Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Janus
Skrevet
7 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå er del tre ute. Mest intense delen hittil. Fikk flasback til min egen fødselsopplevelse 🙌🏻

Syns det er litt synd at hun ikke bare kan skrive hele fødselshistorien, blir som korte avsnitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Janus skrev:

Syns det er litt synd at hun ikke bare kan skrive hele fødselshistorien, blir som korte avsnitt

Blir flere klikk med flere innlegg, dermed mer penger de drar inn. Hun skriver jo ikke dette for å være hyggelig liksom, det er jo for å tjene penger. 

• Liker 33
Gjest Janus
Skrevet
5 minutter siden, marthes skrev:

Blir flere klikk med flere innlegg, dermed mer penger de drar inn. Hun skriver jo ikke dette for å være hyggelig liksom, det er jo for å tjene penger. 

Litt kjedeli når det blir sånn, hun kan heller la vær å skrive når det blir gjort på den måten, at hun var fraværende trodde jeg var pga hun var slitn og prioriterte babyen, men når hun først klarer å skrive, så er dette bare provoserende

Skrevet
Akkurat nå, Janus skrev:

Litt kjedeli når det blir sånn, hun kan heller la vær å skrive når det blir gjort på den måten, at hun var fraværende trodde jeg var pga hun var slitn og prioriterte babyen, men når hun først klarer å skrive, så er dette bare provoserende

Jipp, men det bare forsterker inntrykket mitt av henne. Jeg har ikke lest innleggene, men ser jo at det er flere her som blir provosert. 

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet
Akkurat nå, marthes skrev:

Jipp, men det bare forsterker inntrykket mitt av henne. Jeg har ikke lest innleggene, men ser jo at det er flere her som blir provosert. 

Jeg har likt henne, ikke for alt men for noe, men ja forstår at folk lar seg provosere

Skrevet

Jeg synes det er spennende,jeg. Akkurat som en føljetong i et ukeblad. Har ikke problem med at hun velger å gjøre det slik. Dette er hennes «ukeblad». Og jeg velger om jeg vil følge eller ikke. 

• Liker 23
Gjest Janus
Skrevet
1 minutt siden, Christina73 skrev:

Jeg synes det er spennende,jeg. Akkurat som en føljetong i et ukeblad. Har ikke problem med at hun velger å gjøre det slik. Dette er hennes «ukeblad». Og jeg velger om jeg vil følge eller ikke. 

Jeg er sånn som må lese alt ferdig både ukeblader og bok😊

Skrevet
1 minutt siden, Christina73 skrev:

Helt enig smak og behag noen liker det og noen ikke! :) 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Janus skrev:

Jeg er sånn som må lese alt ferdig både ukeblader og bok😊

Vi er alle forskjellige 🙌🏼😊

Gjest Janus
Skrevet
8 minutter siden, Christina73 skrev:

Vi er alle forskjellige 🙌🏼😊

Og bra er det 😊

Gjest ClickB4it
Skrevet

Jeg synes disse «fødselshistorie-innleggene» avslører hvor dårlig hun egentlig skriver. Det er platt, kjedelig, og helt uten spenningskurve. Å kalle det en historie er helt latterlig, jeg har lest møtereferater som var mer spennende.

Gjest Sjokomilkshake
Skrevet
44 minutter siden, Christina73 skrev:

Hehe, helt enig😋

Vet ikke hvor mye erfaring folk her har med blogging, men om man skal satse på blogg så må man faktisk gjøre sitt for å holde lesertallet oppe. På dager det ikke skjer spesielt (kan tenke meg det blir noen rolige dager med en nyfødt) så er det ikke mye å blogge om, og da er det greit å kunne dele opp da feks en fødselshistorie. Det å dele opp innlegg for å kunne blogge flere ganger over en periode (er naturligvis ikke alt som egner seg til å dele opp) synes jeg er en mye mindre «sleip» måte å holde på leserne sine enn falske konkurranser, krangler og lure-overskrifter som visse andre bloggere driver med😊

Skrevet
7 timer siden, Christina73 skrev:

Nettopp. 

Helt latterlig å bli provosert fordi noen ikke publiserte en lang historie i ett, men deler det opp. Har vært vanlig siden Alexandre Dumas gjorde det med Greven av Monte Cristo på 1840-tallet.

• Liker 12
Skrevet
4 timer siden, Leifern skrev:

Nettopp. 

Helt latterlig å bli provosert fordi noen ikke publiserte en lang historie i ett, men deler det opp. Har vært vanlig siden Alexandre Dumas gjorde det med Greven av Monte Cristo på 1840-tallet.

Ja det er jo ca nesten det samme.

• Liker 20
Skrevet (endret)
6 timer siden, Moi04 skrev:

Ja det er jo ca nesten det samme.

Faktisk er det ca. nesten det samme. En historie, hvor man ikke forteller alt med en gang, men deler den opp og publiserer de ulike delene med jevne mellomrom. Greven av Monte Cristo ble publisert i en føljetong i en fransk avis, av helt sikkert kommersielle årsaker, på samme måte som at pilotfrue gjør noe tilsvarende med fødselshistorien på sin blogg i våre dager.

Endret av Leifern
  • Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Leifern said:

Greven av Monte Cristo ble publisert i en føljetong i en fransk avis, av helt sikkert kommersielle årsaker. 

Det stemmer, i Le Siècle for å være presis. Dumas publiserte også De tre musketerer som fortsettelsesroman, forøvrig. 

Den som vil lære mer om franske forfattere fra midten av attenhundretallet kan slå opp i..... Pilotfruetråden - erfaringsmessig kommer det nemlig nå to sider med digresjon. 

• Liker 13
Skrevet

Aaww.. X sitt første reklameinnlegg.

Det er virkelig en milesten å skrive om i babyboken hans det!

• Liker 14
Gjest Vitting
Skrevet
7 timer siden, Leifern skrev:

Faktisk er det ca. nesten det samme. En historie, hvor man ikke forteller alt med en gang, men deler den opp og publiserer de ulike delene med jevne mellomrom. Greven av Monte Cristo ble publisert i en føljetong i en fransk avis, av helt sikkert kommersielle årsaker, på samme måte som at pilotfrue gjør noe tilsvarende med fødselshistorien på sin blogg i våre dager.

Ja det er godt at vi har kommet oss langt i utviklinga siden 1840.

Skrevet
6 minutter siden, Vitting skrev:

Ja det er godt at vi har kommet oss langt i utviklinga siden 1840.

Nå er det hennes blogg, så hun står da fritt til å dele innholdet som hun vil. Er jo bare å la være å lese om det ikke faller i smak. 

Først oppdaterte hun ikke nok, så oppdaterte hun for tidlig og nå oppdatere hun for oppstykket?

• Liker 7
Skrevet
56 minutter siden, J.. skrev:

Aaww.. X sitt første reklameinnlegg.

Det er virkelig en milesten å skrive om i babyboken hans det!

Ånei, verre en fryktet! Orket ikke lese men så det var masse linker. Hjelpeseg 👎

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...