jeg lurer oppriktig på dette😂 Helsestasjonen sa til meg at vippestol ikke er bra i det hele tatt. Babyer skal ikke settes oppreist før de klarer å sitte selv. Og det er vel ved rundt 6-7 mnd?
Elhaym Skrevet 8. juli 2018 #5037 Skrevet 8. juli 2018 11 minutter siden, førstedamen skrev: Helsestasjonen sa til meg at vippestol ikke er bra i det hele tatt. Babyer skal ikke settes oppreist før de klarer å sitte selv. Og det er vel ved rundt 6-7 mnd? Er vel full liggestilling på den hun har? Tror det går bra. Har aldri brukt vippestol på mine, men aldri hørt det du sier 10
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 8. juli 2018 #5038 Skrevet 8. juli 2018 2 timer siden, enirt skrev: Er det vanlig å amme med ungen under genseren? Det så jo veldig varmt ut. Er det ammesjalet du mener?😊 Er nok uansett mye bedre å amme under et sjal enn at folk skal bli sure og vise henne veien til toalettet hvor de heller mener hun kan amme, fordi det er så ekkelt at en ammer offentlig (som det ble skrevet i en tråd om amming her på KG)
Jolanda Skrevet 8. juli 2018 #5039 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, førstedamen skrev: Helsestasjonen sa til meg at vippestol ikke er bra i det hele tatt. Babyer skal ikke settes oppreist før de klarer å sitte selv. Og det er vel ved rundt 6-7 mnd? De sitter jo ikke på det nederste hakket, da nærmest ligger de. 3
Nicco Skrevet 8. juli 2018 #5040 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, førstedamen skrev: Helsestasjonen sa til meg at vippestol ikke er bra i det hele tatt. Babyer skal ikke settes oppreist før de klarer å sitte selv. Og det er vel ved rundt 6-7 mnd? Helsesøster sa til meg at det ikke gjorde noen ting, man bruker jo bilstol. Selvfølgelig ikke i timesvis. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå