Gjest xx girl xx Skrevet 29. april 2018 #3801 Skrevet 29. april 2018 31 minutter siden, Nussepus skrev: Nå er hun vel ikke akkurat kjent for å være klok og reflektert heller da.... Sant nok. Men dette var lavmål.
Glorious Skrevet 29. april 2018 #3802 Skrevet 29. april 2018 32 minutter siden, Sommerfugl90 skrev: Haha, og jeg som så vidt turte å dusje magen med varmt vann 😅 Haha husk det om du skulle bli gravid igjen. Varme bad og dusjer har reddet svangerskapet mitt 😍 1
Frkwitch Skrevet 29. april 2018 #3803 Skrevet 29. april 2018 Jeg så snappen 2 min etter den var lagt ut og søkte på navnet,kom ikke opp. Så sikkert ei kjerring som har laget profil bare for å sende dritt. Unødvendig og pilotfrua ville sikkert vise hva som dukker opp i innboksen. 3
Rubella Skrevet 29. april 2018 #3804 Skrevet 29. april 2018 21 minutter siden, Frkwitch skrev: Jeg så snappen 2 min etter den var lagt ut og søkte på navnet,kom ikke opp. Så sikkert ei kjerring som har laget profil bare for å sende dritt. Unødvendig og pilotfrua ville sikkert vise hva som dukker opp i innboksen. Jeg fant dama, hun hadde helt "normal" profil. 7
Frkwitch Skrevet 29. april 2018 #3805 Skrevet 29. april 2018 18 minutter siden, Rubella skrev: Jeg fant dama, hun hadde helt "normal" profil. Jeg fant ikke..tar det uansett ikke så seriøst,unødvendig av hu å sende snappen og frua burde vell strengt tatt strøket over navnet 4
Moi04 Skrevet 30. april 2018 #3806 Skrevet 30. april 2018 15 timer siden, Sommerfugl90 skrev: Haha, og jeg som så vidt turte å dusje magen med varmt vann 😅 Det går helt fint - eneste man skal passe på er eventuelle bakterier som KAN være i feks et boblebad. Men vil tro at det gjelder mer et boblebad hvermansen bruker og ikke nødvendigvis et man har hjemme. Også skal man passe på å drikke masse vann både før og under badet, da man kan bli svimmel
Bambi1995 Skrevet 30. april 2018 #3807 Skrevet 30. april 2018 På 4/22/2018 den 5.42, lamorte skrev: Selvsagt er det mange som sliter, men er det så mange at denne boken vil bli en kjempesuksess? Neppe. Så du mener det er bare de som sliter med å få barn som vil lese den? Eller? Jeg skal kjøpe den, og sliter overhode ikke med å få barn 3
Gjest O.G. Skrevet 30. april 2018 #3808 Skrevet 30. april 2018 18 timer siden, Nussepus skrev: Nå er hun vel ikke akkurat kjent for å være klok og reflektert heller da.... Nå nei, det er ikke det hun er kjent for.
Elevbruker Skrevet 5. mai 2018 #3809 Skrevet 5. mai 2018 uff så skummelt fremmede bare kommer på døren bare fordi de vet hvem hun er. http://pilotfrue.blogg.no/1525462452_det_er_ikke_greit.html 2
Gjest BordetErSnudd Skrevet 5. mai 2018 #3810 Skrevet 5. mai 2018 (endret) 3 timer siden, Elevbruker skrev: uff så skummelt fremmede bare kommer på døren bare fordi de vet hvem hun er. http://pilotfrue.blogg.no/1525462452_det_er_ikke_greit.html Enig. Det er skummelt!! Men samtidig så må de jo forstå at når de legger ut privatlivet sitt på nett så vil jo gærne folk føle at de kjenner dem. Mamma til Michelle sa at fremmede folk tok kontakt med jenta hennes. Fotballfrue sa at folk ringte på døra for å se den nyfødte. Og det er bloggerne selv som velger å viske ut skillene mellom privatliv og skjerming. som stiller opp på bilder i bare trusa, som viser alt fra kjøleskapinnhold til sine innerste følelser. De kan ikke forvente at titusenvis av lesere er såpass fornuftige at de skjønner at den venninnefølelsen bare er tull og skapt for å selge reklame og for å hylle en oppmerksomhetssyk blogger. Det er baksiden av medaljen ved å utlevere seg på internett. Endret 5. mai 2018 av BordetErSnudd
Malum Skrevet 5. mai 2018 #3811 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, BordetErSnudd skrev: Enig. Det er skummelt!! Men samtidig så må de jo forstå at når de legger ut privatlivet sitt på nett så vil jo gærne folk føle at de kjenner dem. Mamma til Michelle sa at fremmede folk tok kontakt med jenta hennes. Fotballfrue sa at folk ringte på døra for å se den nyfødte. Og det er bloggerne selv som velger å viske ut skillene mellom privatliv og skjerming. som stiller opp på bilder i bare trusa, som viser alt fra kjøleskapinnhold til sine innerste følelser. De kan ikke forvente at titusenvis av lesere er såpass fornuftige at de skjønner at den venninnefølelsen bare er tull og skapt for å selge reklame og for å hylle en oppmerksomhetssyk blogger. Det er baksiden av medaljen ved å utlevere seg på internett. Og det verste er at de bare fortsetter å blogge i samme stil, med barna i front. Jeg håper virkelig for Pilotfrue sin del, at dette er en erfaring som bidrar til å opprettholde tankene de har delt om at de kanskje likevel ikke ønsker å eksponere det kommende barnet, slik planen var i utgangspunktet. 12
