Perelandra Skrevet 5. februar 2019 #7001 Del Skrevet 5. februar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 5. februar 2019 #7002 Del Skrevet 5. februar 2019 https://pilotfrue.blogg.no/dette-er-ikke-greit.html Ja, Julianne. Dette er konsekvensene av eksponering på nett. Nå må du våkne. Jeg ser stadig reklamer og annonser av "influencere" både med og uten barn som dukker opp her og der, og jeg fatter ikke at de IKKE skjønner at dette kan skje. Dette er internett! Ikke fotoalbumet i hylla di! 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mykemule Skrevet 5. februar 2019 Populært innlegg #7003 Del Skrevet 5. februar 2019 https://familieklubben.no/familieliv/pilotfrue-foeler-soennen-vaar-har-blitt-kommersielt-misbrukt/689?fbclid=IwAR1f0xHp45cvqicAna-KNsFm_hLj_ZLnLwkH8u2_KPiix4rpBK28uv8d5g0 "Føler sønnen har blitt kommersielt misbrukt" Ja, av mora og faren. 101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 5. februar 2019 #7004 Del Skrevet 5. februar 2019 24 minutter siden, mykemule skrev: https://familieklubben.no/familieliv/pilotfrue-foeler-soennen-vaar-har-blitt-kommersielt-misbrukt/689?fbclid=IwAR1f0xHp45cvqicAna-KNsFm_hLj_ZLnLwkH8u2_KPiix4rpBK28uv8d5g0 "Føler sønnen har blitt kommersielt misbrukt" Ja, av mora og faren. Det bilde syns jeg beskriver den familien så godt! Julianne fremme med puppen og Ulrik står for snakkingen mens hun sitter på sidelinjen som en nikkedukke 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 5. februar 2019 #7005 Del Skrevet 5. februar 2019 Disse uttalelsene viser jo at foreldrene ikke skjønner hvor mange som faktisk ser bildene de legger ut. Med x antall følgere på bloggen er barnet allerede kraftig eksponert...ingenting privat med den bildedelingen der! Kanskje man heller skal være glad for at det var akkurat det bildet som ble brukt og ikke ett av de utallige bildene som kan brukes i heeelt andre sammenhenger. ( og som kanskje er det, uten at noen av oss med vanlige interesser har fått det med oss) 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 5. februar 2019 #7006 Del Skrevet 5. februar 2019 22 minutter siden, mykemule skrev: https://familieklubben.no/familieliv/pilotfrue-foeler-soennen-vaar-har-blitt-kommersielt-misbrukt/689?fbclid=IwAR1f0xHp45cvqicAna-KNsFm_hLj_ZLnLwkH8u2_KPiix4rpBK28uv8d5g0 – Kommer denne hendelsen til å påvirke hvordan dere eksponerer i fremtiden? – Ja, det gjør det helt sikkert. Min første tanke da jeg oppdaget dette var at jeg angret på at jeg delte bildet. Trist at det er andres misbruk av bildet som gjør at hun angrer. Men fører det til at hun tenker seg om en ekstra gang og kanskje lar være å publisere bilder senere, er det jo det samme hvilken grunn det kommer av. Det er neppe sannsynlig at denne saken påvirker i særlig grad hva hun velger å dele i fremtiden, men er jo lov å håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fullrulle Skrevet 5. februar 2019 Populært innlegg #7007 Del Skrevet 5. februar 2019 Dette blir for dumt! De sier de ikke vil eksponere barnet så mye på nettet, men når de selv promoterer dette «misbruket» så eksponerer de jo gutten bare enda mer! Artikkelen på VG deler de på sin egen blogg og i ALLE somekanaler, da med link til artikkel og bilde av gutten... Hvorfor skape publisitet rundt en sak de får «vondt i magen» av,viss det er eksponeringen de er redd for! håper advokaten får med seg dette før de går til sak å dummer seg ut! jeg får faktisk helt vondt av kosmedkidsa som er en liten familiebedrift. Det er ikke sikkert de tåler et søksmål økonomisk! Så skal pilotfamilien sitte der å gni seg i henda mens de pusser LV veskene? De har bedt om unnskyldning og føler seg nok ganske maktesløse nå. Alle kan gjøre en feil. Her var det snakk om å dele et innlegg Julianne hadde på Facebook på sin egen Facebook-side, med kred til henne. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. februar 2019 #7008 Del Skrevet 5. februar 2019 Reglene er nå uansett sånn at manikke bare kan dele bilder videre uten lov , bedriftene som har gjort det har tabbet seg ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 5. februar 2019 #7009 Del Skrevet 5. februar 2019 Jeg gir henne ikke klikk, så dette er basert på det jeg leste i VG. Men der ser det ut som om det er et bilde fra Facebook. Vi lever i 2019, de fleste av oss har vært på Facebook i langt mer enn 10 år. Er det da fortsatt noen som har misset det faktum at bilder du legger ut på Facebook, eies av Facebook. Hvilket igjen vil si at Facebook vel også kan selge bildene dine til hvem de vil skulle de ønske det. Jeg ser kommentaren over meg sier at den ene bedrifter delte innlegget til flyfrua. Dersom det kun er det som er gjort, skjønner jeg ikke hvorfor i all verden de skal true med søksmål! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 5. februar 2019 #7010 Del Skrevet 5. februar 2019 Er det slik at flyfrua har en kontaktperson i VG som hun kontakter hver gang hun mangler noen klikk eller føler seg glemt og vil skape en overskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. februar 2019 #7011 Del Skrevet 5. februar 2019 Frua sier hun ikke får gjort stort pga amming,mens Funky trener med X og ammer XXX.. 😂 Forskjell på folk,si. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 5. februar 2019 #7012 Del Skrevet 5. februar 2019 2 timer siden, marthes skrev: Hun selger jo severin i hver eneste episode av bloggerne.... er visst ikke så farlig det... Blir jo fort en ny Louis Vuitton av sånn vettu og det er jo det viktigste i livet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 5. februar 2019 #7013 Del Skrevet 5. februar 2019 Hang meg faktisk mest opp i bildet av de tre på VG. Hvorfor må hun amme på bildet i akkurat den saken der også? Ungen hennes er stor nå, så han må vel ikke ammes HELE tiden. Ammefetisj. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. februar 2019 #7014 Del Skrevet 5. februar 2019 Hun ammer på hvert eneste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 5. februar 2019 #7015 Del Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, J.. skrev: Frua sier hun ikke får gjort stort pga amming,mens Funky trener med X og ammer XXX.. 😂 Forskjell på folk,si. Øiiii, hun er førstegangs mamma og da klarer man ikke å tenke klart. Iallefall ikke henne som har hatt verden sentrert rundt selv selv. Meg, meg, meg! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. februar 2019 #7016 Del Skrevet 5. februar 2019 10 minutter siden, Pæddan skrev: Øiiii, hun er førstegangs mamma og da klarer man ikke å tenke klart. Iallefall ikke henne som har hatt verden sentrert rundt selv selv. Meg, meg, meg! 🤣👌🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 5. februar 2019 #7017 Del Skrevet 5. februar 2019 De færreste trener faktisk mens man ammer da, det er overhodet ikke unormalt å bli litt "parkert" av en unge som ammer mye. Det har i hvert fall ikke noe med å være selvsentert å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. februar 2019 #7018 Del Skrevet 5. februar 2019 Hvor naiv går det an å bli? Dette var «bare» en reklame. Bildene av sønnen ligger tilgjengelige for hele verden. Det burde de få vondt i magen av. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 5. februar 2019 #7019 Del Skrevet 5. februar 2019 3 timer siden, J.. skrev: Frua sier hun ikke får gjort stort pga amming,mens Funky trener med X og ammer XXX.. 😂 Forskjell på folk,si. Forskjell på barn også da.. Dessuten er det dårlig å sammenlikne en førstegangsmor og en tredjegangs. Er nok av kritikkverdige saker fra den bloggen, men diskusjonene her ødelegges av slike kommentarer. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. februar 2019 #7020 Del Skrevet 6. februar 2019 12 timer siden, Fullrulle skrev: Dette blir for dumt! De sier de ikke vil eksponere barnet så mye på nettet, men når de selv promoterer dette «misbruket» så eksponerer de jo gutten bare enda mer! Artikkelen på VG deler de på sin egen blogg og i ALLE somekanaler, da med link til artikkel og bilde av gutten... Hvorfor skape publisitet rundt en sak de får «vondt i magen» av,viss det er eksponeringen de er redd for! håper advokaten får med seg dette før de går til sak å dummer seg ut! jeg får faktisk helt vondt av kosmedkidsa som er en liten familiebedrift. Det er ikke sikkert de tåler et søksmål økonomisk! Så skal pilotfamilien sitte der å gni seg i henda mens de pusser LV veskene? De har bedt om unnskyldning og føler seg nok ganske maktesløse nå. Alle kan gjøre en feil. Her var det snakk om å dele et innlegg Julianne hadde på Facebook på sin egen Facebook-side, med kred til henne. Da skulle de ikke brukt et bilde de ikke hadde spurt om å få bruke da! Liten bedrift eller ei, man kan ikke holde på sånn. Veldig uproft. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå