Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fatter ikke vitsen med å rette på de fine tennene?

På det nederste bildet ser de mere gebissaktig ut.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Villroses hage skrev (26 minutter siden):

Fatter ikke vitsen med å rette på de fine tennene?

På det nederste bildet ser de mere gebissaktig ut.

Er jo egentlig det det er,hennes egne er jo vekk🙊nåtidens gebiss....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å slipe bort sine egne tenner (som var såå fine) for å få nesten like tenner bare mer fake. Og disse må jo byttes jevnlig resten av livet.  Galskap. 

• Liker 37
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu.

ikke så ulike de hun hadde selv, men kan se at det er noe uekte. 
Bortkasta penger, når hun allerede var i perfekt stand.  

noen ganger trur jeg ikke folk vet hva de skal gjøre, fordi de jager alt mulig. 
så finner man på slikt tull. 
hadde tennene vært gravstøtter, manglet noen osv så ville det gitt mening.

men det er ingenting som slår orginalen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (21 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun har satt på falske tenner, når hun hadde fine tenner fra før av?

Enig - det er heller ikke uproblematisk med slike fasetter. De kan løsne osv. 

Men jeg husker fra bloggen at hun fikk en del stygge kommentarer om gule tenner hvis hun f.eks. tok bilde av seg selv kledd i hvit overdel. Selv om mange også skrøt av tennene hennes, virket det som dette gikk inn på henne. Så var det noe med at tannlegen advarte mot intensiv blekebehandling - som faktisk ikke er bra for tennene. 

Det er mange som sliter med å forstå at tennene er en del av skjelettet. Det er ikke kritthvitt, og slett ikke intenst, kunstig  "blåhvitt" som noen får etter bleking. Sånn er det bare. Og det er nok lettere å godta dette når man ikke lever av å vise seg fram. 

Jeg er helt enig at slike "hollywoodsmil" er noe unødvendig, unaturlig tull. Men jeg tror altså at hun tok akkurat disse kommentarene ganske tungt. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baldrian skrev (11 minutter siden):

Enig - det er heller ikke uproblematisk med slike fasetter. De kan løsne osv. 

Men jeg husker fra bloggen at hun fikk en del stygge kommentarer om gule tenner hvis hun f.eks. tok bilde av seg selv kledd i hvit overdel. Selv om mange også skrøt av tennene hennes, virket det som dette gikk inn på henne. Så var det noe med at tannlegen advarte mot intensiv blekebehandling - som faktisk ikke er bra for tennene. 

Det er mange som sliter med å forstå at tennene er en del av skjelettet. Det er ikke kritthvitt, og slett ikke intenst, kunstig  "blåhvitt" som noen får etter bleking. Sånn er det bare. Og det er nok lettere å godta dette når man ikke lever av å vise seg fram. 

Jeg er helt enig at slike "hollywoodsmil" er noe unødvendig, unaturlig tull. Men jeg tror altså at hun tok akkurat disse kommentarene ganske tungt. 

Hvis dette er grunnen til at hun har kjøpt nye tenner, så er det bare veldig trist.

Jeg hadde ikke taklet å være influencer, all kritikk hadde gått rett i hjerteroten på meg.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Når jeg ser bildet Julianne poster av million-båtene på lang rekke i dag kjenner jeg bare at jeg blir kvalm av hele opplegget. Det virker nesten som en konkurranse om hvem som har mest penger eller rettere sagt, hvem som klarer å flashe mest mulig. Det må være utrolig slitsomt å ha en slik omgangskrets der man kontinuerlig må bruke penger for å oppnå status! Jeg kjøper ikke at pilotjobben og some finansierer bensin til den båten der alså… lurer på hvor mange av disse båtene som er belånte langt over dekket!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (1 time siden):

Når jeg ser bildet Julianne poster av million-båtene på lang rekke i dag kjenner jeg bare at jeg blir kvalm av hele opplegget. Det virker nesten som en konkurranse om hvem som har mest penger eller rettere sagt, hvem som klarer å flashe mest mulig. Det må være utrolig slitsomt å ha en slik omgangskrets der man kontinuerlig må bruke penger for å oppnå status! Jeg kjøper ikke at pilotjobben og some finansierer bensin til den båten der alså… lurer på hvor mange av disse båtene som er belånte langt over dekket!

Skjønner heller ikke hvor pengene kommer fra. Og han der mannen 😅 Fra Måløy, der alle ler av han 🙈 Tror de er noe veldig stort 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (14 timer siden):

Er vel en grunn til at vi ser alle disse båtene ligge rolig på rekke og rad.. de har ikke råd til bensin😟

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Fullrulle skrev (15 timer siden):

Ja det er nok mye gjeld som flyter i vannripa der 😆 Jeg kjenner kun på en STOR takknemlighet for at det ikke er meg som må sitte på rumpa i en trang, mørk båt som dupper opp og ned i vannflaten i time etter time... Mens jeg passer på 2 aktive, sprelske smågutter og har et spartansk kjøkken på størrelse med et klesskap 🤯 Ja, disse yachtene er sikkert store i målestokk med andre båter, men de er likevel knøttsmå i fht en standard enebolig.. Julianne og Ulrik har jo en superflott funkisvilla, aldri i livet om jeg hadde valgt bort den for en båt som sluker bensin og fremtvinger behov for rådyr takeaway på daglig basis.. Men godt vi er forskjellige! 

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (14 timer siden):

Skjønner heller ikke hvor pengene kommer fra. Og han der mannen 😅 Fra Måløy, der alle ler av han 🙈 Tror de er noe veldig stort 

Ja det er det jeg har problemer med! At de tror de er opphøyet alle andre på en måte med gebiss og au-pair. Jeg fatter det ikke. 

Endret av Fullrulle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Finansieres vel delvis gjennom fruens reklame inntekter og eksponering av barn.

Som akkurat nå på Instatory. Rett fra forførende reklame for womanizer til to lekende gutter…

Endret av Stargaze
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NathalieP
Stargaze skrev (På 5.7.2022 den 23.07):

Finansieres vel delvis gjennom fruens reklame inntekter og eksponering av barn.

Som akkurat nå på Instatory. Rett fra forførende reklame for womanizer til to lekende gutter…

Reklamerer hun for sexleketøy på samme kanal som hun utleverer ungene sine? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NathalieP skrev (5 timer siden):

Reklamerer hun for sexleketøy på samme kanal som hun utleverer ungene sine? 😬

Ja. 

og forteller oss at den er med på ferie 

(på båten 🙈🙈🙈)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue er en av de absolutt verste til å utnytte ungene i en reklamekanal.
Hun har til og med uttalt selv, aldeles skamløst, at hun tjener betydelig mer ved å bruke barna i reklame.
Et helt hjerterått salg av barndom.

Fryktelig at foreldre med reklamebedrifter kan holde på sånn uten merkbare reaksjoner fra myndighetene!
#stopsharenting

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NathalieP
Pasha skrev (5 timer siden):

Ja. 

og forteller oss at den er med på ferie 

(på båten 🙈🙈🙈)

😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Villroses hage skrev (58 minutter siden):

Pilotfrue er en av de absolutt verste til å utnytte ungene i en reklamekanal.
Hun har til og med uttalt selv, aldeles skamløst, at hun tjener betydelig mer ved å bruke barna i reklame.
Et helt hjerterått salg av barndom.

Fryktelig at foreldre med reklamebedrifter kan holde på sånn uten merkbare reaksjoner fra myndighetene!
#stopsharenting

Og gikk ikke hun ut med når hun var gravid med nr 1 at hun ikke skulle dele han i sosiale medier også plutselig så begynte hun med det og å bruke han som reklame?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, iansak said:

Og gikk ikke hun ut med når hun var gravid med nr 1 at hun ikke skulle dele han i sosiale medier også plutselig så begynte hun med det og å bruke han som reklame?

Stemmer, det!

Men da hun fant ut hvor mye (mer) det var å tjene på å eksponere barn, så ombestemte hun/de seg brått 😒🤑

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (1 time siden):

Stemmer, det!

Men da hun fant ut hvor mye (mer) det var å tjene på å eksponere barn, så ombestemte hun/de seg brått 😒🤑

Synd når pengene er så viktig 🙁

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...