Sol79 Skrevet 5. mai 2018 #3812 Skrevet 5. mai 2018 Merker ar jeg lurer mest på hva som er "upassende aktivitet på gårdplassen" deres. Hva er det egentlig som skjer der tro? 2
Hummingbird2 Skrevet 5. mai 2018 #3813 Skrevet 5. mai 2018 47 minutter siden, Sol79 skrev: Merker ar jeg lurer mest på hva som er "upassende aktivitet på gårdplassen" deres. Hva er det egentlig som skjer der tro? Regner med at det er folk som kjører opp for å se huset. Selvom det er lett å se fra Slemmestadveien rett nedenfor. Hadde syntes det var ubehagelig selv om det kom folk inn i oppkjørselen min, eller på døren. Derfor skjønner jeg ikke at folk orker å utlevere hele livet sitt på en blogg. 7
Gjest Dikteren Skrevet 6. mai 2018 #3814 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Kom nettopp over en lang artikkel om Pilotfrue i Budstikka (den ble publisert i går). https://www.budstikka.no/magasin/pilotfrue/blogger/private-betroelser-ble-millionbutikk/f/5-55-659846 Endret 6. mai 2018 av Dikteren
Sol79 Skrevet 6. mai 2018 #3815 Skrevet 6. mai 2018 4 timer siden, Hummingbird2 skrev: Regner med at det er folk som kjører opp for å se huset. Selvom det er lett å se fra Slemmestadveien rett nedenfor. Hadde syntes det var ubehagelig selv om det kom folk inn i oppkjørselen min, eller på døren. Derfor skjønner jeg ikke at folk orker å utlevere hele livet sitt på en blogg. Merkelig valg av ord i tilfelle. Høres mest ut som det er en sexorgie der, men hun snakker jo veeldig pent. 7
Gjest BordetErSnudd Skrevet 6. mai 2018 #3816 Skrevet 6. mai 2018 8 minutter siden, Sol79 skrev: Merkelig valg av ord i tilfelle. Høres mest ut som det er en sexorgie der, men hun snakker jo veeldig pent. Med tanke på hva hun selv syns er passende å dele med alle som ramler innom bloggen (som f eks ultralydproben oppi dåsa) så kan man lure ja.
Jordbærogfløte Skrevet 6. mai 2018 #3817 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Hun skriver at det dummeste hun hører er folk som klager på russen og at de må få lov til å feste i fred.. Ærlig talt! Når bassen dundrer i boligstrøk og klokka er tre på natta, er det vel greit å ønske seg ro og nattesøvn? Tydelig at hun ikke kan se lenger enn sin egen nese! Dessuten har de jo ordna seg det opplegget med overvåking og porter rundt tomta. Klart man vil være i fred og ha et privatliv! Meeeen kan ikke askerrussen stå klin inntil porten deres da slik at de kan feste og kose seg, Pilotfrue? Endret 6. mai 2018 av Jordbærogfløte 18
Christy89 Skrevet 7. mai 2018 #3818 Skrevet 7. mai 2018 Neste sesong er barnet kommet og da får vi nok se en lykkelig og "perfekt" småbarnsfamilie. Synes de fort kan bli for kjedelig for Bloggerne. De er ganske enkle. 6
Christy89 Skrevet 7. mai 2018 #3819 Skrevet 7. mai 2018 8 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Hun skriver at det dummeste hun hører er folk som klager på russen og at de må få lov til å feste i fred.. Ærlig talt! Når bassen dundrer i boligstrøk og klokka er tre på natta, er det vel greit å ønske seg ro og nattesøvn? Tydelig at hun ikke kan se lenger enn sin egen nese! Dessuten har de jo ordna seg det opplegget med overvåking og porter rundt tomta. Klart man vil være i fred og ha et privatliv! Meeeen kan ikke askerrussen stå klin inntil porten deres da slik at de kan feste og kose seg, Pilotfrue? Ja, for vi må jo bare la de bråke og feste utenfor boligen vår midt på natten 😊 Er jo ikke noe å irritere seg over det. La russen få kose seg. Såpass må vi tåle Tipper hun ikke har det problemet siden hun sier russen må få lov til å feste og kose seg i fred 🙄 5
Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #3820 Skrevet 7. mai 2018 35 minutter siden, Christy89 skrev: Ja, for vi må jo bare la de bråke og feste utenfor boligen vår midt på natten 😊 Er jo ikke noe å irritere seg over det. La russen få kose seg. Såpass må vi tåle Tipper hun ikke har det problemet siden hun sier russen må få lov til å feste og kose seg i fred 🙄 Ja, ikke sant? Så lenge det ikke rammer henne er det greit. Bare vent til hun får underskudd på søvn med en liten baby.. Da er søvn den største luksusen i verden! 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå