Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Han avslørte vel at det ble keisersnitt til slutt da med å legge ut bilde av seg i «scrubs». 😉 

Det regnet jeg med, siden hun ble så lenge på sykehuset. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Nussepus skrev:

Det regnet jeg med, siden hun ble så lenge på sykehuset. 

3 dager etter fødsel er ikke akkurat lenge.

• Liker 21
Skrevet

Og eksponeringen fortsetter på Instastory med ammebilder..

Ikke noe galt med amming,men hvorfor skal 20K vilt fremmede mennesker se dette?

Hadde tenkt det samme om det ble brukt flaske..

• Liker 8
Gjest xx girl xx
Skrevet (endret)
1 time siden, J.. skrev:

Det er ikke lenge i det hele tatt. Men dessverre blir mange sendt hjem veldih kjapt. 

Ellers så synes jeg det var koselig med et innlegg. Kjempe flott at Julianne prioriterer den nyfødte! 

Minuset er at jeg synes de er ganske god på eksponering allerede. Vi ser ikke ansiktet. Men vi får se private øyeblikk mellom barn og foreldre. 

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av xx girl xx
Skrevet (endret)
48 minutter siden, xx girl xx skrev:

Det er ikke lenge i det hele tatt. Men dessverre blir mange sendt hjem veldih kjapt. 

Ellers så synes jeg det var koselig med et innlegg. Kjempe flott at Julianne prioriterer den nyfødte! 

Minuset er at jeg synes de er ganske god på eksponering allerede. Vi ser ikke ansiktet. Men vi får se private øyeblikk mellom barn og foreldre. 

My point exactly.

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 3
Skrevet

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet

Får bare håpe hun ikke blir like ille som CBE da. Vi får se, men uten noe eksponering, så daler hun nok på listen

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

I følge siste blogginnlegg fødte hun onsdag kveld, og de reiste hjem søndag.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, xx girl xx skrev:

Stikk i strid med det alle jordmødre anbefaler. Man trenger ikke å leve på SoMe hele tida..

• Liker 6
Skrevet
21 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Får bare håpe hun ikke blir like ille som CBE da. Vi får se, men uten noe eksponering, så daler hun nok på listen

Det er nesten bare barn som selger på blogg 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, FruRosa skrev:

I følge siste blogginnlegg fødte hun onsdag kveld, og de reiste hjem søndag.

Og ifølge Insta ble han født for 5 dager siden og de kom hjem 2 dager senere.

Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Og ifølge Insta ble han født for 5 dager siden og de kom hjem 2 dager senere.

instagram er ikke helt nøyaktig fordi at de postet ikke at han var født med en gang:)

Ellers kan man si 3 hele dager og 5 dager

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skal si at Ulrik er glad i å vise frem hundene 🤣. Løpende ute på gresset er en gjenganger..  Og at hunden(e) kommer hoppende oppi senga fylt av puter, baby og paret må jo bare vises til folket 😅

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Skrevet
49 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Skal si at Ulrik er glad i å vise frem hundene 🤣. Løpende ute på gresset er en gjenganger..  Og at hunden(e) kommer hoppende oppi senga fylt av puter, baby og paret må jo bare vises til folket 😅

Det er jo helt åpenlyst at han provoserer og viser til/gjør narr av kritikken de har fått. Både med hundene i sengen og den med barbiedukken for noen dager siden. Han sier jo til hundene «ja dere er enda oppi sengen» for så å filme babyen også. Modent...

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, Carrosen skrev:

Det er jo helt åpenlyst at han provoserer og viser til/gjør narr av kritikken de har fått. Både med hundene i sengen og den med barbiedukken for noen dager siden. Han sier jo til hundene «ja dere er enda oppi sengen» for så å filme babyen også. Modent...

Veldig enkel humor ja..

Men har vel ikke gått 24 t siden fødsel uten å eksponere en fjesløs baby så han er da godt i gang ihvertfall..

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, Carrosen skrev:

🙌🏻

• Liker 3
Skrevet
På 21.6.2018 den 11.08, Marisana skrev:

Gratulerer til pilotfrue og mannen med sønnen! 😁

Gratulerer med kalvingen, heter det.

• Liker 3
Skrevet

"Liggetid" på sykehuset er faktisk veldig individuelt OGSÅ etter keisersnitt. Jeg hadde KS mandag morgen og var hjemme igjen  onsdag ettermiddag. Måtte tilbake etter noen dager for noen prøver jeg ikke husker navnet på men det var jo uproblematisk.  

• Liker 5
Gjest xx girl xx
Skrevet
8 timer siden, Carrosen skrev:

Må innrømme jeg mister litt respekten for han. Det med barbiedukker og hunder i sengen er velfortjent kritikk. Men det klarer de ikke se. 

Skrevet
9 timer siden, xx girl xx skrev:

Må innrømme jeg mister litt respekten for han. Det med barbiedukker og hunder i sengen er velfortjent kritikk. Men det klarer de ikke se. 

Når en godt voksen mann legger ut «trassende» instastoryer i det som skal være den lykkeligste tiden deres, er det ikke mye respekt fra meg heller. 

De får nok mye dritt og usakelig kritikk, jeg skjønner de er lei av det (men hey - ingen som tvinger dere til å utlevere livene deres slik at de tilbakemeldingene kommer!), men her bruker han etter min mening berettiget kritikk for å provosere og sikkert få mer klikk på det (og jada, går jo fem på som lar meg bli provosert - mission accomplished).

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...