Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

KUN reklame på den dama! Uansett...

Nå har hun postet på Instagram at hun tar ansvaret sitt som påvirker seriøst. Derfor ønsker hun, i samarbeid med Ellos, å inspirere oss til en mer klimavennlig hverdag. Hun deler derfor sine beste tips på hvordan vi kan gjøre mer bedre valg for miljøet. 

Hahaha! Seriøst? Klimavennlig? Hun??  Altså..

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun får ikke så mye hyllest i kommentarfeltet sitt på Instagram da. 🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 20.44, Gulvplanke skrev:

Hun får ikke så mye hyllest i kommentarfeltet sitt på Instagram da. 🤣

Så poster hun reklame for Nelly idag haha 

Veldig miljøvennlig haha

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Litenoggod skrev:

Tar pause fra bloggingen står det på insta

Stengt konto på insta. Men ingen overraskelse at hun «slutter», hun sier hun ikke tjener penger der og vi vet jo hvor glad hun er i penger

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Jeg skjønner ikke hvordan de fortsatt har råd til å bo der de bor, kjøre bilene de kjører og har båt...

Dersom inntekten til andre influensere stemmer, så er det ikke så mye å hente der egentlig. Høy lønn, absolutt, men... Ulrik sin pilotlønn er ikke så høy at han kan holde et høyt lån alene. Huset de bodde i før ble solgt for rundt 10mill og de kjøpte for 22(?). Om de så bare har 6 mill i lån på huset, så koster det å holde et stort hus, båt og biler.

Jaja, hun er jo heldig som har råd til alt, jeg skjønner bare ikke at de klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, marthes skrev:

Stengt konto på insta. Men ingen overraskelse at hun «slutter», hun sier hun ikke tjener penger der og vi vet jo hvor glad hun er i penger

Hun vil tydeligvis ha flere følgere. Om en stund har hun nok åpen profil igjen.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
1 time siden, Litenoggod skrev:

Tar pause fra bloggingen står det på insta

Jeg håper virkelig at Julianne klarer å leve av Instagram, ellers kommer hun jo til å havne på trygd. Selv om hun er ung og frisk så orker hun jo Ikke å ta i et eneste tak eller å pushe seg selv i et eneste sekund. Au pair, vaskehjelp, klesvaskehjelp, orker ikke å trene regelmessig i mer enn korte perioder av gangen, orker ikke å sette seg inn i det dyre kamerautstyret de har kjøpt (som hadde vært gull for bildekvaliteten på blogg/IG), orker ikke å blogge selv om de er tre hjemmeværende i huset til å passe på ett barn som har full barnehageplass... 😱

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minner meg om den svenske influenseren Isabella Löwengrip. Hun levde et luksusliv av en annen verden. Til slutt måtte hun innse at hun ikke hadde råd til å opprettholde den ekstravagante livsstilen. Julianne har selv nevnt at hun beundret hennes tidligere bosted, og ytret et ønske om å kjøpe noe lignende 🙈.

https://www.vg.no/rampelys/i/y32XbA/isabella-blondinbella-lowengrip-tapte-en-million-i-maaneden

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at hun skal ta pause fra bloggen. Samtidig skriver hun " Jeg er IKKE demotivert, sliten eller lei. Faktisk har jeg aldri vært så motivert som jeg er akkurat nå til å fortsette å inspirere og by på meg selv. "

Hun har sagt at det er Instagram hun tjener penger på. Tydelig at det er derfor hun ikke gidder å blogge. Noen blogger fordi de elsker å skrive eller dele bilder etc. Julianne blogget for å tjene penger utelukkende, så forstår at hun ikke gidder å blogge lenger nå. Hun er tross alt latere enn gjennomsnittet 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med den avgjørelsen hun har tatt med å ta pause fra bloggen, kanskje for alltid. I det siste har bloggen hennes vært ekstrem dårlig, synes nå jeg. Mye reklame og dårlig tekst. Derfor nå har du Julianne tatt et riktig valg etter min mening.

Endret av Oppland
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, loveli skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan de fortsatt har råd til å bo der de bor, kjøre bilene de kjører og har båt...

Dersom inntekten til andre influensere stemmer, så er det ikke så mye å hente der egentlig. Høy lønn, absolutt, men... Ulrik sin pilotlønn er ikke så høy at han kan holde et høyt lån alene. Huset de bodde i før ble solgt for rundt 10mill og de kjøpte for 22(?). Om de så bare har 6 mill i lån på huset, så koster det å holde et stort hus, båt og biler.

Jaja, hun er jo heldig som har råd til alt, jeg skjønner bare ikke at de klarer det.

Har du ikke vært her nok til å vite det?🤔

Hun skrev vel noe om at sønnen aldri kom til å ha økonomiske bekymringer.  De har nok penger. De er ikke avhengig av hverken influenser-lønn eller pilot-lønnen. Det overrasker meg hvor mange her inne som tror de må kutte på forbruket eller selge unna eiendeler hvis influenser-inntekten tar slutt eller piloten mister jobben. Pilotfrue kommer aldri til å havne på trygd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
24 minutter siden, acna skrev:

Har du ikke vært her nok til å vite det?🤔

Hun skrev vel noe om at sønnen aldri kom til å ha økonomiske bekymringer.  De har nok penger. De er ikke avhengig av hverken influenser-lønn eller pilot-lønnen. Det overrasker meg hvor mange her inne som tror de må kutte på forbruket eller selge unna eiendeler hvis influenser-inntekten tar slutt eller piloten mister jobben. Pilotfrue kommer aldri til å havne på trygd.

Nope, det har jeg ikke.

Jeg trodde de begge kom fra arbeiderfamilier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at IG er stengt også fordi de selv vil ha kontroll på bildene sine en periode... de ligger på IG allerede... hun mistet kontrollen på de så fort hun la de ut... så skjønner ikke hva hun prøver å komme frem til der. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, marthes skrev:

Hun skriver at IG er stengt også fordi de selv vil ha kontroll på bildene sine en periode... de ligger på IG allerede... hun mistet kontrollen på de så fort hun la de ut... så skjønner ikke hva hun prøver å komme frem til der. 

Det er en lost case uansett - hvis man leser det med liten skrift - dette gjelder både snapchat,Facebook og Instagram,så gir du fra deg alle rettigheter til bildet du poster der når du poster det.

På snap står det også at det du legger ut på egen story kan de fritt velge å bruke som de vil,inkludert i reklame.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun skal være med i noe TV som tar tid. Kanskje programmet «skal vi danse» på TV2. Da passer det å ta en pause. Synes det var er rart tidspunkt å slutte på, nå som ektemannen er permittert og kan bidra mer hjemme. Men, flere bloggere har jo sluttet og kun fokuserer på Instagram. For noen er det pengene som rår og ikke den kreative prosessen ved å lage gode blogginnlegg. Før manneN ble permittert så var det omtrent bare reklame på bloggen og jeg tenkte at dette holder ikke i lengden. Etter at mannen er mer hjemme har det tatt seg opp litt. 

Endret av Levina
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
12 timer siden, loveli skrev:

Nope, det har jeg ikke.

Jeg trodde de begge kom fra arbeiderfamilier?

Jeg har hørt rykter om at det er en del penger i familien til Ulrik, og at Julianne sin stefar er styrtrik. Men forholdet mellom moren og stefaren har vel tatt slutt, så da er det merkelig om de fremdeles får penger derfra. Jeg tror faktisk at nedturen til Julianne i høst handlet om at pengekrana derfra ble skrudd igjen i fbm bruddet. Om Ulrik sponses med midler fra familien sin vet jeg ikke, men personlig hadde jeg aldri gitt penger til de voksne barna mine om de ødslet så voldsomt med dem som Ulrik og Julianne gjør. De lever et liv i sus og dus og lager knapt nok middager selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
1 time siden, Levina skrev:

Tipper hun skal være med i noe TV som tar tid. Kanskje programmet «skal vi danse» på TV2. Da passer det å ta en pause. Synes det var er rart tidspunkt å slutte på, nå som ektemannen er permittert og kan bidra mer hjemme. Men, flere bloggere har jo sluttet og kun fokuserer på Instagram. For noen er det pengene som rår og ikke den kreative prosessen ved å lage gode blogginnlegg. Før manneN ble permittert så var det omtrent bare reklame på bloggen og jeg tenkte at dette holder ikke i lengden. Etter at mannen er mer hjemme har det tatt seg opp litt. 

Bloggen hennes har vært på kvalitetsnivå med Villa Paprika sin i ganske lang tid nå. Så da er det like greit at hun slutter med den. Jeg syns det er helt vilt å ha muligheten til å tjene sykt mye penger på å gjøre nærmest ingenting, og så orker hun ikke det engang. Hvem som helst kan bruke et kvarter på å skrive et avsnitt om alt og ingenting og slenge med et par fine bilder. Selv med mobilkameraet mitt kan jeg få noen fantastiske blinkskudd om jeg får en liten halvtime på meg. Hun har jo interessen og populariteten og da burde resten faktisk gå av seg selv. Jeg skulle faktisk ønske at hun ikke var så lat, for jeg syns hun har vært en fantastisk fin motvekt til det kunstige, ihjelretusjerte fasadejaget som er hos mange andre kommersielle bloggere.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...