Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
30 minutter siden, StripetePysjamas skrev:

De er jaggu ivrige på å vise frem at de handler en del på Louis Vuitton :rolleyes:

Ja, veldig og det.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening så er LV - HARRY. OG bikkjefillene hennes vet vel heller ikke om bånda er fra XXL, Biltema eller LV? 

• Liker 28
Skrevet

Synes det blir ganske komisk når pilotfruemannen sitter hos frisøren med en veskehund på fanget og nå ivrig viser frem et halsbånd kjøpt hos Louis Vuitton. Høy Harry og femifaktor :link:

• Liker 38
Skrevet
35 minutter siden, Chrisssi skrev:

Synes det blir ganske komisk når pilotfruemannen sitter hos frisøren med en veskehund på fanget og nå ivrig viser frem et halsbånd kjøpt hos Louis Vuitton. Høy Harry og femifaktor :link:

Som jeg skulle ha sagt det selv. Bøgefaktoren lyser godt her på skjermen da.:fnise:

• Liker 15
Skrevet
18 timer siden, Rosalie skrev:

Turban var så 2015. 

Da må jeg virkelig ha gått glipp av noe i 2015.

• Liker 6
Skrevet
På 9.11.2017 den 20.40, LizbethOsnes skrev:

Jeg forstår ikke poenget med å "disse" stilen og plaggene hennes? I motsetning til de fleste andre blogger, prøver i alle fall Julianne å skape sin egen stil (med hjelp, til og med) i stedet for å kun gå i det som ramler ned i postkassen. Jeg har virkelig sansen for denne jenta, det er i alle fall sikkert :-) 

Hvordan "sansen"?

Jeg mener, hva er det som fenger? Dette er en jente i sin beste alder som flyr fra salong til salong og fyller på vipper og setter på hår.

Jeg skjønner at hun kanskje traff en lesergruppe med prøverørskrivingen, men nå har hun virkelig ingenting å melde...

• Liker 24
Gjest Gillians
Skrevet

Turban er faktisk i motebildet nå, men det ser malplassert ut på Piltofrue fordi hun ellers går i boblejakker med pels og jeans etc. Jeg ønsker virkelig for dem at hun blir gravid, men hvis så: Hun kommer vel til å dele alt om det barnet? Hun har delt ALT i prøveperioden, hva tilsier at hun vil dele noe mindre hvis barnet kommer? Er redd hun blir helt nye MtM da.

Skrevet
2 timer siden, Gillians skrev:

Turban er faktisk i motebildet nå, men det ser malplassert ut på Piltofrue fordi hun ellers går i boblejakker med pels og jeans etc. Jeg ønsker virkelig for dem at hun blir gravid, men hvis så: Hun kommer vel til å dele alt om det barnet? Hun har delt ALT i prøveperioden, hva tilsier at hun vil dele noe mindre hvis barnet kommer? Er redd hun blir helt nye MtM da.

Selvfølgelig kommer den mindreårige til å bli eksponert. Når han eller hun ikke får ha unnfangelsen sin privat en gang så sier det seg selv at det blir mye eksponering. 

• Liker 17
Skrevet

Noen som vet ca. hvor langt de er i det femte forsøket nå? Er innom fra tid til annen, men for tiden er det bare reklame og andre hverdagsinnlegg jeg ikke interesserer meg for. Er veldig spent på resultat. Må innrømme at jeg er litt skeptisk siden de ikke har endret noe etter fire forsøk... Krysser fingrene for positiv test uansett! 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, 123gjest skrev:

Noen som vet ca. hvor langt de er i det femte forsøket nå? Er innom fra tid til annen, men for tiden er det bare reklame og andre hverdagsinnlegg jeg ikke interesserer meg for. Er veldig spent på resultat. Må innrømme at jeg er litt skeptisk siden de ikke har endret noe etter fire forsøk... Krysser fingrene for positiv test uansett! 

Nei, hun holder det hemmelig denne gangen. 

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, millemåne1 skrev:

Hvordan "sansen"?

Jeg mener, hva er det som fenger? Dette er en jente i sin beste alder som flyr fra salong til salong og fyller på vipper og setter på hår.

Jeg skjønner at hun kanskje traff en lesergruppe med prøverørskrivingen, men nå har hun virkelig ingenting å melde...

Enig, hun har jo nettopp ikke "sans" for mote, hun må ha hjelp. Det kan være interessant å lese en moteblogg av en moteinteressert og kreativ person , men å lese om stilen til noen som har blitt stylet av en profesjonell person er totalt uinspirerende. I tillegg ville jeg forventet noe mye kulere av en profesjonell stylist.  

Håper det klaffer for dem og at hun blir/er gravid, men moteblogging syntes jeg hun kan la ligge....

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, 123gjest skrev:

Så på siste snappen at alle drikker vin uten om Pilotfrue, hun drikker julebrus. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Skrevet
18 timer siden, Rosarose- skrev:

Så på siste snappen at alle drikker vin uten om Pilotfrue, hun drikker julebrus. 

Ja, hun kan få sitte der med sin julebrus.

Skrevet
20 timer siden, Rosarose- skrev:

Hun har vel holdt seg unna alkohol under hele prøveprosessen?

Skrevet
Akkurat nå, Gresshoppa skrev:

Nei. Bare under "aktive" forsøk. Ikke mellom forsøkene. 

• Liker 8
Skrevet
56 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Mener jeg leste at hun ikle gjorde det, at hun fra nå (da hun skrev det) skulle begynne å kose seg med alkohol igjen.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Milio skrev:

Nei. Bare under "aktive" forsøk. Ikke mellom forsøkene. 

16 minutter siden, Rosarose- skrev:

Mener jeg leste at hun ikle gjorde det, at hun fra nå (da hun skrev det) skulle begynne å kose seg med alkohol igjen.

Åja, det har nok gått meg hus forbi..

Skrevet
På 10.11.2017 den 21.10, Pæddan skrev:

Som jeg skulle ha sagt det selv. Bøgefaktoren lyser godt her på skjermen da.:fnise:

Bøgefaktoren?

• Liker 4
Skrevet

Hun drikker ikke alkohol i periodene under og etter prøvingen. Trenger ikke bety hun har truffet denne gangen.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...