Lopploella Skrevet 31. mai 2020 #9501 Del Skrevet 31. mai 2020 Det lille jeg har sett av den bloggen har vært så totalt uinteressant, helt ordinære hverdagsbilder av en familie som ikke gjør noe spesielt i det hele tatt. Dårlige bilder av hudormfjerning og utsnitt av krøllete klær fra billigkjeder. Ispedd sprengharry merkeflashing av meningsløst dyre og totalt uestetiske vesker, sko, caps, stelleveske osv. Hvem ER egentlig målgruppen? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 31. mai 2020 #9502 Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) Pilotfrue skal ha kred for at hun ikke drar mindreårige mer inn i bedriften for å tjene penger, og at hun har vært ærlig om de økonomiske utfordringene Corona har gitt de. I motsetning til en viss «farlig fasadefrue» som påstår på sine reklamekanaler at alt er som før, selv om eksponering av mindreårige med filter på er tatt til nye høyder. Endret 31. mai 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 31. mai 2020 #9503 Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) 1 time siden, Lopploella skrev: Det lille jeg har sett av den bloggen har vært så totalt uinteressant, helt ordinære hverdagsbilder av en familie som ikke gjør noe spesielt i det hele tatt. Dårlige bilder av hudormfjerning og utsnitt av krøllete klær fra billigkjeder. Ispedd sprengharry merkeflashing av meningsløst dyre og totalt uestetiske vesker, sko, caps, stelleveske osv. Hvem ER egentlig målgruppen? Jeg syns det er flott at hun ikke rosemalte graviditeten, fødselen og småbarnstiden, slik andre har gjort. Hun har ikke det ekstreme behovet for beundring og bekreftelse som enkelte andre har. Hun er seg selv, uten å trykke andre ned ved å late som om alt er perfekt 💪 Julianne smiler og står naturlig på de fleste bilder, hun er åpen om at søtsug kan være vanskelig å motstå, hun innrømmer at hun og mannen har tøffe tider spesielt nå som han er permittert, og så videre. Det er mye lettere å kjenne seg igjen i og å få sympati for Julianne. Jeg håper at hun ikke gir seg helt med blogging. Men ja jeg er møkk lei reklamer om ansiktsmasker og annet ubrukelig tull. Og den uvitenheten hun fremviser til tider er på grensen til skremmende..... Endret 31. mai 2020 av Tannbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 31. mai 2020 #9504 Del Skrevet 31. mai 2020 Jeg tror ikke det er slutt mellom moren og stefaren til Julianne. De er fremdeles sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. mai 2020 #9505 Del Skrevet 31. mai 2020 3 timer siden, LoveMoschino skrev: Jeg tror ikke det er slutt mellom moren og stefaren til Julianne. De er fremdeles sammen Det er ikke slutt,det har J selv bekreftet i podden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 31. mai 2020 #9506 Del Skrevet 31. mai 2020 Hva driver stefaren med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 31. mai 2020 #9507 Del Skrevet 31. mai 2020 Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 31. mai 2020 #9508 Del Skrevet 31. mai 2020 3 timer siden, Trua skrev: Hva driver stefaren med? Betonmast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. mai 2020 #9509 Del Skrevet 31. mai 2020 1 time siden, LoveMoschino skrev: Betonmast Ikke nå lenger, det ble solgt i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 1. juni 2020 #9510 Del Skrevet 1. juni 2020 16 timer siden, Lin11 skrev: Pilotfrue skal ha kred for at hun ikke drar mindreårige mer inn i bedriften for å tjene penger, og at hun har vært ærlig om de økonomiske utfordringene Corona har gitt de. I motsetning til en viss «farlig fasadefrue» som påstår på sine reklamekanaler at alt er som før, selv om eksponering av mindreårige med filter på er tatt til nye høyder. Minsten er stadig, nesten daglig, å se i både i fruen og pilotens SoMe, på Instastory og på Snap. Så alle som følger dem vet just presis hvordan han ser ut og hvilken stemme han har. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 1. juni 2020 #9511 Del Skrevet 1. juni 2020 Tenk at de lar han sitte og leke midt i solsteika på båten ute på havet. Uten solbriller, uten caps eller noe form for beskyttelse. Forhåpentligvis solkrem men det er ikke nok for så små. Skremmende. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 1. juni 2020 #9512 Del Skrevet 1. juni 2020 5 timer siden, SigridElise skrev: Tenk at de lar han sitte og leke midt i solsteika på båten ute på havet. Uten solbriller, uten caps eller noe form for beskyttelse. Forhåpentligvis solkrem men det er ikke nok for så små. Skremmende. Tenk at de må dele bilde(ne) med oss. Også skremmende 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. juni 2020 #9513 Del Skrevet 1. juni 2020 (endret) 16 timer siden, Viking-girl skrev: Minsten er stadig, nesten daglig, å se i både i fruen og pilotens SoMe, på Instastory og på Snap. Så alle som følger dem vet just presis hvordan han ser ut og hvilken stemme han har. 6 timer siden, SigridElise skrev: Tenk at de lar han sitte og leke midt i solsteika på båten ute på havet. Uten solbriller, uten caps eller noe form for beskyttelse. Forhåpentligvis solkrem men det er ikke nok for så små. Skremmende. 55 minutter siden, Pippio skrev: Tenk at de må dele bilde(ne) med oss. Også skremmende Så bedriften driver med eksponering på andre kanaler? Jeg blir kvalm 🤢 Endret 1. juni 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 2. juni 2020 #9514 Del Skrevet 2. juni 2020 Skjer med at Ulrik har med masse unge modell-lignende jenter på båttur 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 2. juni 2020 #9515 Del Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, Klappe skrev: Skjer med at Ulrik har med masse unge modell-lignende jenter på båttur 40-årskrise? 🙈😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2. juni 2020 #9516 Del Skrevet 2. juni 2020 Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 3. juni 2020 #9517 Del Skrevet 3. juni 2020 Er det bare meg som synes Juliannes siste instapost er upassende i og med at hun nevner black/white. En hevder hun er tonedøv i kommentarfeltet forøvrig 😒. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. juni 2020 #9518 Del Skrevet 3. juni 2020 5 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Er det bare meg som synes Juliannes siste instapost er upassende i og med at hun nevner black/white. En hevder hun er tonedøv i kommentarfeltet forøvrig 😒. Det var faktisk så JÆVLA hjernedødt at jeg har ikke ord. Det skulle faktisk ikke være lov.... jeg har ikke ord..... Jeg er så mektig provosert at jeg kjenner jeg rister. Skal ikke si noe mer for da blir det personangrep. Må være en velsignelse å være så korka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 3. juni 2020 #9519 Del Skrevet 3. juni 2020 5 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Er det bare meg som synes Juliannes siste instapost er upassende i og med at hun nevner black/white. En hevder hun er tonedøv i kommentarfeltet forøvrig 😒. Nei det er ikke bare deg! Så det via OMG Just don't på Instagram, og fy søren at det er mulig! Blir flau, provosert, forundret og rasende på en gang. Går det an å bli så selvsentrert? 🤦♀️ 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 3. juni 2020 #9520 Del Skrevet 3. juni 2020 Har hun mistet 10.000 følgere på kort tid? Og det svart hvitt innlegget vitner om særs liten forståelse for det som skjer utenfor de fine veggene i pyntehuset. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå