Sol79 Skrevet 6. februar 2019 #7021 Del Skrevet 6. februar 2019 Skjønnet ikke helt at dette er en sak. Det er ikke sånn at de tok bildet og brukte det som sitt eget, slik som med den berømte 17. mai-kaka til Anne Brith. De har delt bildet. Om det ikke er grei så får hun skru av muligheten til å dele eller rett og slett la være å legge ut så mange bilder av sønnen. Dette er altså ikke greit, men alle de ammebildene som mest sannsynlig blir til sjenanse for han på et tidspunkt seinere i livet det er helt greit? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. februar 2019 #7022 Del Skrevet 6. februar 2019 Dette er et bilde de har delt på sin åpne Facebook, ettersom jeg forstår? Om de har satt seg bittelitt inn i Facebook sine betingelser, så burde de absolutt ikke dele bilder av barnet der i det hele tatt, om de er så himla redde for videre bruk. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 6. februar 2019 #7023 Del Skrevet 6. februar 2019 Enten tror de faktisk på hva de selv sier til VG, eller så ble dette en fin mulighet for å generere flere klikk til bloggen. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hundeeier Skrevet 6. februar 2019 #7024 Del Skrevet 6. februar 2019 I siste innlegget hennes står det " gir ingen rett til å misbruke bildene av ham for å tjene penger" Skulle tro denne bedrriften hadde tjent millioner og at ungen var en superkjendis, men de er nok de som blåser opp statusen til sønnen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 6. februar 2019 #7025 Del Skrevet 6. februar 2019 Tar vel neppe lang tid nå før Mor Godhjerta kommer ut med et sympatiinnlegg om 17.maikaka si 🙄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 6. februar 2019 #7026 Del Skrevet 6. februar 2019 Trist at man skal tjener penger på sine uskyldige små 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 6. februar 2019 #7027 Del Skrevet 6. februar 2019 Et eller annet sted tenker jeg at dette handler mer om at de ikke har fått penger for bildet/tjent penger/dermed «jobbet gratis», enn at at sønnen har blitt avbildet... 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. februar 2019 #7028 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) . Endret 6. februar 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. februar 2019 #7029 Del Skrevet 6. februar 2019 @loveli det har vi ikke lov til å skrive om her inne (og det er bra!), så fint om du redigerer innlegget ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. februar 2019 #7030 Del Skrevet 6. februar 2019 @Malum beklager, har nå rettet opp. Jeg fant svar på det jeg lurte på i bloggen der Juliane har skrevet om det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. februar 2019 #7031 Del Skrevet 6. februar 2019 22 minutter siden, loveli skrev: @Malum beklager, har nå rettet opp. Jeg fant svar på det jeg lurte på i bloggen der Juliane har skrevet om det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 6. februar 2019 #7032 Del Skrevet 6. februar 2019 Man er jo ikke riktig klok om man bruker 700kr på en toalettmappe til et barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. februar 2019 #7033 Del Skrevet 6. februar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 6. februar 2019 #7034 Del Skrevet 6. februar 2019 37 minutter siden, WhiteSwan skrev: Man er jo ikke riktig klok om man bruker 700kr på en toalettmappe til et barn. 700? For en LV toalettmappe som sønnen fikk koster det nesten $800😬 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 7. februar 2019 #7035 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) 12 timer siden, Twinkle~ skrev: 700? For en LV toalettmappe som sønnen fikk koster det nesten $800😬 What.. Jeg kan aldri tenkte meg til at jeg ville brukt så mye penger på en toalettmappe om jeg var rik. Kanskje en dyr veske (som faktisk er et tilbehør, og ikke inventar i overnattingsbaggen) eller sko, men toalettmappe. Jaja, det blir jo ens eget valg. Ser ikke noe kritikkverdig i det i seg selv. Problemet er vel den flåsete måten pilotfruemannen fremstilte dette på bloggerne. Jeg synes pilotfruen gjør mye kritikkverdig gjennom bloggen, men på bloggerne fremstår hun som en relativt jordnær og behagelig person. Mannen derimot, kommer ikke fullt så godt ut av det. Men jeg liker ikke blogging som yrke (ut over matblogg Ol.), Føler nesten alle bryter etiske barrierer så fort noen lokker med penger. Endret 7. februar 2019 av Picketfence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg naivsuper Skrevet 7. februar 2019 Populært innlegg #7036 Del Skrevet 7. februar 2019 Fant nettopp den VG helg hvor paret har vært på forsiden, og jeg tror noen må OPPLYSE meg for jeg henger tydeligvis ikke med. Når ble dette paret så mektige/interessante/viktige at de fortjener VG helg forside? Dette paret har jo ingen substans, hva er det der innerst inne hvis man skreller av alle lag? Livet handler om å fremstå som perfekt? Synes det topper seg når pilotfrue sier at det søteste med frieriet på stranden var at Ulrik hadde sørget for fotograf slik at hun ikke trengte bekymre seg over å få tatt bilder... og så leser jeg videre om Ulriks hårtransplantasjon, fillers og botox og om øyebrynspennen (!) han bruker for å tegne opp bryn der det mangler litt for å få et "mer komplett inntrykk". Prøver å se for meg dette parets videre utvikling og hvor de er om tjue år..... stakkars, stakkars dem. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 7. februar 2019 #7037 Del Skrevet 7. februar 2019 15 minutter siden, naivsuper skrev: Fant nettopp den VG helg hvor paret har vært på forsiden, og jeg tror noen må OPPLYSE meg for jeg henger tydeligvis ikke med. Når ble dette paret så mektige/interessante/viktige at de fortjener VG helg forside? Dette paret har jo ingen substans, hva er det der innerst inne hvis man skreller av alle lag? Livet handler om å fremstå som perfekt? Synes det topper seg når pilotfrue sier at det søteste med frieriet på stranden var at Ulrik hadde sørget for fotograf slik at hun ikke trengte bekymre seg over å få tatt bilder... og så leser jeg videre om Ulriks hårtransplantasjon, fillers og botox og om øyebrynspennen (!) han bruker for å tegne opp bryn der det mangler litt for å få et "mer komplett inntrykk". Prøver å se for meg dette parets videre utvikling og hvor de er om tjue år..... stakkars, stakkars dem. 😂😂. Litt av en mannemann altså 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. februar 2019 #7038 Del Skrevet 7. februar 2019 38 minutter siden, naivsuper skrev: Fant nettopp den VG helg hvor paret har vært på forsiden, og jeg tror noen må OPPLYSE meg for jeg henger tydeligvis ikke med. Når ble dette paret så mektige/interessante/viktige at de fortjener VG helg forside? Dette paret har jo ingen substans, hva er det der innerst inne hvis man skreller av alle lag? Livet handler om å fremstå som perfekt? Synes det topper seg når pilotfrue sier at det søteste med frieriet på stranden var at Ulrik hadde sørget for fotograf slik at hun ikke trengte bekymre seg over å få tatt bilder... og så leser jeg videre om Ulriks hårtransplantasjon, fillers og botox og om øyebrynspennen (!) han bruker for å tegne opp bryn der det mangler litt for å få et "mer komplett inntrykk". Prøver å se for meg dette parets videre utvikling og hvor de er om tjue år..... stakkars, stakkars dem. Det hele fremstår så vanvittig latterlig når man leser det som du har skrevet det her. Lurer på om de hadde evnet å se det samme. Har mine tvil! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 7. februar 2019 #7039 Del Skrevet 7. februar 2019 13 minutter siden, Malum skrev: Det hele fremstår så vanvittig latterlig når man leser det som du har skrevet det her. Lurer på om de hadde evnet å se det samme. Har mine tvil! Nei, de bør vel egentlig beskyttes for seg selv, for de er nok ikke klar over at de rett og slett driter seg ut på svært mange områder. Blir så oppgitt av dette fjaset deres om at " de er så stolte av sitt store hus, dyre båt og alle klær - og alle er bare så misunnelige fordi vi ønsker å vise hva vi har jobbet så hardt for". Det står at Pilotfrue er journalist - ja, men hun er ikke utdannet på journalisthøyskolen, hun har gått en privatskole hvor alle kommer inn, er bare å betale en dyr semesteravgift. Det kan ikke sammenlignes med nåløyet man må gjennom for å komme inn på journalisthøyskolen. Og personlig trener? Sist jeg sjekka var ikke det et tre årig bachelor studium heller. Men så later de som om det er så fryktelig vanskelig og ikke minst tidskrevende å skrive et betalt innlegg hvor de smiler med ansiktsmaske i ansiktet og forteller hvor fantastisk den er. Disse utdanningene gir ikke akkurat faglig tyngde. Pilotmannen derimot har jo faktisk tatt en skikkelig utdannelse. Problemet med hele paret er bare måten de fremstår som desperat nyrike. Ta eks toalettmappe stuntet. Flaut. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 7. februar 2019 #7040 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) .. Og Ulrik lånte 1 million av foreldrene for å ta pilotutdannelse i USA. Det er i det minste en skikkelig utdannelse i motsetning til det frua har fullført. Endret 7. februar 2019 av Jordbærogfløte 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå